Resultats globals: 500 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 34 registres trobats
Materials acadèmics, 466 registres trobats
Documents de recerca 34 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
1 p, 644.2 KB Docència i educació sexual. Ideologia i creences sobre sexualitat, sexe, gènere i educació sexual dels mestres d'educació primària / Sala Caballol, Pau ; Kliczkowski Wladimirski, Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El treball de final de grau procura analitzar les idees que tenen sis mestres de dues escoles públiques de primària dels conceptes de sexualitat, sexe i gènere. També s’analitzen les seves conviccions pedagògiques entorn de l'educació sexual al llarg de l'etapa de primària. [...]
2018
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
2.
1 p, 849.7 KB L'ajustament psicològic de l'alumnat mitjançant els tallers de creació artística / Balihar Fernández, Marisol ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Al present TFG es pretén cercar com afavorir la competència intercultural de l’alumnat, i avaluar com els tallers de creació artística poden repercutir en l’ajustament psicològic de l’alumnat. [...]
2018
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
3.
1 p, 692.1 KB L'ús de les TIC a les aules de primària de Mollet del Vallès / Andrino Tapias, Maria ; Mercader Juan, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball de fi de grau és el resultat d’un treball d’investigació envers l’ús de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació que es fa en els centres d’Educació Primària, concretament, en tres escoles de Mollet del Vallès mitjançant un qüestionari online. [...]
2018
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
4.
1 p, 1.6 MB Anàlisi de la innovació pedagògica en escoles catalanes / Pladevall Vilavendrell, Judit ; Donada Colomer, Susana, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'article exposa els principis bàsics de la innovació pedagògica en el Marc legal Català actual a partir de quatre eixos: la història i els precedents, el concepte d’innovació, les característiques de la innovació educativa i el procés d’innovar. [...]
2018
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
5.
1 p, 387.6 KB La creació musical en l'escola catalana / Gutiérrez, Daniel ; Pujol Corominas, Blanca, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La creativitat és una qualitat que la societat actual no dubta en destacar com a tret imprescindible per assolir l’èxit i la realització personal. Estem habituats a que les escoles proposin tasques creatives en diferents matèries als seus alumnes, com per exemple escriure un conte, inventar-se un còmic, fer un dibuix. [...]
2018
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
6.
1 p, 962.9 KB La influència de DPA i de l'autoestima en els patrons d'aprenentatge / Pérez Pérez, Carla ; Martínez-Fernández, J. Reinaldo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En aquest estudi s’analitza l’evolució dels patrons d’aprenentatge al llarg de quatre cursos compresos entre l’educació primària i l’ESO. A més, es comprova la influència de l’assignatura Desenvolupament Personal i Aprenentatge (DPA) i de l’autoestima. [...]
2018
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
7.
16 p, 772.9 KB Espais C. Espais de llibertat i creació a l'escola / Tuset Queralt, Marc ; Morón Velasco, Mar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els espais de creació com a resposta a la necessitat d’implementar un nou model d’educació artística que doni importància, espais i temps a la creació artística dins les escoles, on els alumnes puguin experimentar i crear en llibertat. [...]
2017
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
8.
57 p, 1.1 MB Emprenedoria i Educació Primària. Proposta d'intervenció com a eina d'orientació educativa per treballar l'emprenedoria a l'Educació Primària / Torrescasana Cuders, Laura ; Armengol Asparo, Maria Carme, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present document esdevé una eina molt útil d’orientació per a totes aquelles escoles que tinguin intenció de fer un pas més i engegar iniciatives emprenedores a l’aula. Les dinou activitats proposades asseguren el foment de l’actitud emprenedora entre els nens i nenes d’Educació Primària i afavoreixen l’adquisició de les capacitats, valors i habilitats que comporta l’emprenedoria. [...]
2017
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
9.
119 p, 2.5 MB The music teachers' competencies from school to school / Sambola Figueras, Anna Maria ; Casals Ibáñez, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This project titled The music teachers’ competencies from school to school seeks to identify whether the competences of a music teacher are different according to the school methodologies. For this purpose, we made a qualitative study and contrasted literature review, three interviews of music teachers that work in schools with different methodologies and the observation of their classes. [...]
El Treball de Fi de Grau titulat The music teachers’ competencies from school to school pretén valorar si les competències d’un mestre de música són diferents segons l’escola on treballen. Per aquest objectiu, s’ha realitzat un estudi qualitatiu on hem contrastat bibliografia, tres entrevistes a tres mestres de música que treballen a escoles diferents en metodologia i n’hem observat les seves classes. [...]

2017
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
10.
22 p, 641.0 KB Estils docents comunicatius i representació del professorat a les aules de primària / Nuel González, Anna ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball de fi de grau busca cercar quines variables utilitza l’alumnat en la valoració del seu professorat i si hi ha alguna relació entre aquestes i la satisfacció dels infants a l’aula. [...]
2017
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  

Documents de recerca : 34 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 466 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 79.8 KB Anàlisi, audició i la seva didàctica [102040] / Gonzalez Martin, Cristina ; Gimeno Abad, Ricardo ; Getino Díez, Julia ; Ortin Lozano, Ruth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Escoltar música molt diversa i analitzar i reflexionar sobre els elements constituents més destacables. - Conèixer i familiaritzar-se en el cultiu dels estils i gèneres més destacats de la música occidental des de l'escolta i l'anàlisi. [...]
- Listen to music very diverse and analyze and reflect on the most important elements. - Understand and familiarize yourself in the culture of the most important styles and genres of Western music from listening and analysis. [...]
- Escuchar música diversa y analizar y reflexionar sobre los elementos constituyentes más destacables. - Conocer y familiarizarse en el cultivo de los estilos y géneros más destacados de la música occidental desde la escucha y el análisis. [...]

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
2.
6 p, 82.9 KB Necessitats educatives específiques sensorials [102025] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Serrano Pau, Carrasumada ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Necessitats Educatives Específiques. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives específiques de caràcter sensorial. [...]
This subject is part of the Inclusive Education subject. In the context of the current inclusive school, it is necessary to have a context in which the teacher is an innovator agent and manager of the diversity that eases the transformation of the ordinary school with the aim to increase its capability to attend all the students giving emphasis to students with specific cognitive learning needs. [...]
En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente como agente de innovación y gestión de la diversidad facilite la transformación de la escuela ordinaria a fin y efecto de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado poniendo el énfasis en el alumnado con necesidades educativas de carácter sensorial. [...]

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
3.
6 p, 79.7 KB Teories i pràctiques contemporànies en educació [102011] / Rodriguez Bosch, Josep-Lluís ; Jordán Sierra, José Antonio ; Alvarez Canovas, Isabel ; Urrea Monclus, Aida ; Ferrer Miquel, Joana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es pretén introduir a l'alumnat en l'estudi de les principals teories educatives dins el món contemporani. Igualment, vol mostrar-se, també, l'evolució històrica d'aquestes teories i la seva posada en pràctica. [...]
It's to introduce students to the study of main educational theories in the contemporary world. At the same time, also he wants to show the historical evolution of these theories and their implementation. [...]
Se pretende introducir al alumnado en el estudio de las principales teorías educativas en referencia al mundo contemporáneo. Igualmente, quiere mostrarse, también, la evolución histórica de estas teorías y su puesta en práctica. [...]

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
4.
6 p, 83.2 KB Pràcticum IV [102062] / Olmos Rueda, Patricia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Pràcticum IV té un caràcter generalista i es vincula a un àrea curricular determinada. Un dels seus objectius més importants és que el futur mestre aprengui a dissenyar una seqüència didàctica i la pugui portar a la pràctica. [...]
Practicum IV has a general nature and it is linked to a particular curricular area. One of its most important objectives is that the future teacher learns to design and implement a teaching sequence. [...]
El Prácticum IV tiene un carácter generalista y se vincula a un área curricular determinada. Uno de sus objetivos más importantes es que el futuro maestro aprenda a diseñar una secuencia didáctica y la pueda llevar a la práctica. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
5.
4 p, 72.6 KB Veu, direcció, cançó i la seva didàctica [102029] / Gassull Bustamante, Cecilia ; Vallvé Cordomí, Joaquim Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Obtenir recursos per adquirir una bona actitud corporal necessària en el cant i en la direcció musical. Conèixer les bases fonamentals per cantar amb una veu natural que sigui alhora un bon model per als alumnes. [...]
TRANSLATION PENDING REVIEW Get resources to acquire a good body attitude required in singing and musical direction . Learn the fundamentals to sing with a natural voice that is both a good model for students . [...]
Obtener recursos para adquirir una buena actitud corporal necesaria en el canto y en la dirección musical. Conocer las bases fundamentales para cantar con una voz natural que sea a la vez un buen modelo para los alumnos. [...]

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
6.
5 p, 85.1 KB Connexions i contextos en matemàtiques [102060] / Tinoco Balongo, Juan Carlos ; Boukafri Itahriouan, Kaouthar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Davant la llum blanca, Isaac Newton, va idear un pla per fer-la passar a traves d'un prisma de vidre que va revelar un preciós arc de sant Martí que va deixar meravellats als experts de la Royal Society. [...]
With the white light, Isaac Newton, he devised a plan to make it pass through a prism of glass revealed a beautiful rainbow that left astonished the experts of the Royal Society. This generated a direct question; white light is composed of all colors or was it the prism which colored it light? No more complexity than passing the multicolored light with an identical prism reversed the effect, returning to the vision of white light. [...]
Ante la luz blanca, Isaac Newton, ideó un plan para hacerla pasar a través de un prisma de cristal que reveló un precioso arcoíris que dejó maravillados a los expertos de la Royal Society. Esto generó una pregunta directa, ¿está la luz blanca compuesta por todos los colores o era el prisma el que tintaba la luz? Sin más complejidad que hacer pasar la luz multicolor por otro prisma idéntico, revertió el efecto, regresando a la visión de la luz blanca. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
7.
5 p, 81.5 KB Educació física i la seva didàctica I [102051] / Estrada Aguilar, Joan ; Galera Pérez, Antonio David ; Lopez Cancho, Judith ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura es desenvolupa a tercer curs i dóna continuïtat a l'assignatura d'Educació Física en l'Etapa Primària de 5 crèdits que es va realitzar a segon curs del Grau de Magisteri d'Educació Primària. [...]
This module takes place in the third year and is a continuation to the 5-credit module Physical Education in the Primary Stage, which the students took in the second year of their programmein teaching in primary education. [...]
Esta asignatura se desarrolla en el tercer curso y da continuidad a la asignatura de Educación Física en la Etapa Primaria de 5 créditos que se realizó en segundo curso del Grado de Magisterio de Educación Primaria. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
8.
6 p, 90.8 KB Literatura Infantil [103537] / Reyes Lopez, Lara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Assignatura optativa orientada a aprofundir en l'educació literària dels infants a l'escola. Adopta la forma de taller de tipus pràctic on s'adquireixen coneixements sobre el corpus literari i es desenvolupen habilitats de dinamització del material literari i ficcional a través de projectes literaris i d'animació a la lectura. [...]
Elective course aimed at deepening the literary education of children in school. Takes the form of practical workshop on acquired knowledge about the literary corpus and develop skills and dynamism of literary material through fictional literary projects and encourage reading. [...]
Asignatura optativa orientada a profundizar en la educación literaria de los niños en la escuela. Adopta la forma de taller de tipo práctico donde se adquieren conocimientos sobre el corpus literario y se desarrollan habilidades de dinamización del material literario y ficcional a través de proyectos literarios y de animación a la lectura. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
9.
5 p, 81.5 KB Comunicació i interacció educativa I [103682] / Gassull Bustamante, Cecilia ; Comellas García, Salvador ; Godall Castell, Pere ; Macià Fàbrega, Spei ; Roca Amengual, Maria Lluisa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura té l'objectiu de millorar la competència de cada estudiant a l'hora d'expressar-se davant d'un grup, i també per escrit. Aquesta millora li serà útil en l'àmbit acadèmic actual i en el seu futur professional. [...]
The course aims to improve the competence of each student at the time to express themselves in front of a group and writing. This improvement will be useful in academia today and in their future careers. [...]
La asignatura tiene el objetivo de mejorar la competencia de cada estudiante a la hora de expresarse ante un grupo, y también por escrito. Esta mejora le será útil en el ámbito académico actual y en su futuro profesional. [...]

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
10.
5 p, 82.4 KB Necessitats educatives específiques de caràcter cognitiu [102027] / Laborda Molla, Cristina ; Gonzalez Fernandez, Henar ; Mejías Macías, Esperanza ; Donada Colomer, Susana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Educació Inclusiva. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives específiques de caràcter cognitiu. [...]
This subject is part of the Inclusive Education subject. In the context of the current inclusive school, it is necessary to have a context in which the teacher is an innovator agent and manager of the diversity that eases the transformation of the ordinary school with the aim to increase its capability to attend all the students giving emphasis to students with specific cognitive learning needs. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Educación Inclusiva. En el marco de la escuela inclusiva actual, es necesario un contexto en el que el docente como agente de innovación y gestor de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria con el fin de aumentar su capacidad para atender a la totalidad del alumnado, poniendo especial atención aquel con necesidades educativas específicas de carácter cognitivo. [...]

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents

Materials acadèmics : 466 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.