1.
|
6 p, 128.8 KB |
Psicologia del Treball [102588]
/
Tirado Serrano, Francisco Javier ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Contextualització: L'assignatura parteix de l'estudi del concepte de treball com a fenomen socioeconòmic, històric i cultural, de les modalitats més significatives d'aquest tipus d'activitat humana, de les seves dimensions (des d'una perspectiva interdisciplinària i de múltiples nivells d'anàlisi), de les seves divisions (tècnica, social, de gènere, etc. [...] Psychology of Organizacions is a subject taught in the second semester of the third year of the Psychology Degree. Its main aim is to introduce students in the world of organizations in the 21st Century. [...] Contextualización: La asignatura parte del estudio del concepto de trabajo como fenómeno socioeconómico, histórico y cultural, de las modalidades más significativas de este tipo de actividad humana, de sus dimensiones (desde una perspectiva interdisciplinaria y de múltiples niveles de análisis), de sus divisiones (técnica, social, de género, etc. [...]
2022-23 Grau en Psicologia [1485] Grau en Psicologia [954]
3 documents
|
|
2.
|
5 p, 123.5 KB |
Anàlisi de Dades [102571]
/
Fauquet Ars, Jordi ;
Bonillo Martin, Albert ;
Pardo Garrido, Alfredo ;
Redolar Ripoll, Diego ;
Lorente Sanchez, Sonia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
"Anàlisi de dades" és la segona assignatura metodològica del pla d'estudis de Psicologia i pertany a la matèria "Mètodes d'investigació i Psicometria". S'imparteix en el primer semestre de segon curs i representa la continuació natural de l'assignatura "Mètodes, dissenys i tècniques d'investigació" impartida en el primer curs del Grau. [...] Data Analysis is the second methodological course of the syllabus of the Psychology degree and belongs to the subject Research Methods and Psychometrics. It is taught in the first semester of the second year and represents the continuation of the course Methods, Designs and Research Techniques, taught in the first year of the Psychology degree. [...] "Análisis de datos" es la segunda asignatura metodológica del plan de estudios del grado de Psicología i pertenece a la materia "Métodos de investigación y Psicometría". Se imparte en el primer semestre del segundo curso y representa la continuación natural de la asignatura "Métodos, diseños y técnicas de investigación" impartida en el primer curso del grado de Psicología. [...]
2022-23 Grau en Psicologia [1485] Grau en Psicologia [954]
3 documents
|
|
3.
|
5 p, 122.3 KB |
Gestió del Temps [102562]
/
Castellà Mate, Judit ;
Granados Bartrons, Oriol ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
El temps no és un estímul concret que activi cap receptor sensorial i, tanmateix, no deixa de ser una dimensió explícita (algunes vegades) i implícita (la majoria), del comportament humà. La realitat del temps solament és percebuda pel canvi que experimenten els diferents estímuls, siguin aquests canvis de localització, de textura, de forma, etc. [...] Time is not a specific stimulus that activates any sensory receptor and, nevertheless, it is still an explicit and implicit dimension of human behaviour. The reality of time is only perceived through changes in the different stimuli, for example in location, texture, shape, etc. [...] El tiempo no es un estímulo concreto que active ningún receptor sensorial y, sin embargo, no deja de ser una dimensión explícita (algunas veces) y implícita (la mayoría), del comportamiento humano. [...]
2022-23 Grau en Psicologia [1485] Grau en Psicologia [954]
3 documents
|
|
4.
|
|
5.
|
5 p, 123.0 KB |
Discapacitat Intel·lectual i Trastorns del Desenvolupament [102539]
/
Pont Nesta, Olga ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Al finalitzar l'assignatura l'estudiantat serà capaç de: Conèixer el fenotip cognitiu-conductual de les patologies estudiades Ser sensible per entendre l'afectació global dels pacients que presenten les patologíes estudiades i la influència que pot tenir en el seu entorn i en el seu desenvolupament. Aims: The subject aims to provide students with knowledge of the following neurodevelopment disorders: genetic syndromes causing intellectual disability, cerebral palsy and language disorders. When the subject is completed, the student will be able to: - Understand and be sensitive to the overall condition of patients who present these disorders. [...] Al finalizar la asignatura el/la alumno/a será capaz de: Conocer el fenotipo cognitivo-conductual de las patologias estudiadas . Ser sensible para entender la afectación global de los/las pacientes que presenten las patologías estudiadas y la influencia que pueden tener en su entorno y en su desarrollo.
2022-23 Grau en Psicologia [1485] Grau en Psicologia [954]
3 documents
|
|
6.
|
5 p, 120.6 KB |
Intel·ligència i Processos Cognitius [102597]
/
Castelló i Tarrida, Antoni ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
El coneixement de la manera en què les persones produeixen i utilitzen representacions és la base explicativa de l'activitat mental humana. Un conjunt de grans processos (com l'aprenentatge, la comprensió, el raonament o la presa de decisions) es fonamenten en representacions i operacions sobre les mateixes. [...] Knowledge about the way people create asnd operate with representations is the basis for explaning human mental activity. A number of large processes (such as learning, comprehension, resoning or decision making) sustain on representations and operations involving representations. [...] El conocimiento de la manera en que las personas producen y utilizan representaciones es la base explicativa de la actividad mental humana. Un conjunto de grandes procesos (como el aprendizaje, la comprensión, el razonamiento o la toma de decisiones) se fundamentan en representaciones y operaciones sobre las mismas. [...]
2022-23 Grau en Psicologia [1485] Grau en Psicologia [954]
3 documents
|
|
7.
|
4 p, 119.5 KB |
Educació per a la Salut [102595]
/
Moix Queralto, Jenny ;
Alvarez Moleiro, Maria ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Els objectius formatius de l'assignatura són els següents: Delimitar conceptualment què és l'Educació de la Salut (EpS) dins de la Psicologia de la Salut. Entendre els conceptes de salut i malaltia des d'una perspectiva biopsicosocial i el paper de l'EpS en aquest marc conceptual. [...] The training objectives of this subject are the following: To conceptually define what Health Education is within the Health Psychology. To understand the concepts of health and disease from a biopsychosocial perspective. [...] Los objetivos formativos de la asignatura son los siguientes: Delimitar conceptualmente qué es la Educación de la Salud (EpS) dentro de la Psicología de la Salud. Entender los conceptos de salud y enfermedad desde una perspectiva biopsicosocial y el papel de la EpS en este marco conceptual. [...]
2022-23 Grau en Psicologia [1485] Grau en Psicologia [954]
3 documents
|
|
8.
|
6 p, 128.8 KB |
Psicoendocrinologia [102586]
/
Balada, Ferran ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
L'assignatura de Psicoendocrinologia forma part de la matèria de Psicobiologia. És una assignatura de 6 crèdits optativa que es cursa habitualment en quart curs. Forma part de les mencions de Psicologia Clínica de la Infància i de l'Adolescència i de la de Psicologia Clínica a Edat Adulta. [...] The subject of psychoendocrinology forms part of psychobiology. This optional 6-credit course is usually taken in the fourth year. It is part of the specialized areas of "Child and Adolescence Clinical Psychology" and of "Adult Clinical Psychology". [...] La asignatura de Psicoendocrinologia forma parte del área de Psicobiología. Es una asignatura de 6 créditos optativa que se cursa habitualmente en cuarto curso. Forma parte de las menciones de Psicología Clínica de la Infancia y de la Adolescencia y de la de Psicología Clínica de la Edad Adulta. [...]
2022-23 Grau en Psicologia [1485] Grau en Psicologia [954]
3 documents
|
|
9.
|
5 p, 121.9 KB |
Processos Psicològics: Atenció i Percepció [102577]
/
Moix Queralto, Jenny ;
Soler Vilageliu, Olga ;
Chamarro Lusar, Andres ;
Granados Bartrons, Oriol ;
Caño Melero, María Inés ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura de formació bàsica està ubicada en el primer curs del Grau i forma part d'un grup d'assignatures orientades a l'aprenentatge dels diferents processos psicològics bàsics, que està composat per: Motivació i emoció, Memòria, Condicionament i aprenentatge, Pensament i llenguatge i Atenció i percepció. [...] This basic subject is located in the first year of the degree and it is part of a group of subjects aimed at learning the different basic psychological processes, which is composed of: Motivation and Emotion, Memory, Learning and Conditioning, Thinking and Language, and Attention and Perception. [...] Esta asignatura de formación básica está ubicada en el primer curso del Grado y forma parte de un grupo de asignaturas orientadas al aprendizaje de los diferentes procesos psicológicos básicos, que está integrado por: Motivación y emoción, Memoria, Aprenendizaje, Pensamiento y lenguage y Atención i percepción). [...]
2022-23 Grau en Psicologia [1485] Grau en Psicologia [954]
3 documents
|
|
10.
|
6 p, 127.0 KB |
Psicologia Evolutiva II [102549]
/
Castelló i Tarrida, Antoni ;
Cladellas Pros, Ramón ;
Arozarena Cañamares, Maria Esther ;
Muro Rodriguez, Anna ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Contextualització L'objectiu principal de l'assignatura és el de proporcionar uns coneixements teòrics i pràctics sobre els processos de canvi en els àmbits de socialització, desenvolupament emocional, cognitiu, d'identitat i de valors, des d'una perspectiva temporal . [...] Contextualization The main objective of the subject is to provide theoretical and practical knowledge about the cyclical processes (of stabilization and change) in the fields of socialization, emotional, affective-sexual development, identity and moral values. [...] Contextualización El objetivo principal de la asignatura es el de proporcionar unos conocimientos teóricos y prácticos sobre los procesos cíclicos (de estabilización y de cambios) en los ámbitos de socialización, de desarrollo emocional, afectivo-sexual, de identidad y de valores morales . [...]
2022-23 Grau en Psicologia [1485] Grau en Psicologia [954]
3 documents
|
|