Resultats globals: 187 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 38 registres trobats
Materials acadèmics, 149 registres trobats
Documents de recerca 38 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
1 p, 644.2 KB Docència i educació sexual. Ideologia i creences sobre sexualitat, sexe, gènere i educació sexual dels mestres d'educació primària / Sala Caballol, Pau ; Kliczkowski Wladimirski, Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El treball de final de grau procura analitzar les idees que tenen sis mestres de dues escoles públiques de primària dels conceptes de sexualitat, sexe i gènere. També s’analitzen les seves conviccions pedagògiques entorn de l'educació sexual al llarg de l'etapa de primària. [...]
2018
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
2.
1 p, 849.7 KB L'ajustament psicològic de l'alumnat mitjançant els tallers de creació artística / Balihar Fernández, Marisol ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Al present TFG es pretén cercar com afavorir la competència intercultural de l’alumnat, i avaluar com els tallers de creació artística poden repercutir en l’ajustament psicològic de l’alumnat. [...]
2018
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
3.
1 p, 692.1 KB L'ús de les TIC a les aules de primària de Mollet del Vallès / Andrino Tapias, Maria ; Mercader Juan, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball de fi de grau és el resultat d’un treball d’investigació envers l’ús de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació que es fa en els centres d’Educació Primària, concretament, en tres escoles de Mollet del Vallès mitjançant un qüestionari online. [...]
2018
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
4.
1 p, 1.6 MB Anàlisi de la innovació pedagògica en escoles catalanes / Pladevall Vilavendrell, Judit ; Donada Colomer, Susana, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'article exposa els principis bàsics de la innovació pedagògica en el Marc legal Català actual a partir de quatre eixos: la història i els precedents, el concepte d’innovació, les característiques de la innovació educativa i el procés d’innovar. [...]
2018
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
5.
1 p, 387.6 KB La creació musical en l'escola catalana / Gutiérrez, Daniel ; Pujol Corominas, Blanca, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La creativitat és una qualitat que la societat actual no dubta en destacar com a tret imprescindible per assolir l’èxit i la realització personal. Estem habituats a que les escoles proposin tasques creatives en diferents matèries als seus alumnes, com per exemple escriure un conte, inventar-se un còmic, fer un dibuix. [...]
2018
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
6.
1 p, 962.9 KB La influència de DPA i de l'autoestima en els patrons d'aprenentatge / Pérez Pérez, Carla ; Martínez-Fernández, J. Reinaldo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En aquest estudi s’analitza l’evolució dels patrons d’aprenentatge al llarg de quatre cursos compresos entre l’educació primària i l’ESO. A més, es comprova la influència de l’assignatura Desenvolupament Personal i Aprenentatge (DPA) i de l’autoestima. [...]
2018
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
7.
118 p, 1.9 MB Attention to diversity through Animal-Assisted Therapies. A new methodological tool to attend children with special needs / Lacambra Medina, Celia ; Sánchez Martí, Angelina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
The aim of this FYP is to identify and analyse the Animal-Assisted Therapies that currently exist on a national level (specifically on an Autonomous Community level), their impact on children with special needs, the benefits obtained regarding their development and, their possible integration in ordinary education. [...]
L’objectiu d’aquest TFG és identificar i analitzar les teràpies assistides per animals que actualment existeixen a nivell nacional (específicament a nivell autonòmic), el seu impacte en infants amb necessitats especials, els beneficis obtinguts en relació al seu desenvolupament i, la seva possible integració en educació ordinària. [...]

2018
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
8.
98 p, 1.9 MB Case study on Inquiry-Based Science and English integration in primary school / Vilarrubias Aguiar, Laia ; Espinet Blanch, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This paper presents a case study on a Catalan Primary School, where it was researched the benefits and difficulties of teaching inquiry-based science through a CLIL approach. Several members of the educational community were interviewed to obtain the necessary information. [...]
2017
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
9.
29 p, 1.1 MB The power of teachers' identity towards the resolution of critical incidents. Primary and secondary educational backgrounds / Bejarano Sánchez, Granada ; Weise, Crista, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Si es vol millorar la resolució d’incidents crítics a l’aula és fonamental treballar la identitat docent. Aquest estudi pretén reforçar la investigació sobre la connexió dialèctica que existeix entre la identitat docent i els incidents crítics. [...]
2017
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
10.
105 p, 2.0 MB Les identitats trans en la comunitat educativa / Cabanes Herrera, Sara ; Morón Velasco, Mar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball és fruit d'una gran sensibilització envers la identitat de gènere, fent especial èmfasi en la transsexualitat infantil. El conforma una recerca teòrica sobre dades històriques, jurídiques i educatives, com també un estudi de cas on han participat centres educatius, institucions i persones trans. [...]
2016
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  

Documents de recerca : 38 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 149 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 23.9 KB Pràcticum III [103702] / Navío Gámez, Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Analitzar les característiques de les innovacions en els contextos escolars des de la perspectiva d'aula. 2. Analitzar la implicació docent en els projectes d'innovació des de la perspectiva individual i col·lectiva. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
2.
7 p, 40.7 KB Pràcticum II [103701] / Flores Coll, Marta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Sense perdre de vista el conjunt de tota l'etapa, l'alumne/a farà el seguiment d'un grup-classe en un cicle determinat. Per tal d'aprofundir en el coneixement dels processos d'ensenyament-aprenentatge, aquesta assignatura està impartida per professors de tres departaments que treballaran de forma coordinada: Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació Unitat de Didàctica de la Llengua i la Literatura Unitat de Didàctica de la Matemàtica En síntesi, la finalitat principal d'aquestes pràctiques consisteix a adquirir les competències professionals que com a futurs mestres els possibilitaran l'anàlisi, el disseny i el desenvolupament dels processos d'ensenyament-aprenentatge en dues àrees fonamentals del currículum d'Educació Primària: llengües i matemàtiques.
2015-16
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
3.
6 p, 33.1 KB Llenguatges i contextos II [103700] / Garriga Escribano, Cecilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura és una de les primeres que troben els alumnes en la matèria «Ensenyament i aprenentatge de les llengües», i proporciona uns coneixements que serviran de fonament per a les altres assignatures. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
4.
5 p, 30.8 KB Llenguatges i contextos I [103699] / Pérez Vallverdú, Eulàlia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura és la primera que troben els alumnes en la matèria «Ensenyament i aprenentatge de les llengües», i proporciona uns coneixements que serviran de fonament per a les altres assignatures. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
5.
8 p, 41.0 KB Comunicació i interacció educativa II [103683] / Santiveri Papiol, Maria Noemí ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Assignatura d'aproximació al fet educatiu des de la perspectiva dels fenòmens comunicatius i els de la interacció presents en tota realitat educativa. És una de les quatre assignatures que componen la formació bàsica compartida de la Facultat que prepara en competències bàsiques i funcionals que qualsevol professional de l'educació necessita. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
6.
5 p, 30.3 KB Comunicació i interacció educativa I [103682] / Gassull Bustamante, Cecilia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura té l'objectiu de millorar la competència de cada estudiant a l'hora d'expressar-se davant d'un grup, i també per escrit. Aquesta millora li serà útil en l'àmbit acadèmic actual i en el seu futur professional. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
7.
5 p, 30.1 KB Usos Professionals i Acadèmics de la Llengua Anglesa [103582] / Oliver del Olmo, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aconseguir que l'alumnat al final d'aquesta assignatura: 1. Produeixi discursos orals i escrits de qualitat (no inferior al nivell B2 del MECR) en els àmbits acadèmics i professionals. 2. Sàpiga argumentar de forma coherent i cohesioni de forma adequada els continguts del discurs especialitzat o amb finalitats acadèmiques. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
8.
6 p, 36.3 KB La Llengua Anglesa en el Món Contemporani: Pràctiques i Contextos [103581] / Codó Olsina, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest curs pretén dotar els futurs mestres d'anglès de les eines lingüístiques i comunicatives necessàries per actuar de manera eficient i acurada com a professionals de l'ensenyament. Per aquesta raó, la primera part del curs estarà enfocada a ampliar i especialitzar tant el vocabulari com les estratègies comunicatives dels estudiants per tal que puguin gestionar eficaçment els aprenentatges i les questions organitzatives i de comportament a la classe d'anglès. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
9.
6 p, 42.4 KB L'Aprenentatge de Llengua Estrangera (Anglès) en l'Educació Primària Mitjançant les TIC [103580] / Dooly Owenby, Melinda Ann ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest curs és obligatori pels alumnes matriculats en la menció d'anglès i optatiu per a qualsevol alumne d'educació primària. És adreçada a tots els futurs mestres interessats en integrar l'ús de les tecnologies per promoure l'aprenentatge de llengües i treball col·laboratiu. [...]
This course is compulsory for any student enrolled in the English as a Foreign Language Minor and an optional subject for anyone studying to become a primary education teacher. It is therefore addressed to all prospective teachers interested in exploring how to integrate the use of technology in the promotion of language learning and collaborative work. [...]

2015-16
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
2 documents
10.
4 p, 29.7 KB Recursos per a l'Ensenyament-Aprenentatge de la Llengua Anglesa en Educació Infantil i Primària [103579] / Masats Viladoms, Maria Dolors ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Adquirir les bases teòriques i tècniques per ensenyar anglès de manera efectiva. - Adquirir els criteris pertinents per seleccionar, adaptar i/o crear materials per aprendre anglès en entorns multilingües i en grups heterogenis. [...]
- To acquire the fundamental theoretical basis and teaching techniques that are needed to teach English effectively. - To acquire the necessary criteria and techniques to select/adapt/create suitable materials for different levels in multilingual milieus. [...]

2015-16
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
2 documents

Materials acadèmics : 149 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.