Resultats globals: 1,568 registres trobats en 0.04 segons.
Documents de recerca, 79 registres trobats
Materials acadèmics, 1,489 registres trobats
Documents de recerca 79 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
61 p, 584.2 KB L'adequació de la formació musical del professorat generalista / Grau Jiménez, Maria ; Casals Ibañez, Albert, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal
El qüestionament de la formació del professorat és quelcom recurrent i necessari per tal d'adaptar-se a la societat canviant en la qual vivim, especialment donada la velocitat a la qual ho està fent. [...]
La cuestión sobre la formación del profesorado es algo recurrente y necesario para poder adaptarse a la sociedad cambiante en la que vivimos, especialmente teniendo en cuenta la velocidad a la que lo está haciendo. [...]
Questioning how teachers' training is done is a recurring and necessary thing to do in order to adapt to the changing society in which we live, especially considering the speed at which it is doing it. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022
Grau en Educació Primària [1140]  
2.
91 p, 1.0 MB Assaig general d'una millor interpretació de l'educació musical a l'escola primària en col·laboració amb l'escola de música : una proposa en el marc del projecte Superfilharmònics / Flores Freire, Alba ; Casals Ibañez, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball pretén ser l'assaig general d'una proposta de millora per al projecte dels Superfilharmònics, l'escenari del qual se situa a l'aula de tercer de l'escola Santa Eulàlia de Berga. Així doncs, tot el que s'exposa en el següent document neix amb la voluntat d'esdevenir agent de transformació en un context educatiu pràctic real. [...]
Este trabajo pretende ser el ensayo general de una propuesta de mejora para el proyecto "Superfilharmònics", cuyo escenario se sitúa en el aula de tercero de la escuela Santa Eulàlia de Berga. Asimismo, todo lo que se expone en el siguiente documento nace con la voluntad de convertirse en agente trasformador en un contexto educativo práctico real. [...]
This work aims to be a dress rehearsal of a improvement plan for the "Superfilharmònics" project, which stage is the third grade classroom of Santa Eulàlia school, from Berga. Furthermore, everything set out in the following document was born with the desire to help in the growth of the project in a real practical educative surrounding. [...]
professionals involved. All this with the purpose of guaranteeing the participation of all the students, always starting off from a Universal Design for Learning. In short, the data analyzed, because of an implementation of five sessions, show positive results, which reveal a growing desire to provide a future perspective to this work.

2022
Grau en Educació Primària [1140]  
3.
43 p, 1.2 MB El model alimentari del demà segons l'alumnat d'educació primària : la necessitat urgent d'educar pel futur / González Portero, Marta ; Anguera Cerarols, Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Educar pel futur és una condició indispensable per a formar persones crítiques i responsables amb la societat del demà. La present investigació indaga en les imatges del futur de l'alumnat d'Educació Primària en referència al model alimentari, així com en la presència de l'educació pel futur a les aules i al currículum català. [...]
Educar para el futuro es una condición indispensable para formar personas críticas y responsables con la sociedad del mañana. La presente investigación indaga en las imágenes del futuro del alumnado de Educación Primaria en relación con el modelo alimentario, así como en la presencia de la educación para el futuro en las aulas i en el currículo catalán. [...]
Educating for the future is an indispensable condition to train critical and responsible persons centered on tomorrow's society. The inquest looks into the future images of Primary School students regarding the food choice model, as the presence of education for the future in classrooms and in the Catalan curriculum. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022
Grau en Educació Primària [1140]  
4.
101 p, 2.7 MB La Incorporació de la dansa dins l'aula ordinària la manera d'integrar la dansa i el moviment a l'aula a través de les mestres tutores / Aparicio Vílchez, Anna ; González-Martín, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Farrés Llobet, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'escola Pereanton de Granollers és un centre públic que compta amb un projecte educatiu, anomenat "Música per a créixer", en el qual la música és l'eix vertebrador dels diferents aprenentatges. [...]
La escuela Pereanton de Granollers es un centro público que cuenta con un proyecto educativo, llamado "Música per a créixer", en el cual la música es el eje vertebrador de los distintos aprendizajes. [...]
The school Pereanton in Granollers is a public centre that has got an educative project, called "Música per a créixer", in which the music is the vertebral axis of the different learnings. Currently, the leadership team has the aim of placing value on the other artistic disciplines. [...]

2022
Grau en Educació Primària [1140]  
5.
44 p, 614.2 KB El Supervisor educatiu : una figura per a la millora professional del docent / Arnijas Fàbregas, Joan ; Puente, Sílvia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Com a futur mestre que està acabant la seva formació inicial universitària, em pregunto quines opcions tinc per continuar aprenent i instruint-me. Aquest treball parteix de la pràctica reflexiva, que és una metodologia formativa útil pels docents. [...]
Como futuro maestro que está terminando su formación inicial universitaria, me pregunto qué opciones tengo para seguir aprendiendo e instruyéndome. Este trabajo parte de la práctica reflexiva, que es una metodología formativa útil para los docentes. [...]
As a future teacher who is finishing his initial college education, I wonder which continuous-learning and instructing options I have. This paper is based on reflective practice, which is a useful formative methodology for teachers. [...]

2022
Grau en Educació Primària [1140]  
6.
43 p, 761.3 KB Tutoria entre iguals, virtual i sincrònica per a la millora de competències comunicatives en anglès i espanyol / Garriga Ràfols, Ivet ; Duran Gisbert, David, 1963-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
En aquest treball es presenta el disseny i implementació d'una proposta educativa de tutoria entre iguals recíproca i sincrònica en un context virtual, que s'ha ideat per tal de millorar les competències comunicatives en anglès i espanyol. [...]
En este trabajo se presenta el diseño y la implementación de una propuesta educativa de tutoría entre iguales recíproca y sincrónica en un contexto virtual, que se ha ideado para mejorar las competencias comunicativas en inglés y español. [...]
This paper presents the design and implementation of an educational proposal on reciprocal and synchronous peer tutoring in a virtual context, which has been designed to improve communication competences in English and Spanish. [...]

2022
Grau en Educació Primària [1140]  
7.
68 p, 1.1 MB Gender stereotypes and roles in children's literature / Márquez i Serna, Manel ; Sánchez Martí, Angelina, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
This study case research is focused on analysing through gender perspective the current situation of gender stereotypes and roles in children's literature at the school Octavio Paz. Gender and sexuality are closely intertwined, which have been changing schemas throughout the years, and books might still be portraying and producing inequalities from them. [...]
Aquest estudi de cas d'investigació està enfocat a analitzar des de la perspectiva de gènere la situació actual dels estereotips i rols de gènere en la literatura infantil a l'escola Octavio Paz. [...]
Esta investigación de caso de estudio está enfocada a analizar desde la perspectiva de género la situación actual de los estereotipos y roles de género en la literatura infantil y juvenil del colegio Octavio Paz. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022
Grau en Educació Primària [1140]  
8.
78 p, 5.1 MB Impacte de l'Art en la construcció de la identitat en col·lectius en risc d'exclusió social / Berruezo Cara, Cristina ; Morón, Mar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest document és un treball de recerca que pretén estudiar l'impacte de l'art en la construcció de la identitat dels individus i, concretament, en col·lectius en risc d'exclusió social. Se segueix una investigació etnogràfica mitjançant entrevistes a artistes que pertanyen a aquests col·lectius. [...]
Este documento es un trabajo de investigación que pretende estudiar el impacto del arte en la construcción de la identidad de los individuos y, concretamente, en colectivos en riesgo de exclusión social. [...]
This document is a research work that aims to study the impact of art on the construction of the identity of individuals and, specifically, on groups at risk of social exclusion. An ethnographic investigation is followed through interviews with artists belonging to these groups. [...]

2021
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]  
9.
98 p, 1.5 MB Musicant a mestres generalistes / Pardo Muñoz, Judith ; Casals Ibañez, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La situació de pandèmia mundial, la COVID-19, ha esdevingut un procés de canvi logístic sobtat a totes les escoles que ha portat clarament a una reestructuració de les aules i una nova distribució dels docents, afectant així principalment a les especialitats. [...]
La situación de pandemia mundial, el COVID-19, ha supuesto un proceso de cambio logístico repentino a todas las escuelas que ha conllevado claramente a una reestructuración de las aulas y una nueva distribución de los docentes, afectando así principalmente a las especialidades. [...]
The global pandemic situation, COVID-19, has meant a process of sudden logistical change in all schools that has clearly led to a restructuring of classrooms and a new distribution of teachers, affecting mainly on specialties. [...]

2021
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]  
10.
118 p, 15.6 MB Sinèrgies entre museus i escoles d'Educació Primària : desenvolupament de l'empatia històrica en Museus d'Art / Alibert Duportets, Marta ; Gil Carmona, Francisco, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
El present treball de final de grau pretén analitzar com treballa el servei didàctic del Museu de la Xocolata de Barcelona, el Museu Picasso de Barcelona i el Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya (Terrassa), què ensenyen i com ho fan, per reflexionar sobre com treballen els museus d'art l'empatia històrica comparant amb museus que presenten altres tipologies de patrimoni cultural en les seves institucions. [...]
El presente trabajo de final de grado pretende analizar cómo trabaja el servicio didáctico del Museu del Xocolata de Barcelona, el Museu Picasso de Barcelona y el Museo Nacional de Ciència i Tècnica de Catalunya (Terrassa), qué enseñan y cómo lo hacen, para reflexionar sobre cómo los museos de arte trabajan la empatía histórica frente a los museos que presentan otros tipos de patrimonio cultural en sus instituciones. [...]
This final degree project intends to analyze how the didactic service of the Museu de la Xocolata de Barcelona, the Museu Picasso de Barcelona and the Museo Nacional de Ciència y Tècnica de Catalunya (Terrassa) work, what they teach and how they do it. [...]

2021
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
2 documents

Documents de recerca : 79 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 1,489 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 107.8 KB Infanteses: Narratives Inclusives a través de l'Art [106073] / Rifa Valls, Maria Montserrat ; Martín Martínez, Almudena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la Menció en Educació Performativa de les arts, que té com a objectiu formar a les futures mestres d'educació infantil i primària en l'educació de les arts a partir de construir aprenentatges corporeïtzats des d'una visió transdisciplinar. [...]
This subject belongs to the mention on Performative education of the arts, which main objetive is to train future educators in early childhood and primary education through art education, based on the idea of constructing embodied learnings from a transdiciplianary view. [...]
Esta asignatura forma parte de la mención en Educación performativa de las artes, cuyo objetivo principal es preparar a las futuras maestras en educación infantil y en educación primaria en la pedagogía de las artes, desde la perspectiva de construir aprendizajes encarnados desde una visión transdiciplinar. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
2.
11 p, 129.5 KB Mirem el Món: Projectes Transdisciplinaris [105045] / Saura Mas, Sandra ; Bach i Plaza, Joan ; Ramon Riba, Antoni ; Nociarová, Dominika ; Empain, Joanna ; Zurita Soto, Juan Manuel ; Benages Campins, Ester ; Garí, Bernat ; Cuesta Torralvo, Elisabeth ; Ortiz Guitart, Anna ; Poch Serra, Joan ; Serret Vidal, Carme ; Armentano Oller, Núria ; Rodriguez Marin, Melina ; Cánovas Hernández, Germán ; Furió Bruno, Marc ; Haas, Carlos ; Bordetas Jiménez, Ivan ; Luján Feliu, Oriol ; Mojica Gasol, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En primer lloc, assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que està configurant el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...]
First, the subject must provide students with knowledge, analysis and understanding of the sociocultural, scientific and humani Secondly, the students of this subject will have to be involved into a learning system based on problems and challenges, which.
En primer lugar, la asignatura debe proporcionar a los estudiantes conocimiento, análisis y comprensión del contexto sociocultural, científico y humanista que está configurando el presente, permitiéndoles adoptar una postura crítica y constructiva de la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todas estas áreas en las últimas épocas. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
3.
9 p, 126.9 KB Pràcticum II [103701] / Fontich, Xavier ; Gorgorió Solà, Núria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Sense perdre de vista el conjunt de tota l'etapa de l'Educació Primària, l'alumne/a farà el seguiment d'un grup-classe en un cicle determinat. Per tal d'aprofundir en el coneixement dels processos d'ensenyament-aprenentatge, aquesta assignatura està impartida per professorat de tres departaments que treballaran de forma coordinada: Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació Unitat de Didàctica de la Llengua i la Literatura Unitat de Didàctica de la Matemàtica 1 La finalitat principal d'aquestes pràctiques consisteix a adquirir les competències professionals que com a futurs mestres els possibilitaran l'anàlisi, el disseny i el desenvolupament dels processos d'ensenyament-aprenentatge en dues àrees fonamentals del currículum d'Educació Primària: llengües i matemàtiques.
Without losing sight of the whole of the Primary Education stage, students will follow a class group in a specific cycle. In order to deepen the knowledge of the teaching-learning processes, this subject is taught by teachers from three departments who will work in a coordinated way: Department of Developmental and Educational Psychology. [...]
Sin perder de vista el conjunto de toda la etapa de la Educación Primaria, el estudiantes seguirá un grupo clase en un ciclo determinado. Para poder profundizar en el conocimiento de los procesos de enseñanza-aprendizaje, esta asignatura está impartida por profesorado de tres departamentos que trabajarán de manera coordinada: Departamento de Psicología Evolutiva y de la Educación Unidad de Didáctica de La Lengua y de la Literatura Unidad de Didáctica de la Matemática La finalidad principal de estas prácticas consiste en adquirir las competencias profesionales que, como futuros 1 La finalidad principal de estas prácticas consiste en adquirir las competencias profesionales que, como futuros maestros y maestras, les posibilitarán el análisis, el diseño y el desarrollo de los procesos de enseñanza-aprendizaje en dos áreas fundamentales del currículum de Educación Primaria: lenguas y matemáticas.

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
4.
5 p, 104.9 KB Usos Professionals i Acadèmics de la Llengua Anglesa [103582] / Fernandez Montraveta, Ana ; Oliver del Olmo, Sònia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
AL final d'aquest curs l'alumnat ha de ser capaç de: 1. Produir discursos orals i escrits de qualitat en els àmbits acadèmics i professionals. 2. Ser capaç d'autoavaluar el nivell de coneixement de la llengua anglesa i pugui treballar amb diversos registres lingüístics i tipologies textuals. [...]
By the end of this course students should be able: 1. To produce quality oral and written productions within the academic and professional fields. 2. To become familiar with self-assessment and peer-assessment and be able to work with language registers and textual typologies. [...]
Al final de este curso el alumno debe ser capaz de: 1. Producir textos de calidad dentro del campo del discurso académico y profesional. 2. Familiarizarse con la auto-evaluación (self-assessment) y evaluación por pares (peer-assessment) y trabajar con distintos registros de la lengua y tipologias textuales. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
5.
6 p, 112.1 KB Recursos per a l'Ensenyament-Aprenentatge de la Llengua Anglesa en Educació Infantil i Primària [103579] / Masats Viladoms, Maria Dolors ; González Acevedo, Nathaly ; Mont Algamasilla, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Adquirir les bases teòriques i tècniques metodològiques per ensenyar anglès de manera efectiva. - Adquirir els criteris pertinents per seleccionar, adaptar i/o crear materials per aprendre anglès en entorns multilingües i en grups heterogenis. [...]
- To acquire the fundamental theoretical basis and teaching techniques that are needed to teach English effectively. - To acquire the necessary criteria and techniques to select/adapt/create suitable materials for teaching h etereogeneous groups of young learners of English in multilingual milieus. [...]
- Adquirir las bases teóricas y las técnicas metodológicas para enseñar inglés de manera efectiva. - Adquirir los criterios pertinentes para seleccionar, adaptar y / o crear materiales para aprender inglés en entornos multilingües y en grupos heterogéneos. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
6.
8 p, 118.3 KB Pràcticum V [103505] / Fontich, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Pràcticum V té com a objectiu principal que l'alumnat es vinculi a un projecte educatiu determinat. L'alumnat ampliarà la seva competència per dissenyar una intervenció educativa i portar-la a la pràctica. [...]
The main objective of the Practicum V is to get the students engaged in a particular educational project. Students would work further on designing and implementing an educational intervention. This intervention would be either linked to a chosen curricular area (different from that already chosen for the Practicum IV) or to any other aspect of school life. [...]
El Prácticum V tiene como objetivo que el alumnado se vincule a un proyecto educativo determinado. El alumnado ampliará su competencia para diseñar una intervención educativa y llevarla a la práctica. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
7.
4 p, 105.9 KB Laboratori i virtualitat en l'educació primària [102088] / Rios Rubiras, Bernat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura "Laboratori i Virtualitat" té com a objectius d'aprenentatge que es estudiants participants, al final del curs, siguin capaços de: 1. Conèixer i manejar les TIC per a l'ensenyament i aprenentatge de les ciències que existeixen en l'actualitat (eines virtuals, aparells digitals, tecnologia mòbil, etc. [...]
The course "Laboratori i Virtualitat" aims that participants, at the end of the course, will be able to: 1. Know and know how to use the different existing ICT for science teaching and learning (virtual tools, digital devices, mobile technology, etc. [...]
La asignatura "Laboratori i Virtualitat" tiene como objetivos de aprendizaje que los estudiantes particpantes, al final del curso, sean capaces de: 1. Conocer y manejar las TIC para la enseñanza y aprendizaje de las ciencias que existen en la actualidad (herramientas virtuales, aparatos digitales, tecnología móvil, etc. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
8.
8 p, 118.0 KB Llenguatges i currículums [102076] / Margallo Gonzalez, Ana Maria ; Aliagas, Cristina ; Juan Cantavella, Anna ; Perez Badenes, Jordi ; Duran Pasola, Mireia ; Navarro Royo, Judith ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La finalitat d'aquesta assignatura és l'adquisició de les bases per a l'ensenyament i l'aprenentatge de les llengües i el coneixement del currículum de llengües a l'Educació Primària, així com de coneixements i pràctiques educatives sobre els següents àmbits específics de didàctica de la llengua i la literatura: L'ensenyament i l'aprenentatge inicial de la llengua escrita. [...]
This course provides future primary school teachers with background knowledge on the processes of teaching and learning languages in formal settings. Participants will also become familiar with the Language Curriculum for Primary Education and with examples of good practices related to language and literature education, especially in the following areas: Teaching early writers. [...]
La finalidad de esta asignatura es la adquisición de las bases para la enseñanza y el aprendizaje de las lenguas y el conocimiento del currículo de lenguas en la Educación Primaria, así como de los conocimientos y prácticas educativas sobre los siguientes ámbitos específicos de didáctica de la lengua y la literatura: • La enseñanza y el aprendizaje inicial de la lengua escrita. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
9.
7 p, 115.1 KB Projecte lingüístic de centre i plurilingüisme [102073] / Moore de Luca, Emilee ; Pratginestós Pou, Celia ; Vallejo Rubinstein, Claudia ; Llompart Esbert, Julia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura aporta, al professorat en formació, els coneixements bàsics necessaris per exercir la docència en l'etapa d'Educació Primària. En concret, dona eines per fonamentar i concretar la formació lingüística dels escolars en un currículum multilingüe i en un context social específic com el català. [...]
This course provides an insight into the basic knowledge all future primary teachers should possess regarding how to deal with linguistic diversity in the classroom. Students will gain reflective and practical tools to learn to manage language education in a multilingual curriculum and in a specific context of Catalonia. [...]
Esta asignatura aporta, al profesorado en formación, los conocimientos básicos necesarios para ejercer la docencia en la etapa de Educación Primaria. Más específicamente proporciona herramientas para fomentar y concretar la formación lingüística de los escolares en un currículum multilingüe y en un contexto social específico como el contexto catalán. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
10.
6 p, 116.1 KB Pràcticum I [102065] / Troiano i Gomà, Helena ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; Mallol Blanch, Eduard ; Salat Llorente, Esther ; Rodríguez-Gómez, David ; Armengol Asparo, Maria Carme ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Sanchez Rico, Jonatan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1 Les pràctiques de segon tenen per objectiu fonamental que els estudiants, en grup, prenguin un primer contacte com a futurs professionals amb un centre escolar i facin una observació de caràcter global de tres aspectes fonamentals: l'entorn social de l'escola, una aproximació rigorosa i sistemàtica a l'observació i anàlisi a la realitat educativa i organitzativa d'un centre escolar i del funcionament i dinàmiques de l'aula. [...]
The main objective of this practicum is that the students, in group, establish a first contact as future school 1 The main objective of this practicum is that the students, in group, establish a first contact as future school professionals. [...]
1 Objetivos generales: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela, con especial referencia a las desigualdades de género. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents

Materials acadèmics : 1,489 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.