Resultats globals: 157 registres trobats en 0.01 segons.
Documents de recerca, 22 registres trobats
Materials acadèmics, 135 registres trobats
Documents de recerca 22 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
246 p, 16.1 MB Pla de comunicació pel col·lectiu musical Chäckra / Martínez Bigorra, Júlia ; Silva García, Clàudia ; Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte tracta d'un Pla de comunicació pel col·lectiu musical emergent barceloni Chäckra. Consta d'una part de context del panorama urbà espanyol, investigació del públic objectiu i la competencia i una anàlisi dels necessitats de comunicació amb el seu pla d'accions pertanyent.
Este proyecto trata de un Plan de comunicación para el colectivo musical emergente barcelonés Chäckra. Consta de una parte de contexto del panorama urbano español, la investigación del público objetivo y la competencia y un análisis de las necesidades de comunicación con su plan de acciones perteneciente.
This project aims to settle a Strategic Communication Plan for the emerging musical collective from Barcelona Chäckra. lt includes a section regarding the Spanish urban music scene, a research on the target audience and competition and an analysis of the communication needs with its tailored action plan.

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
2.
116 p, 5.5 MB NextGen Market : la creació d'un esdeveniment per la promoció de joves talents / Puig Andrés, Clara ; Setó Llorens, Clara ; Torras Planas, Núria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte està enfocat en la creació d'un esdeveniment innovador per a la promoció de joves emprenedors oferint-los un espai d'inspiració per presentar les seves creacions de proximitat. Es desenvolupa una diagnosi, l'elaboració de la marca i una proposta d'execució de l'esdeveniment.
El proyecto está enfocado en la creación de un evento innovador para la promoción de jóvenes emprendedores ofreciéndoles un espacio de inspiración para presentar sus creaciones de proximidad. Se desarrolla una diagnosis, la elaboración de la marca y una propuesta de ejecución del evento.
The project focuses on creating an innovative event to promote young entrepreneurs by offering them a space of inspiration to present their proximity creations. A diagnosis, the elaboration of the brand and a proposal for the execution of the event are developed.

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
3.
97 p, 12.6 MB Gamificació per generar consciència : immersió en la realitat de les persones refugiades de Palestina a través d'un escape room. Projecte: "Avui lluny és més a prop" / Palomino Pérez, Elena ; Pando López, Núria ; Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les persones refugiades són aquelles que fugen de conflictes i es veuen en l'obligació de deixar enrere el seu país per a buscar acollida en territori internacional. És indispensable l'exercici de consciència en la societat. [...]
Las personas refugiadas son aquellas que huyen de conflictos y se ven en la obligación de dejar atrás su país para buscar acogida en territorio internacional. Es indispensable el ejercicio de conciencia en la sociedad. [...]
Refugees are those who flee conflicts and are forced to leave their country behind to seek refuge in international territory. The exercise of conscience in society is essential. This project is based on creating an immersive experience through an escape room. [...]

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
4.
98 p, 22.3 MB Llançament de la marca Vallboa : pla de comunicació per l'entrada al mercat digital / Martín Silva, Emma ; Moreno Sánchez, Marta ; Lavilla Raso, Montse, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest projecte de Final de Grau s'elabora un Pla de Comunicació per a la marca de joies artesanals Vallboa. L'objectiu d'aquest és el llançament de la marca en l'entorn digital, contribuint així al creixement empresarial de Vallboa. [...]
En este proyecto de Final de Grado se elabora un Plan de Comunicación para la marca de joyas artesanales Vallboa. El objetivo de este es el lanzamiento de la marca en el entorno digital, contribuyendo así al crecimiento empresarial de Vallboa. [...]
In this Final Degree project, a communication plan for the handmade jewelry brand Vallboa is elaborated. The aim of this is the launching of the brand in the digital environment, thus contributing to the business growth of Vallboa. [...]

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
5.
140 p, 2.4 MB Análisis y propuesta de material de carácter divulgativo sobre comunicación para niños y niñas de 10 a 12 años / González Jiménez, Ana ; Medina González, Marina ; Torras Planas, Núria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Com de necessari és que els menors disposin d'una educació en matèria de comunicació mediàtica a les escoles i com es podria dur a terme? Aquest projecte analitza les propostes didàctiques sobre comunicació del Consell Audiovisual de Catalunya (CAC), la UNESCO i la Càtedra de cultura audiovisual i alfabetització mediàtica d'RTVE, amb l'objectiu de conèixer els materials i la necessitat que existeix actualment de disposar d'una educació en matèria de comunicació mediàtica, enfocada en menors d'entre els 10 i 12 anys i, a partir d'aquesta anàlisi i recerca, juntament amb una sèrie de variables i recomanacions de professionals del sector, crear una proposta de millora.
¿Cómo de necesario es que los menores dispongan de una educación en materia de comunicación mediática en las escuelas y como se podría llevar a cabo? Este proyecto analiza las propuestas didácticas sobre comunicación del Consell Audiovisual de Catalunya (CAC), la UNESCO y la Cátedra de cultura audiovisual y alfabetización mediática de RTVE, con el objetivo de conocer los materiales y la necesidad que existe actualmente de disponer de una educación en materia de comunicación mediática, enfocada en menores de entre los 10 y 12 años de edad y, a partir de dicho análisis e investigación, junto con una serie de variables y recomendaciones de profesionales del sector, crear una propuesta de mejora.
How necessary is it for minors to have an education in media communication in schools and how could it be carried out? This project analyzes the didactic proposals on communication of the Audiovisual Council of Catalonia (CAC), UNESCO and the Chair of audiovisual culture and media literacy of RTVE, with the aim of knowing the materials and the need that currently exists for an education in matter of media communication, focused on minors between 10 and 12 years of age and, based on said analysis and research, together with a series of variables and recommendations from professionals in the sector, create a proposal for improvement.

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
6.
227 p, 18.0 MB Petits moments, Grans plaers / Ferrer Pedrosa, Sara ; López Sánchez, Elena ; Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El nostre projecte de final de grau se centra a dissenyar des de zero una exposició fotogràfica anomenada "Petits moments, Grans plaers". L'exposició inclou un total de 15 fotografies que capturen accions i detalls del dia a dia que solem passar per alt. [...]
Nuestro proyecto final de carrera se centra en diseñar desde cero una exposición fotográfica llamada "Petits moments, Grans plaers" ("Pequeños momentos, Grandes placeres"). La exposición incluye un total de 15 fotografías que capturan acciones y detalles del día a día que solemos pasar por alto. [...]
Our final project focuses on designing from scratch a photographic exhibition called "Petits moments, Grans plaers" ("Small moments, Big pleasures"). The exhibition includes a total of 15 photographs that capture actions and details of everyday life that we tend to overlook. [...]

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
7.
130 p, 9.4 MB Pla de comunicació empresarial al sector de la mobilitat / Serra Llobet, Nil ; Pérez Creus, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest Treball de Final de Grau s'exposa una proposta per a un pla de comunicació destinat a l'empresa de transport TUSCSAL (Transportes Urbanos y Servicios Generales, S. A. L,). L'objectiu d'aquesta proposta és avaluar la comunicació actual de l'organització i presentar diverses mesures complementàries amb l'objectiu de millorar i difondre la cultura corporativa de manera més eficaç a través dels diferents canals de comunicació de l'empresa.
En este Trabajo de Final de Grado se expone una propuesta para un plan de comunicación destinado a la empresa de transporte TUSGSAL (Transportes Urbanos y Servicios Generales, S. A. L. ). El objetivo de esta propuesta es evaluar la comunicación actual de la organización y presentar diversas medidas complementarias con el objetivo de mejorar y difundir la cultura corporativa de forma más eficaz a través de los diferentes canales de comunicación de la empresa.
In this Final Degree Project, a proposal for a communication plan for the transport company TUSGSAL (Transportes Urbanos y Servicios Generales, S. A. L. ) is presented. The aim of this proposal is to evaluate the organization's current communication and present several complementary measures with the aim of improving and spreading the corporate culture more effectively through the company's different communication channels.

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
8.
93 p, 9.3 MB Creació d'un pla de comunicació interna per a la cadena hotelera Zenit / Serra Iruela, Elia ; Danes Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de Fi de Grau consisteix en l'elaboració d'un pla de comunicació interna per a la cadena Zenit Hoteles. S'ha elaborat un marc teòric i una anàlisi de les empreses Zenit, IKEA i EY a partir de la qual s'ha desenvolupat el pla. [...]
Este trabajo de Fin de Grado consiste en la elaboración de un plan de comunicación interna para la cadena Zenit Hoteles. Se ha elaborado un marco teórico y un análisis de las empresas Zenit, IKEA y EY a partir del cual se ha desarrollado el plan. [...]
This Final Degree Project consists of the preparation of an internal communication plan for the Zenit Hoteles chain. A theoretical framework and an analysis of the companies Zenit, IKEA and EY have been developed from which the plan has been developed. [...]

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
9.
112 p, 52.3 MB Plan de redes sociales para la bodega Castelo de Pedregosa / Sanz Díez, Carla ; Pérez Creus, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball fi de grau consisteix a dur a terme un pla de xarxes socials per les caves Castelo de Pedregosa, ubicada a Sant Sadurní d'Anoia. El pla està centrat en Instagram i l'objectiu principal és generar més engagement amb els usuaris. [...]
Este trabajo fin de grado consiste a llevar a cabo un plan de redes sociales por la bodega Castelo de Pedregosa, ubicada en Sant Sadurní d'Anoia. El plan está centrado en Instagram y el objetivo principal es generar más engagement con los usuarios. [...]
This final degree project consists of carrying out a social media plan for the Castelo de Pedregosa winery, located in Sant Sadurní d'Anoia. The plan is focused on Instagram and the main objective is to generate more engagement with users. [...]

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
10.
128 p, 5.8 MB La representació del "jo" a les xarxes socials digitals : un estudi de cas amb joves / Ruiz Ricart, Gisela ; Rizo García, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En la interacció entre els individus es projecta el "jo" de cada persona. Amb l'explosió d'internet i les xarxes socials és imprescindible entendre les interaccions virtuals per comprendre les relacions socials actuals. [...]
En la interacción entre los individuos se proyecta el "yo" de cada persona. Con la explosión de internet y las redes sociales es imprescindible entender las interacciones virtuales para comprender las relaciones sociales actuales. [...]
The interaction between individuals projects the "self" of each person. With the explosion of the internet and social networks, it is essential to understand virtual interactions to comprehend current social relationships. [...]

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  

Documents de recerca : 22 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 135 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 101.2 KB Pràctiques Externes [104804] / Perona Paez, Juan Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Afavorir que l'alumne/a complementi els seus estudis teòrico-pràctics amb un contacte directe amb empreses i institucions, tot desenvolupant tasques estretament relacionades amb les seves activitats comunicatives tant internes com externes.
To encourage students to complement their theoretical and practical studies with direct contact with companies and institutions, developing tasks closely related to their internal and external communication activities.
Favorecer que el alumnado complemente sus estudios teòrico-prácticos con un contacto directo con empresas e instituciones, desarrollando tareas estrechamente relacionadas con sus actividades comunicativas tanto internas como externas.

2023-24
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
2.
5 p, 105.2 KB Direcció i Gestió d'Organitzacions i Recursos Humans [104801] / Bombardo Codina, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els recursos humans són un element fonamental de les organitzacions. Això és encara més important per les economies del nostre entorn més proper, orientades cada cop més als serveis. Per altra part, moltes organitzacions presents als nostre entorn són o tenen relacions internacionals, cosa que implica la necessitat d'estudiar la gestió de persones en una situació econòmica i cultural molt més complexa que la es podria trobar fa uns anys. [...]
Human resources are a fundamental element of organisations. This is even more important for the economies of our immediate environment, which are increasingly oriented towards services. On the other hand, many organisations in our environment are or have international relations, which implies the need to study the management of people in a much more complex economic and cultural situation than that which could be found a few years ago. [...]
Los recursos humanos son un elemento fundamental de las organizaciones. Esto es aún más importante para las economías de nuestro entorno más cercano, que se orientan cada vez más hacia los servicios. [...]

2023-24
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
3.
4 p, 100.7 KB Models de Negoci d'Empreses Comunicatives [104800] / Magaña Juárez, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant hagi assolit uns sèrie d'objectius que inclouen el coneixement dels conceptes i instruments bàsics qu s'utilitzen en el contexte de negoci d'empreses comunicatives, el procediment de creació d'empreses en general i de la comunicació en especial així com dels instruments del control de la gestió les negocis de la comunicació i els seus principals KPI's.
The student is expected to have achieved a series of objectives that include knowledge of the basic concepts and instruments.
Se espera que el alumnado haya alcanzado una serie de objetivos que incluyen el conocimiento de los conceptos e instrumentos básicos que se utilizan en el contexto de negocio de empresas comunicativas, el procedimiento de creación de empresas en general y de la comunicación en especial así como de los instrumentos del control de la gestión los negocios de la comunicación y sus principales KPI's.

2023-24
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
4.
5 p, 104.8 KB Disseny Gràfic i Infografia [104799] / Maas Olives, Marcel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'emmarca en el camp del coneixement estètic, concretament en el del disseny gràfic, aplicat a la Comunicació de les Organitzacions. El seu objectiu: que els alumnes puguin realitzar treballs/exercicis de composició visual que comuniquin ideas claras útils per a la seva posterior aplicació en la indústria de la Comunicació de les Organitzacions. [...]
The course is framed in the field of aesthetic knowledge, specifically in graphic design, applied to organizational communication. Its objective: to enable students to carry out works/exercises of visual composition that communicate clear ideas useful for their subsequent application in the communication industry of organizations. [...]
La asignatura se enmarca en el campo del conocimiento estético, concretamente en el diseño gráfico, aplicado a la Comunicación de las Organizaciones. Su objetivo: que los alumnos puedan realizar trabajos/ejercicios de composición visual que comuniquen ideas claras útiles para su posterior aplicación en la industria de la comunicación de las organizaciones. [...]

2023-24
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
5.
5 p, 107.4 KB Psicologia Social i del Consumidor [104798] / Pellicer Cardona, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura ofereix una aproximació a la naturalesa social, relacional, cultural i històrica dels processos psicològics de la persona i introdueix la importància dels processos socials en la comprensió i explicació del comportament del consumidor o dels grups d'interès (stakeholders). [...]
This subject offers an approach to the social, relational, cultural and historical nature of the psychological processes of the person and introduces the importance of social processes in the understanding and explanation of consumer or interest group behavior. [...]
Esta asignatura ofrece una aproximación a la naturaleza social, relacional, cultural e histórica de los procesos psicológicos de la persona e introduce la importancia de los procesos sociales en la comprensión y explicación del comportamiento del consumidor o de los grupos de interés (stakeholders). [...]

2023-24
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
6.
4 p, 103.1 KB Comunicació i Opinió Pública [104797] / Ramon Pinat, Ezequiel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Identificar els actors polítics (en un sentit ampli del concepte) i de la societat civil, i establir les seves relacions amb els mitjans de comunicació. Analitzar la contribució i influència dels mitjans de comunicació a la democràcia. [...]
Identify political actors (in a broad sense of the concept) and civil society, and establish their relationships with the media. Analyze the contribution and influence of the media to democracy. Analyze the processes of public opinion creation.
Identificar a los actores políticos (en un sentido amplio del concepto) y de la sociedad civil, estableciendo sus relaciones con los medios de comunicación. Analizar la contribución e influencia de los medios de comunicación en la democracia. [...]

2023-24
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
7.
7 p, 111.9 KB Estadística Bàsica [104790] / Gasull Jolis, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de l'assignatura és proporcionar la comprensió dels principis fonamentals de l'estadística descriptiva i la inferència estadística i dotar l'estudiantat de la capacitat d'avaluar la versemblança d'afirmacions realitzades a partir de dades estadístiques, així com dotar-lo d'habilitats suficients per a realitzar inferències estadístiques sobre una població a partir de les dades d'una mostra. [...]
The aim of the course is to provide an understanding of the fundamental principles of descriptive statistics and statistical inference, as well as to provide students with the ability to evaluate the veracity of statements made from statistical data, and to provide them with sufficient skills to make statistical inferences about a population from sample data. [...]
El objetivo de la asignatura es proporcionar la compresión de los principios fundamentales de la estadística descriptiva y de la inferencia estadística, así como dotar al estudiantado de la capacidad de evaluar la veracidad de afirmaciones realizadas a partir de datos estadísticos, así como dotarlo de suficientes habilidades para realizar inferencias estadísticas sobre una población a partir de los datos de una muestra. [...]

2023-24
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
8.
6 p, 115.0 KB Tècniques de Negociació, Mediació i Lideratge en les Organitzacions [104789] / Escudero, Carolina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius d'aquesta assignatura de Negociació, mediació i lideratge en tècniques de comunicació són principalment desenvolupar en els estudiants l'esperit crític necessari per afrontar tot tipus d'incidents i conflictes a les organitzacions, així com adaptar aquestes organitzacions a la negociació i la mediació de situacions societat actual. [...]
The objectives of this subject of Negotiation, mediation and leadership in communication techniques are mainly to develop in students the critical spirit necessary to face all kinds of incidents and conflicts in organizations as well as to adapt these organizations to the negotiation and mediation of situations in the actual society. [...]
Los objetivos de esta asignatura de Técnicas de negociación, mediación y liderazgo en comunicación son principalmente desarrollar en el alumnado el espíritu crítico necesario para afrontar todo tipo de incidencias y conflictos en las organizaciones así como adaptar estas organizaciones a la negociación y mediación de situaciones en la sociedad actual. [...]

2023-24
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
9.
4 p, 103.6 KB Gestió i Creació de Continguts per a Xarxes Socials [104787] / Pulido, Cristina ; Portalés Oliva, Marta ; Ortuño Iserte, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer les claus de la gestió de les xarxes socials per a la difusió de continguts. 2. Aprendre els fonaments per a l'escriptura de la xarxa. 3. Analitzar les eines pertinents per al posicionament de continguts.
1. To know the keys to the management of social networks for the dissemination of content. 2. To learn the basics of writing on the network. 3. To analyze the relevant tools for the Search engine optimization.
1. Conocer las claves de la gestión de las redes sociales para la difusión de contenidos. 2. Aprender los fundamentos para la esritura de la red. 3. Analizar las herramientas pertinentes para el posicionamiento de contenidos.

2023-24
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
10.
5 p, 105.1 KB Actors i Institucions Polítiques Contemporànies [104772] / Argelaguet i Argemí, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Actors i institucions polítiques contemporànies és una introducció al sistema polític català i espanyol. Anàlisi de les institucions polítiques, els partits polítics i altres actors polítics emergents a Catalunya i Espanya. [...]
Contemporary Political Actors and Institutions is an introduction to the Catalan and Spanish political system. Analysis of political institutions, political parties and other emerging political actors in Catalonia and Spain. [...]
Actores e instituciones políticas contemporáneas es una introducción al sistema político catalán y español. Análisis de instituciones políticas, partidos políticos y otros actores políticos emergentes en Cataluña y España. [...]

2023-24
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents

Materials acadèmics : 135 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.