Resultats globals: 2 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
12 p, 657.1 KB Mejorando la efectividad instruccional del texto educativo en ciencias : primeros resultados / Sanjosé López, V. ; Solaz Portolés, Joan Josep ; Vidal-Abarca Gámez, E.
In this paper we compile and analyze the textual variables taking part in comprehension and learning processes on scientific texts. Next we propose a new classification which can be applicated to instructional text. [...]
1993
Enseñanza de las Ciencias, V. 11 n. 2 (1993) p. 137-148  
2.
12 p, 526.4 KB ¿Son los alumnos capaces de atribuir a los microorganismos algunas transformaciones de los alimentos? / Díaz González, R. (Universidad de Santiago. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales) ; López Rodríguez, R. (Universidad de Santiago. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales) ; García Losada, A. (Universidad de Santiago. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales) ; Abuín Figueiras, G. (Universidad de Santiago. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales) ; Nogueira Abuín, E. (Universidad de Santiago. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales) ; García Gandoy, J. A. (Universidad de Santiago. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales)
In this paper we investigate if primary school students are able to relate microorganisms with food transformations. The subjects of this study were 343 4th. and 7th. grade children from Lugo (Spain) and the instrument used consisted of four multiple choice questions. [...]
1996
Enseñanza de las Ciencias, V. 14 n. 2 (1996) p. 143-153  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.