Resultats globals: 953 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 262 registres trobats
Materials acadèmics, 691 registres trobats
Documents de recerca 262 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
151 p, 6.4 MB Com sé que es besa la besaré. Procés creatiu d'una exposició urbana a través del vídeo mapping: 100 anys d'El poema de la rosa als llavis / Vaillo Solé, Maria ; Martín Pascual, Miguel Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Com sé que es besa la besaré planteja el procés de creació d'una obra d'art urbà realitzada amb light art, concretament a partir de la tècnica visual del vídeo mapping, on la narració esdevé més important que la pròpia obra en sí. [...]
Como sé que se besa la besaré plantea el proceso de creación de una obra de arte urbano realizada con light art, concretamente a partir de la técnica visual del vídeo mapping, donde la narración deviene más importante que la propia obra en sí. [...]
Como sé que se besa la besaré poses the process of creating a work of street art made with light art, specifically using the visual technique of video mapping, in which the narration becomes more important than the work itself. [...]

2021
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
2.
111 p, 1.6 MB YouTube com a eina de comunicació política: El cas de les eleccions del 14F a Catalunya / Boada Torre-Marín, Judit ; Palencia Villa, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"YouTube com a eina de comunicació política: El cas de les eleccions del 14F a Catalunya" analitza la campanya electoral de 2021 a el Parlament de Catalunya. Es centra en l'ús de les xarxes socials que fan els partits polítics amb representació al Parlament i com aquest s'enfoca als perfils dels votants definits pel CEO de cada un dels partits en qüestió. [...]
"YouTube como herramienta de comunicación política: El caso de las elecciones del 14F en Cataluña" analiza la campaña electoral de 2021 al Parlamento de Catalunya. Se centra en el uso de las redes sociales que hacen los partidos políticos con representación en el Parlamento y cómo se enfoca al perfil de los votantes definidos por el CEO de cada uno de dichos partidos. [...]
"YouTube as a political communication tool: The case of the 14F election in Catalonia. " Is an analysis of the 2021 election campaign for Parliament of Catalonia. It analyses the use of social media made by the political parties that have representation in that particular chamber and how the campaigns are designed towards each of the parties voter's profile. [...]

2021
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
3.
142 p, 3.7 MB La representación del trastorno obsesivo-compulsivo en la ficción. El caso de la serie británica Pure / Viedma Guirao, Andrea ; Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació estudia la representació del trastorn obsessiu-compulsiu (TOC) en la sèrie televisiva Pure per determinar si el seu relat contribueix a l'estigmatització de la patologia. El marc teòric de referència recull les recomanacions sobre el tractament de la salut mental en els mitjans audiovisuals (CAC) i s'utilitza l'anàlisi de contingut per estudiar aspectes del discurs com l'autenticitat de la simptomatologia, la visibilitat de les vies de tractament o l'ús de l'humor. [...]
La investigación estudia la representación del trastorno obsesivo-compulsivo (TOC) en la serie televisiva Pure para determinar si su relato contribuye a la estigmatización de la patología. El marco teórico de referencia recoge las recomendaciones sobre el tratamiento de la salud mental en los medios audiovisuales (CAC) y se utiliza el análisis de contenido para estudiar aspectos del discurso como la autenticidad de la sintomatología, la visibilidad de las vías de tratamiento o el uso del humor. [...]
The research studies the representation of obsessive-compulsive disorder (OCD) in the television series Pure to determine if its story contributes to the stigmatization of the disorder. The theoretical framework of reference includes the recommendations on the treatment of mental health in the audiovisual media (CAC) and content analysis is used to study aspects of the discourse such as the authenticity of the symptoms, the visibility of the clinical pathways or the use of humor. [...]

2021
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
4.
142 p, 1.5 MB Les adaptacions en el cinema de Stanley Kubrick : una anàlisi comparativa entre les obres originals i les transposicions / Sanz Nolla, Irene ; Uceda i Oliver, Guillem ; Palencia Villa, Rosa María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza l'obra de Stanley Kubrick durant la seva etapa anglesa a partir de les obres literàries originals en què es basen les seves pel·lícules. Gràcies a la investigació i a una bibliografia adequada es vol establir una comparativa entre la construcció de la trama i la ideologia de cadascuna de les obres literàries amb el film corresponent realitzat pel director estatunidenc.
El presente trabajo analiza la obra de Stanley Kubrick durante su etapa inglesa a partir de las obras literarias originales en las que se basan sus películas. Gracias a la investigación y a una bibliografía adecuada se quiere establecer una comparativa entre la construcción de la trama i la ideologia de cada una de las obras literarias con el correspondiente film realizado por el director estadounidense.
Th present work analyzes the work of Stanley Kubrick during his English stage from the original literary works on which they are based. Proper research and bibliography seeks to establish a comparison between the construction of the plot and the ideology of each of the literary works with the corresponding film made by this American director.

2021
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
5.
227 p, 35.3 MB Un autorretrato en construcción : ideación, preproducción y realización de un cortometraje / Sangalli Borrego, María ; Longhi, Ludovico, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Ideació, preproducció i realització d'un projecte de curtmetratge de 10 minuts. Un autoretrat ficcionat sobre la pròpia autora en el que cerca mostrar-se vulnerable, aprofundint en les seves pors, frustracions i aspiracions a través del personatge d'en Víctor. [...]
Ideación, preproducción y realización de un proyecto de cortometraje de 10 minutos. Un autorretrato ficcionado sobre la propia autora en el que busca mostrarse vulnerable, ahondando en sus miedos, frustraciones y aspiraciones a través del personaje de Víctor. [...]
Design, pre-production and production of a 10-minute short film project. A fictionalized self-portrait about the author herself in which she seeks to show herself vulnerable, delving into her fears, frustrations and aspirations through the character of Víctor. [...]

2021
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
6.
265 p, 2.1 MB El análisis de los estereotipos en la comedia adolescente desde una perspectiva narratológica, de género (feminista y queer) y poscolonial / Sánchez Liceras, Alba ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta recerca té com a objecte d'estudi analitzar els estereotips que apareixen en les pel·lícules de comèdia adolescent. Per fer-ho, es realitzarà un anàlisi narratologia, de gènere (feminista i queer) i postcolonial dels personatges per poder realitzar una classificació, una comparació i una descripció sobre els personatges a partir de la selecció de llargmetratges que pertanyen al gènere teen comedy.
Esta investigación tiene como objeto de estudio analizar los estereotipos que aparecen en las películas de comedia adolescente. Para hacerlo, se realizará un análisis narratología, de género (feminista y queer) y poscolonial de los personajes para poder realizar una clasificación, una comparación y una descripción sobre los personajes a partir de la selección de largometrajes que pertenecen al género teen comedy.
This research is intended to analyze the stereotypes that appear in teen comedy genre films. To do this, a narrative, gender (feminist and queer) and postcolonial analysis of the characters will be done to make a classification, a comparison and a description of the characters from the selection of feature films that belong to the teen genre.

2021
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
7.
405 p, 14.3 MB Proyecto de guion y dirección artística de la serie para Internet Las Malas Lenguas / Piris Jiménez, Andrea ; Sánchez Garnica, Laura ; Sosa García, Alba ; Santamarina Blanco, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte de guió i direcció artística de la sèrie per Internet Las Malas Lenguas es basa en la creació de sis guions per a la primera temporada, que relaten la transformació personal de Marcos arran de conèixer un nou ambient completament diferent del seu actual entorn conservador. [...]
El proyecto de guion y dirección artística de la serie para Internet Las Malas Lenguas se basa en la creación de seis guiones para la primera temporada, que relatan la transformación personal de Marcos a raíz de conocer un nuevo ambiente completamente distinto a su actual entorno conservador. [...]
The script and art direction project for the Internet series Las Malas Lenguas is based on the creation of six scripts for the first season, which tell the story of Marcos' personal transformation as a result of learning about a new environment completely different from his current conservative environment. [...]

2021
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
8.
78 p, 4.9 MB Localitzacions cinematogràfiques i el procés de scouting : estudi de la seva situació en el context audiovisual actual / Otero Jorba, Madrona ; Uyà Puigmartí, Rafael, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En la narrativa audiovisual l'espai és un dels eixos centrals del relat. Les localitzacions cinematogràfiques, per tant, són un element rellevant per contextualitzar un producte audiovisual. Aquest projecte tracta de remarcar el valor dels escenaris cinematogràfics i analitzar el procés d'scouting que es duu a terme per localitzar-los. [...]
En la narrativa audiovisual el espacio es uno de los ejes centrales del relato. Las localizaciones cinematográficas, por tanto, son un elemento relevante para contextualizar un producto audiovisual. [...]
In audiovisual narrative, space represents a pivotal axis of the story being related. Hence the reason why cinematographic locations are such a relevant component in order to contextualise an audiovisual product. [...]

2021
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
9.
54 p, 9.4 MB Estratègia de creació de continguts : creació d'una campanya de comunicació i marca personal en xarxes socials / Mitjavila i de Miguel, Albert ; Marca Frances, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball es duu a terme una estratègia de creació de continguts per a una campanya de comunicació de marca personal. Es crea tota l'estratègia i producció de continguts de la marca personal de Loli Ortega, una maquilladora professional. [...]
En este trabajo se lleva a cabo una estrategia de creación de contenidos para una campaña de comunicación de marca personal. Se crea toda la estrategia y producción de contenidos de la marca personal de Loli Ortega, una maquilladora profesional. [...]
This project is about the creation of a content creation strategy for a personal brand communication campaign. The entire strategy and content production of the personal brand of Loli Ortega, a professional makeup artist, is created. [...]

2021
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
10.
464 p, 32.5 MB Por si no recuerdas : ideación, diseño y preproducción de una serie melodramática sobre el Alzheimer para una plataforma VoD / Margalef Alsina, Maria ; Ruano Castro, Beatriz ; Gómez Gonzàlez, Ángel Custodio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte d'ideació d'un melodrama familiar en format sèrie pensat per a ser produït posteriorment per a una plataforma. Por si no recuerdas, que té com a temàtica principal l'Alzheimer, retrata l'impacte que suposa aquesta malaltia no sols per a qui la pateix, sinó també per al seu entorn. [...]
Proyecto de ideación de un melodrama familiar en formato serie pensado para ser producido posteriormente para una plataforma. Por si no recuerdas, que tiene como temática principal el Alzheimer, retrata el impacto que supone esta enfermedad no solo para quien la sufre, sino también para su entorno. [...]
Ideation project of a family melodrama in serial format intended to be produced later for a platform. Por si no recuerdas, which has Alzheimer's as its main theme, shows the impact of this disease not only for those who suffer from it, but also for their family. [...]

2021
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  

Documents de recerca : 262 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 691 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 117.3 KB Qüestions d'Actualitat i Tendències del Sector Audiovisual [105015] / Andreu Sanchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Coneixement i anàlisi de les tendències i les qüestions d'actualitat de l'audiovisual.
Knowledge and analysis of current trends and issues in the audiovisual field.
Conocimiento y análisis de las tendencias y cuestiones de actualidad del audiovisual.

2022-23
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
2.
4 p, 119.1 KB Tècniques de Realització i Direcció Sonora [105010] / Balsebre Torroja, Armand ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Creació i Realització Audiovisual, la qual es desenvolupa al llarg del tercer i quart curs del Grau. Es tracta d'una matèria formada per nou assignatures, l ́objectiu principal de les quals és proporcionar coneixements específics sobre les estratègies creatives en disseny, producció, realització, edició i postproducció dels missatges de la Comunicació Audiovisual. [...]
This subject is in the field of the audiovisual creation and production for third and fourth grade students. This field consists of nine subjects, the main aim of which is providing specific expertise about creative strategies in design, production, directing, editing and post-production messages in Audiovisual Communication. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Creación y Realización Audiovisual, la cual se desarrolla a lo largo del tercer i cuarto curso del Grado. Se trata de una materia formada por nueve asignaturas, cuyo objetivo principal es proporcionar conocimientos específicos sobre las estrategias creativas en diseño, producción, realización, edición y postproducción de los mensajes de la Comunicación Audiovisual. [...]

2022-23
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
3.
5 p, 121.7 KB Sociologia de la Cultura [104999] / Astor, Avi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius principals d'aquest curs són els següents: a) Aprendre a interrogar-se sociològicament sobre la cultura en sentit ampli b) Conèixer les principals perspectives teòriques que ens ajuden a comprendre els processos d'adquisició cultural i el paper que juga la cultura en la construcció social de la realitat c) Adquirir eines per poder analitzar de forma empírica els fenomens culturals, posar-los en context i entendre la seva significació.
The main objectives of this course are: a) To learn to think sociologically about culture broadly conceived b) To understand the main theoretical perspectives for examining processes of cultural acquisition and the role of culture in the social construction of reality c) To acquire tools for analyzing cultural phenomena empirically, putting them into context, and understanding their meaning.
Los objetivos principales de este curso son los siguientes: a) Aprender a interrogarse sociológicamente sobre la cultura en sentido amplio b) Conocer las principales perspectivas teóricas que nos ayudan a conocer los procesos de adquisición cultural y el papel que juega la cultura en la construcción social de la realidad c) Adquirir herramientas para poder analizar de forma empírica los fenómenos culturales, ponerlos en contexto y entender su significación.

2022-23
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
4.
4 p, 117.4 KB Perspectiva Històrica del Món i de l'Art Contemporani [104997] / Enjuanes Puyol, Sol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu principal de l'assignatura és estimular el pensament crític a través de l'anàlisi d'obres d'art en el context culturai i històric en el que sorgeixen i enriquir la cultura visual de l'estudiantat. [...]
The main objective is to stimulate the critical thinking through the analysis of contemporary art and its historical and cultural context and to enrich the visual culture of the students. The methodological objectives are to: - familiarize students with the methods of analysis of art and visual culture - promote the use of appropriate vocabulary and specialised information sources - identify gender, ideological and cultural biases in the history of art - encourage creativity - facilitate the transfer of acquired knowledge to audiovisual media.
El principal objetivo de esta asignatura es estimular el pensamiento crítico a través del análisi de obras de arte en el contexto cultural e histórico en el que surgen y enriquecer la cultura visual del estudiantado. [...]

2022-23
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
5.
5 p, 125.0 KB Tecnologies de la Informació i la Comunicació [103841] / Guimera Orts, Josep Àngel ; Vila Triadú, Joan ; Longhi, Ludovico ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura s'integra dins la matèria "Comunicació", que inclou també les assignatures d'Història de la comunicació, Llenguatges comunicatius escrits i audiovisuals, Estructura de la comunicació i Teories de la comunicació. [...]
This course is part of the subject "Communication", which also includes the subjects of History of Communication, Written and Audiovisual Communication Languages, Structure of Communication and Communication Theories. [...]
Esta asignatura se integra dentro de la materia "Comunicación", que incluye también las asignaturas de Historia de la comunicación, Lenguajes comunicativos escritos y audiovisuales, Estructura de la comunicación y Teorías de la comunicación. [...]

2022-23
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
6.
4 p, 114.2 KB Teories de la Comunicació [103840] / Chillon Asensio, Lluís Albert ; Salord Trampal, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius formatius generals de l'assignatura consisteixen en què els alumnes comprenguin els fonaments filosòfics i antropològics de les principals teories del camp de la comunicació, així com les elaboracions conceptuals i els enfocaments crítics que se'n deriven, amb especial èmfasi en la funció cultural que duen a terme. [...]
The general educative objectives of the subject are: that students achieve to understand the philosophical and antropological basis of the main theories of communication, and also the theoretical and critical developments derived from them, with singular attention paid to their cultural function. [...]
Los objetivos formativos generales de la asignatura consisten en que los alumnos comprendan los fundamentos filosóficos y antropológicos de las principales teorías de la comunicación, así como las elaboraciones conceptuales y los enfoques críticos que de ellos se derivan, con especial énfasis en la función cultural que llevan a cabo. [...]

2022-23
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
7.
4 p, 117.4 KB Teoria i Pràctica del Documental [103031] / Martin Pascual, Miguel Angel ; Santamarina Blanco, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conèixer la història del documental i aprendre els llenguatges i especificitats per tal de desenvolupar la capacitat de realitzar projectes documentals crítics i imaginatius.
Know the history of the documentary and learn the languages and specificities to develop the ability to make critical and imaginative documentary projects.
Conocer la historia del documental y aprender los lenguajes y especificidades para desarrollar la capacidad de realizar proyectos documentales críticos e imaginativos.

2022-23
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
Grau en Periodisme [1432]
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
Grau en Periodisme [971]
3 documents
8.
7 p, 137.3 KB Estructura del Sistema Audiovisual [103021] / Bonet Bagant, Montse ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura Obligatòria s'ubica dintre de la matèria Indústria Audiovisual, impartida entre el tercer i el quart curs del grau. Per tant, els objectius formatius d'aquesta assignatura es materialitzen en el conjunt que forma amb l'altra assignatura que també és part de la matèria, Models de Gestió de l'Empresa Audiovisual (Optativa) ambdues de 6 crèdits ECTS. [...]
This Compulsory subject is part of the Audiovisual Industry area, taken between the third and fourth academic year of the degree. Therefore, the educational objectives of this subject must be added to those of the other one that is also part of the area, Models de Gestió de l'Empresa Audiovisuall, Optional, both of 6 ECTS credits. [...]
Esta asignatura Obligatoria se ubica dentro de la materia Industria Audiovisual, impartida entre el tercer y cuarto curso del grado. Por lo tanto, los objetivos formativos de esta asignatura se materializan en el conjunto que forma con la otra asignatura que también es parte de la materia, Modelos de Gestión de la Empresa Audiovisual (Optativa), ambas de 6 créditos ECTS. [...]

2022-23
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
9.
5 p, 122.7 KB Llenguatge Multimèdia [105020] / Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Sanchez Rios, Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius bàsics de l'assignatura són: Aportar coneixements bàsics sobre els llenguatges en mitjans digitals, fent especial èmfasi en les seves especificitats de caràcter tecnològic i cultural. [...]
The basic objectives of the subject are: Provide basic knowledge about languages in digital media, with special emphasis on their specificities of a technological and cultural nature. To deepen in the specific techniques and knowledge necessary for the creation of contents in digital media. [...]
Los objetivos básicos de la asignatura son: Aportar los conceptos generales y las bases teóricas del lenguaje audiovisual como herramienta eficaz de producción de mensajes y de contenidos. Aportar conocimientos básicos sobre los lenguajes en medios digitales, haciendo especial énfasis en sus especificidades de carácter tecnológico y cultural. [...]

2022-23
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
10.
5 p, 119.4 KB Mètodes i Fonts d'Investigació en Comunicació [105014] / Molina Rodríguez-Navas, Pedro ; Menéndez Signorini, Jesica Ana Florencia ; Ferrer Rodriguez, Iliana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de Mètodes i Fonts d'Investigació en Comunicació és que l'alumnat tingui els coneixements i competències suficients per poder desenvolupar (avaluar) un estudi amb rigor científic. Aquesta és una assignatura obligatòria. [...]
The objective of Reserach Methods and Sources in Communication is that students obtain the knowledge and skills they need to develop (or to evaluate) a reserch. The main objective is to help students to: a) Face up (and evaluate) a scientific research in the field of communication (know how to act) b) Develop critical and self-critical ability to analyse communcative practices (know how).
El objetivo de Métodos y Fuentes de Investigación en Comunicación es que el alumnado obtenga el conocimiento y las competencias necesarias para poder desarrollar (evaluar) un estudio con rigor científico. [...]

2022-23
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents

Materials acadèmics : 691 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.