Resultats globals: 126 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 37 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 11 registres trobats
Llibres i col·leccions, 3 registres trobats
Documents de recerca, 69 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 4 registres trobats
Fons personals i institucionals, 2 registres trobats
Articles 37 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
16 p, 186.2 KB Las trayectorias profesionales de los estudiantes de máster en Educación : un análisis desde las expectativas y la transición / Justiniano Domínguez, María Delia (Universidad Católica Boliviana. Facultad de Educación)
El artículo describe la realidad de los estudios postgraduales en Educación en el contexto boliviano. Los cambios estructurales de la educación superior boliviana exigen el análisis de la formación desde dos puntos de vista: el sociocognitivo y el estructural. [...]
L'article descriu la realitat dels estudis de postgrau en el context bolivià, específicament se centra en els màsters en Educació que s'imparteixen a la ciutat de Santa Cruz (Bolívia). Els canvis estructurals de l'educació superior boliviana exigeixen que la formació sigui analitzada des de dos punts de vista: el sociocognitiu i l'estructural. [...]
This article describes the reality of master's programs in education in Santa Cruz, Bolivia. Current changes in Bolivian higher education are analyzed from a socio-cognitive and structural approach. [...]

2019 - 10.5565/rev/educar.1040
Educar, Vol. 55 Núm. 2 (2019) , p. 419-434 (Monográfico)  
2.
8 p, 9.3 MB Inappropriately prescribed and over-the-counter antimicrobials in the Brazilian Amazon Basin : We need to promote more rational use even in remote places. / Muri-Gama, Abel ; Figueras, Albert, 1961- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Farmacologia, de Terapèutica i de Toxicologia) ; Secoli, Sílvia (Escola de Enfermagem da Universidade de São Paulo)
Background:Being aware of consumption patterns of antimicrobials is the first step in designing and implementing strategies to change behaviors and, thus, to reduce the occurrence of antimicrobial resistance. [...]
2018 - 10.1371/journal.pone.0201579
PLoS one, 2018  
3.
10 p, 207.1 KB Serveis d'accessibilitat sensorial a les televisions que emeten en català : situació actual i propostes de futur / Rovira-Esteva, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Tor-Carroggio, Irene (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i Interpretació i Estudis de l'Àsia Oriental)
En aquest article es presenten els resultats principals del projecte 'Serveis d'accessibilitat sensorial a les televisions catalanes: situació actual, necessitats i propostes de futur', finançat pel Consell de l'Audiovisual de Catalunya. [...]
This paper presents the main results of the project 'Sensory accessibility services in TV stations broadcasting in Catalan: current situation, needs, and proposals for the future', funded by the Catalan Audiovisual Council. [...]

2018
Quaderns del CAC, Vol. XXI, núm. 44 (2018) , p. 71-80  
4.
17 p, 352.4 KB Synaptic failure : focus in an integrative view of ALS / Casas Louzao, Caty (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències) ; Manzano, Raquel (Universidad de Zaragoza) ; Vaz, Rita (Universidade de Lisboa. Faculdade de Farmácia) ; Osta, Rosario (Universidad de Zaragoza) ; Brites, Dora (Universidade de Lisboa. Faculdade de Farmácia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia
From early description by Charcot, the classification of the Amyotrophic Lateral Sclerosis (ALS) is evolving from a subtype of Motor Neuron (MN) Disease to be considered rather a multi-systemic, non-cell autonomous and complex neurodegenerative disease. [...]
2016 - 10.3233/BPL-140001
Brain plasticity, Vol. 1, issue 2 (2016) , p. 159-175  
5.
13 p, 955.5 KB TBK1 Mutation Spectrum in an Extended European Patient Cohort with Frontotemporal Dementia and Amyotrophic Lateral Sclerosis / van der Zee, Julie (University of Antwerp) ; Gijselinck, Ilse (University of Antwerp) ; Van Mossevelde, Sara (Antwerp University Hospital) ; Perrone, Federica (University of Antwerp) ; Dillen, Lubina (University of Antwerp) ; Heeman, Bavo (University of Antwerp) ; Bäumer, Veerle (University of Antwerp) ; Engelborghs, Sebastiaan (Hospital Network Antwerp (ZNA) Middelheim and Hoge Beuken) ; De Bleecker, Jan (University Hospital Ghent and University of Ghent) ; Baets, Jonathan (Antwerp University Hospital) ; Gelpi, Ellen (Neurological Tissue Bank of the Biobanc ‐ Hospital Clinic‐Institut d'Investigacions Biomediques August Pi i Sunyer (IDIBAPS)) ; Rojas García, Ricardo (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Clarimon, Jordi (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Lleó Bisa, Alberto (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Diehl‐Schmid, Janine (Technische Universität München) ; Alexopoulos, Panagiotis (Technische Universität München) ; Perneczky, Robert (West London Mental Health Trust) ; Synofzik, Matthis (German Research Center for Neurodegenerative Diseases (DZNE)) ; Just, Jennifer (German Research Center for Neurodegenerative Diseases (DZNE)) ; Schöls, Ludger (German Research Center for Neurodegenerative Diseases (DZNE)) ; Graff, Caroline (Karolinska University Hospital) ; Thonberg, Håkan (Karolinska University Hospital) ; Borroni, Barbara (University of Brescia) ; Padovani, Alessandro (University of Brescia) ; Jordanova, Albena (Medical University‐Sofia) ; Sarafov, Stayko (Medical University‐Sofia) ; Tournev, Ivailo (New Bulgarian University) ; de Mendonça, Alexandre (University of Lisbon) ; Miltenberger‐Miltényi, Gabriel (University of Lisbon) ; Simões do Couto, Frederico (University of Lisbon) ; Ramirez, Alfredo (University of Cologne) ; Jessen, Frank (German Center for Neurodegenerative Diseases (DZNE)) ; Heneka, Michael T. (University of Bonn) ; Gómez‐Tortosa, Estrella (Fundación Jiménez Díaz) ; Danek, Adrian (German Center for Neurodegenerative Diseases (DZNE)) ; Cras, Patrick (Antwerp University Hospital) ; Vandenberghe, Rik (University Hospitals Leuven) ; De Jonghe, Peter (Antwerp University Hospital) ; De Deyn, Peter P. (Hospital Network Antwerp) ; Sleegers, Kristel (University of Antwerp) ; Cruts, Marc (University of Antwerp) ; Van Broeckhoven, Christine (University of Antwerp) ; Goeman, Johan (Hospital Network Antwerp) ; Nuytten, Dirk (Hospital Network Antwerp) ; Smets, Katrien (Antwerp University Hospital) ; Robberecht, Wim (University Hospitals Leuven Gasthuisberg) ; Damme, Philip Van (University Hospitals Leuven Gasthuisberg) ; Bleecker, Jan De (University Hospital Ghent) ; Santens, Patrick (University Hospital Ghent) ; Dermaut, Bart (University Hospital Ghent) ; Versijpt, Jan (University Hospital Brussels) ; Michotte, Alex (University Hospital Brussels) ; Ivanoiu, Adrian (Saint‐Luc University Hospital) ; Deryck, Olivier (General Hospital Sint‐Jan Brugge) ; Bergmans, Bruno (General Hospital Sint‐Jan Brugge) ; Delbeck, Jean (General Hospital Sint‐Maria) ; Bruyland, Marc (General Hospital Glorieux Ronse) ; Willems, Christiana (Jessa Hospital) ; Salmon, Eric (University of Liège and Memory Clinic) ; Pastor, Pau (CIBERNED Instituto de Salud Carlos III) ; Ortega‐Cubero, Sara (Deparment of Neurology, Complejo Asistencial Universitario de Palencia) ; Benussi, Luisa (Molecular Markers Laboratory, IRCCS Istituto Centro San Giovanni di Dio Fatebenefratelli) ; Ghidoni, Roberta (Molecular Markers Laboratory, IRCCS Istituto Centro San Giovanni di Dio Fatebenefratelli) ; Binetti, Giuliano (MAC Memory Center and Molecular Markers Laboratory, IRCCS Istituto Centro San Giovanni di Dio Fatebenefratelli) ; Hernández, Isabel (Fundació ACE, Institut Català de Neurociències Aplicades) ; Boada Rovira, Mercè (Fundació ACE, Institut Català de Neurociències Aplicades) ; Ruiz Laza, Agustín (Fundació ACE, Institut Català de Neurociències Aplicades) ; Sorbi, Sandro (Department of Neurosciences, Psychology, Drug Research and Child Health, University of Florence) ; Nacmias, Benedetta (Department of Neurosciences, Psychology, Drug Research and Child Health, University of Florence) ; Bagnoli, Silvia (Department of Neurosciences, Psychology, Drug Research and Child Health, University of Florence) ; Sorbi, Sandro (IRCCS Don Carlo Gnocchi Scandicci) ; Sánchez Valle, Raquel (Hospital Clínic, IDIBAPS) ; Lladó, Albert (Hospital Clínic, IDIBAPS) ; Santana, Isabel (University of Coimbra) ; Rosário Almeida, Maria (University of Coimbra) ; Frisoni, Giovanni B (Hôpitaux Universitaires de Genève et Université de Genève, Genève, Switzerland and IRCCS Fatebenefratelli) ; Maetzler, Walter (Hertie Institute for Clinical Brain Research) ; Matej, Radoslav (Thomayer Hospital, Prague and Charles University) ; Fraidakis, Matthew J. (NeuroRARE Centre for Rare and Genetic Neurological & Neuromuscular Diseases & Neurogenetics) ; Kovacs, Gabor G. (Medical University of Vienna) ; Fabrizi, Gian Maria (University of Verona) ; Testi, Silvia (University of Verona)
We investigated the mutation spectrum of the TANK‐Binding Kinase 1 (TBK1) gene and its associated phenotypic spectrum by exonic resequencing of TBK1 in a cohort of 2,538 patients with frontotemporal dementia (FTD), amyotrophic lateral sclerosis (ALS), or FTD plus ALS, ascertained within the European Early‐Onset Dementia Consortium. [...]
2017 - 10.1002/humu.23161
Human Mutation, Vol. 38, Issue 3 (March 2017) , p. 297-309  
6.
2 p, 210.1 KB ¿És possible viure sense Google o Facebook? / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2590 (24 de gener de 2018) , p. 40-41  
7.
14 p, 294.6 KB L'ús del català en l'àmbit dels videojocs / Mangiron i Hèvia, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona)
Els videojocs s'han convertit en una de les formes de lleure més populars del segle xxi. La seva presència a la societat és cada vegada més important a causa de les seves funcions socials rellevants, com ara l'educació i la sanitat, així com la seva presència a gran varietat de plataformes: telèfons mòbils, tauletes, ordinadors personals i consoles. [...]
Video games have become one of the most popular forms of entertainment in the 21st century. Their significance in society keeps increasing due to their important social functions, such as education and health, and their presence in an array of platforms: mobile phones, tablets, PCs, and consoles. [...]

2016 - 10.2436/20.2504.01.106
Treballs de sociolingüística catalana, Núm. 26 (2016)  
8.
22 p, 992.3 KB Oportunidades de aprendizaje en temáticas ambientales brindadas por el currículum nacional de ciencias de Chile / Navarro Ciudad, Marianela Beatriz (Universidad de Los Andes (Xile). Centro de Investigación en Educación y Aprendizaje)
El objetivo del trabajo es evaluar en qué medida el currículum nacional de ciencias de Chile brinda oportunidades de alfabetización científica en temas ambientales. Para ello se efectuó un análisis de contenido de documentos curriculares, utilizando la metodología del estudio de oportunidades en matemáticas y ciencias (SMSO) y utilizando como referente los contenidos de medio ambiente que PISA evalúa. [...]
L'objectiu del treball és avaluar en quina mesura el currículum nacional de ciències de Xile brinda oportunitats d'alfabetització científica en temes ambientals. Per a això es va efectuar una anàlisi de contingut de documents curriculars, utilitzant la metodologia de l'estudi d'oportunitats en matemàtiques i ciències (SMSO) i utilitzant com a referent els continguts de medi ambient que PISA avalua. [...]
The aim of the current study is to evaluate to what extent Chile's national science currículum offers scientific literacy opportunities related to the environment. A content analysis of curricular documents was carried out using the Survey of Mathematics and Science Opportunities methodology (SMSO) and using the environmental contents that are evaluated by PISA as a reference. [...]

2017 - 10.5565/rev/ensciencias.1961
Enseñanza de las ciencias, Vol. 35 Núm. 3 (2017) , p. 107-127 (Investigaciones Didácticas)  
9.
5 p, 53.7 KB CAPCIT : the Advisory Board of the Parliament of Catalonia for Science and Technology / Domínguez García, Fernando (Consell Assessor del Parlament sobre Ciència i Tecnologia (Catalunya))
A tot el món, els parlaments i altres òrgans legislatius representen societats en les quals les tecnologies de la informació i els coneixements científics avancen a un ritme frenètic. No obstant això, la major part dels legisladors no tenen els coneixements o la formació necessària per a comprendre o afrontar les conseqüències de la revolució tecnològica i científica. [...]
Throughout the world, parliaments and other legislative bodies represent societies in which information tech­nologies and scientific knowledge are advancing at a frantic pace. Yet, most legislators lack the knowledge or training required to understand and deal with the full implications of the technological and scientific revolution. [...]

2012 - 10.2436/20.7010.01.144
Contributions to Science, Vol. 8 Núm. 2 (2012) , p. 131-135  
10.
19 p, 431.4 KB La memòria recuperada : l'ús dels relats biogràfics en la segona i tercera generació dels emigrants valencians als Estats Units d'Amèrica a principi del segle XX / García Hernandorena, Pepa (Universitat de València)
És habitual quan es fa ús del mètode biogràfic recollir els relats directament d'aquells que van viure els fets narrats, siguin estos tota una vida o alguns aspectes que l'investigador desitgi que siguin destacats. [...]
When making use of the biographic method, it's quite common to collect stories directly from those who lived the narrated events. Those stories can be focused either in their whole live, either in some aspects that the researcher considers relevant or important. [...]

2015 - 10.5565/rev/periferia.461
Perifèria : revista de recerca i formació en antropologia, Vol. 20 Núm. 2 (desembre 2015) , p. 271-289 (Artículos)  

Articles : 37 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
22 p, 142.9 KB Closing remarks : keywords / Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; EASIT
2019 (EASIT (Easy Access for Social Inclusion Training))
EASIT Multiplier Event: Creating audiovisual information that is easy to understand. Estocolm, 2 : 2019  
2.
12 p, 158.7 KB IO4 presentation / Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
2019
ADLAB PRO Multiplier Event : AD Training Materials in Open Access. Barcelona, : 2019  
3.
28 p, 143.2 KB EASIT Multiplier Event 1 : closing remarks / Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; EASIT
This presentation provides an overview of the main discussion points held during EASIT first multiplier event.
2019 (EASIT (Easy Access for Social Inclusion Training))
EASIT Multiplier Event: Easy-to-understand audiovisual content. Munich, 1 : 2019  
4.
28 p, 7.2 MB EASIT : Easy Access for Social Inclusion Training / Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Transmedia Catalonia Research Group) ; Orero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Transmedia Catalonia Research Group)
This paper presents EASIT, an Erasmus + funded project that aims to define the skills of a new professional profile in Easy Reading (ER) and to develop innovative training materials. The focus in the EASIT project is on audiovisual content and on the hybridization of ER with other existing access services such as subtitling.
2018
Swiss Conference on Barrier-free Communication. Ginebra, Suïssa, 2a : 2018  
5.
25 p, 2.0 MB More then words. Voice in audio description / Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Transmedia Catalonia Research Group) ; Machuca Ayuso, María Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona. Transmedia Catalonia Research Group) ; Ríos Mestre, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Transmedia Catalonia Research Group)
Audio description research has been expanding in the last years, with different theoretical, descriptive, technological and experimental approaches. Very often the focus has been on how certain cinematographic elements can be better audio described, often by analyzing textual elements and by investigating user reception. [...]
2018
Languages and the Media. International Conference on Language Transfer in Audiovisual Media. Berlin, 12 : 2018  
6.
41 p, 1.5 MB Mapping Media Accessibility across the World / Greco, Gian Maria ; Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Orero, Pilar ; Romero-Fresco, Pilar
2016
9th NEM Summit. Porto, Portugal, 9 : 2016  
7.
42 p, 1.5 MB Mapping Media Accessibility across the World / Greco, Gian Maria ; Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Orero, Pilar ; Romero-Fresco, Pablo
2016
Languages and the Media conference, 11th International Conference on Language Transfer in Audiovisual Media.. Berlín, Alemanya, 11 : 2016  
8.
40 p, 410.2 KB AVT Odyssey : voyage to the future / Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Transmedia Catalonia Research Group)
2016
Intermedia 2016. Lodz, Polònia, 3 : 2016  
9.
44 p, 4.0 MB Methodological considerations for the evaluation of TTS AD's acceptance in the Catalan context / Fernández i Torné, Anna ; Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació)
2013
ARSAD (Advanced Research Seminar on Audio Description). Barcelona, 4rt : 2013  
10.
13 p, 430.9 KB Les services aux étudiants / Carbonell Ferrando, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
2013
Université Toulouse 1 Capitole. Visite de travail futur Learning centre. Toulouse, França, 2013  

Contribucions a jornades i congressos : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Llibres i col·leccions 3 registres trobats  
1.
102 p, 519.6 KB Comunicar en la diversitat. Intèrprets, traductors i mediadors als serveis públics / Arumí Ribas, Marta ; Bestué Salinas, Carmen ; García-Beyaert, Sofía ; Gil-Bardají, Anna ; Minett-Wilkinson, Jacqueline ; Onos, Liudmila ; Ruiz de Infante, Begoña ; Ugarte i Ballester, Xus ; Vargas-Urpi, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca MIRAS
Informe dut a terme pel grup MIRAS (Mediació i Interpretació: Recerca en l'Àmbit Social) del Departament de Traducció i Interpretació de la Universitat Autònoma de Barcelona a partir de qüestionaris adreçats als traductors, intèrprets i usuaris dels serveis públics. [...]
Barcelona : Linguamón - Casa de les Llengües, 2011  
2.
4 p, 433.6 KB Making immersive media environments accessible : the Immersive Accessibility Project / Orero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
Ginebra : UNIGE , 2018
Proceedings of the 2nd Swiss Conference on Barrier-free Communication: Accessibility in educational settings  
3.
22 p, 252.5 KB L'acolliment de refugiats a Sabadell durant la Guerra Civil / Deu i Baigual, Esteve (Fundació Bosch i Cardellach)
La ponència analitza el procés d'arribada i acolliment a Sabadell de refugiats de zones controlades o assetjades per l'exèrcit franquista. Així mateix, s'estudia la seva procedència i alguns periples dels procés de fugida. [...]
Sabadell : Fundació Bosch i Cardellach, 2017
El Vallès: Segona República, Guerra Civil i Postguerra (1931-1945), 2017, p. 69-90  

Documents de recerca 69 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
44 p, 2.1 MB Estudio epidemiológico sobre resistencias antimicrobianas en el diagnóstico laboratorial de animales de compañía / Fernández Sánchez, Rubén
2018  
2.
46 p, 13.2 MB Desarrollo de un kit para la detección in situ de genes de resistencia antimicrobiana / Molina Fontanals, Jordi
2018  
3.
74 p, 1.9 MB Localización y desarrollo accesible de videojuegos. Guía de buenas prácticas y creación de un estándar de iconos / Belchí Gómez, Paula ; Simon Jimenez, Eduardo
En ple segle XXI, encara es lluita per facilitar l'accés i benefici de qualsevol mitjà o producte a persones que sofreixen diversitat funcional de qualsevol tipus. Es busca disminuir les limitacions que aquests usuaris es troben amb les millors solucions o pràctiques en diferents disciplines. [...]
En pleno siglo XXI, todavía se lucha por facilitar el acceso y beneficio de cualquier medio o producto a personas que sufren diversidad funcional de cualquier tipo; se busca disminuir las limitaciones que dichos usuarios encuentran con las mejores soluciones o prácticas en distintas disciplinas. [...]
In the 21st century, there is still a struggle to facilitate access to and benefit from any medium or product for people who suffer from functional diversity of any kind. The aim of this dissertation is to diminish the limitations that these users encounter with the best solutions or practices in different disciplines. [...]

2019  
4.
30 p, 1.5 MB EASIT- Multiplier Event 2 - Final Report / Hedberg, Ester (Dyslexiförbundet) ; EASIT
This is an overview of the activities, results, and impact of Multiplier event 2. It was held in Stockholm on the 20th of June 2019. It disseminated the EASIT project, specifically Intellectual output 1 and Intellectual output 2 results.
2019 (EASIT (Easy Access for Social Inclusion Training))  
5.
77 p, 622.2 KB EASIT IO2 report / Bernabé, Rocío (SDI München) ; EASIT
This report summarises the results of the project activities conducted during IO2. The goal was to provide recommendations to produce audiovisual information that is easy-to-understand. As defined in the project, IO2 focused on three types of information: news, subtitles, and audio descriptions. [...]
2019 (EASIT (Easy Access for Social Inclusion Training))
4 documents
6.
147 p, 2.4 MB Fault tolerance configuration and management for HPC applications using RADIC architecture / Villamayor Leguizamón, Jorge Luis, autor. ; Rexachs del Rosario, Dolores Isabel, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius.
Los sistemas de computación de alto rendimiento (HPC) continúan creciendo exponencialmente en términos de cantidad y densidad de componentes para lograr mayor potencia de cálculo. Al mismo tiempo, cloud computing se está volviendo popular, ya que las características clave tales como escalabilidad, pay-per-use y alta disponibilidad continúan evolucionando. [...]
High Performance Computing (HPC) systems continue growing exponentially in terms of components quantity and density to achieve demanding computational power. At the same time, cloud computing is becoming popular, as key features such as scalability, pay-per-use and availability continue to evolve. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
7.
24 p, 951.4 KB EASIT- Multiplier Event 1- Final Report / Bernabé, Rocío (Universitat Autònoma de Barcelona) ; EASIT
This report provides an overview of the activities, results, and impact of Multiplier Event 1, which was held in Munich on March 7th and disseminated the EASIT project, and more specifically IO1 results.
2019 (EASIT (Easy Access for Social Inclusion Training))  
8.
67 p, 755.9 KB EASIT IO1 report / Perego, Elisa (Università degli studi di Trieste) ; EASIT
EASIT IO1 report summarizes the results of an online survey involving 128 participants. Its objective was to gather information on the current situation regarding the training and practice of easy-to-understand (E2U) content in the EU, especially in the countries involved in the EASIT project. [...]
2019 (EASIT (Easy Access for Social Inclusion Training))
4 documents
9.
1 p, 498.1 KB Phage therapy : the cure for superbugs / Solsona Gaya, Maria ; Villaverde Corrales, Antonio, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2018
Graduat o Graduada en Microbiologia [816]  
10.
162 p, 4.0 MB Fenotips de resistència a antibiòtics en Stenotrophomonas maltophilia : impacte en la susceptibilitat a la colistina / Martínez Servat, Sònia, autor. ; Gibert, Isidre, supervisor acadèmic. ; Yero Corona, Daniel, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Biotecnologia i de Biomedicina "Vicent Villar Palasí" ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia.
Stenotrophomonas maltophilia és un patogen oportunista de rellevància creixent a causa de la seva ascendent prevalença com a nosocomial. Tot i que es tracta d'un microorganisme ambiental amb una virulència limitada, S. [...]
Stenotrophomonas maltophilia is an opportunistic pathogen of growing relevance due to its increasing prevalence in the nosocomial settings. Albeit an enviromental microorganism with limited virulence, S. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  

Documents de recerca : 69 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 4 registres trobats  
1.
1 p, 9.2 MB Exposició Jo també sóc del barri : de gira/on tour: el procés creatiu des dels centres educatius de justícia juvenil
Material promocional de l'exposició "Jo també sóc de barri", projecte d'art comunitari que investiga la relació entre art, societat i internament. Impulsat des del 2014 per l'artista Alter Krapp i la Fundació Autònoma Solidària en col·laboració amb el Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya, el projecte es construeix a partir de visites i incursions artístiques a centres educatius de justícia juvenil. [...]
2017
4 documents
2.
1653x2339, 331.3 KB Maid in prison : col·lecció de dibuixos i collages des dels centres penitenciaris i els centres educatius de justícia juvenil
La col·lecció de dibuixos i collages MAID in PRISON recull i classifica una sèrie d'obres gràfiques de petit format realitzades a partir del 2014 a centres penitenciaris i centres educatius de justícia juvenil de Catalunya. [...]
2017
26 documents
3.
1024x769, 796.5 KB Exposició "Sabies que pots..." / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Mostra de banderoles divulgatives dels nous serveis i recursos dels quals es pot disposar al Servei de Biblioteques.
2014
5 documents
4.
1372x1970, 256.0 KB Suport Mutu amb els pobles Indis : no celebrem cap genocidi / Grup de Suport als Pobles Indis (Castelló de la Plana, País Valencià)
Castelló : Grup de Suport als Pobles Indis , 1986  

Fons personals i institucionals 2 registres trobats  
1.
3 p, 850.0 KB Carta de referència de la Fundació "la Caixa" per a sol·licitud de beques "la Caixa" per ampliació d'estudis als Estats Units, sol·licitada per Jordi Sáez Beltrán i signada per Pere Pascual; adjunt expedient de llicenciatura d'aquell. / Fundació "la Caixa" (1991-)
23 juny 1998.  
 Accés restringit a la UAB
2.
1 p, 295.7 KB Carta de Referència de la Fundació "la Caixa" per a sol·licitud de Beques "la Caixa" per a Ampliació d'Estudis als Estats Units, sol·licitada per Gonzalo Merino Arévalo i signada per Pere Pascual. / Fundació La Caixa
7 juny 1995.  
 Accés restringit a la UAB

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.