Resultats globals: 46 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 6 registres trobats
Materials acadèmics, 40 registres trobats
Documents de recerca 6 registres trobats  
1.
88 p, 2.1 MB Implementación de la inteligencia artificial en la verificación periodística: diagnóstico y propuesta en tiempos de desinformación / Vela Salas, Andrés ; Giraldo Luque, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
En un moment en el qual els mitjans de comunicació perden part de la seva credibilitat a causa de la proliferació de la desinformació, sorgeixen noves tecnologies que faciliten als professionals la verificació de contingut periodístic. [...]
En un momento en el que los medios de comunicación pierden parte de su credibilidad debido a la proliferación de la desinformación, surgen nuevas tecnologías que facilitan a los profesionales la verificación de contenido periodístico. [...]
At a time when the media is losing some of its credibility due to the proliferation of misinformation, new technologies that are emerging make it easier for professionals to verify journalistic content. [...]

2021
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]  
2.
76 p, 3.7 MB La polarización afectiva en Cataluña: estudio de caso de la campaña electoral de las elecciones autonómicas de 2021 / Carrillo García, Marc ; Giraldo Luque, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
Aquest treball busca identificar quins actors (polítics, mediàtics i ciutadans) difonen missatges amb major contingut polaritzador a Twitter en un context de campanya electoral, concretament el de les eleccions autonòmiques de 2021 a Catalunya. [...]
El presente trabajo busca identificar qué actores (políticos, mediáticos y ciudadanos) difunden mensajes con mayor contenido polarizador en Twitter en un contexto de campaña electoral, en concreto el de las elecciones autonómicas de 2021 en Cataluña. [...]
The present work tries to identify which actors (politicians, media and citizenships) have the capacity to spread content with the higher polarization during an electoral campaing in Twitter, specifically in the 2021 regional election in Catalonia. [...]

2021
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]  
3.
94 p, 2.1 MB Análisis de la cobertura informativa de los atentados de Las Ramblas y Cambrils realizada por tres televisiones públicas (TVE, TV3 y Betevé) y desde Twitter / Sancho Ligorred, Ana Belén ; Rodriguez Bonfill, Pepe, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els atemptats terroristes esdevinguts a Les Rambles de Barcelona i Cambrils l'agost de 2017 van acaparar portades i molts minuts de televisió. Les xarxes socials, com Twitter, van jugar un paper important a l'hora d'estar iformat. [...]
Los tentados terroristas acontecidos en Las Ramblas de Barcelona y Cambrils en agosto de 2017 acapararon portadas y muchos minutos de televisión. Las redes sociales, como Twitter, jugaron un papel importantea la hora de estar informado. [...]
The terrorist attacks on Las Ramblas in Barcelona and Cambrils in August 2017 made headlines and took many minutes of televison time. Social networks, such as Twitterm played an important role in keeping us informed. [...]

2020
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]  
4.
104 p, 1.4 MB Audiencias activas en el periodismo transmedia de calidad : una taxonomía de la interactividad aplicada al análisis de las prácticas de los medios digitales con más suscriptores en el mundo / Robledo-Dioses, Kelly ; Pulido, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Recórrer a la interactivitat i trencar la barrera entre emissor i receptor és resultat propi de la gestió transmèdia de contingut. La manera en com els mitjans periodístics facilitin aquesta interactivitat aconseguirà o no impulsar el diàleg social i l'actitud productiva, i motivar el compromís de el públic amb les històries. [...]
Recurrir a la interactividad y romper la barrera entre emisor y receptor es resultado propio de la gestión transmedia de contenido. La manera en cómo los medios periodísticos faciliten esta interactividad logrará o no impulsar el diálogo social y la actitud productiva, y motivar el compromiso del público con las historias. [...]
Resorting to interactivity and breaking the barrier between sender and receiver is a characteristic result of transmedia management of content. The way in how journalistic media facilitate this interactivity will or will not achieve the promotion of social dialogue and the productive attitude, and motivate the public's engagement with the stories. [...]

2020
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]  
5.
61 p, 2.2 MB Ser periodista en la era digital : conocimientos y habilidades para un perfil profesional competitivo / Lezaeta Marín, Millaray ; Crusafon Baqués, Carmina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les empreses i els mitjans de comunicació s'enfronten a la digitalització i han d'innovar no només en els seus productes, sinó també en els seus equips profesionals. Així sorgeix la necessitat de periodistes amb nous perfils professionals que configuren les noves funcions dels comunicadors en diferents llocs de treball. [...]
Las empresas y los medios de comunicación se enfrentan a la digitalización y deben innovar no sólo en sus productos, sino también en sus equipos profesionales. Así surge la necesidad de periodistas con nuevos perfiles profesionales que configuran las nuevas funciones de los comunicadores en distintos lugares de trabajo. [...]
Companies and media are facing the digital era and they must innovate not only in their products, but also in their professional teams. That's how appear the need for journalists with new professional profiles that set up the new functions of communicators in different workplaces. [...]

2020
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]  
6.
27 p, 1.2 MB Evolución de la última década del modelo de negocio de la prensa ecuatoriana / Coppiano García, María Soledad ; Salla García, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La tecnologia de la mà de la innovació ha influenciat de manera profunda l'estil de vida de la societat moderna. En aquests dies es parla d'una quarta revolució que ja és aquí i que porta amb si canvis en els processos productius, buscant l'eficiència i l'eficàcia dels recursos. [...]
La tecnología de la mano de la innovación ha influenciado de manera profunda el estilo de vida de la sociedad moderna. En estos días se habla de una cuarta revolución que ya está aquí y que trae consigo cambios en los procesos productivos, buscando la eficiencia y la eficacia de los recursos. [...]
Technology together with innovation has profoundly influenced the lifestyle of modern society. These days there is talk of a fourth industrial revolution that is already here. Changes are perceivable in production processes and seek efficiency and effectiveness of resources. [...]

2020
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]  

Materials acadèmics 40 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 111.8 KB Taller de Producció Periodística [43966] / Peres Garzezi, Luiz ; Ortín Andrés, Pedro Vicente ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té l'objectiu de consolidar, de forma pràctica i innovadora, els continguts treballats en els diferents mòduls del màster dins d'una estructura de treball periodístic. Els estudiants hauran de dissenyar, produir, publicar i gestionar diferents tipus de contingut periodístic i generar propostes comunicatives innovadores en termes de formats, canals i públics. [...]
This course aims to consolidate, in a practical and innovative way, the contents worked on in the different modules of the Master within a journalistic work structure. Students must design, produce, publish and manage different types of journalistic content and generate innovative communicative proposals in terms of formats, platforms and audiences. [...]
Este módulo tiene el objetivo de consolidar, de forma práctica e innovadora, los contenidos trabajados en los diferentes módulos del máster dentro de una estructura de trabajo periodístico. Los estudiantes deberán diseñar, producir, publicar y gestionar diferentes tipos de contenido periodístico y generar propuestas comunicativas innovadoras en términos de formatos, canales y públicos. [...]

2022-23
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documents
2.
6 p, 112.4 KB Narratives Digitals [43963] / Lacalle Zalduendo, María Rosario ; Perceval Verde, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La ràpida evolució de les tecnologies digitals en el segle XXI planteja continus reptes als continguts dels mitjans de comunicació. No obstant això, les narratives de l'era del storytelling incloen els elements essencials (temes, motius, estereotips, etc. [...]
The fast evolution of digital technologies in the 21st century poses continuous challenges to the contents of the media. However, the storytelling in the digital era include the essential elements (themes, motives, stereotypes, etc. [...]
La rápida evolución de las tecnologías digitales en el siglo XXI plantea continuos desafíos a los contenidos de los medios de comunicación. Sin embargo, los relatos de la era del storytelling incluyen los elementos esenciales (temas, motivos, estereotipos, etc. [...]

2022-23
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documents
3.
6 p, 108.6 KB Creació i Desenvolupament de Projectes de Recerca Aplicats al Periodisme [43965] / Simelio Sola, Núria ; Tous Rovirosa, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El mòdul pretén acostar a l'estudiant al disseny, la creació i el desenvolupament de projectes de recerca bàsica i aplicada a l'àrea del periodisme i de la innovació en continguts digitals. Els principals objectius d'aprenentatges són: - Aprendre a planificar un treball científic per a la recerca i la innovació en mitjans. [...]
The course aims to bring the student closer to the design, creation and development of basic and applied research projects in the area of journalism and innovation in digital content. The main learning objectives are: - Learn to plan scientific work for research and innovation in the media. [...]
El módulo pretende acercar al estudiante al diseño, la creación y el desarrollo de proyectos de investigación básica y aplicada al área del periodismo y de la innovación en contenidos digitales. [...]

2022-23
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documents
4.
7 p, 122.9 KB Tecnologies i Sistemes de Producció i Gestió de Continguts Digitals [43964] / Tous Rovirosa, Anna ; Simelio Sola, Núria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El mòdul respon a la necessitat que el professional de la informació conegui els usos i possibilitats que la tecnologia ofereix per al desenvolupament del seu treball quotidià referit a la gestió i producció de continguts. [...]
The course responds to the need for the information professional to know the uses and possibilities that technology offers for the development of his daily work related to the management and production of digitla content. [...]
La asignatura responde a la necesidad de que el profesional de la información conozca los usos y posibilidades que la tecnología ofrece para el desarrollo de su trabajo cotidiano referido a la gestión y producción de contenidos. [...]

2022-23
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documents
5.
6 p, 111.6 KB Models, Estructures i Regulació dels Mitjans i el Periodisme Digitals [43962] / Crusafon Baqués, Carmina ; López Chaves, Francesc Manuel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Analitzar l'estructura de l'ecosistema digital periodístic. Proporcionar les bases de les dinàmiques de l'entorn digital i les eines per a la seva comprensió. Explicar els principals conceptes i tipologies d'empreses i productes periodístics digitals, així com el marc regulador i els nous perfils professionals.
OBJECTIVES: Analyze the structure of the news digital ecosystem. Provide the basis of the dynamics of the digital environment and the tools for its understanding. Explain the main concepts and typologies of companies and digital journalistic products, as well as the regulatory framework and new professional profiles.
Analizar la estructura del ecosistema digital periodístico. Proporcionar las bases de las dinámicas del entorno digital y las herramientas para su comprensión. Explicar los principales conceptos y tipologías de empresas y productos periodísticos digitales, así como el marco regulador y los nuevos perfiles profesionales.

2022-23
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documents
6.
5 p, 106.1 KB Treball de Final de Màster [43969] / Rodríguez Bonfill, Pepe ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En el desenvolupament del mòdul, l'estudiant ha de realitzar una investigació dirigida i supervisada (per un/a doctor/a) que respongui a una pregunta o preguntes sobre un tema específic d'una de les àrees d'investigació previstes en el Màster i que s'emmarqui dins de les línies de treball d'un dels grups de recerca del Departament. [...]
In the development of this module, the student must conduct a directed and supervised investigation (by a doctor) that answers a question or questions on a specific topic of one of the areas contemplated in the Master's Program and that framed within the lines of work of one of the research groups of the Department. [...]
En el desarrollo de este módulo, el estudiante debe realizar una investigación dirigida y supervisada (por un/a doctor/a) que responda a una pregunta o preguntas sobre un tema específico de una de las áreas contempladas en el Programa del Máster y que se enmarque dentro de las líneas de trabajo de uno de los grupos de investigación del Departamento. [...]

2022-23
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documents
7.
3 p, 98.9 KB Pràctiques Professionals Externes [43968] / Rodríguez Bonfill, Pepe ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El mòdul permet aplicar els coneixements adquirits en les assignatures del Màster sobre la innovació en continguts digitals, en un entorn professional amb estades supervisades en empreses i institucions relacionades amb la comunicació i el periodisme. [...]
This module allows to apply the knowledge acquired in the subjects of the Master on innovation in digital content, in a professional environment with supervised stays in companies and institutions related to communication and journalism. [...]
Este módulo permite aplicar los conocimientos adquiridos en las asignaturas del Máster sobre la innovación en contenidos digitales, en un entorno profesional con estancias supervisadas en empresas e instituciones relacionadas con la comunicación y el periodismo. [...]

2022-23
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documents
8.
6 p, 121.9 KB Estratègia Digital i Posicionament de Continguts Periodístics [43967] / Cervi, Laura ; Giraldo Luque, Santiago ; Perceval Verde, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul consisteix en l'estudi de l'estratègia de posicionament en el mercat digital dels productes periodístics. El mòdul permet comprendre i analitzar les eines de posicionament digital que beneficien en l'exercici del periodisme en l'actualitat. [...]
This module consists of the study of the positioning strategy in the digital market of journalistic products. The module allows to understand and analyze the tools of digital positioning that benefit in the practice of journalism today. [...]
Este módulo consiste en el estudio de la estrategia de posicionamiento en el mercado digital de los productos periodísticos. El módulo permite comprender y analizar las herramientas de posicionamiento digital que benefician en el ejercicio del periodismo en la actualidad. [...]

2022-23
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documents
9.
8 p, 122.9 KB Tecnologies i Sistemes de Producció i Gestió de Continguts Digitals [43964] / Giraldo Luque, Santiago ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El mòdul respon a la necessitat que el professional de la informació conegui els usos i possibilitats que la tecnologia ofereix per al desenvolupament del seu treball quotidià referit a la gestió i producció de continguts. [...]
The course responds to the need for the information professional to know the uses and possibilities that technology offers for the development of his daily work related to the management and production of digitla content. [...]
La asignatura responde a la necesidad de que el profesional de la información conozca los usos y posibilidades que la tecnología ofrece para el desarrollo de su trabajo cotidiano referido a la gestión y producción de contenidos. [...]

2021-22
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documents
10.
6 p, 122.0 KB Estratègia Digital i Posicionament de Continguts Periodístics [43967] / Pulido, Cristina ; Giraldo Luque, Santiago ; Perceval Verde, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul consisteix en l'estudi de l'estratègia de posicionament en el mercat digital dels productes periodístics. El mòdul permet comprendre i analitzar les eines de posicionament digital que beneficien en l'exercici del periodisme en l'actualitat. [...]
This module consists of the study of the positioning strategy in the digital market of journalistic products. The module allows to understand and analyze the tools of digital positioning that benefit in the practice of journalism today. [...]
Este módulo consiste en el estudio de la estrategia de posicionamiento en el mercado digital de los productos periodísticos. El módulo permite comprender y analizar las herramientas de posicionamiento digital que benefician en el ejercicio del periodismo en la actualidad. [...]

2021-22
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documents

Materials acadèmics : 40 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.