Results overview: Found 847 records in 0.03 seconds.
Research literature, 30 records found
Course materials, 817 records found
Research literature 30 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
41 p, 939.2 KB The Language of Mourning : analyzing Poe's Imagery of Death in a Series of Selected Poems / Camacho Amador, Mónica ; Gimeno Pahissa, Laura, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
Critics and readers can identify two main motifs: death and victimized ladies, in the foundation of Poe's poetic vision. Still, a whole array of different motifs stems from this basis, constituting the intricate and varied imagery of death in his poetry. [...]
Tanto críticos como lectores pueden identificar dos temas principales en la base de la vision poética del escritor norteamericano Edgar Allan Poe: la muerte y las mujeres victimizadas. Sin embargo, toda una variedad de subtemas se derivan de este precedente para constituir el complejo imaginario poesco de la muerte. [...]
Tant crítics com lectors poden identificar dos temes principals a la base de la visió poètica de l'escriptor nord-americà Edgar Allan Poe: la mort i les dones victimitzades. Tanmateix, tota una varietat de subtemes es deriven d'aquest precedent per constituir el complex imaginari poesco de la mort. [...]

2021
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
2.
29 p, 424.0 KB Helga Crane's Pursuit of Happiness : Identity and Racial Duality in Nella Larsen's Quicksand / Ruiz García, Ana ; Gimeno Pahissa, Laura, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
The aim of this paper is to analyse why Helga Crane cannot reach happiness due to her mixed origins and, therefore, her binary identity. The protagonist of Quicksand is constantly in quest of her selfhood, yet she is unable to find her so-much-longed-for sense of belonging. [...]
L'objectiu d'aquest article és analitzar per què l'Helga Crane no pot assolir la felicitat degut als seus orígens mixtos i, per tant, a la seva identitat binària. La protagonista de Quicksand està constantment a la recerca de la seva personalitat, tot i això, és incapaç de trobar el seu tan anhelat sentit de pertinença. [...]
El objetivo de este artículo es analizar por qué Helga Crane no puede alcanzar la felicidad debido a sus orígenes mixtos y, por tanto, a su identidad binaria. La protagonista de Quicksand está constantemente en busca de su personalidad, sin embargo, es incapaz de encontrar su tan anhelado sentido de pertenencia. [...]

2021
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
3.
101 p, 1.1 MB The Power of Words : contrastive Analysis of Conceptual Metaphors in American English and Peninsular Spanish Press / Cazorla Sitges, Sadie ; Fernández-Montraveta, Ana, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
This paper examines the role conceptual metaphors have in reproducing and justifying certain cognitive models-and, by extension, certain courses of action. After reviewing the sociocultural and neural aspects of conceptual metaphors, this paper will present the empirical study conducted to illustrate the relationship between linguistic metaphors and cognitive patterns that ultimately determine courses of action. [...]
Aquest estudi examina quin és el paper de les metàfores conceptuals a l'hora de reproduir i justificar certs models cognitius-i, per extensió, certes línies d'acció. Després de revisar els aspectes socioculturals i neurals de les metàfores conceptuals, es presentarà l'anàlisi empíric realitzat, il·lustrant la relació entre metàfores lingüístiques i patrons cognitius que ens determinen a l'hora d'actuar. [...]
Este estudio examina el papel de las metáforas conceptuales a la hora de reproducir y justificar ciertos modelos cognitivos-y, por extensión, ciertas líneas de acción. Después de revisar los aspectos socioculturales y neurales de las metáforas conceptuales, se presentará el análisis empírico realizado para ilustrar la relación entre metáforas lingüísticas y patrones cognitivos que determinan nuestras acciones. [...]

2021
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
4.
67 p, 818.2 KB "I can't get over my disappointment in not being a boy" : Jo March's deconstruction of "The Cult of True Womanhood" and her quest for self-determination in Louisa May Alcott's Little Women / Camprubí Gutiérrez, Vanessa ; Sánchez Campos, Noelia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
Nineteenth-century America is marked by the so-called "Cult of True Womanhood". Indeed, according to such widespread belief, not only are women obliged to stay at home, carrying out their household chores and taking care of their children's education, but they also owe submission and respect to their husbands, on whom they are financially dependent. [...]
L'Amèrica del segle XIX està marcada pel conegut "Culte a la veritable feminitat". De fet, d'acord amb aquesta creença, les dones no només estan obligades a quedar-se a casa, portant a terme les seves tasques domèstiques i ocupant-se de l'educació dels seus fills, sinó que també deuen mostrar submissió i respecte als seus marits, de qui depenen econòmicament. [...]
La América del siglo XIX esta marcada por el conocido "Culto a la verdadera feminidad". De hecho, de acuerdo con esta creencia, las mujeres no solo están obligadas a quedarse en casa, llevando a cabo sus tareas domésticas y ocupándose de la educación de sus hijos, sino que además deben mostrar sumisión y respeto a sus maridos, de quienes dependen económicamente. [...]

2021
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
5.
26 p, 572.6 KB Le langage inclusif : analyse des techniques linguistiques en langue française / Bas Barrio, Mireia ; Gauchola, Roser, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Francesa i Romànica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest treball analitza les tècniques lingüístiques en llengua francesa amb l'objectiu d'assolir una comunicació no sexista. El llenguatge inclusiu és un concepte que comprèn el conjunt de transformacions en francès estàndard establertes en el gènere gramatical. [...]
Ce travail analyse les techniques linguistiques en langue française afin d'obtenir une communication non sexiste. Le langage inclusif est un concept qui comprend l'ensemble des fluctuations du français standard établies sur le genre grammatical. [...]

2020
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
6.
46 p, 452.1 KB The Climate changed being alive : reading "The future home of the living God" through the lens of the anthropocene / Marco Estella, Javier ; Gimeno Pahissa, Laura, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper aims to analyze Louise Erdrich's Future Home of the Living God from an ecocritical viewpoint, utilizing the perspective that the knowledge about the problematic emerging from the concept of the Anthropocene gives us, in order to carry out a wider research than that one provided by traditional ecocriticism. [...]
2020
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
7.
43 p, 606.7 KB The (de)construction of Lewis Carroll's nonsense : a close reading into the cosmos of through the looking-glass / Rodenas Lucha, Laura ; Sanchez Campos, Noelia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper focuses on the parameters and elements that constitutes Lewis Carroll's cosmos in the book Through the Looking-Glass. Being a story written and directed towards children, Carroll evokes the most transgressive and demolishing part that hides within all of us. [...]
Aquest treball es planteja una acurada revisió dels elements que constitueixen el món de Lewis Carroll a l'obra Through the Looking-Glass. Essent una novel·la escrita i dirigida als infants, Carroll apel·la a la part més transgressora, més demolidora que s'amaga dins de nosaltres. [...]
Este trabajo se plantea una detallada revisión de los elementos que constituyen el mundo de Lewis Carroll en la obra Through the Looking-Glass. Siendo una novela escrita y dirigida a los niños, Carroll apela a la parte más transgresora, más destructiva que se esconde dentro de cada uno de nosotros. [...]

2020
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
8.
35 p, 560.2 KB "As Water is in Water" : The Roman Perception of Egypt in Shakespeare's Antony and Cleopatra / Altarriba Benítez, Rita ; Coral, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
In Shakespeare's Antony and Cleopatra, the characters live in a world of impending dissolution caused by the expansion of the Roman Empire and emphasised by their arrival in Egypt. In my TFG, I intend to demonstrate how water, in all its forms and dynamics, is the central element in all actions and events that take place in the play. [...]
En Antony and Cleopatra de Shakespeare, los personajes viven en un mundo de disolución inminente causada por la expansión del Imperio Romano y enfatizada por su llegada a Egipto. Mi TFG intenta demostrar como el agua, en todas sus formas y dinámicas, es el elemento central de todas las acciones y acontecimientos en la obra. [...]
A l'obra de Shakespeare d'Antony and Cleopatra, els personatges viuen en un món de dissolució imminent provocat per l'expansió de l'Imperi Romà i emfatitzada per la seva arribada a Egipte. El meu TFG intenta demostrar com l'aigua, en totes les seves formes i dinàmiques, és l'element central de totes les accions i esdeveniments dins l'obra. [...]

2019
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
9.
45 p, 495.4 KB My Freedom is a Non-Negotiable Right : the portrayal of independence in Charlotte Brönte's Jane Eyre and its Film Adaptations / Servera Barceló, Maria Antònia ; Sánchez Campos, Noelia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Jane Eyre is widely known for being a revolutionary nineteenth-century feminist novel. Its main character is a governess who pursues her own identity and independence, not only in financial terms but also in an ethical sense. [...]
Jane Eyre és coneguda per ser una de les novel·les feminista més revolucionàries del segle XIX. La seva protagonista és una tutora privada que busca trobar la seva total identitat i independència, no només moral sinó també en el sentit econòmic. [...]
Jane Eyre es conocida por ser una de las novelas feministas más revolucionarias del siglo XIX. Su protagonista es una institutriz que busca encontrar su identidad e independencia; no solo en sentido moral si no también en sentido económico. [...]

2019
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
10.
35 p, 754.8 KB Cross-Cultural Pragmatics : honorifics in British English, Peninsular Spanish and Ukrainian / Koval, Kateryna ; Prats Carreras, Sònia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This final degree project is based on previous research in the field of pragmatics and crosscultural studies. The aim of this work is to suggest that cultural values have an impact on the number and use of honorifics in a language. [...]
Este trabajo final de grado está basado en las previas investigaciones en el campo de pragmática y los estudios comparativos entre culturas. El objetivo de este trabajo es sugerir que los valores culturales tienen impacto sobre el uso de honoríficos en una lengua. [...]
Aquest treball final de grau està basat en les investigacions prèvies en el camp de pragmàtica i els estudis comparatius entre cultures. L'objectiu és suggerir que els valors culturals tenen impacte sobre l'ús dels honorífics en una llengua. [...]

2019
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  

Research literature : 30 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Course materials 817 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
10 p, 127.6 KB Idioma Modern II (Portuguès) [100051] / Ribeiro de Carvalho, Ana Beatriz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura Idioma Modern II (portuguès) pretén familiaritzar l'estudiant amb els aspectes essencials de la llengua portuguesa actual tant en la seva vessant escrita com oral. Aquesta assignatura té una continuïtat evident amb Idioma Modern I (Portuguès).
The subject Modern Language II (Portuguese) aims to familiarize the student with the essential aspects of the current Portuguese language in both its written and oral aspects. This subject has an obvious continuity with Modern Language I (Portuguese).
La asignatura Idioma Moderno II (portugués) pretende familiarizar el estudiante con los aspectos esenciales de la lengua portuguesa actual tanto en la suya vertiente escrita como oral. Esta asignatura tiene una continuidad evidente con Idioma Moderno I (Portugués).

2021-22
Grau en Estudis de Francès i Espanyol [1001]
Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Grau en Humanitats [1139]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Ciències de l'Antiguitat [1389]
Grau en Geografia, Medi Ambient i Planificació Territorial [1390]
Grau en Filologia Catalana: Estudis de Literatura i Lingüística [1448]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [1481]
Grau en Estudis Anglesos [1482]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Filosofia [802]
Grau en Història [803]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Història de l'Art [807]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Musicologia [809]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Arqueologia [811]
Grau en Antropologia Social i Cultural [821]
Grau en Geografia i Ordenació del Territori [824]
Grau en Geografia i Ordenació del Territori [826]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis de Català i de Clàssiques [837]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Grau en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839]
Grau en Estudis Francesos [988]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Grau en Estudis de Francès i de Català [999]
3 documents
2.
9 p, 122.3 KB Idioma Modern I (Portuguès) [100042] / Ribeiro de Carvalho, Ana Beatriz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura Idioma Modern I (portuguès) pretén familiaritzar l'estudiant amb els aspectes essencials de la llengua portuguesa actual tant en la seva vessant escrita com oral, de manera que a la fi del curs l'alumne hagi adquirit una competència elemental de la llengua, tant en els seus aspectes comunicatius com en el domini dels aspectes morfològics, fonètics, lèxics i gramaticals pertinents. [...]
The subject of Language Modern I (Portuguese) aims to familiarize the student with the essential aspects of the present Portuguese language both in the written and oral aspects, so that by the end of the course the student will have acquired an elementary competence of the language not only regarding its communicative aspects but also in the domain of the relevant morphological, phonetic, lexical and grammatical aspects. [...]
La asignatura Idioma Moderno I (portugués) pretende familiarizar el estudiante con los aspectos esenciales de la lengua portuguesa actual tanto en la suya vertiente escrita como oral, de forma que a finales del curso el alumno haya adquirido una competencia elemental de la lengua, tanto en sus aspectos comunicativos como en el dominio de los aspectos morfológicos, fonéticos, léxicos y gramaticales pertinentes. [...]

2021-22
Grau en Estudis de Francès i Espanyol [1001]
Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Grau en Humanitats [1139]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Ciències de l'Antiguitat [1389]
Grau en Geografia, Medi Ambient i Planificació Territorial [1390]
Grau en Filologia Catalana: Estudis de Literatura i Lingüística [1448]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [1481]
Grau en Estudis Anglesos [1482]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Filosofia [802]
Grau en Història [803]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Història de l'Art [807]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Musicologia [809]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Arqueologia [811]
Grau en Antropologia Social i Cultural [821]
Grau en Geografia i Ordenació del Territori [824]
Grau en Geografia i Ordenació del Territori [826]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis de Català i de Clàssiques [837]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Grau en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Grau en Estudis de Francès i de Català [999]
3 documents
3.
8 p, 117.4 KB Literatura, Gèneres i Sexualitats [100263] / Torras Francés, Meri ; Falconí Trávez, Diego ; Andújar Rodríguez, Lucía ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
El cos és un element clau en les propostes d'anàlisi des del gènere (i les seves interseccionalitats), i ha estat protagonista d'algunes de les inflexions més radicals en les genealogies feministes occidentals. [...]
The body features as a key element in proposed objects of analysis from a gender perspective (and its intersectionalities), and, as such, has played a central role in some of the most radical inflections in Western feminist genealogies. [...]
El cuerpo es un elemento clave en las propuestas de análisis desde el género (y sus interseccionalidades), y ha sido protagonista de algunas de las inflexiones más radicales en las genealogías feministas occidentales. [...]

2021-22
Grau en Estudis de Francès i Espanyol [1001]
Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [1481]
Grau en Estudis Anglesos [1482]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis de Català i de Clàssiques [837]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Grau en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Grau en Estudis de Francès i de Català [999]
3 documents
4.
5 p, 106.1 KB Gramàtica Descriptiva Anglesa [103410] / Llinàs Grau, Mireia ; Seres Guillen, Daria ; Coll Alfonso, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest és un curs descriptiu que ofereix una revisió de la gramàtica de l'anglès des del mot fins la oració. Aporta als estudiants la terminologia necessària per tal de poder descriure i explicar els elements de la oració anglesa.
This is a descriptive course which offers an overview of the grammar of English from the word to the sentence. It provides the students with the necessary terminology to be able to describe and explain the elements of English sentences.
Este es un curso descriptivo que ofrece una revisión de la gramática del inglés desde la palabra a la oración. Aporta a los estudiantes la terminología necesaria para poder describir y explicar los elementos de la oración inglesa.

2021-22
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documents
5.
6 p, 111.1 KB Pràctiques Externes [103399] / Giralt Soler, Sebastià ; Coll Alfonso, Mercè ; Catena Rodulfo, Àngels ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
La realització de les pràctiques externes i la seva superació garanteixen: El contacte de l'estudiant, durant el seu període formatiu, amb un àmbit laboral d'interès; El coneixement de les tasques d'aquest àmbit; L'adquisició d'experiència laboral en un sector professional relacionat amb els estudis que realitza.
The internships are offered during the third and fourth year of the degree. Completion of the internship guarantees that the student will: Make contact with an interesting professional area during his/her training period Acquire a knowledge of tasks related to this field Develop professional competence in a field related to studies undertaken during the degree.
La realización de las prácticas externas y su superación garantizan: El contacto del estudiante, durante su periodo formativo, con un ámbito laboral de interés; El conocimiento de las tareas de este ámbito; La adquisición de experiencia laboral en un sector profesional relacionado con los estudios que realiza.

2021-22
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documents
6.
5 p, 107.3 KB Treball de Final de Grau [103396] / Coll Alfonso, Mercè ; Baqué Millet, Lorraine ; Tubau Muntaña, Susagna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Objectius generals 1 L'objectiu formatiu únic de l'assignatura és l'elaboració i la presentació d'un treball acadèmic que permeti avaluar de forma global i sintètica el nivell d'assoliment de les competències específiques i transversals del grau per part de l'estudiantat. [...]
General Aims The TFG is a piece of work that must allow a global and synthetic assessment of the specific and 1 The TFG is a piece of work that must allow a global and synthetic assessment of the specific and cross-curricular competences of the degree. [...]
Objectivos generales 1 El objectivo formativo único de la asignatura es la elaboración y presentación de un trabajo académico que permita evaluar de forma global y sintética el logro de las competencias específicas y transversales por parte del estudiante. [...]

2021-22
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documents
7.
5 p, 108.7 KB Francès Instrumental II [103382] / Estrada Medina, Marta Estrada ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura Francès Instrumental forma part de la formació bàsica dels estudiants del grau d'Estudis Francesos (així com dels estudiants dels Graus d'Estudis de francès i català, Estudis de francès i espanyol, Estudis de francès i anglès i Estudis de francès i clàssiques). [...]
Francès Instrumental II is part of the basic subjets of the students preparing the degree of French Studies (as well as the students of the Degrees of Studies of French and Catalan, French and Spanish Studies, French and English Studies and French Studies and classical langages). [...]
La asignatura Francés Instrumental II forma parte de la formación básica de los estudiantes del grado de Estudios Franceses (así como de los estudiantes de los grados de estudios de francés y catalán, francés y español, estudios de francés e inglés y estudios franceses y de lenguas clásicas. [...]

2021-22
Grau en Estudis de Francès i Espanyol [1001]
Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Grau en Estudis de Francès i de Català [999]
3 documents
8.
5 p, 107.6 KB Literatura Francesa del Segle XIX [103380] / Ripoll Villanueva, Ricard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquesta assignatura forma part de la formació nuclear dels Graus d'Estudis de francès i català, Estudis de francès i espanyol, Estudis de francès i anglès i Estudis de francès i clàssiques. L'assignatura Literatura francesa del s. [...]
The subject "Literatura francesa del S. XIX" is a core subject in the academic degrees "French and Catalan", "French and Spanish", "French and English" and "French, Greek and Latin". It is included in the course "History of French literature". [...]
La asignatura de Literatura francesa del Siglo XIX forma parte de la formación nuclear de los Grados de Estudios de Francés y Español, de Francés y Catalán, de Francés e Inglés y de Francés y Estudios Clásicos. [...]

2021-22
Grau en Estudis de Francès i Espanyol [1001]
Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Grau en Estudis de Francès i de Català [999]
3 documents
9.
6 p, 126.6 KB Lírica Romànica Medieval [103369] / Rossell Mayo, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Estem davant de la primera expresió en llengua no llatina de l'Edat Mitjana. Existeix una gran controvèrsia sobre els origens de la lírica romànica, i en aquest curs abordarem la naturalesa lírica (text i música) d'aquest repertori i la seva tradició llatina. [...]
This is the first non-Latin expression of the Middle Ages. There is a great deal of controversy about the origins of Medieval Romance lyric, and in this course we will address the lyrical nature (text and music) of this repertoire and its Latin tradition. [...]
Estamos ante la primera expresión en lengua no latina de la Edad Media. Existe una gran controversia sobre los orígenes de la lírica románica, y en este curso abordaremos la naturaleza lírica (texto y música) de este repertorio y su tradición latina. [...]

2021-22
Grau en Estudis de Francès i Espanyol [1001]
Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Grau en Estudis Francesos [988]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Grau en Estudis de Francès i de Català [999]
3 documents
10.
5 p, 107.9 KB Llegendes Medievals [103367] / Rossell Mayo, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura ofereix una introduccio a les Llegendes Medievals dels segles XI al XIV, en les diferents literatures romaniques i en la literatura llatina medieval. L'objectiu s familiaritzar l'estudiant amb els temes literaris essencials i amb els personatges mes importants de la literatura medieval a partir de la lectura i comentari dels textos originals que es tradu ran durant el curs o dels que es facilitaran les traduccions.
This course provides an introduction to the medieval legends from the eleventh to the fourteenth centuries in the different Romanesque kinds of literature and in the medieval Latin literature. It seeks to familiarize students with the essential literary themes and with the most important characters in medieval literature by reading and commenting the original texts that will either be translated during the course or whose translations will be provided.
La asignatura ofrece una introducción a las Leyendas Medievales de los siglos XI al XIV, en las diferentes literaturas románicas y en la literatura latina medieval. El objetivo es familiarizar al estudiante con los temas literarios esenciales y con los personajes mas importantes de la literatura medieval a partir de la lectura y comentario de los textos originales que se traducido rán durante el curso o los que se facilitarán las traducciones.

2021-22
Grau en Estudis de Francès i Espanyol [1001]
Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Grau en Estudis Francesos [988]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Grau en Estudis de Francès i de Català [999]
3 documents

Course materials : 817 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.