1.
|
5 p, 107.7 KB |
Laboratori i virtualitat en l'educació primària [102088]
/
Rios Rubiras, Bernat ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura "Laboratori i Virtualitat" té com a objectius d'aprenentatge que es estudiants participants, al final del curs, siguin capaços de: 1. Conèixer i manejar les TIC per a l'ensenyament i aprenentatge de les ciències que existeixen en l'actualitat (eines virtuals, aparells digitals, tecnologia mòbil, etc. [...] The course "Laboratori i Virtualitat" aims that participants, at the end of the course, will be able to: 1. Know and know how to use the different existing ICT for science teaching and learning (virtual tools, digital devices, mobile technology, etc. [...] La asignatura "Laboratori i Virtualitat" tiene como objetivos de aprendizaje que los estudiantes particpantes, al final del curso, sean capaces de: 1. Conocer y manejar las TIC para la enseñanza y aprendizaje de las ciencias que existen en la actualidad (herramientas virtuales, aparatos digitales, tecnología móvil, etc. [...]
2023-24 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
2.
|
6 p, 111.2 KB |
Ensenyament i aprenentatge del coneixement del medi natural, social i cultural [102046]
/
Lopez Simo, Victor ;
Espinet Blanch, Maria ;
Gonzalez Valencia, Gustavo Alonso ;
Canals i Cabau, Roser ;
Cantero Riveros, Beatriz ;
Anguera Cerarols, Carles ;
Gil Carmona, Francisco ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Analitzar el currículum d'Educació Primària en relació al Coneixement del Medi Natural, Social i Cultural. Interpretar el currículum en funció dels diversos criteris que es poden tenir en compte per seleccionar, organitzar o seqüenciar els continguts escolars relatius a l'estudi de la natura i la societat. [...] To analyse the Primary Education curriculum related to Natural, Social and Cultural Environment Education. To interpret the curriculum in terms of several criteria to select, organise or order school contents related to natural and social education. [...] Analizar el currículo de Educación Primaria relacionado con el Conocimiento del Medio Natural, Social y Cultural. Interpretar el currículo en función de los diversos criterios que se deben considerar para seleccionar, organizar o secuenciar los contenidos escolares relativos al estudio de la naturaleza y la sociedad. [...]
2023-24 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
3.
|
6 p, 110.7 KB |
Projectes Artístics [102030]
/
Paris Romia, Gemma ;
Nofre Maiz, Mario ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
- Saber desenvolupar cada una de les fases d'un procés creatiu per materialitzar un projecte artístic: Des de la cerca de la primera idea, cerca de referents, cerca dels materials, del llenguatge artístic escollit, dels recursos tècnics. [...] Know how to develop each of the phases of a creative process to realize an artistic project: Since finding the first idea concerning search, search of materials, the chosen artistic language, technical resources . [...] - Saber desarrollar cada una de las fases de un proceso creativo para materializar un proyecto artístico: Desde la búsqueda de la primera idea, búsqueda de referentes, búsqueda de los materiales, del lenguaje artístico elegido, los recursos técnicos . [...]
2023-24 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Educació Infantil [847] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
4.
|
|
5.
|
|
6.
|
6 p, 112.7 KB |
Ensenyar Ciències Socials amb Perspectiva de Gènere [106077]
/
Girbau Casajuana, Laura ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura optativa pretén mostrar la importància de la perspectiva de gènere dins les aules de primària. Els i les futures mestres han de conèixer que més enllà dels llibres de text existeixen recursos com les imatges, la fotografia, el cinema, els jocs de simulació, així com altres formats audiovisuals que són transmissors de desigualtats de gènere. [...] This subject aims to show the importance of the gender perspective in primary classrooms. Future teachers need to know that beyond textbooks there are resources such as images, photography, cinema, simulation games, as well as other audiovisual formats which are transmitters of gender inequalities. [...] Esta asignatura optativa pretende mostrar la importancia de la perspectiva de género dentro de las aulas de primaria. Los y las futuras maestras deben conocer que más allá de los libros de texto existen recursos como las imágenes, la fotografía, el cine, los juegos de simulación, así como otros formatos audiovisuales que son transmisores de desigualdades de género. [...]
2023-24 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
7.
|
5 p, 106.9 KB |
Territoris de l'Art Contemporani com a Espais d'Aprenentatge [106074]
/
Paris Romia, Gemma ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aprendre les potencialitats educatives de diferents tipologies de les institucions culturals: museus, centres d'art, galeries, etc. Accedir a recursos per la intervenció educativa des dels contextos culturals. [...] To learn the educational potential of different types of cultural institutions: museums, art centers, galleries, etc. Access to resources for educational intervention from cultural contexts. To create synergies between educational institutions and cultural institutions to learn through the arts. Aprender las potencialidades educativas de distintas tipologías de las instituciones culturales: museos, centros de arte, galerías, etc. Acceder a recursos por la intervención educativa desde los contextos culturales. [...]
2023-24 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Educació Infantil [847] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
8.
|
3 p, 95.9 KB |
Pràcticum Internacional [105060]
/
Ion, Georgeta ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
- Mètodes d'ensenyança, principis de distintes instruccions de material didàctic i ICT - Mètodes i probes d'avaluació formatives i sumaries - Mètodes per a l'observació, la recol·lecció de dades i la documentació - Comunicació, entorns d'aprenentatge captivadors, la motivació i el benestar dels alumnes - L'organització i el desenvolupament de entorns d'aprenentatge acadèmics i socials dels alumnes - El contacte i el vincle amb els alumnes, els col·legues, els pares i altres parts interessades rellevants en l'escola. - Teaching methods, principles of differentiated instruction, teaching tools and ICT - Formative and summative evaluation methods and instruments - Observation methods, data compilation and documentation - Communication, engaging learning environments, motivation and wellbeing of pupils. [...] - Métodos de enseñanza, principios de instrucción diferenciada, enseñanza - Métodos y pruebas de evaluación formativa y sumativa. - Métodos de observación, recopilación de datos y documentación. [...]
2023-24 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
9.
|
4 p, 99.2 KB |
Comunicació i Educació [105058]
/
Ion, Georgeta ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Objectius de coneixement que l'estudiant ja té: ● Enfocament comunicatiu en el context de l'ensenyament ● El concepte d' "Estructura d'un Aula Creativa" i de la seva aplicació en l'aprenentatge de llengües ● Els elements clau per a preparar "Aules Creatives" ● El concepte de pedagogia de ressonància ● Eines per a l'ensenyament del llenguatge comunicatiu 1 Objectius de competències que l'estudiant aprendrà: ● Millorar les seves habilitats de reflexió ● Realçar els trets personals essencials per a ser hàbil en la comunicació ● Ser capaç d'aplicar els trets personals en el context laboral de l'ensenyament ● Entendre que les "Aules Creatives" son un concepte multidimensional. [...] The aim of this module is that students develop an understanding of communicative approaches in the context of teaching. Students will understand the importance of modern information and communication technologies and will enhance their scientific communication skills. [...] Objetivos de conocimiento que el estudiante ya posee: ● Enfoques comunicativos en el contexto de la enseñanza ● El concepto de "Estructura de una Aula Creativa" y de su aplicación en el aprendizaje de lenguas ● Los elementos clave para preparar "Aulas Creativas" ● El concepto de pedagogía de resonancia ● Herramientas para la enseñanza del lenguaje comunicativo 1 Objetivos de competencias que el estudiante aprenderá: ● Mejorar sus habilidades de reflexión ● Realzar los rasgos personales esenciales para ser hábil en la comunicación ● Ser capaz de aplicar los rasgos personales en el contexto laboral de la enseñanza ● Entender que las "Aulas Creativas" son un concepto multidimensional. [...]
2023-24 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
10.
|
|