Resultats globals: 1,385 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 65 registres trobats
Materials acadèmics, 1,320 registres trobats
Documents de recerca 65 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
67 p, 7.9 MB Educació Física i esport com a eines preventives del bullying escolar. Un banc de recursos per al professorat d'Educació Primària / Vercher Gómez, Marta ; Prat Grau, Maria, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal
L'objectiu d'aquest treball és aportar una visió general de l'assetjament entre iguals a través de la recerca sistemàtica de recursos sobre el tractament, el coneixement i la prevenció del bullying escolar. [...]
El objetivo de este trabajo es aportar una visión general del acoso entre iguales a través de la búsqueda sistemàtica de recursos sobre el tratamiento, el conocimiento y la prevención del bullying escolar. [...]
The aim of the project is to provide an overview of bullying among equals through the systematic search for resources on the treatment, knowledge and prevention of school bullying. In order to offer proposals for the improvement of the problem, a bank of resources for preventive intervention has been developed for teachers to act from physical-sports activities and transversely in the prevention of bullying in schools.

Universitat Autònoma de Barcelona, maig 2020
Grau en Educació Primària [896]  
2.
52 p, 6.5 MB La coeducació, una eina per abordar els estereotips de gènere i l'orientació sexual / Reyes Castillo, Àlex ; Empain, Joanna, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
El propòsit d'aquest treball de fi de grau no és un altre que donar a conèixer dos projectes coeducadors nascuts a la ciutat de Barcelona i com aquests treballen el desaprenentatge dels estereotips de gènere a partir d'una mirada crítica, reflexiva i feminista del món. [...]
El propósito de este trabajo de fin de grado no es otro que dar a conocer dos proyectos coeducadores nacidos en la ciudad de Barcelona y como estos trabajan el desaprendizaje de los estereotipos de género a partir de una mirada crítica, reflexiva y feminista del mundo. [...]
The purpose of this final degree project is none other than to present two co-educational projects born in the city of Barcelona and how they work the unlearning of gender stereotypes from a critical, reflective and feminist perspective of the world. [...]

2020
Grau en Educació Primària [896]  
3.
1 p, 723.2 KB Critical literacy in school : case study / Caballol Oliva, Violeta ; Castellví, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
The present research is a case study that aims to inquire in the area of critical literacy as a potential tool to develop critical thinking. It is commonly agreed that one of the functions of school is enabling people to think. [...]
2019
Grau en Educació Primària [896]  
4.
35 p, 1.0 MB Interaccions mestra-alumnat i atenció a la diversitat educativa en un entorn multicultural : estudi de cas / Román Humanes, Patricia ; Alvarez Valdivia,Ibis M, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest és un Treball de Fi de Grau i un estudi de cas que té per objectiu detectar el desajustament socioemocional i escolar d'un grup d'infants en un entorn multicultural i analitzar quin tipus de suports dóna la mestra per afavorir-ne l'ajustament escolar. [...]
2019
Grau en Educació Primària [896]  
5.
1 p, 3.1 MB Una experiència de docència compartida a l'aula de música / García Millán, Clara ; González Martín, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les pràctiques de docència compartida, és a dir, de dos mestres treballant conjuntament amb un mateix grup d'alumnes, són cada cop més conegudes i implementades a favor de l'atenció a la diversitat i la innovació educativa. [...]
2019
Grau en Educació Primària [896]  
6.
79 p, 1.5 MB Sabem què hem de fer, com a docents, per assegurar l'accessibilitat digital dels materials educatius? / Casino, Cristina ; Valdivia, Paloma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els/les mestres saben dissenyar un material digital perquè sigui accessible a tots els infants? A partir de la recerca bibliogràfica i del contrast i anàlisi de guies i pautes sobre accessibilitat s'han establert els principis que haurien de guiar el disseny de materials digitals accessibles. [...]
Los/as maestros/as saben diseñar un material digital para que sea accesible a todos/as los/as niños/as? A partir de la investigación bibliográfica y del contraste y análisis de guías y pautas sobre accesibilidad se han establecido los principios que deberían guiar el diseño de materiales digitales accesibles. [...]
Do teachers know how to design a digital material so that it is accessible to all the children? Based on the bibliographic research and the contrast and analysis of guides and guidelines on accessibility, the principles that should guide the design of accessible digital materials have been established. [...]

2019
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]  
7.
56 p, 2.0 MB Nature as a mean of learning in schools : the creation of a Primary School with Forest School methodology in Spain / Rodríguez Bolzoni, Helena ; Agud Morell, Ingrid, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Forest School stands as one of the free learning approaches which has arrived to Spain during the last decade, only at preschool level. Differing from other methodologies, the daily contact with nature questions the need of a physical building commonly known as school, being optional in some Forest Schools around Europe. [...]
L'Escola del bosc s'erigeix com una de les propostes d'aprenentatge lliure que ha arribat a Espanya durant la darrera dècada, a nivell de preescolar. A diferència d'altres metodologies, el contacte diari amb la natura ens fa qüestionar la necessitat d'un edifici físic, comunament conegut com a escola, sent opcional en algunes Forest School arreu d'Europa. [...]
La Escuela del bosque se alza como una de las propuestas de aprendizaje libre que ha llegado a España en la última década, a nivel infantil. A diferencia de otras metodologías, el contacto diario con la naturaleza nos hace cuestionar la necesidad de un edificio físico, comúnmente conocido como escuela, siendo opcional en algunas Forest School alrededor de Europa. [...]

2017
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]  
8.
1 p, 771.2 KB Docència i educació sexual. Ideologia i creences sobre sexualitat, sexe, gènere i educació sexual dels mestres d'educació primària / Sala Caballol, Pau ; Kliczkowski Wladimirski, Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El treball de final de grau procura analitzar les idees que tenen sis mestres de dues escoles públiques de primària dels conceptes de sexualitat, sexe i gènere. També s'analitzen les seves conviccions pedagògiques entorn de l'educació sexual al llarg de l'etapa de primària. [...]
2018
Grau en Educació Primària [896]
Grau en Educació Primària [1140]  
9.
1 p, 974.2 KB L'ajustament psicològic de l'alumnat mitjançant els tallers de creació artística / Balihar Fernández, Marisol ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Al present TFG es pretén cercar com afavorir la competència intercultural de l'alumnat, i avaluar com els tallers de creació artística poden repercutir en l'ajustament psicològic de l'alumnat. Per realitzar la investigació, s'ha fet una recopilació de dades i continguts clars i definits, dels aspectes clau, que han donat lloc al marc teòric del treball. [...]
2018
Grau en Educació Primària [896]
Grau en Educació Primària [1140]  
10.
1 p, 788.8 KB L'ús de les TIC a les aules de primària de Mollet del Vallès / Andrino Tapias, Maria ; Mercader Juan, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball de fi de grau és el resultat d'un treball d'investigació envers l'ús de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació que es fa en els centres d'Educació Primària, concretament, en tres escoles de Mollet del Vallès mitjançant un qüestionari online. [...]
2018
Grau en Educació Primària [896]
Grau en Educació Primària [1140]  

Documents de recerca : 65 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 1,320 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
2 p, 43.8 KB Formació Instrumental [21985] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1997-98
Mestre, Especialitat d'Educació Musical [67]  
2.
1 p, 24.0 KB Direcció [21989] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1997-98
Mestre, Especialitat d'Educació Musical [67]  
3.
2 p, 60.7 KB Didàctica de la Música II [21992] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1997-98
Mestre, Especialitat d'Educació Musical [67]  
4.
3 p, 97.5 KB Didàctica de la llengua i de la literatura [21926] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1997-98
Mestre, Especialitat d'Educació Musical [67]  
5.
1 p, 49.6 KB Conjunt Instrumental [21990] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1997-98
Mestre, Especialitat d'Educació Musical [67]  
6.
2 p, 54.3 KB Llenguatge Musical II [21981] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1997-98
Mestre, Especialitat d'Educació Musical [67]  
7.
1 p, 37.4 KB L'audició musical i la seva didàctica II [22791] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1997-98
Mestre, Especialitat d'Educació Musical [67]  
8.
1 p, 33.5 KB Informàtica musical [21792] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1997-98
Mestre, Especialitat d'Educació Musical [67]  
9.
1 p, 34.1 KB Educació de la Veu i Foniatria Aplicada II [21983] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1997-98
Mestre, Especialitat d'Educació Musical [67]  
10.
2 p, 62.2 KB Llenguatge Musical I [21986] / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1997-98
Mestre, Especialitat d'Educació Musical [67]  

Materials acadèmics : 1,320 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.