Results overview: Found 165 records in 0.04 seconds.
Course materials, 165 records found
Course materials 165 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
9 p, 123.5 KB Pràcticum III [104191] / Lorente Guerrero, Juan ; Aparici Aznar, Melina ; Auge Domenech, Laura ; Piña, Joan ; Fuentes Cabrera, Juan Fernando ; Naches Solsona, Silvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
BLOC I: L'objectiu fonamental del Bloc I és completar la formació dels estudiants en situacions pràctiques donant una formació professional aplicada a l'alumne com a futur logopeda en pacients afectats de patologies del llenguatge, deglució, audició i veu, en població infantil i adulta. [...]
BLOQUE I: El objetivo fundamental del Bloque I es completar la formación de los estudiantes en situaciones prácticas dando una formación profesional aplicada al alumno como futuro logopeda en pacientes afectados de patologías del lenguaje, deglución, audición y voz, en población infantil y adulta. [...]

2020-21
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
2.
9 p, 133.5 KB Intervenció en alteracions del llenguatge associades a altres patologies: factors d'interacció i comunicació alternativa i augmentativa [104148] / Andrés Carrillo, Cristina ; Noguera Llopart, Eulàlia ; Vilaltella Verdes, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Bloc A: Aprofundir en el coneixement del mètode d'observació directa i sistemàtica en nens entre 0 i 6 anys. Saber com s'elabora un pla terapèutic, aprendre estratègies i procediments d'intervenció, i finalment, 1 Saber com s'elabora un pla terapèutic, aprendre estratègies i procediments d'intervenció, i finalment, conèixer com finalitza el procés assistencial en un CDIAP. [...]
Bloc A: Profundizar en el conocimiento del método de observación directa y sistemática en niños de 0 a 6 1 Profundizar en el conocimiento del método de observación directa y sistemática en niños de 0 a 6 años. [...]

2020-21
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
3.
6 p, 110.7 KB Deglució i trastorns relacionats: valoració i intervenció [104147] / Sauca Balart, Andreu ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En acabar l'assignatura l'alumne/a haurà de ser capaç de: Avaluar i diagnosticar els trastorns de l'alimentació i la deglució en totes les edats i etiologies. Saber administrar el MECV-V i altres proves com l'EAT10 i la Tècnica de Payne) Conèixer les bases anatòmiques implicades en els procesos rehabilitadors de la deglució i de les restants post-cirurgia amb resultat de disfàgia. [...]
Al finalizar la asignatura el alumno / a deberá ser capaz de: Evaluar y diagnosticar los trastornos de la alimentación y la deglución en todas las edades y etiologías. Saber administrar MECV-V y otras pruebas como la EAT10 y la Técnica de Payne) Conocer las bases anatómicas implicadas en los procesos rehabilitadores de la deglución y de las restantes post-cirugía con resultado de disfagia. [...]

2020-21
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
4.
5 p, 105.6 KB Trastorns i avaluació de l'adquisició del llenguatge oral i escrit [104146] / Jurado Viñuales, Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Saber diferenciar i identificar un trastorn en l'adquisició del llenguatge d'una etapa evolutiva i de desenvolupament normal, aixi com fer el diagnòtic diferencial amb d'altres tipus de trastorns de tipus evolutiu. [...]
Saber diferenciar e identificar un trastorno en la adquisición del lenguaje de una etapa evolutiva y de desarrollo normal, así como hacer el diagnòtic diferencial con otros tipos de trastornos de tipo evolutivo. [...]

2020-21
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
5.
5 p, 104.0 KB Pràcticum I: Introducció a la pràctica logopèdica [104145] / Andrés Carrillo, Cristina ; Crespo Alonso, Santiago ; Fernández Cano, Maria Isabel ; García Sánchez, Carmen ; Bataller Fernández, Marina ; Resina Curado, Paula ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
És una assignatura dividida en dos blocs. Objectius del Bloc I: Aspectes generals de la Logopèdia. 1. Conèixer els conceptes bàsics de les Ciències de la Salut, de les que la Logopèdia en forma part. [...]
Objetivos del Bloque I: Aspectos generales de la Logopedia. Conocer los conceptos básicos de las Ciencias de la Salud, de las que la Logopedia f Describir los aspectos generales de la práctica logopédica Conocer los aspectos profesionales de la Logopedia Objetivos del Bloque II: Conocimiento del marco de la práctica logopédica. [...]

2020-21
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
6.
4 p, 102.7 KB Alteracions de l'audició: valoració i intervenció [104144] / Serrano Pau, Carrasumada ; Miranda Codina, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Havent adquirit els coneixements relatius a l'anatomia i fisiologia de l'oïda així com la patologia de l'audició, aquesta assignatura té un enfocament clarament educatiu d'aplicació logopèdica. [...]
Habiendo adquirido los conocimientos relativos a la anatomía y fisiología del oído así como la patología de la audición, esta a El estudiante podrá ampliar y profundizar sus conocimientos sobre la intervención log.

2020-21
Grau en Logopèdia [1383]
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1463]
3 documents
7.
4 p, 104.5 KB Dislàlies i disfèmies: valoració i intervenció [104142] / Cambra Verges, Cristina ; Miranda Codina, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En acabar l'assignatura, l'estudiant serà capaç d'avaluar els problemes evolutius que poden presentar-se relatius a l'adquisició de la parla i a la fluïdesa verbal així com proposar un programa d'intervenció logopèdica conseqüent.
Cuando finalice la asignatura, el estudiante será capaz de evaluar los problemas evolutivos que puedan presentarse relacionados con el habla y la fluidez verbal, así como proponer un programa de intervención logopédica consecuente.

2020-21
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
8.
4 p, 103.4 KB Advanced Voice Analysis and Characterization [103705] / Garcia Quintana, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu general de l'assignatura és l'adquisició de competències especialitzades en anàlisi acústica de les veus sanes i les alterades, com a formació avançada per a futures professional logopedes de veu: terapeutes vocals, voice coach o investigadores en veu. [...]
El objetivo general de la asignatura es la adquisición de competencias especializadas en análisis acústico de las voces sanas y las alteradas, como formación avanzada para futuras profesionaes logopedas de voz: terapeutas vocales, voice coach o investigadoras en voz. [...]

2020-21
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documents
9.
4 p, 103.7 KB Avaluació psicològica en els trastorns del llenguatge [101734] / Cuxart Fina, Francesc ; Díaz-Regañón Serra, Natàlia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Objectius formatius de l'assignatura 1. L'alumne sabrà utilitzar diverses tècniques i instruments d'avaluació, propis de la professió. 2. L'alumne sabrà interpretar els resultats de diferents instruments i tècniques d'avaluació psicològica. [...]
Objectivos formativos de la asignatura 1. El alumno sabrá utilizar diversas técnicas e instrumentos de evaluación, propios de la profesión 2. El alumno sabrá interpretar los resultados de diferentes instrumentos y técnicas de evaluación psicológica. [...]

2020-21
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documents
10.
7 p, 128.4 KB Adquisició i processament del llenguatge [101730] / Soler Vilageliu, Olga ; Aparici Aznar, Melina ; Resina Curado, Paula ; Camus Torres, Alondra ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura de primer curs preten donar eines als estudiants per a que assoleixin coneixements fonamentals sobre dos temes cabdals en la psicolingüística: com adquirim el llenguatge a la infància i com el processem. [...]
Esta asignatura de primer curso pretende dar herramientas a los estudiantes para que alcancen conocimientos fundamentales sobre dos temas fundamentales en la psicolingüística: cómo adquirimos el lenguaje en la infancia y como lo procesamos. [...]

2020-21
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
Grau en Logopèdia [1383]
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1463]
Grau en Logopèdia [828]
3 documents

Course materials : 165 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.