Results overview: Found 784 records in 0.02 seconds.
Research literature, 57 records found
Course materials, 727 records found
Research literature 57 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
19 p, 2.0 MB Una exploración de la experiencia del artista bailarín en relación con la formación en Danza Movimiento Terapia / Giner, Marion ; Hills de Zarate, Margaret, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Investigación artística que pretendía explorar las experiencias personales de bailarines profesionales que se han formado en Danza Movimiento Terapia (D. M. T. ). Nueve personas de las cuales la investigadora, participaron en unas entrevistas por videoconferencia en las cuales se dio también un momento de expresión corporal. [...]
Artistic research that aimed to explore the personal experiences of professional dancers who have trained in Dance Movement Therapy (DMT). Nine people, including the researcher, participated in video-conference interviews in which there was also a moment of bodily expression. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2021
Grau en Psicologia [954]
2 documents
2.
43 p, 2.3 MB Development of a first proposal on the Integrative Neurobiological Model of Consciousness through a philogenetical perspective on the nervous system / Castán Sogas, Marçal ; Guillazo i Blanch, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
What is consciousness? Although some philosophical approaches propose that could be some kind of emergent property of matter, the integration of different neurobiological and psychological evidence allow us to suggest that there is a simpler explanation: consciousness is an inescapable loop of stimuliresponse, a process that brains with very specific characteristics do. [...]
Què és la consciència? Tot i que algunes aproximacions filosòfiques proposen que podria ser algun tipus de propietat emergent de la matèria, la integració de diferents evidències neurobiològiques i psicològiques ens permeten suggerir que hi ha una explicació més simple: la consciència és un loop ineludible d'estímuls-resposta, un procés que cervells amb unes característiques molt específiques duen a terme. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020
Grau en Psicologia [954]  
3.
41 p, 581.7 KB Disseny col·laboratiu d'un programa de parentalitat positiva adaptat a l'ètnia gitana / Barajas Sousa, Miriam ; Lalueza Sazatornil, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquest treball de fi de grau és un projecte d'Aprenentatge i Servei en col·laboració amb la fundació Pere Closa i Iris Escusol Manzano, estudiant del grau d'educació infantil. Des de la fundació, es va plantejar una demanda: adaptar el programa de parentalitat positiva del programa Proinfància de "La Caixa" a la ètnia gitana. [...]
This final degree project is a Learning and Service task in collaboration with Pere Closa Foundation and Iris Escusol Manzano, who is studying the infant education degree. The foundation proposed a Project to us: adapt the positive parenting program, called Proinfància of the "La Caixa" fundation. [...]

2020
Grau en Psicologia [954]  
4.
50 p, 1.6 MB "Teatre Fòrum per a una cultura de pau feminista" : potenciant les relacions entre iguals amb igualtat i respecte des de l'amor i la cura / Buch Llopart, Laura ; Martínez Martínez, Luzma, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La comunitat mundial ha reconegut la necessitat de protegir els infants de la violència a l'establir els Objectius de Desenvolupament Sostenible. Alhora, treballar des de les primeres edats de la infància ens permet somiar en un futur lliure de violència. [...]
The global community has recognised the need to protect children from violence when establishing the Sustainable Development Goals. At the same time, working from the early ages leads us to dream of a future free from violence. [...]

2020
Grau en Psicologia [954]  
5.
117 p, 1.8 MB Violencia patriarcal en mujeres y hombres trans : cambios de perspectiva durante y después de la transición / Casado Espinosa, Laura ; Arroyo Prieto, Lidia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En este trabajo se analiza el cambio de perspectiva de las violencias de género en personas trans. Estas personas han sido leídas socialmente con un género, y han tenido vivencias ligadas al género con el que socializaban. [...]
En aquest treball s'analitza el canvi de perspectiva de les violències de gènere en persones trans. Aquestes persones han estat llegides socialment amb un gènere, i han tingut vivències lligades al gènere amb el que socialitzaven. [...]

2020
Grau en Psicologia [954]  
6.
58 p, 1.2 MB Disseny d'una eina d'anàlisi prosocial de protocols per l'atenció en Logopèdia d'infants d'entre 0 i 6 anys víctimes de violència masclista / Lagares Bustamante, Anna ; Escotorin Soza, Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La Violència Masclista és un problema social i sanitari. Els logopedes, com altres professionals sanitaris, han de conèixer i aplicar els protocols d'intervenció quan atenen casos, d'infants testimoni i víctimes de Violència Masclista (VM). [...]
The Gender Violence is a social and sanitary problem. The speech therapists, like other sanitary professionals, have to meet and apply the protocols of intervention when attend cases, of children witness and victims of gender violence. [...]

2020
Grau en Psicologia [954]  
7.
35 p, 1.6 MB Indecisió : com decideixes el teu futur? els factors considerats pels estudiants de 3r d'ESO en la seva presa de decisions vocacional / Lamora Soto, David ; Martorell Soldevila, Núria, dir. (Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La manca d'experiències d'autoconeixement i una escassa informació sobre les diferents trajectòries acadèmiques i professionals entre els estudiants de secundària posa de rellevància la necessitat d'aportar evidències a la comunitat educativa i les famílies per millorar els processos d'orientació vocacional. [...]
The lack of self-knowledge experiences and information on the different academic and professional trajectories among high school students highlights the need to provide evidence to the educational community and families to improve current vocational guidance processes. [...]

2019
Grau en Psicologia [954]  
8.
41 p, 659.2 KB Discapacitismo afectivo y discapacidad visual : negociando el oculocentrismo / Manuel Lladós, Izaskun ; Pujol i Tarrés, Joan, dir. (Departament de Psicologia Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Este trabajo investiga las experiencias de discapacitismo afectivo de personas con discapacidad visual, así como el oculocentrismo que posibilita la existencia de dicho discapacitismo. Para ello, se explora el proceso de producción y subversión del sujeto "con discapacidad visual" en el seno de las situaciones de discapacitismo afectivo posibilitadas por el dispositivo de la discapacidad, así como la intersección de este dispositivo con el dispositivo de género. [...]
Drawing on a Foucauldian framework, we understand disability as an apparatus of power which produces "the disabled subject". In this article, we explore the process by which the "visually impaired" subject is produced and subverted when affective disablism is experienced. [...]

2018
Grau en Psicologia [954]  
9.
29 p, 1023.7 KB Bases neurals del processament emocional de la música / Rodríguez Palau, Marta ; Borràs, Xavier, dir. (Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La majoria de les persones escoltem música voluntàriament gairebé cada dia donada la seva capacitat per modificar els estats afectius. És capaç de fer-nos sentir tristos, alegres, relaxats o tensos. [...]
Most people listen to music almost every day owing to its ability to modify affective states. It can make us feel happy, sad, relaxed or uptight. Some studies have attempted to explain the psychological mechanisms underlying musical emotion. [...]

2019
Grau en Psicologia [954]  
10.
45 p, 6.4 MB Factors cognitius i afectius involucrats en l'estimació de la distància vertical / Comendador Vazquez, Laura ; Sanz Ruiz, Antoni, dir. (Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El present estudi de camp es va dur a terme en una via ferrada per tal de (1) constatar l'existència d'un biaix perceptiu universal en la percepció de distàncies verticals, (2) verificar la influència dels costos associats a l'acció en relació al sentit del biaix perceptiu universal i (3) determinar si els costos associats a l'acció influeixen en la resposta afectiva, la qual té impacte sobre la percepció de distàncies verticals. [...]
The present field study was performed in a via ferrata in order to (1) verify the existence of a universal perceptual bias in the perception of vertical distances, to (2) verify the influence of the costs associated with the action in relation to the sense of the universal perceptual bias, and to (3) determine whether the costs associated with the action influences the affective response, which in turn affects the perception of vertical distances. [...]

2019
Grau en Psicologia [954]  

Research literature : 57 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Course materials 727 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
6 p, 128.8 KB Psicologia del Treball [102588] / Tirado Serrano, Francisco Javier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Contextualització: L'assignatura parteix de l'estudi del concepte de treball com a fenomen socioeconòmic, històric i cultural, de les modalitats més significatives d'aquest tipus d'activitat humana, de les seves dimensions (des d'una perspectiva interdisciplinària i de múltiples nivells d'anàlisi), de les seves divisions (tècnica, social, de gènere, etc. [...]
Psychology of Organizacions is a subject taught in the second semester of the third year of the Psychology Degree. Its main aim is to introduce students in the world of organizations in the 21st Century. [...]
Contextualización: La asignatura parte del estudio del concepto de trabajo como fenómeno socioeconómico, histórico y cultural, de las modalidades más significativas de este tipo de actividad humana, de sus dimensiones (desde una perspectiva interdisciplinaria y de múltiples niveles de análisis), de sus divisiones (técnica, social, de género, etc. [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
2.
5 p, 123.5 KB Anàlisi de Dades [102571] / Fauquet Ars, Jordi ; Bonillo Martin, Albert ; Pardo Garrido, Alfredo ; Redolar Ripoll, Diego ; Lorente Sanchez, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
"Anàlisi de dades" és la segona assignatura metodològica del pla d'estudis de Psicologia i pertany a la matèria "Mètodes d'investigació i Psicometria". S'imparteix en el primer semestre de segon curs i representa la continuació natural de l'assignatura "Mètodes, dissenys i tècniques d'investigació" impartida en el primer curs del Grau. [...]
Data Analysis is the second methodological course of the syllabus of the Psychology degree and belongs to the subject Research Methods and Psychometrics. It is taught in the first semester of the second year and represents the continuation of the course Methods, Designs and Research Techniques, taught in the first year of the Psychology degree. [...]
"Análisis de datos" es la segunda asignatura metodológica del plan de estudios del grado de Psicología i pertenece a la materia "Métodos de investigación y Psicometría". Se imparte en el primer semestre del segundo curso y representa la continuación natural de la asignatura "Métodos, diseños y técnicas de investigación" impartida en el primer curso del grado de Psicología. [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
3.
5 p, 122.3 KB Gestió del Temps [102562] / Castellà Mate, Judit ; Granados Bartrons, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El temps no és un estímul concret que activi cap receptor sensorial i, tanmateix, no deixa de ser una dimensió explícita (algunes vegades) i implícita (la majoria), del comportament humà. La realitat del temps solament és percebuda pel canvi que experimenten els diferents estímuls, siguin aquests canvis de localització, de textura, de forma, etc. [...]
Time is not a specific stimulus that activates any sensory receptor and, nevertheless, it is still an explicit and implicit dimension of human behaviour. The reality of time is only perceived through changes in the different stimuli, for example in location, texture, shape, etc. [...]
El tiempo no es un estímulo concreto que active ningún receptor sensorial y, sin embargo, no deja de ser una dimensión explícita (algunas veces) y implícita (la mayoría), del comportamiento humano. [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
4.
6 p, 145.1 KB Psicologia de les Organitzacions [102559] / Tirado Serrano, Francisco Javier ; Diez Piñol, Míriam ; Porcar Becker, Ingeborg ; Moyà Köhler, Joan ; San Roman Sobrino, Beatriz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Psicologia de les organitzacions és l'única assignatura de la matèria del mateix nom. Es tracta d'una assignatura obligatòria impartida en el segon semestre del tercer any del grau en Psicologia. [...]
Psychology of Organizacions is a subject taught in the second semester of the third year of the Psychology Degree. Its main aim is to introduce students in the world of organizations in the 21st Century. [...]
Psicología de las organizaciones es la única asignaturaa del ámbito del trabajo que es obligatoria y que se imparte en el segundo semestre del tercer año del grado en psicología. En cuanto a los objetivos formativos, los estudiantes al acabar serán capaces de : -Describir las características de las organizaciones modernas -Enumerar los temas, enfoques de las áreas de aplicación que dan especificidad al estudio psicológico de los fenómenos organizativos. [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
5.
5 p, 123.0 KB Discapacitat Intel·lectual i Trastorns del Desenvolupament [102539] / Pont Nesta, Olga ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Al finalitzar l'assignatura l'estudiantat serà capaç de: Conèixer el fenotip cognitiu-conductual de les patologies estudiades Ser sensible per entendre l'afectació global dels pacients que presenten les patologíes estudiades i la influència que pot tenir en el seu entorn i en el seu desenvolupament.
Aims: The subject aims to provide students with knowledge of the following neurodevelopment disorders: genetic syndromes causing intellectual disability, cerebral palsy and language disorders. When the subject is completed, the student will be able to: - Understand and be sensitive to the overall condition of patients who present these disorders. [...]
Al finalizar la asignatura el/la alumno/a será capaz de: Conocer el fenotipo cognitivo-conductual de las patologias estudiadas . Ser sensible para entender la afectación global de los/las pacientes que presenten las patologías estudiadas y la influencia que pueden tener en su entorno y en su desarrollo.

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
6.
5 p, 120.6 KB Intel·ligència i Processos Cognitius [102597] / Castelló i Tarrida, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El coneixement de la manera en què les persones produeixen i utilitzen representacions és la base explicativa de l'activitat mental humana. Un conjunt de grans processos (com l'aprenentatge, la comprensió, el raonament o la presa de decisions) es fonamenten en representacions i operacions sobre les mateixes. [...]
Knowledge about the way people create asnd operate with representations is the basis for explaning human mental activity. A number of large processes (such as learning, comprehension, resoning or decision making) sustain on representations and operations involving representations. [...]
El conocimiento de la manera en que las personas producen y utilizan representaciones es la base explicativa de la actividad mental humana. Un conjunto de grandes procesos (como el aprendizaje, la comprensión, el razonamiento o la toma de decisiones) se fundamentan en representaciones y operaciones sobre las mismas. [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
7.
4 p, 119.5 KB Educació per a la Salut [102595] / Moix Queralto, Jenny ; Alvarez Moleiro, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els objectius formatius de l'assignatura són els següents: Delimitar conceptualment què és l'Educació de la Salut (EpS) dins de la Psicologia de la Salut. Entendre els conceptes de salut i malaltia des d'una perspectiva biopsicosocial i el paper de l'EpS en aquest marc conceptual. [...]
The training objectives of this subject are the following: To conceptually define what Health Education is within the Health Psychology. To understand the concepts of health and disease from a biopsychosocial perspective. [...]
Los objetivos formativos de la asignatura son los siguientes: Delimitar conceptualmente qué es la Educación de la Salud (EpS) dentro de la Psicología de la Salud. Entender los conceptos de salud y enfermedad desde una perspectiva biopsicosocial y el papel de la EpS en este marco conceptual. [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
8.
6 p, 128.8 KB Psicoendocrinologia [102586] / Balada, Ferran ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'assignatura de Psicoendocrinologia forma part de la matèria de Psicobiologia. És una assignatura de 6 crèdits optativa que es cursa habitualment en quart curs. Forma part de les mencions de Psicologia Clínica de la Infància i de l'Adolescència i de la de Psicologia Clínica a Edat Adulta. [...]
The subject of psychoendocrinology forms part of psychobiology. This optional 6-credit course is usually taken in the fourth year. It is part of the specialized areas of "Child and Adolescence Clinical Psychology" and of "Adult Clinical Psychology". [...]
La asignatura de Psicoendocrinologia forma parte del área de Psicobiología. Es una asignatura de 6 créditos optativa que se cursa habitualmente en cuarto curso. Forma parte de las menciones de Psicología Clínica de la Infancia y de la Adolescencia y de la de Psicología Clínica de la Edad Adulta. [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
9.
5 p, 121.9 KB Processos Psicològics: Atenció i Percepció [102577] / Moix Queralto, Jenny ; Soler Vilageliu, Olga ; Chamarro Lusar, Andres ; Granados Bartrons, Oriol ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura de formació bàsica està ubicada en el primer curs del Grau i forma part d'un grup d'assignatures orientades a l'aprenentatge dels diferents processos psicològics bàsics, que està composat per: Motivació i emoció, Memòria, Condicionament i aprenentatge, Pensament i llenguatge i Atenció i percepció. [...]
This basic subject is located in the first year of the degree and it is part of a group of subjects aimed at learning the different basic psychological processes, which is composed of: Motivation and Emotion, Memory, Learning and Conditioning, Thinking and Language, and Attention and Perception. [...]
Esta asignatura de formación básica está ubicada en el primer curso del Grado y forma parte de un grupo de asignaturas orientadas al aprendizaje de los diferentes procesos psicológicos básicos, que está integrado por: Motivación y emoción, Memoria, Aprenendizaje, Pensamiento y lenguage y Atención i percepción). [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
10.
6 p, 127.0 KB Psicologia Evolutiva II [102549] / Castelló i Tarrida, Antoni ; Cladellas Pros, Ramón ; Arozarena Cañamares, Maria Esther ; Muro Rodriguez, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Contextualització L'objectiu principal de l'assignatura és el de proporcionar uns coneixements teòrics i pràctics sobre els processos de canvi en els àmbits de socialització, desenvolupament emocional, cognitiu, d'identitat i de valors, des d'una perspectiva temporal . [...]
Contextualization The main objective of the subject is to provide theoretical and practical knowledge about the cyclical processes (of stabilization and change) in the fields of socialization, emotional, affective-sexual development, identity and moral values. [...]
Contextualización El objetivo principal de la asignatura es el de proporcionar unos conocimientos teóricos y prácticos sobre los procesos cíclicos (de estabilización y de cambios) en los ámbitos de socialización, de desarrollo emocional, afectivo-sexual, de identidad y de valores morales . [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents

Course materials : 727 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.