Resultados globales: 806 registros encontrados en 0.02 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 57 registros
Materiales académicos, Encontrados 749 registros
Documentos de investigación Encontrados 57 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
19 p, 2.0 MB Una exploración de la experiencia del artista bailarín en relación con la formación en Danza Movimiento Terapia / Giner, Marion ; Hills de Zarate, Margaret, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Investigación artística que pretendía explorar las experiencias personales de bailarines profesionales que se han formado en Danza Movimiento Terapia (D. M. T. ). Nueve personas de las cuales la investigadora, participaron en unas entrevistas por videoconferencia en las cuales se dio también un momento de expresión corporal. [...]
Artistic research that aimed to explore the personal experiences of professional dancers who have trained in Dance Movement Therapy (DMT). Nine people, including the researcher, participated in video-conference interviews in which there was also a moment of bodily expression. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2021
Grau en Psicologia [954]
2 documentos
2.
43 p, 2.3 MB Development of a first proposal on the Integrative Neurobiological Model of Consciousness through a philogenetical perspective on the nervous system / Castán Sogas, Marçal ; Guillazo i Blanch, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
What is consciousness? Although some philosophical approaches propose that could be some kind of emergent property of matter, the integration of different neurobiological and psychological evidence allow us to suggest that there is a simpler explanation: consciousness is an inescapable loop of stimuliresponse, a process that brains with very specific characteristics do. [...]
Què és la consciència? Tot i que algunes aproximacions filosòfiques proposen que podria ser algun tipus de propietat emergent de la matèria, la integració de diferents evidències neurobiològiques i psicològiques ens permeten suggerir que hi ha una explicació més simple: la consciència és un loop ineludible d'estímuls-resposta, un procés que cervells amb unes característiques molt específiques duen a terme. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020
Grau en Psicologia [954]  
3.
41 p, 581.7 KB Disseny col·laboratiu d'un programa de parentalitat positiva adaptat a l'ètnia gitana / Barajas Sousa, Miriam ; Lalueza Sazatornil, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquest treball de fi de grau és un projecte d'Aprenentatge i Servei en col·laboració amb la fundació Pere Closa i Iris Escusol Manzano, estudiant del grau d'educació infantil. Des de la fundació, es va plantejar una demanda: adaptar el programa de parentalitat positiva del programa Proinfància de "La Caixa" a la ètnia gitana. [...]
This final degree project is a Learning and Service task in collaboration with Pere Closa Foundation and Iris Escusol Manzano, who is studying the infant education degree. The foundation proposed a Project to us: adapt the positive parenting program, called Proinfància of the "La Caixa" fundation. [...]

2020
Grau en Psicologia [954]  
4.
50 p, 1.6 MB "Teatre Fòrum per a una cultura de pau feminista" : potenciant les relacions entre iguals amb igualtat i respecte des de l'amor i la cura / Buch Llopart, Laura ; Martínez Martínez, Luzma, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La comunitat mundial ha reconegut la necessitat de protegir els infants de la violència a l'establir els Objectius de Desenvolupament Sostenible. Alhora, treballar des de les primeres edats de la infància ens permet somiar en un futur lliure de violència. [...]
The global community has recognised the need to protect children from violence when establishing the Sustainable Development Goals. At the same time, working from the early ages leads us to dream of a future free from violence. [...]

2020
Grau en Psicologia [954]  
5.
117 p, 1.8 MB Violencia patriarcal en mujeres y hombres trans : cambios de perspectiva durante y después de la transición / Casado Espinosa, Laura ; Arroyo Prieto, Lidia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En este trabajo se analiza el cambio de perspectiva de las violencias de género en personas trans. Estas personas han sido leídas socialmente con un género, y han tenido vivencias ligadas al género con el que socializaban. [...]
En aquest treball s'analitza el canvi de perspectiva de les violències de gènere en persones trans. Aquestes persones han estat llegides socialment amb un gènere, i han tingut vivències lligades al gènere amb el que socialitzaven. [...]

2020
Grau en Psicologia [954]  
6.
58 p, 1.2 MB Disseny d'una eina d'anàlisi prosocial de protocols per l'atenció en Logopèdia d'infants d'entre 0 i 6 anys víctimes de violència masclista / Lagares Bustamante, Anna ; Escotorin Soza, Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La Violència Masclista és un problema social i sanitari. Els logopedes, com altres professionals sanitaris, han de conèixer i aplicar els protocols d'intervenció quan atenen casos, d'infants testimoni i víctimes de Violència Masclista (VM). [...]
The Gender Violence is a social and sanitary problem. The speech therapists, like other sanitary professionals, have to meet and apply the protocols of intervention when attend cases, of children witness and victims of gender violence. [...]

2020
Grau en Psicologia [954]  
7.
35 p, 1.6 MB Indecisió : com decideixes el teu futur? els factors considerats pels estudiants de 3r d'ESO en la seva presa de decisions vocacional / Lamora Soto, David ; Martorell Soldevila, Núria, dir. (Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La manca d'experiències d'autoconeixement i una escassa informació sobre les diferents trajectòries acadèmiques i professionals entre els estudiants de secundària posa de rellevància la necessitat d'aportar evidències a la comunitat educativa i les famílies per millorar els processos d'orientació vocacional. [...]
The lack of self-knowledge experiences and information on the different academic and professional trajectories among high school students highlights the need to provide evidence to the educational community and families to improve current vocational guidance processes. [...]

2019
Grau en Psicologia [954]  
8.
41 p, 659.2 KB Discapacitismo afectivo y discapacidad visual : negociando el oculocentrismo / Manuel Lladós, Izaskun ; Pujol i Tarrés, Joan, dir. (Departament de Psicologia Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Este trabajo investiga las experiencias de discapacitismo afectivo de personas con discapacidad visual, así como el oculocentrismo que posibilita la existencia de dicho discapacitismo. Para ello, se explora el proceso de producción y subversión del sujeto "con discapacidad visual" en el seno de las situaciones de discapacitismo afectivo posibilitadas por el dispositivo de la discapacidad, así como la intersección de este dispositivo con el dispositivo de género. [...]
Drawing on a Foucauldian framework, we understand disability as an apparatus of power which produces "the disabled subject". In this article, we explore the process by which the "visually impaired" subject is produced and subverted when affective disablism is experienced. [...]

2018
Grau en Psicologia [954]  
9.
29 p, 1023.7 KB Bases neurals del processament emocional de la música / Rodríguez Palau, Marta ; Borràs, Xavier, dir. (Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La majoria de les persones escoltem música voluntàriament gairebé cada dia donada la seva capacitat per modificar els estats afectius. És capaç de fer-nos sentir tristos, alegres, relaxats o tensos. [...]
Most people listen to music almost every day owing to its ability to modify affective states. It can make us feel happy, sad, relaxed or uptight. Some studies have attempted to explain the psychological mechanisms underlying musical emotion. [...]

2019
Grau en Psicologia [954]  
10.
45 p, 6.4 MB Factors cognitius i afectius involucrats en l'estimació de la distància vertical / Comendador Vazquez, Laura ; Sanz Ruiz, Antoni, dir. (Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El present estudi de camp es va dur a terme en una via ferrada per tal de (1) constatar l'existència d'un biaix perceptiu universal en la percepció de distàncies verticals, (2) verificar la influència dels costos associats a l'acció en relació al sentit del biaix perceptiu universal i (3) determinar si els costos associats a l'acció influeixen en la resposta afectiva, la qual té impacte sobre la percepció de distàncies verticals. [...]
The present field study was performed in a via ferrata in order to (1) verify the existence of a universal perceptual bias in the perception of vertical distances, to (2) verify the influence of the costs associated with the action in relation to the sense of the universal perceptual bias, and to (3) determine whether the costs associated with the action influences the affective response, which in turn affects the perception of vertical distances. [...]

2019
Grau en Psicologia [954]  

Documentos de investigación : Encontrados 57 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Materiales académicos Encontrados 749 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
6 p, 125.7 KB Pràctica de la Intervenció Educativa i Psicosocial [106165] / Padrós Castells, Marta ; Montenegro Martinez, Marisela Montenegro ; Camps Orfila, Silvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu de l'assignatura és el disseny, programació, anàlisi i avaluació de processos d'intervenció psicosocial i educativa, a partir de la participació en contextos de pràctica. Es reflexionarà sobre els processos de detecció de necessitats, planificació, execució i avaluació d'un projecte elaborat grupalment. [...]
The aim of the course is the design, programming, analysis and evaluation of psychosocial and educational intervention processes, based on participation in practice contexts. It will reflect on the processes of detection of needs, planning, execution and evaluation of a project elaborated in group. [...]
El objetivo de la asignatura es el diseño, programación, análisis y evaluación de procesos de intervención psicosocial y educativa, a partir de la participación en contextos de práctica. Se reflexionará sobre los procesos de detección de necesidades, planificación, ejecución y evaluación de un proyecto elaborado grupalmente. [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documentos
2.
5 p, 123.0 KB Psicologia Forense: Processos Cognitius [106164] / Mora Montserrat, Sergio ; Garrido Gaitán, Elena ; Pina Ríos, Rocio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura té la pretensió de suposar una introducció a la Psicologia Forense, una de les disciplines més rellevants de la Psicologia Jurídica, i que consisteix en l'aplicació de la ciència psicològica en la resolució d'aspectes controvertits sobre els quals els organismes judicials precisen d'auxili o assessorament. [...]
This course is intended to be an introduction to Forensic Psychology, one of the most relevant disciplines of Legal Psychology, which consists of the application of psychological science in the resolution of controversial aspects of human behavior in the legal field. [...]
Esta asignatura tiene la pretensión de suponer una introducción a la Psicología Forense, una de las disciplinas más relevantes de la Psicología Jurídica, y que consiste en la aplicación de la ciencia psicológica en la resolución de aspectos controvertidos sobre los cuales los organismos judiciales precisan de auxilio o asesoramiento. [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documentos
3.
5 p, 122.3 KB Anàlisi de la Interacció Docent [105773] / Cladellas Pros, Ramón ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu principal és analitzar la relació alumne-professor dins del procés d'ensenyament-aprenentatge. Si bé, també s'analitzen les variables pròpies dels alumnes, aquesta assignatura fonamentalment pretén apropar a l'estudiant al coneixement psicològic del professor, tant pel que fa a les variables clàssicament reconegudes com a significatives per al desenvolupament del procés instruccional (ex: el pensament del professor, els processos de planificació, la gestió del temps, etc. [...]
The main objective is to analyze the student-teacher relationship within the teaching-learning process. Although, the students' own variables are also analysed, this subject essentially aims to bring the student closer to the psychological knowledge of the teacher, both with regard to the variables classically recognized as being significant for the development of the instructional process (eg teacher's thinking, planning processes, time management, etc. [...]
El objetivo principal es analizar la relación alumno-profesor en el proceso de enseñanza-aprendizaje. Si bien, se analizan las variables propias de los alumnos, esta asignatura fundamentalmente pretende acercar al estudiante al conocimiento psicológico del profesor, tanto por lo que respecta a las variables clásicamente reconocidas como significativas para el desarrollo del proceso instruccional (Ej: el pensamiento del profesor, los procesos de planificación, la gestión del tiempo, etc. [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documentos
4.
6 p, 124.5 KB Fonaments de Psicobiologia I [102607] / Costa Miserachs, David ; Coll Andreu, Margalida ; Pallarés Anyo, Marcos ; Portell Cortés, Isabel ; Torras García, Meritxell ; Silvestre Soto, Jordi ; García Brito, Soleil ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Fonaments de Psicobiologia I és una assignatura de formació bàsica i obligatòria del Grau de Psicologia de la UAB. L'assignatura pretén proporcionar els coneixements necessaris de fisiologia de la neurona i de neuroquímica per, posteriorment i en successives assignatures de l'àrea de Psicobiologia, poder estudiar les relacions entre els diferents processos conductuals i el seu substrat biològic. [...]
This subject is considered basic and compulsory within the Degree in Psychology at the UAB. The course aims to provide the necessary knowledge of physiology of the neuron and neurochemistry to study the relationships between the behavioural processes and their biological substrate in the subsequent subjects of the area of Psychobiology. [...]
Fundamentos de Psicobiología I es una asignatura de formación básica y obligatoria del Grado de Psicología de la UAB. La asignatura pretende proporcionar los con asignocimientos necesarios de fisiología de la neurona y de neuroquímica para, posteriormente y en sucesivas asignaturas del área de Psicobiología, poder estudiar las relaciones entre los diferentes procesos conductuales y su sustrato biológico. [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documentos
5.
7 p, 129.2 KB Processos Psicològics: Aprenentatge i Condicionament [102605] / Parrado Romero, Eva ; Blasco Blasco, Tomas ; Borras Hernandez, F. Xavier ; Subirana Mirete, Judit ; Pérez Aranda, Adrian ; Gonzalez Concepcion, Melinda ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'assignatura "Processos Psicològics: Aprenentatge i Condicionament" continua la formació en Processos Psicològics iniciada a primer curs amb les assignatures "Processos Psicològics: Atenció i Percepció" i "Processos Psicològics: Motivació i Emoció", i que es completarà posteriorment amb "Processos Psicològics: Memòria" (2on curs, 2on semestre) i "Processos Psicològics: Pensament i Llenguatge" (3er curs, 2on semestre). [...]
This subject belongs to the group of Psychological Processes Courses (Motivation and Emotion, Memory, Attention and Perception, and Thought and Language). Contents provide students with the main features and research strategies used in this field of knowledge. [...]
La asignatura "Procesos Psicológicos: Aprendizaje y Condicionamiento" continúa la formación en Procesos Psicológicos iniciada en primer curso con las asignaturas "Procesos Psicológicos: Atención y Percepción" y "Procesos Psicológicos: Motivación y Emoción", y que se completará posteriormente con "Procesos Psicológicos: Memoria" (2º curso, 2º semestre) y "Procesos Psicológicos: Pensamiento y Lenguaje" (3er curso, 2º semestre). [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documentos
6.
6 p, 124.9 KB Psychological Processes: Memory [102604] / Castellà Mate, Judit ; Granados Bartrons, Oriol ; Pina Ríos, Rocio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
In previous semesters, different cognitive processes have been studied, including perception, attention, motivation, emotion and learning. In this subject, the systems, processes, and types of representation of human memory and their relationship with other cognitive processes are studied. [...]
En semestres anteriores se han estudiado distintos procesos psicológicos incluidos percepción, atención, motivación, emoción y aprendizaje. En esta asignatura se estudian los sistemas, procesos y tipos de representación de la memoria humana y su relación con los procesos estudiados anteriormente. [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
2 documentos
7.
6 p, 127.3 KB Influència Social i Grups [102602] / Muñoz Justicia, Juan Manuel ; Elejabarrieta Olabarri, Francisco Javier ; Cubells Serra, Jenny ; Rojas Arredondo, Jesus ; Moya Kohler, Joan ; Carrer Russell, Cristian ; Arroyo Prieto, Lidia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En l'assignatura de primer curs "La dimensió social de la persona" s'han desenvolupat temàtiques com a identitat, actituds, atracció, agressió. . . En aquesta altra assignatura, la segona que cursarà l'estudiant vinculada a l'àrea de Psicologia social, es treballaran altres processos psicosocials vinculats a la temàtica de la influència i s'introduirà a l'estudiant en aspectes teòrics i pràctics de les dinàmiques grupals i les relacions intergrupals. [...]
In the first year course The social dimension of the person, subjects such as identity, attitudes, attraction, aggression, etc. have been studied. In this second course, the second one that the student will take linked to the area of Social Psychology, other psychosocial processes of influence will be looked at and students will be introduced to theoretical and practical aspects of group dynamics and intergroup relationships. [...]
En la asignatura de primero curso La dimensión social de la persona se han desarrollado temáticas como identidad, actitudes, atracción, agresión. . . En esta asignatura, la segunda que cursará la estudiante vinculada en el área de Psicología social, se trabajarán otros procesos psicosociales vinculados en la temática de la influencia y se introducirá al/a la estudiante en aspectos teóricos y prácticos de las dinámicas grupales y las relacionas intergrupales. [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documentos
8.
7 p, 131.0 KB Estratègies d'Aprenentatge [102598] / Franch Aguilo, Aina ; Monereo Font, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la menció sobre anàlisi i intervenció psicoeducativa i està pensada per la formació d'un/a professional en aquest àmbit. Davant dels reptes que te l'educació en el Segle XXI (quantitat, caducitat i credibilitat de la informació; flexibilitat comunicativa, autonomia d'aprenentatge, treball en equip, etc. [...]
This subject forms part of the specialization in psychoeducational analysis and intervention and is designed for the training of a professional in this field. Faced with the challenges that education in the 21st-century presents (amount, extraction and credibility of information, communication flexibility, learning autonomy, teamwork, etc. [...]
Esta asignatura forma parte de la mención sobre análisis e intervención psicoeducativa y está pensada para la formación de un / a profesional en este ámbito. Ante los retos que tiene la educación en el Siglo XXI (cantidad, caducidad y credibilidad de la información; flexibilidad comunicativa, autonomía de aprendizaje, trabajo en equipo, etc. [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documentos
9.
7 p, 128.6 KB Àmbits d'Aplicació en Psicologia de la Salut [102596] / Font Guiteras, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura es centra en l'estudi de les malaltíes i problemes de salut més rellevants des de una òptica biopsicosocial. S'aborda la importància de cada problema, l'estudi dels seus determinants biopsicosocials, els aspectes psicobiològics del sistema orgànic implicat en cadascun i una visió amplia de les possibilitats d'abordatge psicosocial (prevenció, intervenció, millora de la qualitat de vida, etc. [...]
This course focuses on the study of the most relevant diseases and health issues, from a biopsychosocial perspective. It looks at the importance of each issue, the study of the biopsychosocial determinants and psychobiological aspects involved in each organic system and takes a broad view of the possibilities of psychosocial approach (prevention, intervention, improved quality of life, etc. [...]
Esta asignatura se centra en el estudio de las enfermedades y problemas de salud más relevantes desde una óptica biopsicosocial. Aborda la importancia de cada problema, el estudio de sus determinantes biopsicosociales, los aspectos psico-biológicos del sistema orgánico implicado en cada uno y una visión amplia de las posibilidades de abordaje psicosocial (prevención, intervención, mejora de la calidad de vida, etc. [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documentos
10.
6 p, 127.4 KB Estrès i Salut [102594] / Rovira Faixa, Tatiana ; Fernández Castro, Jordi ; Parra Lorenzo, Guillermo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els objectius formatius d'aquesta assignatura són: Adquirir coneixement expert sobre l'estrès i les seves relacions amb la salut. Identificar els factors contextuals i individuals que desencadenen el procés d'estrès. [...]
The objectives of the course are: Acquiring an expert knowledge on stress and its relationship with health. Knowing how to identify contextual and individual triggers of the stress process. Gaining skills for assessing stress and its impact on wellbeing and health. [...]
Los objetivos formativos de esta asignatura son: Adquirir conocimiento experto sobre el estrés y sus relaciones con la salud. Identificar los factores contextuales e individuales que desencadenan el proceso de estrés. [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 749 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.