Resultats globals: 1,695 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 962 registres trobats
Materials acadèmics, 733 registres trobats
Documents de recerca 962 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
150 p, 2.3 MB Estudi de recepció d'un programa d'infosàtira en la joventut catalana : el cas del Polònia / Talavera Prat, Mar ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza la recepció del Polònia per part de la joventut catalana, partint de l'estudi de l'infoentreteniment i de la diagnosi d'aquesta generació amb dos punts de referència, el món audiovisual i la seva connexió amb la política. [...]
El presente trabajo analiza la recepción del Polonia por parte de la juventud catalana, partiendo del estudio del infoentretenimento y de la diagnosis de esta generación con dos puntos de referencia, el mundo audiovisual y su conexión con la política. [...]
The current work analyses the Polonia's reception of Catalan youth, based on the research of the infotainment and the diagnosis of this generation with two landmarks, the audiovisual world and its connection with politics. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
2.
100 p, 5.0 MB El fenómeno youtuber : los líderes de opinión / Llavero García, Andrea ; Oliva Lloveras, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte de reportatge audiovisual centrat en la transformació de la funció del youtuber en la societat i les noves oportunitats que brinda i podria arribar a proporcionar YouTube com a mitjà de comunicació. [...]
Proyecto de reportaje audiovisual centrado en la transformación de la función del youtuber en la sociedad y las nuevas oportunidades que brinda y podría llegar a proporcionar YouTube como medio de comunicación. [...]
Audiovisual report project focused on transforming the role of being a YouTuber in nowadays' society, the new opportunities that this offers, and that this platform could eventually provide as a way of communication. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
3.
160 p, 11.4 MB Pla de Xarxes Socials de l'Ajuntament de Lleida / Bastons Vilaltella, Anna ; Danés Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Proposta de Pla de Xarxes Socials per a l'Ajuntament de Lleida, ja que no disposa d'una planificació per als mitjans socials, malgrat ser un usuari actiu a diverses xarxes. Per aquesta raó, s'estudia el seu cas i es proposen accions estratègiques per resoldre les seves necessitats comunicatives i contribuir a una millor estratègia de comunicació en línia de l'Ajuntament. [...]
Propuesta de Plan de Redes Sociales para el Ayuntamiento de Lleida, puesto que no dispone de una planificación para los medios sociales, a pesar de ser un usuario activo en varias redes. Por esta razón, se estudia su caso y se proponen acciones estratégicas para resolver sus necesidades comunicativas y contribuir en una mejor estrategia de comunicación en línea del Ayuntamiento. [...]
Proposal of Social Media Plan for the City council of Lleida, since it does not have any planning for the social networks, in spite of being an active user. For this reason, it studies his case and propose strategic actions to resolve his communicative necessities and contribute at a better strategy of online communication of the City council. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
4.
103 p, 4.1 MB La evolución de la mujer en los videojuegos : discriminación, empoderamiento y normalización / Romero Martínez, Jonathan ; Martínez Fernández, Jesús, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Radiografia i anàlisi de la figura de la dona en la indústria dels videojocs, un sector dominat per ideals masclistes i misògins durant molts anys. Presenta la percepció sexualitzada del gènere femení, així com la discriminació i l'assetjament de gènere sofert. [...]
Radiografía y análisis de la figura de la mujer en la industria de los videojuegos, un sector dominado por ideales machistas y misóginos durante muchos años. Presenta la percepción sexualizada del género femenino, así como la discriminación y el acoso de género sufrido. [...]
In-depth analysis of the woman figure in the video game industry, a sector dominated by male chauvisim and.
misogynist ideals for many years. It presents the sexualized perception of the female gender, as well as the discrimination and gender harrasment suffered. Furthermore, this investigation has as a dual objective of vindicate acts of gender-based violence and dignify the role of woman in the sector.

2020
Grau en Periodisme [971]  
5.
229 p, 2.3 MB Plan de Comunicación de Crisis para el Zoo de Barcelona / Riera López, Clàudia ; Danés Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte presenta una proposta de Pla de Comunicació de Crisi pel Zoo de Barcelona, que inclou objectius, accions i estratègies de comunicació aplicades per millorar la imatge del parc i revertir la crítica i delicada situació per la qual travessa. [...]
Este proyecto presenta una propuesta de Plan de Comunicación de Crisis para el Zoo de Barcelona, ​​que incluye objetivos, acciones y estrategias de comunicación aplicadas para mejorar la imagen del parque y revertir la crítica y delicada situación por la que atraviesa. [...]
This project presents a proposal of a Crisis Communication Plan for Barcelona Zoo, which includes objectives, actions and communication strategies applied to improve the park's image and reverse the critical and delicate situation it is going through. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
6.
133 p, 2.9 MB Desenvolupament d'estratègies de comunicació per aconseguir "engagement" de les Generacions Z i Y amb la marca Patagonia a Espanya / Reventós Guisnet, Joana ; Lopes Da Silva, Elaine Aparecida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació acadèmica té com a objectiu aconseguir un major "engagement" per part de la Generació Z i la Millenial (Y) amb la marca Patagonia a Espanya a través d'estratègies de comunicació. [...]
Esta investigación académica tiene como objetivo conseguir un mayor "engagement" de la Generación Z y la Millenial (Y) con la marca Patagonia en España a través de estrategias de comunicación. Para conseguirlo, se ha realizado un estudio de la industria de la moda sostenible y la marca Patagonia, y un estudio de la Generación Z y Millenial como grupos consumidores. [...]
This academic research aims to achieve a greater engagement from the Z and Y Generations with the brand Patagonia in Spain through communication strategies. To achieve this, I have conducted a study of the sustainable fashion industry and the brand Patagonia, and a study of the Generations Z and Y as consumers. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
7.
264 p, 2.5 MB L'star system de la política : tot per un vot / Ramon Martínez, Júlia ; Rabadán Perea, Josep Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els polítics saben que els mass media són l'instrument més eficaç per transmetre el seu missatge a la ciutadania; per això, adapten els seus discursos i actituds a les dinàmiques d'aquests. Seguint aquesta lògica, la comunicació política cada cop conté menys informació i més entreteniment perquè la raó se substitueix per emoció i els arguments es converteixen en atacs. [...]
Los políticos saben que los mass media son el instrumento más eficaz para transmitir su mensaje a la ciudadanía; por eso, adaptan sus discursos y actitudes a las dinámicas de éstos. Siguiendo esta lógica, la comunicación política cada vez contiene menos información y más entretenimiento porque la razón se sustituye por emoción y los argumentos se convierten en ataques. [...]
Politicians know that the mass media are the most effective instrument to transmit their message to the public; for this reason, they adapt their discourses and attitudes to their dynamics. Political communication increasingly contains less information and more entertainment because reason is replaced by emotion and arguments become attacks. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
8.
103 p, 6.3 MB El zine feminista como espacio de empoderamiento : la autoedición en comunidades de mujeres asiáticas migradas / Popescu, Ionut-Cosmin ; Vidal i Castell, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La present investigació té com a objectiu l'exploració del zine feminista com a espai d'empoderament i eina de desenvolupament social i cultural a partir de l'anàlisi de publicacions realitzades per comunitats de dones asiàtiques migrades en els Estats Units, el Regne Unit o Nova Zelanda. [...]
La presente investigación tiene como objetivo la exploración del zine feminista como espacio de empoderamiento y herramienta de desarrollo social y cultural a partir del análisis de publicaciones realizadas por comunidades de mujeres asiáticas migradas en los Estados Unidos, Reino Unido y Nueva Zelanda. [...]
The objective of the following investigation is to explore feminist zines as an empowering space and a social and cultural development tool through the analysis of publications made by migrated asian women in the United States, the United Kingdom and New Zealand. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
9.
83 p, 1.3 MB Històries de solitud, històries de gent gran / Pont Vílchez, Clara ; Casamajó Solé, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest reportatge novel·lat dividit en quatre capítols posa el focus en algunes de les maneres en les què la gent gran acaba sola, diferenciant però els tipus de solitud que hi ha: objectiva i emocional o relacional. [...]
Este reportaje novelado dividido en cuatro capítulos pone el foco en algunas de las maneras en las que la gente mayor termina sola, diferenciando pero los tipos de soledad que hay: objetiva y emocional o relacional. [...]
This novelized report divided into four chapters focuses on some of the ways in which the elderly end up alone, but differentiating the types of loneliness that exist: objective and emotional or relational. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
10.
105 p, 3.3 MB Cobertura de la crisis sanitaria del COVID-19 por parte del diario El Periódico / Planas Parra, Sonia ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball té com a objectiu principal analitzar la comunicació de crisi sanitària que va dur a terme el diari El Periódico en el cas del coronavirus, COVID-19, que va tenir lloc a la Xina a finals de 2019, principis de 2020, i a Espanya des del 31 de gener, quan es va detectar el primer afectat per la malaltia. [...]
Este trabajo tiene como objetivo principal analizar la comunicación de crisis sanitaria que llevó a cabo el diario El Periódico en el caso del coronavirus, COVID-19, que tuvo lugar en China a finales de 2019, principios de 2020, y en España desde el 31 de enero, cuando se detectó el primer afectado por la enfermedad. [...]
The main prupose of this project is to analyze the communication of the health crisis carried out by the newspaper El Periódico in the case of the coronavirus, COVID-19, which took place in China at the end of 2019, beginning of 2020, and in Spain since January 31, when the first person affected by the disease was detected. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 962 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 733 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
3 p, 111.9 KB Pràctiques Externes [104981] / Rodriguez Bonfill, Pepe ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Afavorir que l'alumnat complementi els seus estudis teoric-pràctics amb un contacte directe amb el món professional.
Encourage students to complement their theoretical-practical studies with direct contact with the professional world.
Favorecer que el alumnado complemente sus estudios teórico-prácticos con un contacto directo con el mundo profesional.

2021-22
Grau en Periodisme [1432]
3 documents
2.
7 p, 126.8 KB Expressió i Argumentació en Català [104970] / Paloma Sanllehí, David ; Badia Capdevila, Ignasi de Loiola ; Sanz Datzira, Josep ; Palomo Berjaga, Vanesa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius formatius de l'assignatura són els següents: 1) Conèixer les característiques i els condicionaments dels textos propis dels mitjans de comunicació. 2) Analitzar l'estandardització de la llengua catalana oral en el procés de normalització i consolidació lingüístiques. [...]
1) To know the characteristics and conditions of the media texts in Catalan language 2) To analyze the standardisation process in oral Catalan language 3) To know and master expression and argumentation in Catalan language. [...]
Los objectivos formativos de la asignatura son los siguientes: 1) Conocer las características y los condicionantes de los textos propios de los medios de comunicación en catalán. 2) Analizar la estandarización de la lengua catalana en el proceso de normalización y consolidación lingüísticas. [...]

2021-22
Grau en Periodisme [1432]
3 documents
3.
5 p, 120.4 KB Teoria i Estructura Econòmica [103127] / Viladomiu Canela, Lourdes ; Estévez Martínez, Carmen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Es tracta d'una assignatura de primer cicle que proveeix una formació bàsica en l'àmbit econòmic. No es presuposa cap tipus de formació econòmica prèvia. Els continguts de l'assignatura inclouen una introducció a les estructures bàsiques de l'economia contemporània, incloent els mecanismes de funcionament del mercat i el paper dels principals agents socials als fenòmens econòmics locals i globals. [...]
This is a first cycle subject that provides basic training in the economic field. There is no presupposition of any previous economic training. The contents of the subject include an introduction to the basic structures of the contemporary economy, including the mechanisms of functioning of the market and the role of the main social agents in the local and global economic phenomena. [...]
Se trata de una asignatura de primer ciclo que provee una formación básica en el ámbito económico. No se presupone ningún tipo de formación económica previa. Los contenidos de la asignatura incluyen una introducción a las estructuras básicas de la economía contemporánea, incluyendo los mecanismos de funcionamiento del mercado y el papel de los principales agentes sociales a los fenómenos económicos locales y globales. [...]

2021-22
Grau en Periodisme [1432]
Grau en Periodisme [971]
3 documents
4.
3 p, 217.3 KB Polítiques de Comunicació i Indústries Culturals [103094] / Blasco-Duatis, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectius: Conèixer la naturalesa específica dels diversos àmbits de la gestió pública de la comunicació (els instruments normatius i la seva tramitació; el règim de concessions; la regulació, etc. [...]
Objetivos: Conocer la naturaleza específica de los diversos ámbitos de la gestión pública de la comunicación (los instrumentos normativos y su tramitación, el régimen de concesiones, la regulación, etc. [...]
Objectives and contextualisation: Know the specific nature of the various areas of public communication management (normative instruments and their processing,the concession regime, regulation, etc. ). [...]

2020-21
Grau en Periodisme [1432]
3 documents
5.
4 p, 101.0 KB Fonaments Tecnològics del Periodisme [104990] / Niqui Espinosa, Jacint ; Rueda Gallardo, Francesc J. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
. - Conèixer quins són els processos que intervenen en el periodisme audiovisual i multimèdia . - Aprendre quins són els principals instruments tecnològics que intervenen en aquests processos i les innovacions que s'estan produint en aquest terreny, per veure com els pot influenciar en la seva feina com a comunicadors, en els missatges i en la seva recepció. [...]
. - Conocer los procesos que intervienen en el periodismo audiovisual y multimedia. . - Aprender cuales son los principales instrumentos tecnológicos que intervienen en estos procesos y las innovaciones que se están produciendo en este terreno, para ver cómo pueden influenciar en su trabajo a los comunicadores, en los mensajes y en su recepción. [...]

2020-21
Grau en Periodisme [1432]
3 documents
6.
9 p, 180.3 KB Escriptura Periodística II [104989] / Vidal, David ; Rabadán Perea, José Vicente ; Vall Karsunke, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- L'estudiant conèixerà la història i la teoria del Periodisme informatiu interpretatiu i dels gèneres de la qualitat periodística, en tots els suports en que es desenvolupin. - L'estudiant adquirirà coneixements rudimentaris de filosofia del llenguatge, retòrica, narratologia i estilística aplicats a l'anàlisi i l'escriptura dels gèneres informatius interpretatius. [...]
El estudiante conocerá la historia y la teoría del Periodismo informativo interpretativo y de los géneros de la calidad periodística, en todos los soportes en que se desarrollen. - El estudiante adquirirá conocimientos rudimentarios de filosofía del lenguaje, retórica, narratología y estilística aplicados al análisis y la escritura de los géneros informativos interpretativos. [...]

2020-21
Grau en Periodisme [1432]
3 documents
7.
5 p, 102.0 KB Producció, Expressió i Disseny de Productes Periodístics [104984] / Badajoz Dávila, David ; Entenza Rodríguez, Ana Isabel (Ana Isabel) ; Colet Ruz, Jordi ; Balbuena Palacios, Maria Leonor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Formar professionals preparats en organitzar la informació en els mitjans gràfics. - Aplicar els coneixements del periodisme en l'organització de la informació i en la comunicació en els mitjans gràfics. [...]
Formar profesionales preparados en organizar la información en los medios gráficos. Aplicar los conocimientos del periodismo en la organización de la información y en la comunicación en los medios gráficos. [...]

2020-21
Grau en Periodisme [1432]
3 documents
8.
5 p, 109.2 KB Tecnologies de la Informació i la Comunicació [103852] / Llorens Maluquer, Carles ; Guimerà Orts, Josep Àngel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'ubica dintre de la matèria Comunicació, impartida en el primer i segon curs del grau. Per tant, els objectius formatius d'aquesta assignatura es materialitzen en el conjunt que forma amb la resta d'assignatures de la matèria, totes elles de 6 crèdits ECTS i de formació bàsica: Història de la comunicació, Estructura de la comunicació, Llenguatges comunicatius escrits i audiovisuals i Teories de la comunicació. [...]
La asignatura se ubica dentro de la materia Comunicación, impartida en el primer y segundo curso del grado. Por tanto, los objetivos formativos de esta asignatura se materializan en el conjunto que forma con el resto de asignaturas de la materia, todas ellas de 6 créditos ECTS y de formación básica: Historia de la comunicación, Estructura de la comunicación, Lenguajes comunicativos escritos y audiovisuales y Teorías de la comunicación. [...]

2020-21
Grau en Periodisme [1432]
Grau en Periodisme [971]
3 documents
9.
4 p, 101.6 KB Comunicació Política, Democràcia i Opinió Pública [103591] / Ramón Pinat, Ezequiel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Identificar les relacions entre els mitjans de comunicació, actors polítics i públics. 2. Analitzar la contribució dels mitjans de comunicació a la democràcia. 3. Analitzar els processos de creació de l'opinió pública.
1. Identificar las relaciones entre los medios de comunicación, actores políticos y públicos. 2. Analizar la contribución de los medios de comunicación a la democracia. 3. Analizar los procesos de creación de la opinión pública.

2020-21
Grau en Periodisme [971]
3 documents
10.
6 p, 109.6 KB Treball de Final de Grau [103128] / Ferré Pavia, Carme ; Rodriguez Bonfill, Pepe ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del Treball de Fi de Grau és desenvolupar el conjunt de les competències de la titulació, que han de donar eines tant per a continuar altres estudis com per exercir la professió.
El objetivo del Trabajo de Fin de Grado (TFG) es desarrollar el conjunto de las competencias de la titulación, que deben ofrecer las herramientas necesarias tanto para continuar otros estudios como para ejercer la profesión.

2020-21
Grau en Periodisme [1432]
Grau en Periodisme [971]
3 documents

Materials acadèmics : 733 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.