Resultados globales: 135 registros encontrados en 0.04 segundos.
Materiales académicos, Encontrados 135 registros
Materiales académicos Encontrados 135 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
4 p, 101.2 KB Pràctiques Externes [104804] / Perona Paez, Juan Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Afavorir que l'alumne/a complementi els seus estudis teòrico-pràctics amb un contacte directe amb empreses i institucions, tot desenvolupant tasques estretament relacionades amb les seves activitats comunicatives tant internes com externes.
To encourage students to complement their theoretical and practical studies with direct contact with companies and institutions, developing tasks closely related to their internal and external communication activities.
Favorecer que el alumnado complemente sus estudios teòrico-prácticos con un contacto directo con empresas e instituciones, desarrollando tareas estrechamente relacionadas con sus actividades comunicativas tanto internas como externas.

2023-24
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documentos
2.
5 p, 105.2 KB Direcció i Gestió d'Organitzacions i Recursos Humans [104801] / Bombardo Codina, Jaime ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els recursos humans són un element fonamental de les organitzacions. Això és encara més important per les economies del nostre entorn més proper, orientades cada cop més als serveis. Per altra part, moltes organitzacions presents als nostre entorn són o tenen relacions internacionals, cosa que implica la necessitat d'estudiar la gestió de persones en una situació econòmica i cultural molt més complexa que la es podria trobar fa uns anys. [...]
Human resources are a fundamental element of organisations. This is even more important for the economies of our immediate environment, which are increasingly oriented towards services. On the other hand, many organisations in our environment are or have international relations, which implies the need to study the management of people in a much more complex economic and cultural situation than that which could be found a few years ago. [...]
Los recursos humanos son un elemento fundamental de las organizaciones. Esto es aún más importante para las economías de nuestro entorno más cercano, que se orientan cada vez más hacia los servicios. [...]

2023-24
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documentos
3.
4 p, 100.7 KB Models de Negoci d'Empreses Comunicatives [104800] / Magaña Juárez, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant hagi assolit uns sèrie d'objectius que inclouen el coneixement dels conceptes i instruments bàsics qu s'utilitzen en el contexte de negoci d'empreses comunicatives, el procediment de creació d'empreses en general i de la comunicació en especial així com dels instruments del control de la gestió les negocis de la comunicació i els seus principals KPI's.
The student is expected to have achieved a series of objectives that include knowledge of the basic concepts and instruments.
Se espera que el alumnado haya alcanzado una serie de objetivos que incluyen el conocimiento de los conceptos e instrumentos básicos que se utilizan en el contexto de negocio de empresas comunicativas, el procedimiento de creación de empresas en general y de la comunicación en especial así como de los instrumentos del control de la gestión los negocios de la comunicación y sus principales KPI's.

2023-24
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documentos
4.
5 p, 104.8 KB Disseny Gràfic i Infografia [104799] / Maas Olives, Marcel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'emmarca en el camp del coneixement estètic, concretament en el del disseny gràfic, aplicat a la Comunicació de les Organitzacions. El seu objectiu: que els alumnes puguin realitzar treballs/exercicis de composició visual que comuniquin ideas claras útils per a la seva posterior aplicació en la indústria de la Comunicació de les Organitzacions. [...]
The course is framed in the field of aesthetic knowledge, specifically in graphic design, applied to organizational communication. Its objective: to enable students to carry out works/exercises of visual composition that communicate clear ideas useful for their subsequent application in the communication industry of organizations. [...]
La asignatura se enmarca en el campo del conocimiento estético, concretamente en el diseño gráfico, aplicado a la Comunicación de las Organizaciones. Su objetivo: que los alumnos puedan realizar trabajos/ejercicios de composición visual que comuniquen ideas claras útiles para su posterior aplicación en la industria de la comunicación de las organizaciones. [...]

2023-24
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documentos
5.
5 p, 107.4 KB Psicologia Social i del Consumidor [104798] / Pellicer Cardona, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura ofereix una aproximació a la naturalesa social, relacional, cultural i històrica dels processos psicològics de la persona i introdueix la importància dels processos socials en la comprensió i explicació del comportament del consumidor o dels grups d'interès (stakeholders). [...]
This subject offers an approach to the social, relational, cultural and historical nature of the psychological processes of the person and introduces the importance of social processes in the understanding and explanation of consumer or interest group behavior. [...]
Esta asignatura ofrece una aproximación a la naturaleza social, relacional, cultural e histórica de los procesos psicológicos de la persona e introduce la importancia de los procesos sociales en la comprensión y explicación del comportamiento del consumidor o de los grupos de interés (stakeholders). [...]

2023-24
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documentos
6.
4 p, 103.1 KB Comunicació i Opinió Pública [104797] / Ramon Pinat, Ezequiel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Identificar els actors polítics (en un sentit ampli del concepte) i de la societat civil, i establir les seves relacions amb els mitjans de comunicació. Analitzar la contribució i influència dels mitjans de comunicació a la democràcia. [...]
Identify political actors (in a broad sense of the concept) and civil society, and establish their relationships with the media. Analyze the contribution and influence of the media to democracy. Analyze the processes of public opinion creation.
Identificar a los actores políticos (en un sentido amplio del concepto) y de la sociedad civil, estableciendo sus relaciones con los medios de comunicación. Analizar la contribución e influencia de los medios de comunicación en la democracia. [...]

2023-24
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documentos
7.
7 p, 111.9 KB Estadística Bàsica [104790] / Gasull Jolis, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de l'assignatura és proporcionar la comprensió dels principis fonamentals de l'estadística descriptiva i la inferència estadística i dotar l'estudiantat de la capacitat d'avaluar la versemblança d'afirmacions realitzades a partir de dades estadístiques, així com dotar-lo d'habilitats suficients per a realitzar inferències estadístiques sobre una població a partir de les dades d'una mostra. [...]
The aim of the course is to provide an understanding of the fundamental principles of descriptive statistics and statistical inference, as well as to provide students with the ability to evaluate the veracity of statements made from statistical data, and to provide them with sufficient skills to make statistical inferences about a population from sample data. [...]
El objetivo de la asignatura es proporcionar la compresión de los principios fundamentales de la estadística descriptiva y de la inferencia estadística, así como dotar al estudiantado de la capacidad de evaluar la veracidad de afirmaciones realizadas a partir de datos estadísticos, así como dotarlo de suficientes habilidades para realizar inferencias estadísticas sobre una población a partir de los datos de una muestra. [...]

2023-24
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documentos
8.
6 p, 115.0 KB Tècniques de Negociació, Mediació i Lideratge en les Organitzacions [104789] / Escudero, Carolina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius d'aquesta assignatura de Negociació, mediació i lideratge en tècniques de comunicació són principalment desenvolupar en els estudiants l'esperit crític necessari per afrontar tot tipus d'incidents i conflictes a les organitzacions, així com adaptar aquestes organitzacions a la negociació i la mediació de situacions societat actual. [...]
The objectives of this subject of Negotiation, mediation and leadership in communication techniques are mainly to develop in students the critical spirit necessary to face all kinds of incidents and conflicts in organizations as well as to adapt these organizations to the negotiation and mediation of situations in the actual society. [...]
Los objetivos de esta asignatura de Técnicas de negociación, mediación y liderazgo en comunicación son principalmente desarrollar en el alumnado el espíritu crítico necesario para afrontar todo tipo de incidencias y conflictos en las organizaciones así como adaptar estas organizaciones a la negociación y mediación de situaciones en la sociedad actual. [...]

2023-24
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documentos
9.
4 p, 103.6 KB Gestió i Creació de Continguts per a Xarxes Socials [104787] / Pulido Rodriguez, Cristina Maria ; Portales Oliva, Marta ; Ortuño Iserte, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer les claus de la gestió de les xarxes socials per a la difusió de continguts. 2. Aprendre els fonaments per a l'escriptura de la xarxa. 3. Analitzar les eines pertinents per al posicionament de continguts.
1. To know the keys to the management of social networks for the dissemination of content. 2. To learn the basics of writing on the network. 3. To analyze the relevant tools for the Search engine optimization.
1. Conocer las claves de la gestión de las redes sociales para la difusión de contenidos. 2. Aprender los fundamentos para la esritura de la red. 3. Analizar las herramientas pertinentes para el posicionamiento de contenidos.

2023-24
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documentos
10.
5 p, 105.1 KB Actors i Institucions Polítiques Contemporànies [104772] / Argelaguet Argemí, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Actors i institucions polítiques contemporànies és una introducció al sistema polític català i espanyol. Anàlisi de les institucions polítiques, els partits polítics i altres actors polítics emergents a Catalunya i Espanya. [...]
Contemporary Political Actors and Institutions is an introduction to the Catalan and Spanish political system. Analysis of political institutions, political parties and other emerging political actors in Catalonia and Spain. [...]
Actores e instituciones políticas contemporáneas es una introducción al sistema político catalán y español. Análisis de instituciones políticas, partidos políticos y otros actores políticos emergentes en Cataluña y España. [...]

2023-24
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 135 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.