Resultats globals: 7 registres trobats en 0.02 segons.
Materials acadèmics, 7 registres trobats
Materials acadèmics 7 registres trobats  
1.
7 p, 116.3 KB Màrqueting Basat en Dades i del Comportament [43931] / Lopez Belbeze, Maria Pilar ; Morell Perez, Antoni ; López Vicario, José ; Lamberti, Giuseppe ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest mòdul permetrà especialitzar-te a l'entorn analític amb un enfocament de negoci. Coneixeràs com obtenir dades de qualitat i les tècniques i eines analítiques que et permetran prendre les millors decisions en màrqueting. [...]
This module specializes you in an analytical environment with a business focus. You will learn to obtain quality data and the analytical techniques and tools that will allow you to make the best marketing decisions. [...]
Este módulo permitirá especializarte en el entorno analítico con un enfoque de negocio. Conocerás cómo obtener datos de calidad y las técnicas y herramientas analíticas que te permitirán tomar las mejores decisiones en marketing. [...]

2023-24
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
2.
6 p, 115.5 KB Màrqueting Basat en Dades i del Comportament [43931] / Lopez Belbeze, María Pilar ; Rialp Criado, Josep ; Morell Pérez, Antoni ; López Vicario, José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest mòdul permetrà especialitzar-te a l'entorn analític amb un enfocament de negoci. Coneixeràs com obtenir dades de qualitat i les tècniques i eines analítiques que et permetran prendre les millors decisions en màrqueting. [...]
This module specializes you in an analytical environment with a business focus. You will learn to obtain quality data and the analytical techniques and tools that will allow you to make the best marketing decisions. [...]
Este módulo permitirá especializarte en el entorno analítico con un enfoque de negocio. Conocerás cómo obtener datos de calidad y las técnicas y herramientas analíticas que te permitirán tomar las mejores decisiones en marketing. [...]

2022-23
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
3.
7 p, 114.9 KB Màrqueting Basat en Dades i del Comportament [43931] / López Belbeze, María Pilar ; López Sintas, Jordi ; López Vicario, José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Bloc I: Màrqueting basat en dades El màrqueting basat en dades aborda l'estudi de problemes de màrqueting a partir de dades, teories i experiments que estudien el comportament del consumidor. És una línia de coneixement interdisciplinària (màrqueting science, microeconomia aplicada, organització industrial, i computació estadística) que aborda temes com els següents: investigació de les eleccions del consumidor i del seu comportament, avaluació de decisions comercials basades en dades, desenvolupament i aplicació de experiments a petita i gran escala, mètodes per a l'ús de grans quantitats de dades, mètodes de computació per a l'anàlisi de dades disponibles a internet. [...]
Block I: Marketing Data Science Marketing data science addresses the study of marketing problems from data, theories and experiments that study consumer behaviour. It is an interdisciplinary line of knowledge (marketing science, applied microeconomics, industrial organization, and statistical computing) that addresses topics such as the following: investigation of consumer choices and behaviour, evaluation of business decisions based on data, development and application of small and large-scale experiments, methods for the use of large amounts of data, computer methods for the analysis of data available on the Internet. [...]
Bloque I: Marketing basado en datos El marketing basado en datos aborda el estudio de problemas de marketing a partir de datos, teorías y experimentos que estudian el comportamiento del consumidor. Es una línea de conocimiento interdisciplinaria (marketing science, microeconomía aplicada, organización industrial, y computación estadística) que aborda temas como los siguientes: investigación de las elecciones del consumidor y de su comportamiento, evaluación de decisiones comerciales basadas en datos, desarrollo y aplicación de experimentos a pequeña y gran escala, métodos para el uso de grandes cantidades de datos, métodos de computación para el análisis de datos disponibles en internet. [...]

2021-22
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
4.
7 p, 115.3 KB Màrqueting Basat en Dades i del Comportament [43931] / López Sintas, Jordi ; López Belbeze, María Pilar ; López Vicario, José ; Lamberti, Giuseppe ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Bloc I: Màrqueting basat en dades El màrqueting basat en dades aborda l'estudi de problemes de màrqueting a partir de dades, teories i experiments que estudien el comportament del consumidor. És una línia de coneixement interdisciplinària (màrqueting science, microeconomia aplicada, organització industrial, i computació estadística) que aborda temes com els següents: investigació de les eleccions del consumidor i del seu comportament, avaluació de decisions comercials basades en dades, desenvolupament i aplicació de experiments a petita i gran escala, mètodes per a l'ús de grans quantitats de dades, mètodes de computació per a l'anàlisi de dades disponibles a internet. [...]
Bloque I: Marketing basado en datos El marketing basado en datos aborda el estudio de problemas de marketing a partir de datos, teorías y experimentos que estudian el comportamiento del consumidor. Es una línea de conocimiento interdisciplinaria (marketing science, microeconomía aplicada, organización industrial, y computación estadística) que aborda temas como los siguientes: investigación de las elecciones del consumidor y de su comportamiento, evaluación de decisiones comerciales basadas en datos, desarrollo y aplicación de experimentos a pequeña y gran escala, métodos para el uso de grandes cantidades de datos, métodos de computación para el análisis de datos disponibles en internet. [...]

2020-21
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
5.
7 p, 115.2 KB Màrqueting Basat en Dades i del Comportament [43931] / López Sintas, Jordi ; López Belbeze, María Pilar ; López Vicario, José ; Lamberti, Giuseppe ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Bloc I: Màrqueting basat en dades El màrqueting basat en dades aborda l'estudi de problemes de màrqueting a partir de dades, teories i experiments que estudien el comportament del consumidor. És una línia de coneixement interdisciplinària (màrqueting science, microeconomia aplicada, organització industrial, i computació estadística) que aborda temes com els següents: investigació de les eleccions del consumidor i del seu comportament, avaluació de decisions comercials basades en dades, desenvolupament i aplicació de experiments a petita i gran escala, mètodes per a l'ús de grans quantitats de dades, mètodes de computació per a l'anàlisi de dades disponibles a internet. [...]
Bloque I: Marketing basado en datos El marketing basado en datos aborda el estudio de problemas de marketing a partir de datos, teorías y experimentos que estudian el comportamiento del consumidor. Es una línea de conocimiento interdisciplinaria (marketing science, microeconomía aplicada, organización industrial, y computación estadística) que aborda temas como los siguientes: investigación de las elecciones del consumidor y de su comportamiento, evaluación de decisiones comerciales basadas en datos, desarrollo y aplicación de experimentos a pequeña y gran escala, métodos para el uso de grandes cantidades de datos, métodos de computación para el análisis de datos disponibles en internet. [...]

2019-20
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
6.
7 p, 92.4 KB Màrqueting Basat en Dades i del Comportament [43931] / López Sintas, Jordi ; López Belbeze, María Pilar ; López Vicario, José ; Lamberti, Giuseppe ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Bloc I: Màrqueting basat en dades El màrqueting basat en dades aborda l'estudi de problemes de màrqueting a partir de dades, teories i experiments que estudien el comportament del consumidor. És una línia de coneixement interdisciplinària (màrqueting science, microeconomia aplicada, organització industrial, i computació estadística) que aborda temes com els següents: investigació de les eleccions del consumidor i del seu comportament, avaluació de decisions comercials basades en dades, desenvolupament i aplicació de experiments a petita i gran escala, mètodes per a l'ús de grans quantitats de dades, mètodes de computació per a l'anàlisi de dades disponibles a internet. [...]
Block I: Marketing Data Science Marketing data science addresses the study of marketing problems from data, theories and experiments that study consumer behaviour. It is an interdisciplinary line of knowledge (marketing science, applied microeconomics, industrial organization, and statistical computing) that addresses topics such as the following: investigation of consumer choices and behaviour, evaluation of business decisions based on data, development and application of small and large-scale experiments, methods for the use of large amounts of data, computer methods for the analysis of data available on the Internet. [...]
Bloque I: Marketing basado en datos El marketing basado en datos aborda el estudio de problemas de marketing a partir de datos, teorías y experimentos que estudian el comportamiento del consumidor. Es una línea de conocimiento interdisciplinaria (marketing science, microeconomía aplicada, organización industrial, y computación estadística) que aborda temas como los siguientes: investigación de las elecciones del consumidor y de su comportamiento, evaluación de decisiones comerciales basadas en datos, desarrollo y aplicación de experimentos a pequeña y gran escala, métodos para el uso de grandes cantidades de datos, métodos de computación para el análisis de datos disponibles en internet. [...]

2018-19
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
7.
6 p, 84.7 KB Màrqueting Basat en Dades i del Comportament [43931] / López Sintas, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Bloque I: Marketing basado en datos El marketing basado en datos aborda el estudio de problemas de marketing a partir de datos, teorías y experimentos que estudian el comportamiento del consumidor. Es una línea de conocimiento interdisciplinaria (marketing science, microeconomía aplicada, organización industrial, y computación estadística) que aborda temas como los siguientes: investigación de las elecciones del consumidor y de su comportamiento, evaluación de decisiones comerciales basadas en datos, desarrollo y aplicación de experimentos a pequeña y gran escala, métodos para el uso de grandes cantidades de datos, métodos de computación para el análisis de datos disponibles en internet. [...]
2017-18
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.