Resultats globals: 28 registres trobats en 0.02 segons.
Materials acadèmics, 28 registres trobats
Materials acadèmics 28 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 104.2 KB Teoria i Estructura de la Publicitat [103137] / Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En la seva construcció, parlant en termes estructuralistes, s'han tingut en compte els següents objectius: 1. -La justificació científica de l'assignatura a partir de la integració dels fonaments d'altres disciplines. [...]
En su construcción, hablando en términos estructuralistas, se han tenido en cuenta los siguientes objetivos: 1. -La justificación científica de la asignatura a partir de la integración de los fundamentos de otras disciplinas. [...]

2020-21
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
2.
4 p, 100.3 KB Treball de Final de Màster [44115] / Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Català Domènech, Josep Maria ; Delgado Reina, Matilde ; Franquet Calvet, Rosa ; Gutiérrez García, María ; Martí Martí, Josep Maria ; Prado Pico, Emili ; Puig González, Joaquín ; Terrón Blanco, José Luis ; Valero Sancho, José Luis ; Ramajo Hernández, Natividad ; Llorens Maluquer, Carles ; Soto Sanfiel, Maria Teresa ; Fernández Peña, Emilio ; Monclús Blanco, Belen ; Coromina Rodríguez, Oscar ; Luzón Fernández, Virginia ; Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del Treball Final de Màster és verificar l'adquisició de competències associades al màster.
El objectivo del Trabajo Final de Màster es verificar la adquisición de las competencias asociadas al máster.

2020-21
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
3.
4 p, 101.3 KB Llenguatges Comunicatius Escrits i Audiovisuals [103842] / Llinés Soler, Montse ; Gutiérrez García, María ; Gomez, Angel Custodio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura aporta els conceptes generals i les bases teòriques del llenguatge audiovisual com a eina eficaç de producció de missatges i de continguts. És la primera aproximació en el grau de l'alumnat vers aquest llenguatge, les seves característiques, el seu potencial i les seves limitacions, etc. [...]
Esta asignatura aporta los conceptos generales y las bases teóricas del lenguaje audiovisual como instrumento eficaz de producción de mensajes y de contenidos. Es la primera aproximación en el grado del alumnado a este lenguaje, sus características, su potencial y sus limitaciones, etc. [...]

2020-21
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
Grau en Comunicació Audiovisual [968]
3 documents
4.
4 p, 100.2 KB Teories de la Comunicació [103840] / Chillón Asensio, Lluís Albert ; Torras Orfila, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius formatius generals de l'assignatura consisteixen en què els alumnes comprenguin els fonaments filosòfics i antropològics de les principals teories del camp de la comunicació, així com les elaboracions conceptuals i els enfocaments crítics que se'n deriven, amb especial èmfasi en la funció cultural que duen a terme. [...]
Los objetivos formativos generales de la asignatura consisten en que los alumnos comprendan los fundamentos filosóficos y antropológicos de las principales teorías de la comunicación, así como las elaboraciones conceptuales y los enfoques críticos que de ellos se derivan, con especial énfasis en la función cultural que llevan a cabo. [...]

2020-21
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
Grau en Comunicació Audiovisual [968]
3 documents
5.
4 p, 100.2 KB Treball de Final de Màster [44115] / Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Bonet Bagant, Montse ; Català Domènech, Josep Maria ; Delgado Reina, Matilde ; Franquet Calvet, Rosa ; Gutiérrez García, María ; Martí Martí, Josep Maria ; Prado Pico, Emili ; Puig González, Joaquín ; Terrón Blanco, José Luis ; Valero Sancho, José Luis ; Ramajo Hernández, Natividad ; Garcia Muñoz, Nuria ; Llorens Maluquer, Carles ; Soto Sanfiel, Maria Teresa ; Fernández Peña, Emilio ; Monclús Blanco, Belen ; Coromina Rodríguez, Oscar ; Luzón Fernández, Virginia ; Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del Treball Final de Màster és verificar l'adquisició de competències associades al màster.
El objectivo del Trabajo Final de Màster es verificar la adquisición de las competencias asociadas al máster.

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
6.
2 p, 94.5 KB Pràctiques Externes [42438] / Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Desenvolupar en un àmbit professional, les habilitats apreses en el màster.
Desarrollar en un ámbito profesional, las habilidades aprendidas en el máster.

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
7.
3 p, 99.9 KB Iniciació a la Recerca [42437] / Delgado Reina, Matilde ; Prado Pico, Emili ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest módul pretén dotar de les eines concretes per al plantejament d'un projecte de recerca científica, delimitar els seus objectius, identificar els mètodes i fonts apropiades per a cubrir-los i establir un pla de treball.
Este módulo pretende dotar de las herramientas concretas para el planteamiento de un proyecto de investigación científica, delimitar sus objetivos, identificar los métodos y fuentes apropiadas para cubrirlos y establecer el plan de trabajo.

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
8.
4 p, 103.6 KB Indústries i Polítiques [42436] / Llorens Vila, Carles ; Bonet Bagant, Montse ; Martí Martí, Josep Maria ; Puig González, Joaquín ; Ullod Pujol, Ana ; Fernández Peña, Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té com a objectiu estudiar la transformació de les indústries audiovisuals i els sistemes publicitaris contemporanis, així com les polítiques de comunicació dins de l'escenari de les transformacions digitals. [...]
Este módulo tiene como objetivo estudiar la transformación de las industrias audiovisuales y los sistemas publicitarios contemporáneos, así como las políticas de comunicación dentro del escenario de las transformaciones digitales. [...]

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
9.
4 p, 106.6 KB Indústries, Continguts i Recepció [42435] / Franquet Calvet, Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del mòdul 2 és establir les bases d'investigació sobre els diferents aspectes relacionats amb els continguts a l'era digital, les indústries que els generen i els públic que els consumeixen. [...]
Este módulo pretende sentar las bases de investigación sobre los diferentes aspectos relacionados con los contenidos en la era digital, las industrias que los generan y los públicos que los consumen. [...]

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
10.
4 p, 102.5 KB Estudis d'Audiència, Tests de Productes i Analítica Web [42434] / Prado Pico, Emili ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul aprofundeix en els coneixements de les tècniques dels estudis d'audiència, el testeig de productes i l'analítica web i digital, per a la seva aplicació a la creació y gestió de productes audiovisuals i publicitaris.
Este módulo profundiza en el conocimiento de las técnicas de estudios de audiencias, testeo de productos y analítica web para su aplicación en la creación y gestión de productos audiovisuales y publicitarios.

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents

Materials acadèmics : 28 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.