Resultats globals: 313 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 174 registres trobats
Materials acadèmics, 139 registres trobats
Documents de recerca 174 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
85 p, 18.3 MB Endless change: campaña de comunicación para la marca Northweek Sunglasses / Sánchez Quesada, Marina ; Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de fi de grau consisteix en la creació d'un pla estratègic de comunicació per la marca Northweek, dedicada a la fabricació d'ulleres de sol. Aquesta proposta destaca tres fases: una investigació (mercat, competència, marca), una fase estratègica que defineix el posicionament de marca i el concepte de comunicació a desenvolupar, i finalment, una fase tàctica que desplega el pla d'accions a dur a terme.
Este proyecto final de grado consiste en la creación de un plan estratégico de comunicación para la marca Northweek, dedicada a la fabricación de gafas de sol. Esta propuesta destaca tres fases: una investigación (mercado, competencia, marca), una fase estratégica que define el posicionamiento de marca y concepto de comunicación a desarrollar y, finalmente, una fase táctica que despliega el plan de acciones a llevar a cabo.
This final degree project consists on the creation of a strategic communication plan for the Northweek brand, dedicated to the sunglasses manufacture. This proposal highlights three phases: an investigation (market, competence, brand) a strategic research that defines brand positioning and the concept of communication to be developed, and finally, a tactical phase that unfolds the plan of actions to be carried out.

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
2.
183 p, 8.3 MB Documento de Diseño de Juego de "Realm of Books" / Delás López, Guillem ; Toledano Castilla, Yeray ; Sánchez, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Document de Disseny de Joc (DDJ) de "Realm of Books". Es tracta d'un videojoc de puzles i plataformes en estil 3D, que narra l'aventura d'un nen que entra en una immensa biblioteca abandonada plena d'éssers de conte que ha de rescatar de l'implacable biliotecari i el seu exèrcit de monstres. [...]
Documento de Diseño de Juego (DDJ) de "Realm of Books". Se trata de un videojuego de puzles y plataformas en estilo 3D, que narra la aventura de un niño que entra en una inmensa biblioteca abandonada llena de seres de cuento que tiene que rescatar del implacable bibliotecario y su ejército de monstruos. [...]
Game Design Document (GDD) of "Realm of Books". It is a videogame based on puzzles and platforms with 3D graphic design. Realm of Books tells the story about a young little boy who breaks into a huge, abandoned library full of tale beings he has to save from the dangerous librarian and his monsters army. [...]

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
3.
134 p, 1.5 MB Representaciones de los medios de comunicación y las tecnologías en las sociedades ficticas de 'Black Mirror' : un enfoque postmoderno / Villacañas Esteve, Jessica ; Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El Treball de Fi de Grau es resumeix en un anàlisi de 'Black Mirror' des d'un enfocament postmodern, amb tres ítems basats en medis de comunicació i tecnologies: televisió i ràdio, xarxes socials i realitat virtual.
El Trabajo de Fin de Grado se resume en un análisis de 'Black Mirror' desde un enfoque postmoderno, con tres ítems basados en medios de comunicación y tecnologías: televisión y radio, redes sociales y realidad virtual.
The investigation is summarized in an analysis of 'Black Mirror' from a postmodern approach, with three items based on media and technologies: television and radio, social networks and virtual reality.

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
4.
128 p, 2.4 MB Análisis de la evolución audiovisual del personaje Peter Pan y su influencia en los espectadores / Vilá Torrens, Cristina ; Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent treball consisteix en la realització d'una anàlisi audiovisual del personatge Peter Pan, de la pel·lícula d'animació (1953) i de la pel·lícula de personatges reals (2003), ambdues basades en la història original creada per J. [...]
El siguiente trabajo consiste en la realización de un análisis audiovisual del personaje Peter Pan, de la película de animación (1953) y de la película de personajes reales (2003), ambas basadas en la historia original creada por J. [...]

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
5.
93 p, 24.1 MB Aplicación de la tecnología móvil como soporte en casos de violencia de género. GEA : la app orientativa para víctimas en un ciclo de maltrato. / Serra Nicolás, Alba ; Valli Casado, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La violència de gènere és molt difícil d'identificar, fins i tot per a la víctima. GEA és una aplicació mòbil dirigida a víctimes de violència de gènere que es troben dins del cicle de maltractament. [...]
La violencia de género es muy difícil de identificar, incluso para la víctima. GEA es una aplicación móvil dirigida a víctimas de violencia de género que se encuentran dentro del ciclo de maltrato. [...]
Gender violence is complicated to identify, even for the victim. GEA is a mobile application aimed to help victims of gender violence who are within the cycle of abuse. The aim of the app is to educate the victim during the process to help her gradually understand what is happening and streghten herself to be able to cope with abuse. [...]

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
6.
85 p, 11.3 MB Estudi de cas de l'aplicació de les TIC a les assignatures transversals TG, TGPE i BRC de l'Institut Quatre Cantons / Rosell Gallén, Mar ; Niqui, Cinto, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball analitza el model d'integració i ús de les TIC de l'Institut Quatre Cantons de Barcelona, en el marc de les tres assignatures transversals del seu pla d'estudis. La línia d'investigació es basa en dos grans blocs. [...]
El trabajo analiza el modelo de integración de las TIC del Instituto Quatre Cantons de Barcelona, en el marco de las tres asignaturas transversales de su plan de estudios. El método de investigación se basa en dos grandes bloques. [...]
The project analyses the ICT integration model of Quatre Cantons High School, in the context of the three transversal subjects of its curriculum. The research method is based in two blocks. On the one hand, offers a contextualization of the impact of ICT in the Catalan educational system and the models of technological inclusion in secondary school. [...]

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
7.
53 p, 3.4 MB El fenomen de l’animació a Youtube : anàlisi i producció / Ros Morejón, Pau ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball es centra en l’anàlisi de l’animació distribuïda a través de Youtube, l’oferta i els models de negoci, partint de l’evolució històrica en les plataformes digitals fins a analitzar diferents canals especialitzats. [...]
Este trabajo se centra en el análisis de la animación a través de Youtube, la oferta y los distintos modelos de negocio, partiendo de la evolución histórica en las plataformas digitales hasta analizar diferentes canales especializados. [...]
This project focuses it's attention on the analysis of animation produced in Youtube, the offer and the diverse buisness models, based from the historic evolution on digital platforms to the analysis of specialized channels. [...]

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
8.
76 p, 1.8 MB Proposta d'un curs d'Educomunicació a l'aula de sisè de primària / Pons Haro, Ariadna ; Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte professional "Proposta d'un curs d'Educomunicació a l'aula de sisè de primària" formula la planificació anual d'una assignatura extraescolar de Comunicació Audiovisual dirigida a l'alumnat de sisè de primària. [...]
El proyecto profesional "Propuesta de un curso de Educomunicación en el aula de sexto de primaria" formula la planificación didáctica anual de una asignatura extraescolar de Comunicación Audiovisual dirigida al alumnado de sexto de primaria. [...]
The professional project "Proposal of an Educommunication course in the sixth grade classroom" presents the annual didactic program of an extra-curricular subject of Audiovisual Communication aimed at students of sixth grade. [...]

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
9.
116 p, 1.4 MB Patrons estètics i narratius en videoclips de rock independent britànic (2000-2014) / Planas Flores, David ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Quan es parla de videoclip, es parla d’una de les produccions que millor ha sobreviscut a les transformacions que ha patit el sector audiovisual amb l’arribada d’internet, així com d’un format que no té unes característiques formals i estètiques estandarditzades. [...]
Cuando se habla de videoclip, se habla de una de las producciones que mejor ha sobrevivido a las transformaciones que ha sufrido el sector audiovisual con la llegada de internet, así como de un formato que no tiene unas características formales y estéticas estandarizadas. [...]
When we talk about music video, we talk about one of the productions that has survived better to the transformations that the audiovisual sector has suffered with the arrival of the internet, and as a format that does not have standardized formal and aesthetic characteristics. [...]

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
10.
49 p, 429.1 KB La dona animada : anàlisi de la representació dels personatges femenins en els dibuixos animats infantils / Piqué Martínez-Quintanilla, Marina ; Serrano Bazaga, Laura ; Delgado Reina, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte conjunt en forma d'assaig visual busca reflexionar sobre el tractament que es fa de les qüestions de gènere en els dibuixos animats infantils. Recolzant-nos en la força del llenguatge visual, volem realitzar aquest treball de reflexió i investigació, de manera que el resultat final esdevingui un banc de proves sobre la situació actual dels estereotips de gènere vinculats a la TV dirigida a infants.
Este proyecto conjunto en forma de ensayo visual busca reflexionar sobre el tratamiento que se le da a las cuestiones de género en los dibujos animados infantiles. Apoyándonos en la poténcia del lenguaje visual, queremos realizar este trabajo de reflexión e investigación, de manera que el resultado final se convierta en un banco de pruebas sobre la situación actual de los estereotipos de género vinculados a la TV dirigida a los más pequeños.
The present project is a visual essay that inteds to shed light on the treatment of the gender issues on the cartoon, specifically about the representation of woman characters. Taking the visual language as our main power, we developed this research work with the intention to collect a wide range of proofs which reflects the current situation of gender stereotypes on TV contents for children.

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  

Documents de recerca : 174 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 139 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
3 p, 24.9 KB Tècniques de Realització Fotogràfica [103550] / Hernández Gómez, Juan Bautista ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El desarrollo de la asignatura se orienta hacia la adquisición de habilidades para la conceptualización, realización y valoración crítica de proyectos fotográficos en diversidad de géneros.
2015-16
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  
2.
3 p, 25.8 KB Gèneres Cinematogràfics [103076] / Cabeza, Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura optativa de 6 ECTS forma part de l'itinerari de la Menció de Gèneres i Formats Audiovisuals i també del de la Menció de Cinema. L'objectiu general és conèixer les convencions narratives i expressives dels diferents patrons genèrics del cinema de ficció, analitzant les tipologies establertes i reflexionant sobre la seva evolució al llarg de la història. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  
3.
3 p, 24.4 KB Gèneres Interactius [103074] / Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El objetivo principal de esta asignatura es conocer, entender y practicar la creación audiovisual interactiva actual y del futuro inmediato. Se trata de entender las nuevas maneras de narrar y de contar que se presentan en el audiovisual, basadas en la interactividad con el usuario. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  
4.
4 p, 26.9 KB Gèneres Publicitaris [103073] / Bezares Osaba, Amaya ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura optativa de 6 ECTS forma part de la matèria Gèneres Audiovisuals, junt amb l'abans esmentada, Gèneres Televisius, Gèneres cinematogràfics, Gèneres radiofònics, Gèneres interactius, Gèneres fotogràfics i Programació en ràdio i televisió. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  
5.
4 p, 25.2 KB Gèneres Televisius [103071] / Delgado Reina, Matilde ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura s'articula al voltant de tres eixos: 1. La teoria 2. L'anàlisi 3. La producció Els principals objectius són el coneixement de les diferents aproximacions teòriques a l'estudi dels gèneres televisius, el coneixement de les convencions expressives i narratives dels diferents gèneres televisius (amb excepció dels gèneres informatius) i la introducció a la producció i realització dels gèneres televisius.
2015-16
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  
6.
4 p, 27.8 KB Programació en Radio i Televisió [103070] / Martí Martí, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura s'inclou en una de les vint matèries del grau de Comunicació Audiovisual anomenada Gèneres Audiovisuals. Aquesta matèria integra una assignatura obligatòria Teoria dels Gèneres Audiovisuals i, a més d'aquesta, sis optatives: Gèneres televisius, Gèneres cinematogràfics, Gèneres radiofònics, Gèneres interactius, Gèneres fotogràfics i Gèneres publicitaris. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  
7.
4 p, 26.9 KB Teoria dels Gèneres Audiovisuals [103069] / Garcia Muñoz, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura s'inclou en la matèria del grau en Comunicació Audiovisual anomenada "Gèneres audiovisuals". Aquesta matèria s'imparteix amb les següents assignatures de 6 crèdits ECTS cadascuna : Tèoria dels gèneres audiovisuals OB 2on 2on semestre Gèneres televisius OT 4art Menció: gèneres i format audiovisuals Gèneres cinematogràfics OT 4art Menció: gèneres i format audiovisuals Gèneres radiofònics OT 4art Menció: gèneres i format audiovisuals Gèneres interactius OT 4art Menció: gèneres i format audiovisuals Gèneres fotogràfics OT 4art Menció: gèneres i format audiovisuals Gèneres publicitaris OT 4art Menció: gèneres i format audiovisuals Programació en ràdio i televisió OT 3er 2on semestre Els objetius formatius de l'assignatura son: -Conèixer les convencions narratives i expresives dels gèneres audiovisuals -Entendre els conceptes teòrics fonamentals sobre els gèneres -Conèixer i analitzar el concepte de gènere audiovisual -Analitzar la relació entre els gèneres audiovisuals i les estratègies de programació -Descriure les tipologies dels gèneres audiovisuals i específicament els gèneres fotogràfics, els gèneres cinematogràfics, els gèneres radiofònics, els gèneres interactius i els gèneres publicitaris.
2015-16
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  
8.
4 p, 22.2 KB Prácticum [103068] / Bonet Bagant, Montse ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu fonamental del Pràcticum és afavorir que els alumnes complementin els seus estudis teoricopràctics amb un contacte directe amb el món professional. És per això que la Facultat de Ciències de la Comunicació té establerts diferents convenis de pràctiques, regulats pel Reial Decret 1707/2011 de 18 de novembre, BOE núm. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  
9.
6 p, 32.9 KB Dramatúrgia i Guió Cinematogràfic [103066] / Avalos del Pino, Carmen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer i entendre els conceptes teòrics fonamentals de la Dramatúrgia per la creació de guions cinematogràfics - Analitzar críticament productes dramàtics, especialment cinematogràfics, des de la seva perspectiva narrativa - Relacionar i aplicar els conceptes teórics i tècnics en la creació de guions cinematogràfics de ficció.
2015-16
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  
10.
6 p, 33.2 KB Guió Audiovisual de Ficció [103065] / Palencia Villa, Rosa Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bloc formatiu: Matèria L'assignatura forma part de la matèria de "Narrativa Audiovisual", que "Proporciona els fonaments bàsics per la construcció de missatges audiovisuals a partir de les distintes teories narratives, de la dramatúrgia i de la naturalesa expressiva dels llenguatges audiovisuals. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  

Materials acadèmics : 139 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.