Resultats globals: 309 registres trobats en 0.02 segons.
Materials acadèmics, 309 registres trobats
Materials acadèmics 309 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
7 p, 115.5 KB Orientació i Intervenció Psicopedagògiques a l'Educació Secundària [42978] / Adell Meseguer, Maria Inmaculada ; Martínez Roca, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius d'aquest mòdul són: 1. - Entendre l'orientació com un procés que acompanya el desenvolupament personal, acadèmic, professional/vocacional i ciutadà de l'alumnat. 2. - Planificar la tutoria com l'espai i el temps de relació, d'aprenentatge social, comunitari i de desenvolupament del pensament crític. [...]
Los objetivos de este módulo son: 1. - Entender la orientación como un proceso que acompaña el desarrollo personal, académico y profesional / vocacional i ciudadano del alumnado. 2. - Planificar la tutoría com el espacio y el tiempo de relación, de aprendizaje social, comunitario y de desarrollo del pensamiento crítico. [...]

2019-20
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documents
2.
5 p, 118.9 KB Intervenció i Assessorament Psicopedagògics a l'Educació Infantil i Primària [42976] / Castell Escuer, Tona ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La intervenció psicopedagògica en educació infantil i educació primària parteix de la concepció que els principis reguladors del procés ensenyament-aprenentatge s'han d'adaptar específicament a les característiques i necessitats que presenten els alumnes, entesa tota l'actuació educativa en aquests nivells com preventiva. [...]
La intervención psicopedagógica en Educación Infantil y Educación Primaria parte de la concepción de que los principios reguladores del proceso enseñanza-aprendizaje deben adaptarse específicamente a las características y necesidades que presentan los alumnos, entendiendo toda actuación educativa en estos niveles como preventiva. [...]

2019-20
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documents
3.
5 p, 105.8 KB Avaluació i Diagnòstic de Necessitats Educatives [42971] / Moreno Oliver, Francisco Javier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius d'aquest mòdul són: 1. Explicar els aspectes clau en un procés d'avaluació 2. Identificar i emprar adequadament els principals instruments, tècniques i recursos d'avaluació i diagnòstic psicopedagògic. [...]
Los objetivos de este módulo son: 1. Explicar los aspectos claves en un proceso de evaluación. 2. Identificar y usar adecuadamente los principales instrumentos, técnicas y recursos de evaluación y diagnóstico psicopedagógicos. [...]

2019-20
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documents
4.
5 p, 107.8 KB Psicopedagogia de l'Aprenentatge al llarg de la Vida [42980] / Alvarez Canovas, Isabel ; Fajardo Martínez, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest és un mòdul busca poder donar un context el suficientment ampli com per poder disposar d'eines i mecanismes per traslladar les funcions de la psicopedagogia al llarg de la vida i això implica dues vessants principals: Treball en xarxa amb tots els agents implicats del territori i fer un ús integrat de les xarxes digitals per poder establir sinergies pràctiques i reals en el món globalitzat en el qual ens trobem per tal d'optimitzar els recursos disponibles entre les diferents institucions. [...]
Este modulo busca dar un contexto suficientemente amplio como para poder disponer de las herramientas y mecanismos para trasladar las funciones de la psicopedagogía a lo largo de la vida y esto implica dos vertientes: Trabajo en red con todos los agentes implicados en el territorio y hacer un uso integrado de la redes digitales para poder establer sinergias prácticas y reales en el mundo globalizado para poder optimizar los recursos disponibles entre las diferentes instituciones. [...]

2019-20
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documents
5.
4 p, 105.3 KB Psicopedagogia a les Organitzacions [42979] / Pérez Romero, Antonio ; Pineda Herrero, Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El mòdul Psicopedagogia a les Organitzacions té tres característiques bàsiques que defineixen el seu disseny: 1. El primer que cal destacar és que es tracta d'un mòdul de caire optatiu. 2. Es focalitza en la perspectiva interna o institucional de les organitzacions educatives i laborals, per això és imprescindible tenir un coneixement mínim sobre l'estructura, finalitats, dinàmiques i relacions que s'estableixen en les institucions educatives i en les organitzacions, ja que sobre aquests elements organitzatius es desenvoluparà el contingut i estratègies de l'assignatura. [...]
El módulo Psicopedagogía en las Organizaciones tiene tres características básicas que definen su diseño: 1. Lo primero que hay que destacar es que se trata de un módulo de carácter optativo. 2. [...]

2019-20
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documents
6.
6 p, 109.3 KB Intervenció Psicopedagògica en Població amb Dificultats Socials [42977] / Sanchez Marin, Sebastia ; Zárate Alva, Nair Elizabeth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius de l'assignatura d'Intervenció psicopedagògica en població amb dificultats socials estan orientats a que els estudiants que cursin aquesta assignatura tinguin les competències necessàries per atendre integralment des de el context escolar als alumnes en situació social desfavorida. [...]
Los objetivos de la asignatura de Intervención psicopedagógica en población con dificultades sociales están orientados a que los estudiantes que cursen esta asignatura tengan las competencias necesarias para atender integralmente, desde el contexto escolar, a los alumnos en situación social desfavorecida. [...]

2019-20
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documents
7.
6 p, 112.4 KB Gestió i Serveis Psicopedagògics [42975] / Llansana González, Joan Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els participants en el màster han realitzat les matèries de 'Diversitat i Currículum' i 'Avaluació i diagnòstic de necessitats educatives', per la qual cosa han fet una primera aproximació als principis i als problemes que podem trobar-nos habitualment en l'àmbit de la psicopedagogia. [...]
Los participantes en el master han realizado las materias de 'Diversidad y Currículo' y 'Evaluación y diagnóstico de necesidades educativas', por lo que tienen un acercamiento a los principios y problemas corrientes que se dan en el ámbito de la psicopedagogía. [...]

2019-20
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documents
8.
4 p, 102.2 KB Treball de Final de Màster [42974] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball de Fi de Màster té per objectiu que el/la estudiant realitzi un anàlisis teòrico-pràctic del context psicopedagògic estudiat a través de la planificació, desenvolupament i avaluació d'un pla d'intervenció que identifiqui possibles àmbits de millora en el camp de la orientació educativa i l'assessorament psicopedagògic.
El Trabajo de Fin de Máster tiene por objetivo que el estudiante realice un análisis teórico-pràctico del contexto psicopedagógico estudiado a través de la planificación, desarrollo y evaluación de un plan de intervención que identifique posibles ámbitos de mejora en el campo de la orientación educativa y el asesoramiento psicopedagógico.

2019-20
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documents
9.
4 p, 101.9 KB Pràctiques Externes [42973] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Llansana González, Joan Josep ; Gaspar Pellin, Maria del Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'estructura del mòdul és comuna als dos itineraris, encara que el seu contingut i desenvolupament està relacionat tant amb els mòduls comuns com amb els mòduls específics corresponent al seu itinerari. [...]
La estructura del módulo es común a los dos itinerarios, aunque su contenido y desarrollo está relacionado tanto con los módulos comunes como con los módulos específicos correspondiendo a su itinerario. [...]

2019-20
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documents
10.
5 p, 106.1 KB Diversitat i Currículum [42972] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El mòdul de Diversitat i Currículum és un mòdul comú en el conjunt del màster. Amb aquest mòdul es pretén que l'estudiant adquireixi una base fonamentada sobre els principis i la conceptualització de la diversitat i cóm aquesta es contempla en el desenvolupament del currículum per competències tenint en compte els agents educatius que intervenen i els processos de col·laboració establerts per portar a terme la intervenció psicopedagògica. [...]
El módulo de Diversidad y Curriculum es un módulo común en el conjunto del máster. Con este módulo se pretende que el estudiante adquiera una base fundamentada sobre los principios y la conceptualización de la diversidad y cómo ésta se contempla en el desarrollo del currículo por competencias, teniendo en cuenta los agentes educativos que intervienen y los procesos de colaboración establecidos para llevar a cabo la intervención psicopedagógica. [...]

2019-20
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documents

Materials acadèmics : 309 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.