Resultats globals: 639 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 96 registres trobats
Materials acadèmics, 543 registres trobats
Documents de recerca 96 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
37 p, 2.8 MB Playing with Choice : Agency, Plot and Characters in Telltale's The Walking Dead Video Game Series / Monchan, Josué ; Martín Alegre, Sara, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Telltale’s The Walking Dead has been widely criticized for its lack of player agency –“the satisfying power to take meaningful action and see the results of our decisions and choices”, according to Murray’s definition (1998)–. [...]
The Walking Dead de Telltale ha estat criticat per la seva manca d’agència –“el poder satisfactori de prendre accions significatives i veure els resultats de les nostres decisions i eleccions” segons la definició de Murray (1998). [...]

2017
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
2.
37 p, 2.8 MB Playing with Choice. Agency, Plot and Character in Telltale's The Walking Dead Video Game Series / Monchan, Josúe ; Martín Alegre, Sara, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Telltale's The Walking Dead has been widely criticized for its lack of player agency –"the satisfying power to take meaningful action and see the results of our decisions and choices", according to Murray's definition (1998)–. [...]
The Walking Dead de Telltale ha estat criticat per la seva manca d'agència –"el poder satisfactori de prendre accions significatives i veure els resultats de les nostres decisions i eleccions" segons la definició de Murray (1998). [...]

2017
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
3.
40 p, 718.6 KB "What to do with so much sorrow?". Art and the Purpose of Revenge in Margaret Atwood's Hag-Seed / McDaid, Jessica Ann ; Coral Escola, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Margaret Atwood´s Hag-Seed is a postmodern, post-Christian reinterpretation of Shakespeare´s Tempest, staging Felix Phillips as Prospero in the context of 21st century Canada. The nature of Prospero’s morality has been an important subject in academic discussion, which can broadly be categorised into “the Artist” and “the Avenger”. [...]
2017
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
4.
32 p, 369.2 KB An (Un)feasible Gay Planet. The Vital Intercession of Women in the Continuity of Athos in Lois McMaster Bujold's Ethan of Athos / Sánchez López, Pablo ; Martín Alegre, Sara, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Lois McMaster Bujold’s Ethan of Athos (1986) portrays a planet only habitable by men in which homosexuality is the norm rather than celibacy, also contemplated. Nevertheless, women are not permitted to participate in this gay society since they are seen by Athosians as creatures that only bring misfortunes and jeopardize the system that governs the planet. [...]
La novela Ethan de Athos (1986) de Lois McMaster Bujold recrea un planeta solo habitado por hombres en el que la homosexualidad es la norma a pesar de que el celibato también sea contemplado. No obstante, las mujeres no pueden participar en esta sociedad gay ya que son vistas por los Athosianos como criaturas que solo traen infortunios y que ponen en peligro el sistema que rige el planeta. [...]
La novel·la Ethan de Athos (1986) de Lois McMaster Bujold representa un planeta només habitat per homes en el qual l’homosexualitat és la norma malgrat que el celibat també sigui contemplat. No obstant això, les dones no poden participar en aquesta societat gai ja que són vistes pels Athosians com a criatures que únicament porten infortunis i que posen en perill el sistema que regeix el planeta. [...]

2017
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
5.
36 p, 1.0 MB Regressive Voicing Assimilation. Catalan Native Speakers' Performance in Advanced L2 English / Nobau Nanclares, Carla ; Solé Sabater, Maria Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
In Catalan, all obstruents in final position are voiceless due to Final Obstruent Devoicing (FOD). However, final obstruents will adapt their voicing to the following sound. This process is called Regressive Voicing Assimilation (RVA). [...]
En català, totes les obstruents en posición final són sordes. Tot i així, aquestes obstruents assimilaran la sonoritat del so que les segueixi. Aquest procés s’anomena Assimilació Regressiva de la Sonoritat (ARS). [...]

2017
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
6.
34 p, 1.4 MB "For concerning the Philosophical World, I am Empress of it myself". Margaret Cavendish's vindication of authorship in The Blazing World (1666) / Torrellas Plans, Gemma ; Font Paz, Carme, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Cavendish’s organic materialism defends that humankind’s prowess of nature is unattainable due to nature’s greatness and heterogeneity. Accordingly, our cognitive processes are at times unavailing at providing accurate accounts of nature. [...]
El materialisme orgànic de Cavendish defensa que la destresa de l’humanitat envers la naturalesa és inassolible a causa de la grandesa i la heterogeneïtat d’aquesta última. En conseqüència, els nostres processos cognitius són de vegades inútils proporcionant dades precises sobre la naturalesa. [...]

2017
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
7.
22 p, 164.3 KB Naming It. Adolescent Desire and the Construction of Identity in Shakespeare's Romeo and Juliet / Sàbat Martínez, Paula ; Coral Escolà, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper will focus on the essential role that names and naming play in the fatal desire that drives Romeo and Juliet to their tragic end. In the first part of the paper, the manner in which other characters define and characterize Romeo and Juliet individually will be analyzed, paying particular attention to Capulet’s view of his daughter and to Benvolio and Mercutio’s view of Romeo. [...]
Aquest treball es centrarà en el paper esencial que tenen els noms i el nomenament en el desig fatal que porta en Romeu i la Julieta a la seva trágica fi. A la primera part del treball, s’analitzarà la manera en que altres personatges defineixen i caracteritzen en Romeu i la Julieta individualment, parant especial atenció a la visió d’en Capulet de la seva filla i a la visió d’en Benvolio i en Marcutio de Romeu. [...]

2017
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
8.
37 p, 897.7 KB Medieval Influence on Contemporary Literature. Bestiaries and animal symbology in the Universe of Harry Potter / Pérez Moro, Irene ; Curbet Soler, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
It is the aim of this paper to extend previous research and explore the relationship between Middle Ages’ mythology and the universe of Rowling by comparing some of the creatures in common, in addition to proposing hypotheses on how to interpret them. [...]
L’objectiu d’aquest article acadèmic és ampliar l’àrea de recerca i explorar la relació entre la mitologia de l’època Medieval i l’univers de J. K. Rowling, comparant algunes criatures en comú a més a més de proposar hipòtesis sobre com interpretar-les. [...]

2017
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
9.
26 p, 711.9 KB Children's Literature of the 18th Century. The Influence of Animals and Objects in Dorothy and Mary Ann Kilner's Tales / Ruiz Ferrer, Elena ; Prunean, Sonia Alexandra, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The 18th Century is known as the age of logic, science and reason. These innovative changes resulted into a new understanding of life, and gave rise to ingenious pedagogical strategies to instruct children. [...]
El segle XVIII és reconegut com l’època de la lógica, l’avanç científic i el raonament. Aquesta nova forma de veure el món va donar peu a innovadores fórmules pedagògiques per als infants. [...]

2017
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
10.
51 p, 774.5 KB Discourses of masculinity in Suzanne Collins' The Hunger Games Trilogy. Defending the alternative man, Peeta Mellark / Sáez Garrido, Ana ; Martín Alegre, Sara, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Suzanne Collins’ trilogy The Hunger Games (2008-10) portrays the dystopian society of Panem. Every year, the national celebration of the Hunger Games gathers two tributes from each district, a boy and a girl, to fight for their own survival. [...]
A la seva trilogia Els Jocs de la Fam (2008-10), la Suzanne Collins ens presenta la distòpia de Panem on cada any se celebren els Jocs de la Fam. Els Jocs reuneixen dos tributs, un noi i una noia de cada districte de la nació per lluitar per la seva supervivència. [...]

2017
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  

Documents de recerca : 96 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 543 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
6 p, 85.3 KB Idioma modern I (grec modern) [100044] / Ramon Garcia, Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
- Introduir els estudiants en la llengua i la cultura grega moderna - Dotar els estudiants dels coneixements bàsics de morfosintaxi i lèxic perquè siguin capaços de llegar i comprendre textos senzills - Assolir la interacció fluida en situacions comunicatives bàsiques - Aproximar els estudiants a la cultura grega moderna (literatura, música, gastronomia, paisatges, idisiosincrasia …) - Gaudir de l'aprenentatge de la llengua viva més antiga d'Europa.
2018-19
Grau en Humanitats [1139]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Filosofia [802]
Grau en Història [803]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Història de l'Art [807]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Musicologia [809]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Arqueologia [811]
Grau en Antropologia Social i Cultural [821]
Grau en Geografia i Ordenació del Territori [824]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
2.
5 p, 82.8 KB Idioma modern II (grec modern) [100053] / Ramon Garcia, Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
- Assegurar la gramàtica de base per tal d'agilitzar-ne l'ús al temps que s'amplia el vocabulari i el ventall de temps verbals i altres formes gramaticals. - Llegir de manera fluida i comprendre textos de dificultat mitjana-baixa (notícies, descripcions, receptes, cançons. [...]
2018-19
Grau en Humanitats [1139]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Filosofia [802]
Grau en Història [803]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Història de l'Art [807]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Musicologia [809]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Arqueologia [811]
Grau en Antropologia Social i Cultural [821]
Grau en Geografia i Ordenació del Territori [824]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
3.
6 p, 82.8 KB Adquisició del Llenguatge [100196] / Gavarró Algueró, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu d'aquesta assignatura és d'introduir l'estudiant en un camp empíric de la lingüística: l'adquisició del llenguatge. Sobretot considerarem l'adquisició del llenguatge en els casos de desenvolupament típic, encara que comentarem alguns casos de patologia. [...]
2018-19
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
4.
6 p, 82.8 KB Qüestions de gramàtica comparada [100688] / Picallo Soler, María del Carmen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest curs presentarà les idees generals i els resultats de la recerca en sintaxi dels darrers decennis. Es discutiran una sèrie de problemes sintàctics que plantegen diversos fets empírics, tant en les llengües romàniques com d'altres famílies lingüístiques. [...]
2018-19
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
5.
9 p, 105.8 KB Literatura Alemanya i Cinema [100210] / Springer, Bernd ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Desenvolupar i aprofundir la comprensió de la literatura i del cinema. Desenvolupar i aprofundir la capacitat crítica i argumentadora i de relació d'idees. Desenvolupar i aprofundir la capacitat de la experiència estètica. [...]
2018-19
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
6.
4 p, 79.4 KB Llengua Estrangera, Alemany [100222] / Springer, Bernd ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Donar a conèixer els arrels comuns de les llengües germàniques i l'anglès Donar a conèixer estratègies per als estudis de una filologia estrangera Donar a conèixer els fonaments de la comunicació intercultural Presentar una iniciació a la llengua alemanya Donar una primera visió panoràmica de les cultures i civilitzacions germàniques Donar una orientació global de la geografia i la historia del centre d'Europa Preparar pels estudis de Filologia Alemanya.
2018-19
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Estudis Francesos [988]  
7.
5 p, 83.0 KB Literatura Contemporània en Llengua Alemanya [100209] / Jané Lligé, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1 Objectius formatius: l'assignatura vol oferir a través de sis autors un acostament a un dels perídoes més brillants de la literatura d'expressió alemanya, tot partint de les repercussions que hi tingué la Primera Guerra Mundial i continuant amb la seva evolució durant el període d'entreguerres. [...]
2018-19
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
8.
9 p, 95.2 KB Semàntica i Pragmàtica [100239] / Espinal Farré, M TERESA ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest curs és una introducció a l'estudi del significat lingüístic. Hi ha dues branques d'aquesta disciplina: la semàntica, estudi del significat lingüístic, composicional, codificat per la gramàtica, i la pragmàtica, estudi del significat inferencial, propi dels participants en els actes conversatoris. [...]
2018-19
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
9.
7 p, 80.5 KB Literatura Anglesa del Renaixement i de la Il·lustració [100249] / Curbet Soler, Joan ; Coral Escola, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura 'Literatura Anglesa del Renaixement i de la Il·lustració' ofereix una introducció als gèneres i les principals corrents literàries de finals del segle XVI fins al segle XVIII, mitjançant la seva lectura, l'anàlisi, el debat i la interpretació. [...]
This course provides an introduction to the principal authors of early modern English literature (16c. to 18c. ) through the critical reading of some of the most representative poetic, dramatic and narrative texts. [...]

2018-19
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
2 documents
10.
10 p, 103.3 KB Idioma modern II (portuguès) [100051] / Falconi, Jessica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura Idioma Modern II (portuguès) pretén familiaritzar l'estudiant amb els aspectes essencials de la llengua portuguesa actual tant en la seva vessant escrita com oral. Aquesta assignatura té una continuïtat evident amb Idioma Modern I (Portuguès).
2018-19
Grau en Humanitats [1139]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Filosofia [802]
Grau en Història [803]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Història de l'Art [807]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Musicologia [809]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Arqueologia [811]
Grau en Antropologia Social i Cultural [821]
Grau en Geografia i Ordenació del Territori [824]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis Francesos [988]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  

Materials acadèmics : 543 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.