1.
|
5 p, 148.1 KB |
Aspectes biopsicològics de la persona [105047]
/
Zárate Alva, Nair Elizabeth ;
Borràs Hernández, F. Xavier ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat apropar els i les estudiants a l'estudi de la realitat humana, tant des del punt de vist filogenètic com ontogenètic (vida, desenvolupament, processos mentals, gènere, cultura, societat, etc. [...] This course aims to bring closer students to the human reality, in terms of phylogenetic view and ontogenetic (life, development, mental processes, gender, culture, society…). The student is expected to understand and reflect critically about the psychological and biological bases, which allow describing the behavior and the mental processes of the human. Esta asignatura tiene por finalidad aproximar a los/as estudiantes al estudio de la realidad humana, tanto desde el punto de vista filogenético como del ontogenético (vida, desarrollo, procesos mentales, género, cultura, sociedad, etc. [...]
2021-22 Grau en Pedagogia [1211] Grau en Educació Social [827]
3 documentos
|
|
2.
|
10 p, 125.3 KB |
Mirem el Món: Projectes Transdisciplinaris [105045]
/
Saura Mas, Sandra ;
Bach Plaza, Joan ;
Ramón Riba, Antoni ;
Barrera Fusté, Jaume ;
Empain, Joanna Genevieve E. ;
Ritondale, Elena ;
Ferrer González, Cristian ;
Madí Besalú, Pol ;
Estebaranz i Sanchez, Ferran ;
Saura Clares, Alba ;
Benages Campins, Ester ;
Esparza Pagès, Mireia ;
Álvarez Cobo, Iolanda ;
Poch Serra, Joan ;
Serret Vidal, Carme ;
Lopez Garcia, Xavi ;
Cánovas Hernández, Germán ;
Furio Bruno, Marc ;
Dot Jutgla, Esteve ;
Haas, Carlos ;
Bordetas Jiménez, Ivan ;
Mojica Gasol, Laia ;
del Rio Morillas, Miguel Angel ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
En primer lloc, assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que està configurant el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...] First, the subject must provide students with knowledge, analysis and understanding of the sociocultural, scientific and humani Secondly, the students of this subject will have to be involved into a learning system b. En primer lugar, la asignatura debe proporcionar a los estudiantes conocimiento, análisis y comprensión del contexto sociocultural, científico y humanista que está configurando el presente, permitiéndoles adoptar una postura crítica y constructiva de la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todas estas áreas en las últimas épocas. [...]
2021-22 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Pedagogia [1211] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] Grau en Educació Social [827] Grau en Educació infantil [847] Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
|
|
3.
|
7 p, 116.7 KB |
Pedagogia Social [104080]
/
Úcar Martínez, Xavier ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
1. Conèixer i reflexionar individualment i grupal sobre la història, la conceptualització actual, els paradigmes d'interpretació i intervenció i la situació actual en el món de la Pedagogia Social i l'Educació Social 2. [...] 1. Know and reflect on individual and group history, current conceptualization, interpretation and intervention paradigms and the current situation in the world of Social Pedagogy and Social Education 2. [...] 1. Conocer y reflexionar individualmente y grupal sobre la historia, la conceptualización actual, los paradigmas de interpretación e intervención y la situación actual en el mundo de la Pedagogía Social y la Educación Social 2. [...]
2021-22 Grau en Educació Social [827]
3 documentos
|
|
4.
|
8 p, 124.1 KB |
Treball de Final de Grau [103546]
/
Martinez Fernandez, J. Reinaldo ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball de Fi de Grau (TFG) és un projecte orientat al desenvolupament d'una recerca de nivell bàsic o una innovació que es desenvolupi en el camp professional de l'àmbit de la titulació. En qualsevol dels casos, el TFG haurà de tenir tots els apartats propis d'un treball de recerca i haurà de servir perquè puguin emergir les competències i coneixements associats al grau que hagi cursat l'estudiant. [...] The Bachelor's Degree Final Project (FP) is aimed at developing a basic level research project or an innovation carried out in the professional field of the degree programme. In either case, the TFG must comply with the requirements of a research project, and it must allow the skills and knowledge associated with the degree that has been completed to be activated and developed. [...] El Trabajo de Final de Grado (TFG) es un proyecto orientado al desarrollo de una investigación de nivel básico o una innovación que se desarrolla en el campo profesional del ámbito de la titulación. [...]
2021-22 Grau en Educació Social [827]
3 documentos
|
|
5.
|
7 p, 115.7 KB |
Antropologia i Filosofia de l'Educació [103520]
/
Mèlich Sangrà, Joan-Carles ;
Bertrán Tarrés, Marta ;
Girós Calpe, Roser ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura "Antropologia i Filosofia de l'Educació" recull els àmbits d'antropologia i filosofia de l'educació necessaris en la formació de pedagogs i educadors socials. Es tracta, en primer lloc, de pensar diferents temes bàsics de pedagogia des d'una mirada filosòfica i antropològica i, en un segon moment, d'introduir-se en els principals autors i textos contemporanis que han reflexionat i fet recerca en educació. [...] "Anthropology and Philosophy of Education" includes the fields of anthropology and philosophy of education needed on the training of pedagogues and social workers. First, we will discuss basic topics of pedagogy from a philosophical and anthropological perspective and, second, we study contemporary authors and papers about thought and research in education. [...] La asignatura "Antropología y Filosofía de la Educación" recoge los ámbitos de antropología y de filosofía de la educación necesarios en la formación de pedagogos y educadores sociales. Se trata, en primer lugar, de pensar diferentes temas básicos de pedagogía desde una mirada filosófica y antropológica y, en un segundo momento, de introducirse en los principales autores y textos contemporáneos que hayan reflexionado e investigado en educación. [...]
2021-22 Grau en Pedagogia [1211] Grau en Educació Social [827]
3 documentos
|
|
6.
|
4 p, 107.3 KB |
Educació de nens i joves [101684]
/
Pagès Mimó, Adrià ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura, es una assignatura obligatòria de tercer curs que pretén formar en un dels àmbits professionals de més abast de l'Educació Social alhora que fonamentar-lo des del punt de vista metodològic: l'atenció socioeducativa i comunitària en les etapes de la infantesa, l'adolescència i Joventut. [...] This course is a compulsory subject in the third year that aims to train professionals in areas of most tour of Social Education at the same point that encourage it from a methodological standpoint: the rehabilitative care in the stages of childhood and adolescence. [...] Esta asignatura, es una asignatura obligatoria de tercer curso que pretende formar en una de los ámbitos profesionales de más recorrido de la Educación Social al mismo punto que fomentarlo desde un punto vista metodológico: la atención socioeducativa en las etapas de la infancia y adolescencia. [...]
2021-22 Grau en Educació Social [827]
3 documentos
|
|
7.
|
6 p, 110.6 KB |
Pràcticum I [101681]
/
Martinez Fernandez, J. Reinaldo ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El pràcticum I és el primer contacte que tenen els estudiants amb la realitat professional i, per tant, configura l'espai per a la posada en pràctica de les competències fins ara desenvolupades i d'aquelles que s'aniran desenvolupant en els moments de la realització del mateix. [...] Internships are the first contact that students have with the professional working world, and a unique space to develop and put into practice their competences. It also constitutes an interesting space to reflect and connect the practical intervention carried out in the centres with the courses of the degree. [...] El practicum I es el primer contacto que tienen los estudiantes con la realidad profesional, y un espacio oportuno para poner en práctica las competencias desarrolladas y las que se irán desarrollando durante su realización. [...]
2021-22 Grau en Educació Social [827]
3 documentos
|
|
8.
|
5 p, 105.3 KB |
Pràcticum II [101680]
/
Martinez Fernandez, J. Reinaldo ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius de l'assignatura de pràcticum II són els següents: 1. Analitzar l'entorn i la institució o centre on es realitza el pràcticum. 2. Detectar i prioritzar les necessitats del centre i els seus participants, tot implicant diferents processos i instruments de recollida d'informació com a procés justificatiu del disseny d'un projecte. [...] The aims of the course "Practicum II" are: 1. Analyse the social, economical and cultural environment of the institution 2. Identify and prioritize the needs of the centre and of the participants in order to design a tailored intervention 3. [...] Los objetivos de las asignatura de Practicum II se concretan en: 1. Analizar el entorno y la institución o centro donde se realizan las prácticas 2. Detectar y priorizar las necesidades del centro y de los participantes, implicándoles en el proceso de recogida de información para el diseño de un proyecto de intervención. [...]
2021-22 Grau en Educació Social [827]
3 documentos
|
|
9.
|
5 p, 106.9 KB |
Gestió d'institucions socioeducatives [101675]
/
Castro Ceacero, Diego ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Amb aquesta assignatura s'adquireixen un seguit de coneixements i habilitats vinculades a l'àmbit de la gestió institucional, més específicament, l'alumnat en cursar l'assignatura podrà: Relacionar els conceptes i processos específics de la Gestió d'institucions amb la Organització d'Institucions. [...] Non-formal organizations representing a range of forms, functions and very different purposes that require a specific study within the scope of the Organization of Educational Institutions. This area has became a veritable industry in recent years has represented emerging new forms of professionalism. [...] Las organizaciones de Educación no formal representan una serie de formas, funciones y finalidades muy diversas que requieren un estudio específico dentro del ámbito de la Organización de Instituciones Educativas. [...]
2021-22 Grau en Educació Social [827]
3 documentos
|
|
10.
|
5 p, 108.4 KB |
Educació amb les persones adultes [101673]
/
Fajardo Martinez, Sonia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
1. Adquirir un marc teòric específic i ampli que permeti analitzar el context en el que l'educador/a social realitzarà la seva activitat professional així com entendre, interpretar i valorar críticament les relacions existents entre l'educació de les persones adultes i la societat actual des d'una perspectiva social. [...] 1. To acquire a theoretical specific and to analyze the context in which the educator will realize his professional activity as well as to attend, to interpret and to value critically the existing relations between the education of the adult persons, the current of a social perspective. [...] 1. Adquirir un marco teórico específico y amplio que permita analizar el contexto en el que el educador/a realizará su actividad profesional así como atender, interpretar y valorar críticamente las relaciones existentes entre la educación de las personas adultas, la sociedad actual des de una perspectiva social. [...]
2021-22 Grau en Educació Social [827]
3 documentos
|
|