Resultats globals: 277 registres trobats en 0.06 segons.
Materials de curs, 270 registres trobats
Documents de recerca, 7 registres trobats
Materials de curs 270 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 78.2 KB Antropologia i Filosofia de l'Educació [103520] / Mèlich Sangrà, Joan-Carles ; Bertrán Tarrés, Marta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura "Antropologia i Filosofia de l'Educació" recull els àmbits d'antropologia i filosofia de l'educació necessaris en la formació de pedagogs i educadors socials. Es tracta, en primer lloc, de pensar diferents temes bàsics de pedagogia des d'una mirada filosòfica i antropològica i, en un segon moment, d'introduir-se en els principals autors i textos contemporanis que han reflexionat i fet recerca en educació. [...]
"Anthropology and Philosophy of Education" includes the fields of anthropology and philosophy of education needed on the training of pedagogues and social workers. First, we will discuss basic topics of pedagogy from a philosophical and anthropological perspective and, second, we study contemporary authors and papers about thought and research in education. [...]
La asignatura "Antropología y Filosofía de la Educación" recoge los ámbitos de antropología y de filosofía de la educación necesarios en la formación de pedagogos y educadores sociales. Se trata, en primer lugar, de pensar diferentes temas básicos de pedagogía desde una mirada filosófica y antropológica y, en un segundo momento, de introducirse en los principales autores y textos contemporáneos que hayan reflexionado e investigado en educación. [...]

2017-18
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
2.
5 p, 78.6 KB Estratègies didàctiques per a la formació de les persones adultes [101659] / Jurado de los Santos, Pedro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les estratègies didàctiques per la formació de persones adultes s'emmarquen dins un procés més general que s'ubica específicament en els processos d'ensenyament i d'aprenentatge, determinant, des de la didàctica diferencial, els eixos d'actuació en programes de formació continua. [...]
The teaching strategies for the training of adults are framed within a more general process that is specifically located in the teaching and learning processes, determining, from the differential education, the axes of action in training programs keep on. [...]
Las estrategias didácticas para la formación de personas adultas se enmarcan dentro de un proceso más general que se ubica específicamente en los procesos de enseñanza y de aprendizaje, determinando, desde la didáctica diferencial, los ejes de actuación en programas de formación continúa. [...]

2017-18
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
3.
6 p, 87.3 KB Bases sociopolítiques de l'educació [101657] / Merino Pareja, Rafael ; Troiano Gomà, Helena ; Foradada Villar, Mireia ; Saura Casanova, Geo ; Sánchez Rico, Jonatan ; Benito Perez, Ricard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura procura una aproximació sòlida als conceptes, enfocaments i realitat sociopolítica de l'educació, tant a l'àmbit formal com no formal. A banda d'aquest caràcter finalista, pretén ser també fonamentadora de continguts que s'impartiran a cursos posteriors. [...]
The subject gives a sound overview of the concepts, the approaches and the sociopolitical reality of education, in formal settings as well as non-formal settings. Furthermore this final aim, the subject gives a ground for contents to be taught in higher courses. [...]
La asignatura procura una aproximación sólida a los conceptos, enfoques y realidad sociopolítica de la educación, tanto en el ámbito formal como el no formal. Además de esta carácter finalista, también pretende dar una base fundamentadora para contenidos que se imparten en cursos posteriores. [...]

2017-18
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
4.
4 p, 74.9 KB Educació i cooperació per al desenvolupament [101646] / Puente Rodríguez, Silvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. - Conèixer i aplicar els fonaments teòrics dels models de desenvolupament. 2. - Conèixer, analitzar i comprendre la situació educativa a escala internacional, especialment pel que fa a la pobresa, les desigualtats i l'acompliment dels drets humans. [...]
The purpouse of this subject is to offer an internatiomal perspective on the educational phenomena and the international cooperation. The main goals of the course are: 1. Understanding different theoretical approaches of the concept of development. [...]
1. Conocer y aplicar los fundamentos teóricos de los modelos de desarrollo. 2. Conocer, analizar y comprender la situación educativa a escala internacional, en particular, aspectos vinculados con la pobreza, la desigualdad y los derechos humanos. [...]

2017-18
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
5.
4 p, 76.6 KB Educació de nens i joves [101684] / Pagès Mimó, Adrià ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura, es una assignatura obligatòria de tercer curs que pretén formar en un dels àmbits professionals de més abast de l'Educació Social alhora que fonamentar-lo des del punt de vista metodològic: l'atenció socioeducativa en les etapes de la infantesa i l'adolescència. [...]
This course is a compulsory subject in the third year that aims to train professionals in areas of most tour of Social Education at the same point that encourage it from a methodological standpoint: the rehabilitative care in the stages of childhood and adolescence. [...]
Esta asignatura, es una asignatura obligatoria de tercer curso que pretende formar en una de los ámbitos profesionales de más recorrido de la Educación Social al mismo punto que fomentarlo desde un punto vista metodológico: la atención socioeducativa en las etapas de la infancia y adolescencia. [...]

2017-18
Grau en Educació Social [827]
3 documents
6.
5 p, 76.6 KB Comunicació i interacció educativa I [103682] / Gassull Bustamante, Cecilia ; Comellas García, Salvador ; Godall Castell, Pere ; Macià Fàbrega, Spei ; Roca Amengual, Maria Lluisa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura té l'objectiu de millorar la competència de cada estudiant a l'hora d'expressar-se davant d'un grup, i també per escrit. Aquesta millora li serà útil en l'àmbit acadèmic actual i en el seu futur professional. [...]
The course aims to improve the competence of each student at the time to express themselves in front of a group and writing. This improvement will be useful in academia today and in their future careers. [...]
La asignatura tiene el objetivo de mejorar la competencia de cada estudiante a la hora de expresarse ante un grupo, y también por escrito. Esta mejora le será útil en el ámbito académico actual y en su futuro profesional. [...]

2017-18
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
7.
10 p, 108.8 KB Societat, ciència i cultura [101658] / Barrera Fusté, Jaume ; Bach Plaza, Joan ; Martínez Ribas, Ricard ; Torras Francés, Meri ; Barquinero Estruch, Joan Francesc ; Montiel Rayo, Francisca ; Rifà Valls, Maria Montserrat ; Martín Jiménez, Sergi ; Sánchez Aguilar, Agustín ; Puigsech Farràs, Josep ; Álvarez Cobo, Iolanda ; Poch Serra, Joan ; Serret Vidal, Carme ; Cuadrado Ciuraneta, Sergi ; Dot Jutgla, Esteve ; Puente Rodríguez, Silvia ; Haas, Carlos ; Saura Mas, Sandra ; González Vilalta, Arnau ; Faciaben Lago, Jessica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que ha configurat el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...]
The subject must provide to the students the knowledge, analysis and understanding of the socio-cultural, scientific and humanistic context that has shaped the present, enabling it to take a critical and constructive stance on the current reality and the transformations that have occurred in all of these areas during the last periods. [...]
La asignatura debe facilitar a los estudiantes el conocimiento, el análisis y la comprensión del contexto sociocultural, científico y humanístico que ha configurado el presente, posibilitándole la toma de una postura crítica y constructiva ante la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todos estos ámbitos en los últimos periodos. [...]

2017-18
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
8.
5 p, 81.6 KB Educació, sostenibilitat i consum [101639] / Junyent Pubill, Merce ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El món afronta reptes i problemes importants, complexos i interrelacionats, que afecten els estils de vida, els valors i el desenvolupament. Els desafiaments sorgeixen de valors que han creat, i creen, societats insostenibles. [...]
The world is facing major challenges and problems, complex and interrelated, affecting lifestyles, values and development. The challenges arise from values that have created, and create, unsustainable societies. [...]
El mundo afronta retos y problemas importantes, complejos e interrelacionados, que afectan a los estilos de vida, los valores y el desarrollo. Los desafíos surgen de valores que han creado, y crean, sociedades insostenibles. [...]

2017-18
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
9.
4 p, 76.2 KB Inserció social de les persones amb discapacitat [101670] / Laborda Molla, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Inserció Social de les persones amb discapacitat incideix en la consideració de les característiques diferencials de les persones per atendre les seves necessitats d'incorporació als processos educatius i al món social i laboral. [...]
- Analyze the processes that lead to social inclusion and labor integration for people with support needs and the variables involved. - Assess curricular proposals to the social and labor inclusion. [...]
La asignatura Inserción Social de las Personas con Discapacidad incide en la consideración de las características diferenciales de las personas para atender sus necesidades de incorporación a los procesos educativos y en el mundo social y laboral. [...]

2017-18
Grau en Educació Social [827]
3 documents
10.
6 p, 84.0 KB Desenvolupament cultural comunitari [101665] / Rifà Valls, Maria Montserrat ; Serret Vidal, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura optativa forma part de la matèria Educació Socio-comunitària del grau d'Educació Social. El seu principal objectiu és abordar la reconceptualització, la reflexió crítica i la intervenció en l'àmbit del Desenvolupament Cultural Comunitari. [...]
This elective course is part of the Socio-Community Education itinerary in the Social Education degree. Its main objective is to reconceptualise, and produce critical reflections and actions in the field of Community Cultural Development. [...]
Esta asignatura optativa forma parte de la materia Educación Socio-comunitaria del grado de Educación Social. Su principal objetivo es abordar la reconceptualización, la reflexión crítica y la intervención en el ámbito del Desarrollo Cultural Comunitario. [...]

2017-18
Grau en Educació Social [827]
3 documents

Materials de curs : 270 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 7 registres trobats  
1.
45 p, 739.7 KB Joves tutelats i transició cap a la vida independent des de la persepectiva de l'educador/a social / Garcia Bringué, Laia ; Jariot, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta memòria és el resultat d'un treball d'investigació dut a terme envers els i les joves tutelats i la seva transició cap a la vida independent, des de la perspectiva de l'educador/a social. [...]
2016
Graduat o Graduada en Educació Social [827]  
2.
45 p, 650.1 KB Joves tutelats i transició cap a la vida independent / Vega Martínez, Antonio ; Jariot, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present document és el resultat de l’estudi centrat en l’aprofundiment teòric sobre els joves tutelats i la transició cap a la vida independent. D’aquesta forma es reuneix en ell totes aquelles variables que afecten a aquest col·lectiu dins dels àmbits polític, social, cultural i individual. [...]
2015
Graduat o Graduada en Educació Social [827]  
3.
114 p, 2.2 MB Participació i convivència ciutadana al Vendrell : construint la xarxa per la convivència del Vendrell / Lázaro Silva, Alba ; Pàmies Rovira, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta memòria proposa un seguit d’eixos transversals i línies de treball amb l’objectiu d’orientar el disseny d’un projecte de treball en xarxa al Vendrell. El projecte s’emmarca en l’àmbit d’apoderament comunitari i la promoció de la participació i convivència ciutadana, comptant amb el teixit associatiu com a motor per a endegar processos de canvi. [...]
Esta memoria propone una serie de ejes transversales y líneas de trabajo con el objetivo de orientar el diseño de un proyecto de trabajo en red en el municipio de El Vendrell. El proyecto se enmarca en el ámbito del empoderamiento comunitario y la promoción de la participación y convivencia ciudadana, contando con el tejido asociativo como motor para poner en marcha procesos de cambio. [...]
This report propounds transversal issues, work lines with different suggestions and a set of considerations with the target of guiding the design of a networking project. This project belongs to the community empowerment sphere in order to promote the citizen participation and peaceful coexistence with the help of associations as a motor to boost change processes. [...]

2015
Graduat o Graduada en Educació Social [827]  
4.
103 p, 3.9 MB Suport Socioeducatiu a les Unitats de Convivència / Florenciano Monroy, Noemí ; Castro Ceacero, Diego, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu és minvar les situacions de risc que pateixen infants i adolescents, actuant de forma preventiva, per tal de reduir a llarg termini les situacions de desemparament i separació del nucli. [...]
2014
Graduat o Graduada en Educació Social [827]  
5.
102 p, 2.9 MB Violència de gènere: les víctimes indirectes. Atenció socioeducativa a fills/es de dones víctimes de violència masclista / Egea Sánchez, Marta ; Jariot, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La violència de gènere també es pot produir dins el nucli familiar i els nens són partícips. Per tant és important definir-los com a víctimes i poder donar-los una atenció determinada per pal·liar els efectes i les conseqüències que aquesta situació comporta en el seu desenvolupament. [...]
2014
Graduat o Graduada en Educació Social [827]  
6.
54 p, 2.6 MB Generar actituds positives vers l'esport mitjançant l'acció grupal / Capella Salvans, Judit ; Duran Bellonch, Maria del Mar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest document analitza les actituds d'un grup de dones de la tercera edat amb diferents graus de discapacitat, en relació a l'esport. A través d'un seguit d'activitats que es plantegen, es pretén generar un canvi d'actituds positives vers l'esport, de manera que cada participant vegi la pràctica esportiva de forma favorable. [...]
Este documento analiza las actitudes de un grupo de mujeres de la tercera edad con diferentes grados de discapacidad, en relación al deporte. A través de una serie de actividades que se plantean, se pretende generar un cambio de actitudes positivas hacia el deporte, de modo que cada participante vea la práctica deportiva de forma favorable. [...]
This paper examines the attitudes of a group of elderly women with different degrees of disability, in relation to sport. By suggesting a series of activities, it is intended to create a positive change in attitudes towards sport, so that each participant looks sport in a favorable way. [...]

2014
Graduat o Graduada en Educació Social [827]  
7.
42 p, 1.2 MB Dones mares i treballadores : anàlisi dels usos del temps i les estratègies de conciliació / Serrano Lara, Marta ; Bertrán Tarrés, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La incorporació de la dona al món laboral planteja una problemática social associada, doncs l'aparició de la dona en l'espai públic no ha supòs una renuncia a l'espai domèstic, convertint-se com a conseqüència en una doble jornada. [...]
2013
Graduat o Graduada en Educació Social [827]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.