Resultats globals: 310 registres trobats en 0.03 segons.
Materials de curs, 306 registres trobats
Documents de recerca, 4 registres trobats
Materials de curs 306 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 85.1 KB Deglució i trastorns relacionats: valoració i intervenció [104147] / Sauca Balart, Andreu ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En acabar l'assignatura l'alumne/a haurà de ser capaç de: Avaluar i diagnosticar els trastorns de l'alimentació i la deglució en totes les edats i etiologies. Saber administrar el MECV-V i altres proves com l'EAT10 i la Tècnica de Payne) Conèixer les bases anatòmiques implicades en els procesos rehabilitadors de la deglució i de les restants post-cirurgia amb resultat de disfàgia. [...]
2017-18
Grau en Logopèdia [1383]  
2.
4 p, 76.9 KB Psicologia evolutiva I: infància [101728] / Luque Cubero, Maria Jose ; Cambra Verges, Cristina ; Serrano Pau, Carrasumada ; Pérez Pérez, Encarna ; Calaf Gozalo, Neus ; Andrés Carrillo, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
a. Aquesta assignatura pretén complementar l'enfoc d'abordatge global d'intervenció logopèdica, des d'una perspectiva en la qual es contemplen tots els aspectes que influeixen en el desenvolupament de les nenes i nens fins els dotze anys. [...]
2017-18
Grau en Logopèdia [1383]  
3.
4 p, 77.0 KB Pràcticum I: Introducció a la pràctica logopèdica [104145] / Calaf Gozalo, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
És una assignatura dividida en dos blocs. Objectius del Bloc I: Aspectes generals de la Logopèdia. 1. Conèixer els conceptes bàsics de les Ciències de la Salut, de les que la Logopèdia en forma part. [...]
2017-18
Grau en Logopèdia [1383]  
4.
4 p, 74.8 KB Malalties neurodegeneratives i demències [101711] / Fontanals Muñoz, Ingrid ; Martí Fàbregas, Joan ; Auge Domenech, Laura ; Lleó Bisa, Alberto ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El temari estudia les principals malalties neurodegeneratives que determinen trastorns cognitius i delllenguatge tant en la població infantil com en l'edat adulta, i prepara els alumnes per a l'estudi sistemàtic de la patologia del llenguatge i els trastorns neuropsicològics acompanyants originats per aquestes malalties,introduint-los en les tècniques específiques de rehabilitació. [...]
2017-18
Grau en Logopèdia [1383]  
5.
4 p, 72.5 KB Lingüística aplicada a les patologies del llenguatge [101731] / Llisterri Boix, Joaquim ; Bartra Kaufmann, Ana ; Picallo Soler, María del Carmen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El contingut de l'assignatura està orientat a integrar els coneixements lingüístics adquirits en altres assignatures a l'anàlisi de les patologies del llenguatge i de la parla. L'assignatura té com a objectius: - Identificar les característiques lingüístiques de diferents patologies de la parla i del llenguatge. [...]
2017-18
Grau en Logopèdia [1383]  
6.
8 p, 93.8 KB Patologia de l'audició, la parla, la veu i la deglució [104143] / Lorente Guerrero, Juan ; García Arumi, Ana Maria ; Pumarola Segura, Felix ; Pellicer Sarasa, Marc ; Piña, Joan ; Naches Solsona, Silvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1 La patologia que afecta al nas, la boca, la faringe, la laringe i l'orella, sol cursar amb trastorns de la comunicació. Els metges i en particular els ORL són sovint les primeres persones a ser consultades quan el llenguatge triga a aparèixer, quan la parla és difícil d'entendre o quan hi ha alguna altra alteració de la veu. [...]
2017-18
Grau en Logopèdia [1383]  
7.
7 p, 92.1 KB Treball de final de grau [101699] / Calaf Gozalo, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu principal del Treball de Fi de Grau (TFG) és que l'estudiant demostri que té capacitat per establir relacions entre diverses matèries del grau, i té un caràcter eminentment professionalitzador. [...]
2017-18
Grau en Logopèdia [1383]  
8.
6 p, 89.4 KB Tractament medicoquirúrgic de les disfonies [101723] / Lorente Guerrero, Juan ; García Arumi, Ana Maria ; Pumarola Segura, Felix ; Pellicer Sarasa, Marc ; Piña, Joan ; Naches Solsona, Silvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
OBJECTIUS DE LES CLASSES TEÒRIQUES 1. En cursar aquesta assignatura l'alumne podrà iniciar-se en el tractament rehabilitador de la veu sobre els quals òbviament haurà d'aprofundir. La qual cosa li permetrà desenvolupar protocols d'actuació logopèdica. [...]
2017-18
Grau en Logopèdia [1383]  
9.
6 p, 85.3 KB Alteracions de la veu: valoració i intervenció [101718] / Calaf Gozalo, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En finalitzar aquesta assignatura, l'estudiant serà capaç de: 1. Dissenyar, implementar i avaluar accions de prevenció de les alteracions de la veu adaptades a diferents poblacions. 2. Portar a terme processos continuats d'avaluació logopèdica de la veu des d'una perspectiva interdisciplinària. [...]
2017-18
Grau en Logopèdia [1383]  
10.
8 p, 99.0 KB Pràcticum III [104191] / Lorente Guerrero, Juan ; Auge Domenech, Laura ; Piña, Joan ; Naches Solsona, Silvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1 BLOC I: L'objectiu fonamental del Bloc I és completar la formació dels estudiants en situacions pràctiques donant una formació professional aplicada a l'alumne com a futur logopeda en pacients afectats de patologies del llenguatge, deglució i audició, en població infantil i adulta. [...]
2017-18
Grau en Logopèdia [1383]  

Materials de curs : 306 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 4 registres trobats  
1.
55 p, 2.1 MB Criteris d'anàlisi de cançons terapèutiques per a la rehabilitació de la disfonia infantil / Moreno Ruiz, Carla ; Presas Plaja, Immaculada ; Calaf Gozalo, Neus, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La cançó infantil és un recurs polivalent a partir del qual és possible treballar diferents objectius d'intervenció logopèdica. En aquest treball es proposen uns criteris d'anàlisi de cançons infantils per al seu ús en la rehabilitació de la disfonia infantil. [...]
2016
Graduat o Graduada en Logopèdia [828]
Graduat o Graduada en Logopèdia [889]  
2.
44 p, 10.4 MB La demència per Cossos de Lewy, comparació del seu perfil lingüístic respecte la malaltia d’Alzheimer i la malaltia de Parkinson amb demència / Sebastián Lázaro, Diana ; Deus Yela, Juan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La Demència per Cossos de Lewy (DCL), una malaltia neurodegenerativa, és considerada la segona causa de demència degenerativa. En el present treball s’estableix el perfil lingüístic de la DCL i es compara vers el de la Malaltia d’Alzheimer (MA) i el de la Malaltia de Parkinson amb Demència (MPD); s’explora el perfil lingüístic d’una dona amb DCL i es compara amb l’evidència empírica. [...]
2015
Graduat o Graduada en Logopèdia [828]  
3.
58 p, 4.7 MB Parlem? : Programa de formació en el desenvolupament del llenguatge infantil per a les mestres d’una escola bressol / Ibáñez Vega, Lara ; Llistosella Cogolludo, Clara ; Pérez Ventayol, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En aquest treball expliquem el programa de formació que hem elaborat, dirigit a les mestres d’escola bressol, per tal que disposin dels coneixements actualitzats, les eines i els recursos per a potenciar el llenguatge que els infants estan adquirint en aquestes etapes inicials. [...]
2015
Graduat o Graduada en Logopèdia [828]  
4.
82 p, 5.0 MB Incidència d’una capacitació específica a auxiliars de geriatria sobre l’alimentació dels pacients amb disfàgia orofaríngia i demència / Bardinet Canto, Mélanie ; García Cabezas, Olga ; Sacristán, Dèlia ; Sauca Balart, Andreu, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La disfàgia orofaríngia (DOF) es defineix com la dificultat de transportar el bol alimentari des de la boca fins a l’esòfag degut a alteracions estructurals o funcionals, com és el cas d’algunes demències que apareixen a la 3ª edat. [...]
2015
Graduat o Graduada en Logopèdia [828]
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.