Resultats globals: 773 registres trobats en 0.01 segons.
Documents de recerca, 57 registres trobats
Materials acadèmics, 716 registres trobats
Documents de recerca 57 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
19 p, 2.0 MB Una exploración de la experiencia del artista bailarín en relación con la formación en Danza Movimiento Terapia / Giner, Marion ; Hills de Zarate, Margaret, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Investigación artística que pretendía explorar las experiencias personales de bailarines profesionales que se han formado en Danza Movimiento Terapia (D. M. T. ). Nueve personas de las cuales la investigadora, participaron en unas entrevistas por videoconferencia en las cuales se dio también un momento de expresión corporal. [...]
Artistic research that aimed to explore the personal experiences of professional dancers who have trained in Dance Movement Therapy (DMT). Nine people, including the researcher, participated in video-conference interviews in which there was also a moment of bodily expression. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2021
Grau en Psicologia [954]
2 documents
2.
43 p, 2.3 MB Development of a first proposal on the Integrative Neurobiological Model of Consciousness through a philogenetical perspective on the nervous system / Castán Sogas, Marçal ; Guillazo i Blanch, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
What is consciousness? Although some philosophical approaches propose that could be some kind of emergent property of matter, the integration of different neurobiological and psychological evidence allow us to suggest that there is a simpler explanation: consciousness is an inescapable loop of stimuliresponse, a process that brains with very specific characteristics do. [...]
Què és la consciència? Tot i que algunes aproximacions filosòfiques proposen que podria ser algun tipus de propietat emergent de la matèria, la integració de diferents evidències neurobiològiques i psicològiques ens permeten suggerir que hi ha una explicació més simple: la consciència és un loop ineludible d'estímuls-resposta, un procés que cervells amb unes característiques molt específiques duen a terme. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020
Grau en Psicologia [954]  
3.
41 p, 581.7 KB Disseny col·laboratiu d'un programa de parentalitat positiva adaptat a l'ètnia gitana / Barajas Sousa, Miriam ; Lalueza Sazatornil, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquest treball de fi de grau és un projecte d'Aprenentatge i Servei en col·laboració amb la fundació Pere Closa i Iris Escusol Manzano, estudiant del grau d'educació infantil. Des de la fundació, es va plantejar una demanda: adaptar el programa de parentalitat positiva del programa Proinfància de "La Caixa" a la ètnia gitana. [...]
This final degree project is a Learning and Service task in collaboration with Pere Closa Foundation and Iris Escusol Manzano, who is studying the infant education degree. The foundation proposed a Project to us: adapt the positive parenting program, called Proinfància of the "La Caixa" fundation. [...]

2020
Grau en Psicologia [954]  
4.
50 p, 1.6 MB "Teatre Fòrum per a una cultura de pau feminista" : potenciant les relacions entre iguals amb igualtat i respecte des de l'amor i la cura / Buch Llopart, Laura ; Martínez Martínez, Luzma, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La comunitat mundial ha reconegut la necessitat de protegir els infants de la violència a l'establir els Objectius de Desenvolupament Sostenible. Alhora, treballar des de les primeres edats de la infància ens permet somiar en un futur lliure de violència. [...]
The global community has recognised the need to protect children from violence when establishing the Sustainable Development Goals. At the same time, working from the early ages leads us to dream of a future free from violence. [...]

2020
Grau en Psicologia [954]  
5.
117 p, 1.8 MB Violencia patriarcal en mujeres y hombres trans : cambios de perspectiva durante y después de la transición / Casado Espinosa, Laura ; Arroyo Prieto, Lidia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En este trabajo se analiza el cambio de perspectiva de las violencias de género en personas trans. Estas personas han sido leídas socialmente con un género, y han tenido vivencias ligadas al género con el que socializaban. [...]
En aquest treball s'analitza el canvi de perspectiva de les violències de gènere en persones trans. Aquestes persones han estat llegides socialment amb un gènere, i han tingut vivències lligades al gènere amb el que socialitzaven. [...]

2020
Grau en Psicologia [954]  
6.
58 p, 1.2 MB Disseny d'una eina d'anàlisi prosocial de protocols per l'atenció en Logopèdia d'infants d'entre 0 i 6 anys víctimes de violència masclista / Lagares Bustamante, Anna ; Escotorin Soza, Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La Violència Masclista és un problema social i sanitari. Els logopedes, com altres professionals sanitaris, han de conèixer i aplicar els protocols d'intervenció quan atenen casos, d'infants testimoni i víctimes de Violència Masclista (VM). [...]
The Gender Violence is a social and sanitary problem. The speech therapists, like other sanitary professionals, have to meet and apply the protocols of intervention when attend cases, of children witness and victims of gender violence. [...]

2020
Grau en Psicologia [954]  
7.
35 p, 1.6 MB Indecisió : com decideixes el teu futur? els factors considerats pels estudiants de 3r d'ESO en la seva presa de decisions vocacional / Lamora Soto, David ; Martorell Soldevila, Núria, dir. (Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La manca d'experiències d'autoconeixement i una escassa informació sobre les diferents trajectòries acadèmiques i professionals entre els estudiants de secundària posa de rellevància la necessitat d'aportar evidències a la comunitat educativa i les famílies per millorar els processos d'orientació vocacional. [...]
The lack of self-knowledge experiences and information on the different academic and professional trajectories among high school students highlights the need to provide evidence to the educational community and families to improve current vocational guidance processes. [...]

2019
Grau en Psicologia [954]  
8.
41 p, 659.2 KB Discapacitismo afectivo y discapacidad visual : negociando el oculocentrismo / Manuel Lladós, Izaskun ; Pujol i Tarrés, Joan, dir. (Departament de Psicologia Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Este trabajo investiga las experiencias de discapacitismo afectivo de personas con discapacidad visual, así como el oculocentrismo que posibilita la existencia de dicho discapacitismo. Para ello, se explora el proceso de producción y subversión del sujeto "con discapacidad visual" en el seno de las situaciones de discapacitismo afectivo posibilitadas por el dispositivo de la discapacidad, así como la intersección de este dispositivo con el dispositivo de género. [...]
Drawing on a Foucauldian framework, we understand disability as an apparatus of power which produces "the disabled subject". In this article, we explore the process by which the "visually impaired" subject is produced and subverted when affective disablism is experienced. [...]

2018
Grau en Psicologia [954]  
9.
29 p, 1023.7 KB Bases neurals del processament emocional de la música / Rodríguez Palau, Marta ; Borràs, Xavier, dir. (Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La majoria de les persones escoltem música voluntàriament gairebé cada dia donada la seva capacitat per modificar els estats afectius. És capaç de fer-nos sentir tristos, alegres, relaxats o tensos. [...]
Most people listen to music almost every day owing to its ability to modify affective states. It can make us feel happy, sad, relaxed or uptight. Some studies have attempted to explain the psychological mechanisms underlying musical emotion. [...]

2019
Grau en Psicologia [954]  
10.
45 p, 6.4 MB Factors cognitius i afectius involucrats en l'estimació de la distància vertical / Comendador Vazquez, Laura ; Sanz Ruiz, Antoni, dir. (Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El present estudi de camp es va dur a terme en una via ferrada per tal de (1) constatar l'existència d'un biaix perceptiu universal en la percepció de distàncies verticals, (2) verificar la influència dels costos associats a l'acció en relació al sentit del biaix perceptiu universal i (3) determinar si els costos associats a l'acció influeixen en la resposta afectiva, la qual té impacte sobre la percepció de distàncies verticals. [...]
The present field study was performed in a via ferrata in order to (1) verify the existence of a universal perceptual bias in the perception of vertical distances, to (2) verify the influence of the costs associated with the action in relation to the sense of the universal perceptual bias, and to (3) determine whether the costs associated with the action influences the affective response, which in turn affects the perception of vertical distances. [...]

2019
Grau en Psicologia [954]  

Documents de recerca : 57 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 716 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 225.3 KB Pràcticum [102552] / Barajas Vélez, Ana ; Blasco Blasco, Tomás ; Cladellas Pros, Ramon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'assignatura s'ubica a 3er curs del pla d'estudis 2010 i té com a objectiu facilitar el coneixement de les diverses activitats, sortides professionals i possibilitats d'especialització en diferents àmbits de la psicologia. [...]
2021-22
Grau en Psicologia [954]  
2.
5 p, 106.8 KB Psicopatologia de l'Edat Adulta [105775] / Subirà Álvarez, Susanna ; Barcons Comellas, Carles ; Vicens Vilanova, Jordi ; Garrido Ribas, Ignasi ; Castillo Aranega, Maria Soledad ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La psicopatologia es l'àrea de coneixement que estudia els trastorns mentals de les persones. Tenim coneixement de que l'aparició d'aquests tenen a veure amb la biologia dels subjectes, el seu desenvolupament i la interacció amb factors ambientals, relacionals, socio-culturals i d'aprenentatge. [...]
Psychopathology is the area of knowledge that studies mental disorders in humans. We know that the appearance of these has to do with the biology of the subjects, their development and their interaction with environmental factors. [...]
La psicopatología es el área de conocimiento que estudia los trastornos mentales de las personas. Sabemos que la aparición de éstos tiene que ver con la biología de los sujetos, su desarrollo y la interacción con factores ambientales, relacionales, socio-culturales y de aprendizaje. [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
3.
9 p, 126.8 KB Treball de Final de Grau [102608] / Feliu i Samuel-Lajeunesse, Joel ; Peralta Serrano, Alicia ; Penelo Werner, Eva ; Gelabert Arbiol, Estel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu principal del Treball de Final de Grau (TFG) és que l'estudiant demostri que té capacitat per establir relacions entre diverses matèries del grau, i té un caràcter eminentment professionalitzador. [...]
The main goal is that students show that they have the capacity to establish relationships between different subjects of the degree. It has an eminently professional character. This implies that it must be an original work in which students develop their ability to address current psychological problems with the appropriate disciplinary methodologies. [...]
El objetivo principal del Trabajo de Final de Grado (TFG) es que el estudiantado demuestre que tiene capacidad para establecer relaciones entre diversas materias del grado, y tiene un carácter eminentemente profesionalizador. [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
4.
6 p, 114.0 KB Psicologia Cultural i de la Comunicació [102564] / Lalueza Sazatornil, José Luis ; Pujol Tarrés, Joan ; Feliu i Samuel-Lajeunesse, Joel ; Montenegro Martinez, Marisela Montenegro ; Camps Orfila, Silvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part tant de la Menció Anàlisi i Intervenció Psicosocial, com de la Menció Anàlisi i Intervenció Psicoeducativa. La comunicació és un procés central en la construcció social i personal; un procés en el que es produeixen i negocien significats dins d'un context cultural constitutiu i constituït pels mateixos processos comunicatius. [...]
This subject is part of both the Psychosocial Analysis and Intervention Minor and the Psychoeducational Intervention Minor. Communication is a central process in social and personal construction; a process in which meaning is produced and traded within a constitutive cultural context and constituted by the same communication processes. [...]
Esta asignatura forma parte tanto de la Mención Análisis e Intervención Psicosocial, como de la Mención Análisis e Intervención Psicoeducativa. La comunicación es un proceso central en la construcción social y personal; un proceso en el que se producen y negocian significados dentro de un contexto cultural constitutivo y constituido por los mismos procesos comunicativos. [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
5.
5 p, 107.5 KB Pràctica de la Intervenció Educativa i Psicosocial [106165] / Padros Castells, Marta ; Montenegro Martinez, Marisela Montenegro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu de l'assignatura és el disseny, programació, anàlisi i avaluació de processos d'intervenció psicosocial i educativa, a partir de la participació en contextos de pràctica. Es reflexionarà sobre els processos de detecció de necessitats, planificació, execució i avaluació d'un projecte elaborat grupalment. [...]
The aim of the course is the design, programming, analysis and evaluation of psychosocial and educational intervention processes, based on participation in practice contexts. It will reflect on the processes of detection of needs, planning, execution and evaluation of a project elaborated in group. [...]
El objetivo de la asignatura es el diseño, programación, análisis y evaluación de procesos de intervención psicosocial y educativa, a partir de la participación en contextos de práctica. Se reflexionará sobre los procesos de detección de necesidades, planificación, ejecución y evaluación de un proyecto elaborado grupalmente. [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
6.
5 p, 108.0 KB Psicologia Forense: Processos Cognitius [106164] / Mora Montserrat, Sergio ; Granados Bartrons, Oriol ; Garrido Gaitán, Elena ; Pina Rios, Rocio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura té la pretensió de suposar una introducció a la Psicologia Forense, una de les disciplines més rellevants de la Psicologia Jurídica, i que consisteix en l'aplicació de la ciència psicològica en la resolució d'aspectes controvertits sobre els quals els organismes judicials precisen d'auxili o assessorament. [...]
This course is intended to be an introduction to Forensic Psychology, one of the most relevant disciplines of Legal Psychology, which consists of the application of psychological science in the resolution of controversial aspects of human behavior in the legal field. [...]
Esta asignatura tiene la pretensión de suponer una introducción a la Psicología Forense, una de las disciplinas más relevantes de la Psicología Jurídica, y que consiste en la aplicación de la ciencia psicológica en la resolución de aspectos controvertidos sobre los cuales los organismos judiciales precisan de auxilio o asesoramiento. [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
7.
5 p, 108.0 KB Tractaments Cognitivoconductuals en l'Edat Adulta [105776] / Mora Giral, María Soledad ; Torras Claraso, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura pertany a la Menció optativa en Psicologia Clínica de l'Edat Adulta (Bloc A). A l'assignatura d'Introducció al Tractament Psicològic el/les estudiants hauran aprofundit en el procés terapèutic i en les diferents tècniques terapèutiques d'una manera monogràfica i relativament independent. [...]
This subject belongs to optional Specialisation in Adult Clinical Psychology. In Introduction to Psychological Treatment students have deepened in therapeutic process and in different therapeutic techniques in a monographic and relatively independent way. [...]
Esta asignatura pertenece a la Mención optativa en Psicología Clínica de la Edad Adulta (bloque A). En la asignatura de Introducción al Tratamiento Psicológico los / las estudiantes habrán profundizado en el proceso terapéutico y en las diferentes técnicas terapéuticas de una manera monográfica y relativamente independiente. [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
8.
8 p, 124.2 KB Avaluació Psicològica Clínica en l'Edat Adulta [105774] / Deus Yela, Joan ; Devi Bastida, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la matèria de formació optativa, de la menció optativa en Psicologia Clínica en l'Edat Adulta que està ubicada al quart curs del Grau de Psicologia. Aquesta assignatura es planteja com a objectiu general que l'estudiant sigui capaç d'identificar i delimitar el procediment i/o tècniques d'avaluació en psicologia clínica d'adults que han de ser utilitzats, més adientment, d'acord al cas plantejat en l'àmbit clínic. [...]
This subject es part of the optional training subject, in the optional specialissation in Adult Clinical Psychology that is undertaken on the fourth year of the Degree in Psychology. A general objective of this subject is that the student is able to identify and delimit the procedure and/or assessment techniques in clinical pscyhology of adults that shoudl be used, most appropriately, according to the case raised in the clinical-health field. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia de formación optativa, de la mención optativa en Psicología Clínica en la Edad Adulta que está ubicada en el cuarto curso del Grado de Psicología. Esta asignatura se plantea como objetivo general que el estudiante sea capaz de identificar y delimitar el procedimiento y/o técnicas de evaluación en psicología clínica en la edad adulta que deben ser utilizados, más adecuadamente, de acuerdo al caso planteado en el ámbito clínico. [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
9.
5 p, 105.8 KB Anàlisi de la Interacció Docent [105773] / Cladellas Pros, Ramón ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu principal és analitzar la relació alumne-professor dins del procés d'ensenyament-aprenentatge. Si bé, també s'analitzen les variables pròpies dels alumnes, aquesta assignatura fonamentalment pretén apropar a l'estudiant al coneixement psicològic del professor, tant pel que fa a les variables clàssicament reconegudes com a significatives per al desenvolupament del procés instruccional (ex: el pensament del professor, els processos de planificació, la gestió del temps, etc. [...]
The main objective is to analyze the student-teacher relationship within the teaching-learning process. Although, the students' own variables are also analysed, this subject essentially aims to bring the student closer to the psychological knowledge of the teacher, both with regard to the variables classically recognized as being significant for the development of the instructional process (eg teacher's thinking, planning processes, time management, etc. [...]
El objetivo principal es analizar la relación alumno-profesor en el proceso de enseñanza-aprendizaje. Si bien, se analizan las variables propias de los alumnos, esta asignatura fundamentalmente pretende acercar al estudiante al conocimiento psicológico del profesor, tanto por lo que respecta a las variables clásicamente reconocidas como significativas para el desarrollo del proceso instruccional (Ej: el pensamiento del profesor, los procesos de planificación, la gestión del tiempo, etc. [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
10.
5 p, 107.8 KB Fonaments de Psicobiologia I [102607] / Costa Miserachs, David ; Coll-Andreu, Margalida ; Pallarés Anyo, Marcos ; Portell Cortés, Isabel ; Torras García, Meritxell ; Silvestre Soto, Jordi ; García Brito, Soleil ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Fonaments de Psicobiologia I és una assignatura de formació bàsica i obligatòria del Grau de Psicologia de la UAB. L'assignatura pretén proporcionar els coneixements necessaris de fisiologia de la neurona i de neuroquímica per, posteriorment i en successives assignatures de l'àrea de Psicobiologia, poder estudiar les relacions entre els diferents processos conductuals i el seu substrat biològic. [...]
This subject is considered basic and compulsory within the Degree in Psychology at the UAB. The course aims to provide the necessary knowledge of physiology of the neuron and neurochemistry to study the relationships between the behavioural processes and their biological substrate in the subsequent subjects of the area of Psychobiology. [...]
Fundamentos de Psicobiología I es una asignatura de formación básica y obligatoria del Grado de Psicología de la UAB. La asignatura pretende proporcionar los con asignocimientos necesarios de fisiología de la neurona y de neuroquímica para, posteriormente y en sucesivas asignaturas del área de Psicobiología, poder estudiar las relaciones entre los diferentes procesos conductuales y su sustrato biológico. [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents

Materials acadèmics : 716 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.