Results overview: Found 245 records in 0.02 seconds.
Research literature, 4 records found
Course materials, 241 records found
Research literature 4 records found  
1.
57 p, 1.4 MB Genderless? Les competències de gènere dels i les estudiants del grau d'Educació Primària de la UAB / Gómez Mayoral, Mireia ; Foradada Villar, Mireia, dir. (Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'educació és una de les bases per canviar les estructures socials. Per tant, un dels mètodes per erradicar la disparitat de gènere és incorporar la perspectiva de gènere al currículum acadèmic (Xarxa Vives, 2017) i, sobretot, formar als i les estudiants del grau universitari d'Educació Primària amb competències de gènere (AQU, 2018), per tal d'aplicar-ho a la seva pràctica professional. [...]
2019
Grau en Pedagogia [1211]  
2.
32 p, 982.8 KB Nova Filantropia a Catalunya? : el cas de l'Escola Nova 21 / Rius Miralles, Joan ; Puente Rodríguez, Sílvia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball pretén analitzar el cas de l'Escola Nova 21, i a partir d'una revisió bibliogràfica sobre les aspectes i característiques principals de les pràctiques de Nova Filantropia, establir si en el marc del programa Escola Nova 21 s'estan realitzant aquestes pràctiques. [...]
Este trabajo pretende analizar el caso de la Escola Nova 21, y a partir de una revisión bibliográfica sobre los aspectos i características principales de las prácticas de Nueva Filantropía, establecer si en el marco del programa Escola Nova 21 se están realizando estas prácticas. [...]
This work aims to analyze the case of the Escola Nova 21, and through a literature review on the practical aspects and main characteristic of New Philanthropy, pretends to establish if in the context of the Escola Nova 21 are these practices taking place. [...]

2017
Grau en Pedagogia [1211]  
3.
18 p, 593.4 KB Manifestacions del prejudici en estudiants universitaris / Hernández Aguilar, Cristina ; Sánchez Martí, Angelina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En la present investigació s'analitzen les escales de prejudici manifest i subtil creades pels autors Pettigrew i Meertens (1995) sobre estudiants universitaris de diferents universitats de la ciutat de Barcelona a fi d'estudiar el nivell de prejudici dels participants, així com les diferències existents entre estudiants de diferents disciplines. [...]
2018
Grau en Pedagogia [1211]  
4.
50 p, 1.3 MB Una aproximació als sistemes educatius inclusius. Estudi comparatiu entre Catalunya i Escòcia / Sanz Escutia, Clara ; Puente Rodríguez, Sílvia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La inclusió educativa es pot concebre com un nou paradigma educatiu que posa al centre del debat el dret a una educació de qualitat de totes les persones i requereix un abordatge global per al conjunt del sistema educatiu. [...]
2016
Grau en Pedagogia [825]
Grau en Pedagogia [1211]  

Course materials 241 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
4 p, 116.8 KB Psicologia Evolutiva i de l'Educació [105046] / Martinez Fernandez, J. Reinaldo ; Grau Sancho, Nuria ; Ribosa Martínez, Jesús ; Donada, Susana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat apropar els i les estudiants a l'estudi de la realitat humana, tant des del punt de vist filogenètic com ontogenètic (vida, desenvolupament, processos mentals, gènere, cultura, societat, etc. [...]
This course aims to bring closer students to the human reality, in terms of phylogenetic view and ontogenetic (life, development, mental processes, gender, culture, society…). The student is expected to understand and reflect critically about the psychological and biological bases, which allow describing the behavior and the 1 reflect critically about the psychological and biological bases, which allow describing the behavior and the mental processes of the human being and how those elements are developed across the life cycle (from the gestation to the reflection concerning the death). [...]
Esta asignatura tiene por finalidad aproximar a los estudiantes al estudio de la realidad humana, tanto desde el punto de vista filogenético como del ontogenético (vida, desarrollo, procesos mentales, género, cultura, sociedad, etc. [...]

2021-22
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
2.
6 p, 130.7 KB Educació, sostenibilitat i consum [101639] / Junyent Pubill, Merce ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El món afronta reptes i problemàtiques globals, complexes i interrelacionades, que afecten els estils de vida, els valors, l'equitat social i que demanen també respostes complexes. Els desafiaments sorgeixen de valors que han creat, i creen, societats insostenibles. [...]
The world faces global, complex and interrelated challenges and problems that affect lifestyles, values, social equity and also demand complex responses. Challenges arise from values that have created, and create, unsustainable societies. [...]
El mundo afronta retos y problemáticas globales, complejas e interrelacionadas, que afectan a los estilos de vida, los valores, la equidad social y que piden también respuestas complejas. Los desafíos surgen de valores que han creado, y crean, sociedades insostenibles. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
3.
5 p, 146.9 KB Aspectes biopsicològics de la persona [105047] / Zárate Alva, Nair Elizabeth ; Borràs Hernández, F. Xavier ; Castellano Tejedor, Carmina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat apropar els i les estudiants a l'estudi de la realitat humana, tant des del punt de vist filogenètic com ontogenètic (vida, desenvolupament, processos mentals, gènere, cultura, societat, etc. [...]
Esta asignatura tiene por finalidad aproximar a los/as estudiantes al estudio de la realidad humana, tanto desde el punto de vista filogenético como del ontogenético (vida, desarrollo, procesos mentales, género, cultura, sociedad, etc. [...]

2020-21
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
4.
9 p, 124.0 KB Mirem el Món: Projectes Transdisciplinaris [105045] / Saura Mas, Sandra ; Bach i Plaza, Joan ; Ramón Riba, Antoni ; Barrera Fusté, Jaume ; Empain, Joanna ; Ritondale, Elena ; Ferrer Gonzalez, Cristian ; Madí Besalú, Pol ; Estebaranz i Sanchez, Ferran ; Saura Clares, Alba ; Benages Campins, Ester ; Esparza Pagès, Mireia ; Álvarez Cobo, Iolanda ; Poch Serra, Joan ; Serret Vidal, Carme ; Lopez Garcia, Xavi ; Cánovas Hernández, Germán ; Furio Bruno, Marc ; Dot Jutglà, Esteve ; Haas, Carlos ; Bordetas Jimenez, Ivan ; Mojica Gasol, Laia ; del Rio Morillas, Miguel Angel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En primer lloc, assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que està configurant el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...]
En primer lugar, la asignatura debe proporcionar a los estudiantes conocimiento, análisis y comprensión del contexto sociocultural, científico y humanista que está configurando el presente, permitiéndoles adoptar una postura crítica y constructiva de la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todas estas áreas en las últimas épocas. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
5.
6 p, 150.5 KB Teories i història de l'educació [101662] / Jordán Sierra, José Antonio ; Mèlich Sangrà, Joan-Carles ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquesta assignatura és introduir als estudiants a l'estudi de les principals teories de l'educació que tenen vigència en el món contemporani, així com mostrar l'evolució històrica d'aquestes teories i de la seva implementació. [...]
El objetivo de esta asignatura es introducir a los estudiantes en el estudio de las principales teorías de la educación que tienen vigencia en el mundo contemporáneo, así como mostrar la evolución histórica de estas teorías y de su implementación. [...]

2020-21
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
Grau en Pedagogia [1211]
Màster Universitari en Psicopedagogia [1446]
Màster Universitari en Psicopedagogia [1447]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
6.
8 p, 117.5 KB Avaluació de centres i professors [101660] / Garcia Lopez, Empar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es tracta d'una assignatura de quart curs, que pretén completar la formació dels professionals per actuar en dos grans àmbits de forma complementaria: formació en les organitzacions i direcció i gestió de institucions educatives. [...]
Se trata de una asignatura de cuarto curso, que pretende completar la formación de los profesionales para actuar en dos grandes ámbitos de forma complementaria: formación en las organizaciones y dirección y gestión de instituciones educativas. [...]

2020-21
Grau en Pedagogia [1211]
3 documents
7.
6 p, 111.4 KB Estratègies didàctiques per a la formació de les persones adultes [101659] / Mas Torelló, Oscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les estratègies didàctiques per a la formació de persones adultes s'emmarquen dins un procés més general que s'ubica específicament en els processos d'ensenyament i d'aprenentatge; determinant, des de la didàctica diferencial, els eixos d'actuació en programes de formació continua. [...]
Las estrategias didácticas para la formación de personas adultas se enmarcan dentro de un proceso más general que se ubica específicamente en los procesos de enseñanza y de aprendizaje; determinando, desde la didáctica diferencial, los ejes de actuación en programas de formación continúa. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
8.
7 p, 114.2 KB Investigar en educació [101655] / Rodríguez Parrón, Montserrat ; Quesada Pallarès, Carla ; Sánchez Martí, Angelina ; Martínez Melo, Montserrat ; Arnau Sabates, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat donar una visió bàsica i aplicada dels enfocaments i dels processos de recerca en educació i de l'obtenció i tractament de la d'informació i la seva anàlisi i interpretació mitjançant eines informàtiques específiques. [...]
Esta asignatura tiene como finalidad dar una visión básica y aplicada de los enfoques y los procesos de investigación en educación y de la obtención y tratamiento de la información y su análisis e interpretación mediante herramientas informáticas específicas. [...]

2020-21
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
9.
5 p, 104.9 KB Disseny, seguiment i avaluació de plans i programes [101653] / Ruíz Bueno, Carme ; Mas Torelló, Oscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Reflexionar en torn als conceptes relacionats amb el procés d'elaboració de plans i programes de formació. 2. Analitzar models de disseny de la formació verificant els seus aspectes positius i negatius. [...]
1. Reflexionar entorno a los conceptos relacionados con el proceso de elaboración de planes y programas de formación. 2. Analizar modelos de diseño de la formación verificando sus aspectos positivos y negativos. [...]

2020-21
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
Grau en Pedagogia [1211]
Màster Universitari en Psicopedagogia [1446]
Màster Universitari en Psicopedagogia [1447]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
10.
6 p, 113.4 KB Supervisió i inspecció educativa [101643] / Garcia Lopez, Empar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es tracta d'una assignatura de quart curs, que pretén completar la formació dels professionals per actuar en dos grans àmbits de forma complementaria: formació en les organitzacions i direcció i gestió de institucions educatives. [...]
Se trata de una asignatura de cuarto curso, que pretende completar la formación de los profesionales para actuar en dos grandes ámbitos de forma complementaria: formación en las organizaciones y dirección y gestión de instituciones educativas. [...]

2020-21
Grau en Pedagogia [1211]
3 documents

Course materials : 241 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.