Results overview: Found 89 records in 0.03 seconds.
Course materials, 89 records found
Course materials 89 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
4 p, 118.9 KB Sistemes de Mitjans Comparats [42451] / Díez Jiménez, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
El concepte de sistema de mitjans fa referència al conjunt d'actors econòmics, polítics i socials que contribueixen a l'articulació dels processos de comunicació social en un determinat territori (que pot ser o no un Estat) i a les interrelacions que s'estableixen entre ells. [...]
El concepto de sistema de medios hace referencia al conjunto de actores económicos, políticos y sociales que contribuyen a la articulación de los procesos de comunicación social en un determinado territorio (que puede ser o no un Estado) y a las interrelaciones que se establecen entre ellos. [...]

2020-21
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
1452 [1452]
3 documents
2.
5 p, 122.9 KB Polítiques Culturals en el Capitalisme Global [42450] / Gaya Morla, Catalina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El curs estudia el paper de la Comunicació en els processos de democratització cultural de les institucions culturals, fent especial èmfasi en les públiques. La Comunicació propicia metodologies participatives que permeten l'entrada, tant d'actors com de relats no hegemònics, a les institucions culturals. [...]
El curso estudia el papel de la Comunicación en los procesos de democratización cultural de las instituciones culturales, haciendo especial énfasis en las públicas. La Comunicación propicia metodologías participativas que permiten la entrada, tanto de actores como de relatos no hegemónicos, a las instituciones culturales. [...]

2020-21
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
3.
5 p, 120.6 KB Identitats, Diversitat i Convivència Intercultural [42446] / Giró Martí, Francesc Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els col·lectius humans es veuen sovint implicats en conflictes i al llarg del seu desenvolupament construeixen les seves identitats a partir de les seves vivències i de les representacions d'aquestes en els discursos socials. [...]
Los colectivos humanos se ven a menudo implicados en conflictos y a lo largo de su desarrollo construyen sus identitatdes a partir de las vivencias y de las representaciones de estos discursos sociales. [...]

2020-21
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
4.
5 p, 119.9 KB Epistemologia i Metodologia de la Recerca en Comunicació [42443] / Soriano Clemente, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Coneixement i aplicació dels mètodes i tècniques de recerca en comunicació.
Conocimiento y aplicación de los métodos y técnicas de investigación en comunicación.

2020-21
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
5.
5 p, 127.4 KB Convergència Digital i Polítiques de Comunicació [42442] / Corominas Piulats, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
General: Estudiar l'evolució de les polítiques de la comunicació i de la cultura davant les transformacions tecnològiques i el creixement de l'oferta de les comunicacions. Concrets: Descriure i analitzar les polítiques (fonamentalment públiques) de comunicació i cultura en el context digital Identificar les línies principals de transformació dels mitjans de comunicació, lligades a la convergència tecnològica, la convergència empresarial i la convergència multimèdia.
Objetivos General: Estudiar la evolución de las políticas de la comunicación y de la cultura ante las transformaciones tecnológicas y el crecimiento de la oferta de las comunicaciones. Concretos: Describir y analizar las políticas (fundamentalmente públicas) de comunicación y cultura en el contexto digital Identificar las líneas principales de transformación de los medios de comunicación, vinculada a la convergencia tecnológica, la convergencia empresarial y la convergencia multimedia.

2020-21
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
6.
4 p, 118.8 KB Comunicació, Desenvolupament i Canvi Social [42440] / Marín Otto, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius bàsics del mòdul són els següents: 1. Fer una aproximació històrica a la relació entre comunicació, poder i cultura. 2. Fer una reflexió sobre el paper de la divisió internacional del traball en la construcció d'una cultura i comunicació de masses mundial estructuralment desequilibrada. [...]
Los objectivos básicos del módulo son los siguientes: 1. Hacer una aproximación histórica a la relación entre comunicación, poder y cultura. 2. Hacer una reflexión sobre el papel de la división internacional del trabajo en la construcción de una cultura y comunicación de masas mundial estructuralmente desequilibrada. [...]

2020-21
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
7.
3 p, 112.2 KB Narratives i Imaginaris Col·lectius [42449] / Chillón Asensio, Lluís Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Elucidació de la problemàtica de la narrativitat a la llum de l'hermenèutica, la fenomenologia, la antropologia filosòfica i la filosofia del llenguatge. (D'acord amb les instruccions de l'autoritat acadèmica, el professor introduirà la perspectiva de gènere sempre que estigui justificada. [...]
Elucidación de la problemática de la narratividad a la luz de la hermenéutica, la fenomenología, la antropología filosófica y la filosofía del lenguaje. (De acuerdo con las instrucciones de la autoridad académica, el profesor introducirá la perspectiva de género siempre que ello resulte justificado. [...]

2020-21
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
8.
5 p, 121.2 KB Narratives Digitals i Nous Formats [42448] / Vidal Castell, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El periodisme, una moderna activitat industrial vinculada al desenvolupament tecnològic i a la capacitat humana de la paraula, travessa un moment de transformació especialment rellevant, directament relacionat amb les últimes evolucions d'aquests dos àmbits que el caracteritzen: una formidable revolució digital que ha transformat els suports del periodisme i de la comunicació, així com el consum i la producció, d'una banda, i una innegable crisi lingüística i discursiva que repercuteix en la credibilitat de les paraules. [...]
El periodismo, una moderna actividad industrial vinculada al desarrollo tecnológico ya la capacidad humana de la palabra, atraviesa un momento de transformación especialmente relevante, directamente relacionado con las últimas evoluciones de estos dos ámbitos que lo caracterizan: una formidable revolución digital que ha transformado los soportes del periodismo y de la comunicación, así como el consumo y la producción, por un lado, y una innegable crisis lingüística y discursiva que repercute en la credibilidad de las palabras. [...]

2020-21
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
9.
3 p, 113.1 KB Mitjans de Comunicació, Responsabilitat Social i Ciutadania [42447] / Ferré Pavia, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Reflexionar sobre la desigualtat en el tractament de la informació i pensar propostes dinamitzadores per a aprofundir en l'exercici de la responsabilitat periodística i de la responsabilitat de les empreses de comunicació.
Reflexionar sobre la desigualdad en el tratamiento de la información y pensar propuestas dinamizadoras para profundizar en el ejercicio de la responsabilidad periodística y de la responsabilidad de las empresas de comunicación.

2020-21
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
10.
3 p, 113.9 KB Gestió i Mercats de la Comunicació [42445] / Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer les dinàmiques dels mercats de la indústria de la comunicació i el paper que té en aquesta les tècniques de gestió empresarial 2. Comprendre que el funcionamient i les dinàmiques de les empreses de comunicació estan generades en el temps per agents, relacions socials, estratègies polítiques, económiques, tecnològiques, necessitats, interessos, accions racionals i que tenen un naturalesa reactiva respecte als paràmetres del context en que es situen.
1. Conocer las dinámicas de los mercados de la industria de la comunicación y el papel que juegan en ella las técnicas de gestión empresarial. 2. Ayudar a la comprensión de que el funcionamiento y las dinámicas de las empresas de comunicación están generadas en el tiempo por agentes, relaciones sociales, estrategias políticas, económicas, tecnológicas, necesidades, intereses, acciones racionales. [...]

2020-21
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents

Course materials : 89 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.