Resultats globals: 377 registres trobats en 0.04 segons.
Materials de curs, 362 registres trobats
Documents de recerca, 15 registres trobats
Materials de curs 362 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
8 p, 99.5 KB Tradició Literària Occidental I [100253] / Montes Péres, Dámaris ; Gamba Corradine, Jimena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
OBJETIVOS La asignatura pretende: 1) familiarizar a los estudiantes con la noción de tradición literaria y con los criterios históricos, geográficos, culturales e ideológicos que definen la tradición occidental, antigua y moderna (hasta 1800); 2) familiarizar a los estudiantes con los modelos teóricos y las prácticas que constituyen la tradición literaria; 3) familiarizar a los estudiantes con una selección de obras, autores y géneros de algunas de las tradiciones más representativas de la literatura occidental antigua, medieval y moderna a través del estudio de casos; y 4) mejorar la capacidad analítica y crítica de los estudiantes.
2017-18
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
2 documents
2.
5 p, 79.9 KB Pràctiques Externes [103399] / Giralt Soler, Sebastià ; Reeves, Alan Davidson ; Catena Rodulfo, Angels ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Les pràctiques externes s'ofereixen el quart curs del grau. La realització de les pràctiques externes i la seva superació garanteixen: El contacte de l'estudiant, durant el seu període formatiu, amb un àmbit laboral d'interès; El coneixement de les tasques d'aquest àmbit; L'adquisició d'experiència laboral en un sector professional relacionat amb els estudis que realitza.
2017-18
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
3.
8 p, 90.3 KB Introducció a la Lingüística [100228] / Balari Ravera, Sergio ; Cabré Monné, Teresa ; Espinal Farré, M TERESA ; Llisterri Boix, Joaquim ; Mateu Fontanals, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu de l'assignatura és que l'estudiant assoleixi una formació bàsica en lingüística, que inclogui les característiques generals del llenguatge i de les llengües, els principals conceptes referents a l'estructura de la llengua i als aspectes més significatius del seu ús.
2017-18
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis Francesos [988]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
4.
8 p, 88.8 KB Arts i Literatura Italianes [103395] / Arqués Corominas, Rossend ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura Art i Literatura Italians pretén ser, per una banda, una introducció a la metodología de l'estudi de la interrelació entre les arts i la literatura i, per l'altra, una anàlisi d'aquesta interrelació al llarg de la historia en tres àmbits diferents: Literatura i art pictóric en la història literaria italiana Literatura i art en el naixement del teatre italià Fotografia i literatura italiana El factor Caravaggio al segle XX entre crítica i narrativa En acabar el curs l'alumne ha de demostrar 1. [...]
2017-18
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
5.
8 p, 95.1 KB Idioma Modern I (Portuguès) [100042] / Milheiro Tanqueiro, Helena Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura Idioma Modern I (portuguès) pretén familiaritzar l'estudiant amb els aspectes essencials de la llengua portuguesa actual tant en la seva vessant escrita com oral, de manera que a la fi del curs l'alumne hagi adquirit una competència elemental de la llengua, tant en els seus aspectes comunicatius com en el domini dels aspectes morfològics, fonètics, lèxics i gramaticals pertinents.
2017-18
Grau en Humanitats [1139]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Filosofia [802]
Grau en Història [803]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Història de l'Art [807]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Musicologia [809]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Arqueologia [811]
Grau en Antropologia Social i Cultural [821]
Grau en Geografia i Ordenació del Territori [824]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
6.
7 p, 85.8 KB Cine i Literatura Italians [103394] / Aguila Ruzola, Helena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
A la fi del curs l'estudiant hauria d'haver adquirit capacitats relacionades amb les indicacions exposades en l'apartat dels continguts, com: - Conèixer les línies mestres de la història del cinema italià del període objecte d'estudi i les seves relacions amb la literatura. [...]
Al terminar el curso el estudiante debería haber adquirido capacidades relacionades con las indicaciones expuestas en el apartado de los contenidos como: - conocer las líneas maestras de la historia del cine italiano y sus relaciones con la literatura. [...]

2017-18
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
2 documents
7.
8 p, 88.8 KB Qüestions de gramàtica comparada [100688] / Picallo Soler, María del Carmen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest curs presentarà les idees generals i els resultats de la recerca en sintaxi dels darrers decennis. Es discutiran una sèrie de problemes sintàctics que plantegen diversos fets empírics, tant en les llengües romàniques com d'altres famílies lingüístiques. [...]
2017-18
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
8.
6 p, 89.4 KB Literatura Nord-Americana del Segle XIX [100248] / Pujolras Noguer, Esther ; Pividori Gurgo, Maria Cristina ; Gimeno Pahissa, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1) L'assignatura 'Literatura nord-americana del segle XIX' ofereix una introducció a la narrativa i poesia publicades als Estats Units al llarg del segle XIX, mitjançant la lectura, l'anàlisi, el debat i la interpretació de textos escrits pels principals autors d'aquell moment. [...]
1. This subject fosters the analysis, debate and interpretation of fiction, essays and poetry written in the United States during the 19th century. 2. The academic preparation deriving from this subject is essential for all remaining subjects within the 1 2. [...]

2017-18
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
2 documents
9.
7 p, 89.6 KB Tecnologies del Llenguatge [100194] / Llisterri Boix, Joaquim ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura s'adreça als estudiants interessats en les aplicacions de la lingüística al desenvolupament d'eines, aplicacions, serveis i recursos que faciliten la interacció entre persones o entre persones i sistemes informàtics mitjançant el tractament computacional del llenguatge i de la parla. [...]
2017-18
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
10.
10 p, 100.6 KB Semàntica i Pragmàtica [100239] / Espinal Farré, M TERESA ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest curs és una introducció a l'estudi del significat lingüístic. Hi ha dues branques d'aquesta disciplina: la semàntica, estudi del significat lingüístic, composicional, codificat per la gramàtica, i la pragmàtica, estudi del significat inferencial, propi dels participants en els actes conversatoris. [...]
2017-18
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  

Materials de curs : 362 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 15 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
28 p, 688.7 KB The Meanning of Nonsense in Children's Victorian Literature. The Phiolosophy and Psychoanalysis beneath Edward Lear's Book of Nonsense / Quintana Fuertes, Yaiza ; Monnickendam, Andrew, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Since its first appearance in the Victorian Period, Nonsense has been considered a mere source of amusement and laughter. It has been classified as another children’s literary genre, something to be used only to entertain them. [...]
2017
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
2.
60 p, 887.1 KB Les contes populaires comme expression de l'indetité culturelle. Analyse comparative de quatre récits merveilleux du Nord de la France et de leurs variantes universelles / Hermida Rodríguez, Míriam ; Favret, Catherine, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Francesa i Romànica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
D'àprès François Le Tollec, la tradition orale et populaire, synonyme de patrimoine culturel et linguistique, est la preuve de l'identité du peuple. Dans ce travail, je vise à constater, à travers quatre récits merveilleux du Nord de la France et leurs variantes, à quel point la littérature orale est représentative de cette región francophone. [...]
Segons François Le Tollec, la tradició oral i popular, sinònim del patrimoni cultural i lingüístic, és la prova de la identitat d’un poble. En aquest treball pretenc constatar, a través de quatre rondalles meravelloses del Nord de França i de les seves variants, fins a quin nivell la literatura oral és representativa d’aquesta regió francòfona. [...]

2016
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
3.
35 p, 873.1 KB La femme créatrice dans Monsieur Vénus de Rachilde / Alonso Caballero, Alba ; Faciabén Lago, Jéssica, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Dans le roman de Rachilde Monsieur Vénus (1884) l' autrice nous présente deux personnages qui mènent une relation hors de toute patrique courante. L'inversion des rôles sexuels est le début d'un procédé créatif dont nous analyserons les conséquences et les implications. [...]
A la novel·la de Rachilde Monsieur Vénus (1884) l'autora en presenta dos personatges que porten una relació fora de tota pràctica corrent. La inversió dels rols sexuals és l'inici d'un procés creatiu del qual analitzarem les conseqüències i les implicacions. [...]

2016
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
4.
28 p, 391.8 KB The Irreconcilable relationship between Africa and America as portrayed in Teju Cole's Open City the question of national identity and the path towards transnationalism / Rodríguez Ferrer, Tamara ; Pujolràs Noguer, Esther, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The relationship between Africa and America started centuries ago due to the Slave Trade. Since that moment, the tensions between the two lands have been a recurrent topic in literature. Many writers have portrayed this ambiguous and controversial relationship in different ways. [...]
La relació entre Àfrica i Amèrica va començar segles enrere com a conseqüència de la esclavitud. Des d'aquest precís moment, les tensions entre els dos continents ha sigut un tema recurrent a la literatura, ja que diferents autors han volgut plasmar des de diferents punts de vista la seva pròpia visió d'aquesta difícil relació. [...]

2016
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
5.
46 p, 379.2 KB Speaking the Unspeakable : Subversive Eroticism in Kate Chopin’s The Awakening and Edith Wharton’s Summer / Martínez Boada, Alejandra ; Gimeno Pahissa, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This research analyzes and compares the use of eroticism as a means of subversion in Kate Chopin’s The Awakening and Edith Wharton’s Summer. Being published in a notably repressive period, especially concerning female sexuality, these two novels, by putting their focus in their heroines’ sexual awakening, transgressed the social norms of their time. [...]
Aquesta recerca analitza i compara l’ús de l’erotisme com a eina subversiva en The Awakening, de Kate Chopin, i Summer, d’Edith Wharton. Publicades en un període notablement repressiu, sobretot quant a la sexualitat femenina, aquestes novel·les, focalitzades en el despertar sexual de les seves protagonistes, van transgredir les normes socials de l’època. [...]

2016
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
6.
45 p, 767.2 KB Pater Familias in Pride and Prejudice : dysfunctionality in the Bennet Family and in the British Monarchy / Sigalat Vayà, Blanca ; Owen, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The end of the 18th century was a time of change that led to the French Revolution and the Napoleonic Wars. Jane Austen's world was deeply affected by those events. Not only was the French invasion a threat, but there were also conflicts between Jacobins and anti-Jacobins (British supporters and opponents, respectively, of the French Revolution) that put the British social system at stake. [...]
El final del segle XVIII va ser un temps de canvi que va conduir a la Revolució Francesa i les Guerres Napoleòniques. El món de Jane Austen es va veure profundament afectat per aquests esdeveniments. [...]

2016
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
7.
32 p, 454.8 KB The Book of Margery Kempe (1501) : The Construction of Women’s Authority in a Proto-feminist Context / Pujolràs Borrut, Laura ; Font Paz, Carme, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Margery Kempe was an English Christian mystic famous for dictating to two ecclesiastical scribes The Book of Margery Kempe, regarded by scholars as the first autobiography written in English. Throughout the Book, the reader recognizes in Kempe many features with our present-day Feminism. [...]
Margery Kempe fou una mística anglesa coneguda per haver dictat a dos frares The Book of Margery Kempe, considerat com la primera autobiografia en anglès. Al llarg del llibre, el lector s’adona que Kempe comparteix algunes característiques amb el què actualment definiríem com a Feminisme. [...]

2016
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
8.
27 p, 504.5 KB Portrayal of African American English in Mainstream Media / Ruiz Garcia, Laura ; Tubau Muntaña, Susagna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologa Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Analysis of African American English in pieces of mainstream media with the objective of determining whether the variety is accurately represented from a syntactic and phonological point of view. Our hypothesis was that we would find a simplified version of the variety that only included enough features for the audience to identify it, but no so many that it would impair comprehension. [...]
Anàlisi de l'Anglès negre als principals mitjans de comunicació amb l’objectiu de determinar si la varietat està representada de manera rigorosa des d’un punt de vista sintàctic i fonològic. [...]

2016
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
9.
27 p, 504.3 KB Learning English Tenses through Spanish Grammar : When Using the L1 Benefits ESL Learning / López Garrido, Ramon ; Reeves, Alan Davidson, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística.) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The current teaching trend of ESL is focused on maximizing the use of the L2 so that the student learns the language through linguistic immersion. This approach leaves the L1 out of the game, even though research has shown it can also be beneficial for the learner. [...]
2016
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
10.
27 p, 504.3 KB Learning English Tenses through Spanish Grammar : When Using the L1 Benefits ESL Learning / López Garrido, Ramon ; Reeves, Alan Davidson, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The current teaching trend of ESL is focused on maximizing the use of the L2 so that the student learns the language through linguistic immersion. This approach leaves the L1 out of the game, even though research has shown it can also be beneficial for the learner. [...]
La tendència actual a l'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera està focalitzada en la maximització de la utilització de la Llengua 2 per tal que l'aprenentatge es realitzi a través de la immersió. [...]

2016
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  

Documents de recerca : 15 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.