Results overview: Found 60 records in 0.01 seconds.
Research literature, 1 records found
Course materials, 59 records found
Research literature 1 records found  
1.
24 p, 897.9 KB La legislación como condicionante en la creatividad : perspectiva de género y estereotipos / Chalá Mejía, Priscila ; Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Entre los varios tópicos que rodean al ámbito publicitario, aquellos relacionados con el tratamiento de género, específicamente al femenino, a través de las representaciones de roles y estereotipos en las que, además, el cuerpo tiene especial relevancia, han determinado que la publicidad sea considerada como uno de los factores que refuerzan y fomentan la discriminación hacia las mujeres. [...]
Entre els diversos tòpics que envolten l'àmbit publicitari, aquells relacionats amb el tractament de gènere, específicament al femení, a través de les representacions de rols i estereotips en les que, a més, el cos té especial rellevància, han determinat que la publicitat sigui considerada com un dels factors que reforcen i fomenten la discriminació cap a les dones. [...]
Among the various issues surrounding the advertising field, some of them are related to the gender treatment, specifically women. Along with the representations of roles and stereotypes in which, in addition, the body has special relevance, have determined that the advertising is considered one of the factors that reinforce and encourage the discrimination against women. [...]

2011
4 documents

Course materials 59 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
5 p, 400.3 KB La Planificació Estratègica i el 'Planner' [43401] / Barrio Fraile, Estrella ; Luján Bellon, Patricia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectius: Identificar les funcions, capacitats i habilitats del planner en el desenvolupament estratègic de la comunicació publicitària i de relacions públiques. Analitzar el valor de l'estratègia en el plantejament dels plans de comunicació de les marques, i també la seva importància dins del desenvolupament de l'activitat professional.
Objetivos: Identificar las funciones, capacidades y habilidades del planner en el desarrollo estratégico de la comunicación publicitaria y de relaciones publicas. Analizar el valor de la estrategia en la elaboración de los planes de comunicación de las marcas, así como su importancia para el desarrollo de la actividad profesional.
Objectives: Identify the functions, capabilities and skills of the planner in the strategic development of advertising communication and public relations. Analyze the value of the strategy in the development of brand communication plans, as well as its importance for the development of professional activity.

2023-24
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
2.
4 p, 490.7 KB El Nou Consumidor [43402] / Lorite, Nicolàs ; Vinyals Ros, Albert ; Vinyals Mirabent, Sara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectius: Identificar els diferents tipus de consumidors i consumidores des del punt de vista persuasiu i psicològic. Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors i les consumidores sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
Objetivos y contextualización: Identificar los diferentes tipos de consumidores y consumidoras desde el punto de vista persuasivo y psicológico. Analizar los hábitos de comportamiento y necesidades de los consumidores y las consumidoras bajo la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
Objectives and Contextualisation: Identify the different types of consumers and consumers from the persuasive and psychological point of view. Analyze the behavior habits and needs of consumers and consumers under the perspective of "Shopper understanding studies". [...]

2023-24
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
3.
3 p, 359.9 KB La Planificació Estratègica Digital Publicitària i de RRPP [43404] / Danes Vilallonga, Arantza ; Places Fernando, Mireya ; Valli Casado, Ana Beatriz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectius: Aprendre les eines per a dissenyar, planificar i dirigir accions de marketing en un entorn digital. Identificar les diferències de perfils, comportament i evolució dels usuaris digitals. [...]
Objetivos: Aprender las herramientas para diseñar, planificar y dirigir acciones de marketing en un entorno digital. Identificar las diferencias de perfiles, comportamiento y evolución de los usuarios digitales. [...]
Objectives and Contextualisation: Learn the tools to design, plan and manage marketing actions in a digital scenario. Identify different profil·les, behaviors and evolution of digital users. Determine the specificities and tàctics used to plan in Advertising and PR in a digital environment. [...]

2013-14
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
4.
5 p, 480.9 KB Comunicació Comercial [43405] / Valli Casado, Ana Beatriz ; Martorell Castellano, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectius: 1. - Identificar les estratègies creatives en l àmbit del marketing. 2. - Aplicar les tècniques de planificació de mitjans en el camp de la comunicació comercial avanzada. El mòdul, per tant, es divideix en dos blocs: a) Estratègies creatives publicitàries; b) Planificació de mitjans.
Objetivos: 1. - Identificar las estrategias creativas en el ámbito del marketing. 2. - Aplicar las técnicas de planificación de medios en el campo de la comunicación comercial avanzada. Así, el módulo se divide en dos bloques: a) Estrategias creativas publicitarias; b) Planificación de medios.
Objectives and Contextualisation: 1. - To identify creative strategies in the field of marketing. 2. - To apply media planning techniques in the field of advanced commercial communication. The module is, therefore, divided into two blocks: a) Advertising and Communications' Strategy; b) Media Planning.

2023-24
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
5.
4 p, 369.7 KB Treball de Final de Màster [44117] / Balsebre, Armand ; Barbeito Veloso, Ma. Luz (María Luz) ; Enrique, Ana Mª (Ana María) ; Lorite, Nicolàs ; Vinyals Mirabent, Sara ; Zeller, Ileana Lis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectius: Desenvolupar un treball de recerca. El treball pot seguir el plantejament d'una recerca aplicada, en el marc de les tasques de recerca pròpies de la planificació estratègica en la publicitat o les relacions públiques. [...]
Objetivos: Desarrollar un trabajo de investigación. El trabajo puede seguir el planteamiento de una investigación aplicada, en el marco de las tareas de investigación propias de la planificación estratégica en la publicidad o las relaciones públicas. [...]
Objectives and Contextualisation: To develop a research work. The work can follow the approach of an applied research, within the framework of the research tasks of strategic planning in advertising or public relations. [...]

2023-24
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
6.
6 p, 112.2 KB Màrqueting Emergent [43406] / Barbeito Veloso, Ma. Luz ; Galvany Sánchez, Carla ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i adreça de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
The new scenarios posed by the information society require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. Knowing and using emerging techniques in the field of marketing will provide the student with the necessary skills to apply the new marketing trends in a profitable and effective way in the company. [...]
Los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información requieren un nuevo enfoque al diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Conocer y utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing proporcionará al alumno adquirir las habilidades necesarias para aplicar las nuevas tendencias en marketing de una forma rentable y efectiva en la empresa. [...]

2023-24
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
7.
5 p, 109.0 KB Metodologies i Eines de Recerca [43403] / Blanco Pont, Josep Maria ; Gonzalez Quesada, Alfonso ; Vinyals Ros, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Proveir els i les alumnes dels instruments conceptuals i metodològics essencials per a desenvolupar una investigació de caràcter científic, tant des de la perspectiva de recerca comercial i aplicada com de recerca bàsica. [...]
- To provide students with the conceptual and methodological instruments essential to develop scientific research, both from the perspective of commercial and applied research as well as basic research. [...]
- Proveer al alumnado de los instrumentos conceptuales y metodológicos esenciales para desarrollar una investigación de carácter científico, tanto desde la perspectiva de investigación comercial y aplicada como de investigación básica. [...]

2023-24
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
8.
5 p, 104.3 KB El Nou Consumidor [43402] / Lorite, Nicolàs ; Vinyals Ros, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que al finalitzar el màster l'alumnat sigui capaç de: - Identificar els diferents tipus de consumidors i consumidores des del punt de vista persuasiu i psicològic. - Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors i les consumidores sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
It is expected that by the end of the master's degree students will be able to: - Identify the different types of consumers and consumers from the persuasive and psychological point of view. - Analyze the behavior habits and needs of consumers and consumers under the perspective of "Shopper understanding studies". [...]
Se espera que al finalizar el máster el alumnado sea capaz de: Identificar los diferentes tipos de consumidores y consumidoras desde el punto de vista persuasivo y psicológico. Analizar los hábitos de comportamiento y necesidades de los consumidores y las consumidoras bajo la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]

2022-23
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
9.
5 p, 126.7 KB Comunicació Comercial [43405] / Valli Casado, Ana Beatriz ; Martorell Castellano, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aprendre un conjunt d'estratègies creatives publicitàries i tècniques de planificació de mitjans adaptades a situacions de comunicació comercial avançada. El mòdul es divideix en dos blocs: a) Estratègies creatives publicitàries; b) Planificació de mitjans.
To learn a set of creative advertising strategies and media planning techniques which are adapted to advanced commercial communications' environments. The module is divided into two blocks: a) Advertising and Communications' Strategy; b) Media Planning.
Aprender un conjunto de estrategias creativas publicitarias y técnicas de planificación de medios adaptadas a situaciones de comunicación comercial avanzada. El módulo se divide en dos bloques: a) Estrategias creativas publicitarias; b) Planificación de medios.

2022-23
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
10.
4 p, 104.7 KB La Planificació Estratègica i el 'Planner' [43401] / Campmany Muñoz, Miquel ; Barrio Fraile, Estrella ; Luján Bellon, Patricia ; Júdez Fuentes, Samanta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: - Reforçar i ampliar els coneixements que tenen els alumnes sobre la figura i rol del planner. - Ampliar i aprofundir els coneixements dels alumnes en l'àmbit de l'estratègia per afrontar millor la seva activitat professional quan es relaciona amb l'elaboració d'un pla de comunicació o les necessitats i estratègies comunicacionals d'una marca.
The objectives of the module are: - Reinforce and expand the knowledge that students have about the figure and role of the planner. - Expand and deepen students' knowledge in the field of strategy to better strengthen professional activity, especially in relation to the development of a communication plan or the communicational needs and strategies of brands.
Los objetivos del módulo son: - Reforzar y ampliar los conocimientos que tienen los alumnos sobre la figura y rol del planner. - Ampliar y profundizar los conocimientos de los alumnos en el ámbito de la estrategia para afrongar mejor la actividad profesional, especialmente en relación con la elaboración de un plan de comunicación o con las necesidades y estrategias comunicacionales de las marcas.

2022-23
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents

Course materials : 59 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.