1.
|
5 p, 107.5 KB |
Recerca, Formació, Avaluació i Equitat [45009]
/
Pineda Herrero, Pilar ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori de l'especialitat de Desigualtats, Recerca Socioeducativa i Transformaciói és optatiu de la resta d'especialitats. En aquest mòdul es desenvolupen les competències necessàries per a investigar sobre la formació i l'avaluació des de l'òptica de l'equitat educativa. [...] This module is compulsory in the specialty of Inequalities, Socio-educational Research and Transformation, and is optional in the other specialties. This module developes the competencies to do research and to evaluate education from the viewpoint of equity . [...] Este módulo es obligatorio de la especialidad de Desigualdades, Investigación Socioeducativa y Transformación y es optativo del resto de especialidades. En este módulo se desarrollan las competencias necesarias para investigar sobre la formación y la evaluación desde la óptica de la equidad educativa. [...]
2023-24 Màster Universitari en Recerca en Educació [1548]
3 documents
|
|
2.
|
|
3.
|
5 p, 107.1 KB |
Investigar en Educació II: Metodologies i Tècniques de Recerca i Innovació [45004]
/
Tejada Fernández, José ;
Martínez Mínguez, María Lourdes ;
Arnau-Sabatés, Laura ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Objectius específics de tipus cognitiu: Conèixer els components i processos bàsics d'una investigació educativa. Conèixer les implicacions teòrico-pràctiques de la investigació educativa Conèixer les principals metodologies i mètodes de recerca en educació. [...] This module seeks to introduce students in the methodology of research in education Specific cognitive objectives: Know the basic components and processes of an educational reserach. Know the theoretical-practical implications of the research Know the main methodologies and research methods in education Know the main techniques of information production Specific procedural objectives Analyze the methodological context of the educational research Identify the elements or components involved in educational research design Recognize different procedures and methods of educational research Document the research methodologies and methods. [...] Este módulo pretende introducir al alumnado en la metodología de la investigación en educación Objetivos específicos de tipo cognitivos: Conocer los componentes y procesos básicos de una investigación educativa. [...]
2023-24 Màster Universitari en Recerca en Educació [1548]
3 documents
|
|
4.
|
7 p, 113.2 KB |
Cartografies del Gènere: Transicions i Identitats en la Recerca [43218]
/
Rifa Valls, Maria Montserrat ;
Melich Sangra, Joan Carles ;
Olmos Rueda, Patricia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul planteja una mirada transdisciplinar cap als problemes, epistemologies i metodologies de la investigació en educació des dels estudis de gènere, els estudis postcolonials i la teoria crítica. [...] This module introduces a view into the problems, epistemologies and methodologies of research in education from gender studies, postcolonial studies and critical theory. Currently, the research about the construction of identity is being developed in different disciplines that can interact: education, psychology, anthropology, sociology and art, among others. [...] Este módulo plantea una mirada transdisciplinar hacia los problemas, epistemologías y metodologías de la investigación en educación desde los estudios de género, los estudios poscoloniales y la teoría crítica. [...]
2023-24 Màster Universitari en Recerca en Educació [1169] Màster Universitari en Recerca en Educació [1548]
3 documents
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
|
8.
|
7 p, 111.3 KB |
De l'Acció a la Creació en la Innovació i la Recerca [45017]
/
Moron Velasco, Mar ;
Martínez Mínguez, María Lourdes ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
OBJECTIUS DE L'ESPECIALITAT (E6) 1) Analitzar de manera crítica, integral i innovadora el procés de "construcció" de les identitats i la diversitat, contemplant la investigació i innovació en els llenguatges, els discursos i les representacions de l'art, el cos i el moviment. [...] OBJECTIVES OF THE SPECIALTY (E6) 1) To analyze in a critical, integral and innovative way the process of "construction" of identities and diversity, contemplating research and innovation in languages, discourses and representations of art, body and movement. [...] OBJETIVOS DE LA ESPECIALIDAD (E6) 1) Analizar de manera crítica, integral e innovadora el proceso de "construcción" de las identidades y la diversidad, contemplando la investigación e innovación en los lenguajes, los discursos y las representaciones del arte, el cuerpo y el movimiento. [...]
2023-24 Màster Universitari en Recerca en Educació [1548]
3 documents
|
|
9.
|
8 p, 120.3 KB |
La Formació del Pensament Crític, Geogràfic, Històric i Social [45016]
/
Gonzalez Monfort, Maria de las Neus ;
Arís Redó, Nuria ;
Castellví Mata, Jordi ;
Llusà Serra, Joan ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
- Analitzar els diferents aspectes de la formació del pensament històric: temps històric, consciència històrica, imaginació i empatia històrica, interpretació de les fonts i narració històrica. [...] - Analyze the different aspects of the formation of historical thought: historical time, historical consciousness, historical imagination and empathy, interpretation of sources and historical narration. [...] - Analizar los distintos aspectos de la formación del pensamiento histórico: tiempo histórico, conciencia histórica, imaginación y empatía histórica, interpretación de las fuentes y narración histórica. [...]
2023-24 Màster Universitari en Recerca en Educació [1548]
3 documents
|
|
10.
|
6 p, 105.3 KB |
Fonaments de la Innovació i la Recerca en l'Ensenyament de les Ciències Socials [45015]
/
Santisteban Fernandez, Antonio Manuel ;
Arís Redó, Nuria ;
Gonzalez Valencia, Gustavo Alonso ;
Gonzalez Monfort, Maria de las Neus ;
Canals i Cabau, Roser ;
Anguera Cerarols, Carles ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
- Analitzar com es construeix el coneixement social, des de la formació de conceptes socials i de valors socials. - Interpretar aspectes teòrics d'aquest procés, com les representacions socials de la realitat o les relacions i les diferències entre sabers científics i sabers escolars. [...] - Analyzing how social knowledge is constructed, from the formation of social concepts and social values. - Interpreting theoretical aspects of this process, such as social representations or relationships and differences between scientific knowledge and academic knowledge. [...] - Analizar cómo se construye el conocimiento social, desde la formación de conceptos sociales y de valores sociales. - Interpretar aspectos teóricos de este proceso, como las representaciones sociales de la realidad o las relaciones y las diferencias entre saberes científicos y saberes escolares. [...]
2023-24 Màster Universitari en Recerca en Educació [1548]
3 documents
|
|