1.
|
4 p, 105.3 KB |
Pràctiques Externes [43975]
/
Masats Viladoms, Maria Dolors ;
Paoliello, Antonio ;
Liao Pan, Shu-Ching ;
Qu, Xianghong ;
Viladiu Illanas, Pau ;
Jin Wang, Xuehang ;
Gao, Yuan ;
Casas-Tost, Helena ;
Costa Vila, Eva ;
Vargas Urpi, Mireia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona - Formació (fUABf)
1 L'objectiu principal d'aquest mòdul és que l'alumnat pugui posar en pràctica els coneixements adquirits a la resta de mòduls en un aula de xinès com a llengua estrangera. Per superar aquest mòdul, l'alumnat ha de demostrar ser capaç d'analitzar críticament la realitat observada a l'aula i de planificar, desenvolupar i avaluar una intervenció didàctica i reflexionar sobre la pràctica realitzada. 1 This module aims to get students put into practice the knowledge acquired in the previous modules in a real classroom of Chinese as a foreign language. To successfully complete this module, students should be able to critically analyse the reality observed in the classroom, to design, implement and assess a pedagogical project, and to critically reflect on the work done during their internship. 1 El objetivo principal de este módulo es ofrecer al alumnado la posibildad de poner en práctica los conocimientos adquiridos en el resto de módulos en un aula de chino como lengua extranjera. Para superar el módulo, el alumnado deberá ser capaz de analizar críticamente la realidad observada en el aula, planificar, desarrollar y evaluar una intervención didáctica y reflexionar sobre la práctica realizada.
2022-23 Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documents
|
|
2.
|
5 p, 108.2 KB |
Teories de la Didàctica de la Llengua [43970]
/
Masats Viladoms, Maria Dolors ;
Dooly Owenby, Melinda ;
Torras Vila, Berta ;
Moore de Luca, Emilee ;
Morodo, Andy ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona - Formació (fUABf)
En aquest mòdul l'alumnat, docents en formació, coneixerà les principals teories, enfocaments i mètodes relacionats amb l'ensenyament i l'aprenentatge de llengües estrangeres. També se li proporcionaran eines per dissenyar, implementar i avaluar tasques comunicatives que permetin a qui aprèn una llengua estrangera desenvolupar, en un entorn formal, la seva competència interactiva i les destreses que hi són vinculades. In this module students, as pre-service teachers, will learn about the main current theories, approaches and methods for teaching and learning a foreign language. In this module student-teachers will explore tools for designing, implementing and assessing teaching tasks that allow foreign language learners to develop, in formal learning environments, their interactive competences and related skills. En este módulo el alumnado, docentes en formación, conocerá las principales teorías, enfoques y métodos para enseñar y aprender una lengua extranjera. También se le proporcionarán herramientas para diseñar, implementar y evaluar tareas didácticas que permitan a quienes aprenden una lengua extranjera desarrollar, en un entorno de aprendizaje formal, su competencia interactiva y las destrezas vinculadas a ella.
2022-23 Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documents
|
|
3.
|
|
4.
|
5 p, 109.5 KB |
Treball de Final de Màster [43976]
/
Casas-Tost, Helena ;
Dooly Owenby, Melinda ;
Moore de Luca, Emilee ;
Morodo, Andy ;
Paoliello, Antonio ;
Qu, Xianghong ;
Masats Viladoms, Maria Dolors ;
Pascual Calvo, Xavier ;
Rovira Esteva, Sara ;
Espín García, María del Carmen ;
Vallejo Rubinstein, Claudia ;
Llompart Esbert, Julia ;
Vargas Urpi, Mireia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona - Formació (fUABf)
L'objectiu d'quest mòdul és elaborar i defensar un treball de fi de màster (TFM), que integri els coneixements adquirits en els mòduls previs. Es tracta de desenvolupar de manera individual, i guiat pel tutor/a assignat/da, un treball que haurà d'abordar un tema relacionat amb la didàctica del xinès com a llengua estrangera. [...] The aim of this module is to elaborate and defend an MA dissertation (trabajo de fin de máster, TFM), which will integrate the knowledge acquired in the previous modules. In general terms, it is an MA dissertation that should address a topic related to teaching Chinese as a foreign language. [...] El objetivo de este módulo abordar la elaboración y defensa de un trabajo de fin de máster (TFM), que integrará los conocimientos adquiridos en los módulos previos. Se trata de desarrollar de modo individual, y guiado por el/la tutor/a asignado/a, un trabajo de fin de máster que deberá abordar un tema relacionado con la didáctica del chino. [...]
2022-23 Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documents
|
|
5.
|
|
6.
|
6 p, 145.0 KB |
Ensenyament i Aprenentatge de la Llengua Xinesa [43972]
/
Casas-Tost, Helena ;
Paoliello, Antonio ;
Liao Pan, Shu-Ching ;
Costa Vila, Eva ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona - Formació (fUABf)
L'objectiu principal d'aquest mòdul és treballar des d'una perspectiva pràctica tots els aspectes que intervenen en l'ensenyament de la llengua xinesa, des de l'aplicació de les teories de l'aprenentatge en l'ensenyament del xinès per a castellanoparlants, fins la planificació, el desenvolupament i l'avaluació d'una proposta didàctica pròpia, passant per l'anàlisi, selecció i creació de materials didàctics de la llengua xinesa. The main aim of this module is to put into practice all the aspects involved in the teaching of Chinese as a foreign language. This includes learning theories of teaching Chinese for Spanish speakers, planning, designing and assessing a teaching project, and analyzing, selecting and creating teaching materials on the Chinese language. El objetivo principal de este módulo es trabajar desde una perspectiva práctica todos los aspectos que intervienen en la enseñanza de la lengua china, desde la aplicación de las teorías de aprendizaje en la enseñanza de chino para hispanohablantes, hasta la planificación, desarrollo y evaluación de una propuesta didáctica propia, pasando por el análisis, selección y creación de materiales didácticos de la lengua china.
2022-23 Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documents
|
|
7.
|
5 p, 142.4 KB |
Llengua Xinesa [43971]
/
Rovira Esteva, Sara ;
Liao Pan, Shu-Ching ;
Espín García, María del Carmen ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona - Formació (fUABf)
Aquest mòdul té tres objectius principals. En primer lloc, presentar i familiaritzar-se amb les principals fonts autoritzades en relació amb la norma del xinès estàndard. En segon lloc, revisar les principals tendències de la gramàtica descriptiva i pedagògica del xinès i les seves obres de referència. [...] This module has three main objectives. First, present and familiarisize students with the main authoritative sources in relation to Standard Chinese. Second, review the main trends of descriptive and pedagogical grammar of Chinese and its works of reference. [...] Este módulo tiene tres objetivos principales. En primer lugar, presentar y familiarizarse con las principales fuentes autorizadas en relación con la norma del chino estándar. En segundo lugar, revisar las principales tendencias de la gramática descriptiva y pedagógica del chino y sus obras de referencia. [...]
2022-23 Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documents
|
|
8.
|
4 p, 106.4 KB |
Teories de la Didàctica de la Llengua [43970]
/
Masats Viladoms, Maria Dolors ;
Dooly Owenby, Melinda ;
Moore de Luca, Emilee ;
Morodo, Andy ;
Mont Algamasilla, Maria ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona - Formació (fUABf)
En aquest mòdul l'alumnat, docents en formació, coneixerà les principals teories, enfocaments i mètodes relacionats amb l'ensenyament i l'aprenentatge de llengües estrangeres. També se li proporcionaran eines per dissenyar, implementar i avaluar tasques comunicatives que permetin a qui aprèn una llengua estrangera desenvolupar, en un entorn formal, la seva competència interactiva i les destreses que hi són vinculades. In this module students, who are pre-service teachers, will learn about the main current theories, approaches and methods for teaching and learning a foreign language. In this module student-teachers will explore tools for designing, implementing and assessing teaching tasks that allow foreign language learners to develop, in formal learning environments, their interactive competences and related skills. En este módulo el alumnado, docentes en formación, conocerán las principales teorías, enfoques y métodos para enseñar y aprender una lengua extranjera. También se le proporcionarán herramientas para diseñar, implementar y evaluar tareas didácticas que permitan a quienes aprenden una lengua extranjera desarrollar, en un entorno de aprendizaje formal, su competencia interactiva y las destrezas vinculadas a ella.
2021-22 Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documents
|
|
9.
|
4 p, 105.1 KB |
Pràctiques Externes [43975]
/
Masats Viladoms, Maria Dolors ;
Paoliello, Antonio ;
Liao Pan, Shu-Ching ;
Qu Lu, Xianghong ;
Viladiu Illanas, Pau ;
Gao, Yuan ;
Costa Vila, Eva ;
Vargas Urpi, Mireia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona - Formació (fUABf)
L'objectiu principal d'aquest mòdul és que l'alumnat pugui posar en pràctica els coneixements adquirits a la resta de mòduls en un aula de xinès com a llengua estrangera. Per superar aquest mòdul, l'alumnat ha de demostrar ser capaç d'analitzar críticament la realitat observada a l'aula i de planificar, desenvolupar i avaluar una intervenció didàctica i reflexionar sobre la pràctica realitzada. [...] This module aims to get students put into practice the knowledge acquired in the previous modules in a real classroom of Chinese as a foreign language. To successfully complete this module, students should be able to critically analyse the reality observed in the classroom, to design, implement and assess a pedagogical project, and to critically reflect on the work done during their internship. [...] El objetivo principal de este módulo es ofrecer al alumnado la posibildad de poner en práctica los conocimientos adquiridos en el resto de módulos en un aula de chino como lengua extranjera. Para superar el módulo, el alumnado deberá ser capaz de analizar críticamente la realidad observada en el aula, planificar, desarrollar y evaluar una intervención didáctica y reflexionar sobre la práctica realizada. [...]
2021-22 Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documents
|
|
10.
|
5 p, 109.7 KB |
Treball de Final de Màster [43976]
/
Casas-Tost, Helena ;
Dooly Owenby, Melinda ;
Moore de Luca, Emilee ;
Morodo, Andy ;
Paoliello, Antonio ;
Qu Lu, Xianghong ;
Masats Viladoms, Maria Dolors ;
Pascual Calvo, Xavier ;
Rovira Esteva, Sara ;
Espín García, María del Carmen ;
Vallejo Rubinstein, Claudia ;
Llompart Esbert, Júlia ;
Vargas Urpi, Mireia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona - Formació (fUABf)
L'objectiu d'quest mòdul és elaborar i defensar un treball de fi de màster (TFM), que integri els coneixements adquirits en els mòduls previs. Es tracta de desenvolupar de manera individual, i guiat pel tutor/a assignat/da, un treball que haurà d'abordar un tema relacionat amb la didàctica del xinès com a llengua estrangera. [...] The aim of this module is to elaborate and defend an MA dissertation (trabajo de fin de máster, TFM), which will integrate the knowledge acquired in the previous modules. In general terms, it is an MA dissertation that should address a topic related to teaching Chinese as a foreign language. [...] El objetivo de este módulo abordar la elaboración y defensa de un trabajo de fin de máster (TFM), que integrará los conocimientos adquiridos en los módulos previos. Se trata de desarrollar de modo individual, y guiado por el/la tutor/a asignado/a, un trabajo de fin de máster que deberá abordar un tema relacionado con la didáctica del chino. [...]
2021-22 Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documents
|
|