Resultats globals: 2 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
18 p, 603.8 KB Facteurs linguistiques liés à la connaissance des racines latines et grecques : origine et fréquence / Whissell-Turner, Kathleen (Université du Québec à Montréal) ; Fejzo, Anila (Université du Québec à Montréal) ; Saidane, Rihab (Université du Québec à Montréal)
Dès la fin du primaire, les élèves éprouvent des difficultés avec les textes informatifs (PIRLS, 2011), dont un grand nombre de mots est composé de racines latines et grecques (ex. : Green, 2008). [...]
Des del final de l'escola primària, els alumnes experimenten dificultats amb els textos informatius (Progress in International Reading Literacy Study [PIRLS], 2011), les paraules dels quals es componen d'arrels llatines i gregues (ex. [...]
Middle-school students struggle with expository texts (Progress in International Reading Literacy Study [PIRLS], 2011), many of whose words are composed by roots originated from Greek or Latin language (ex. [...]
Desde el final de la escuela primaria, los alumnos experimentan dificultades con los textos informativos (Progress in International Reading Literacy Study [PIRLS], 2011), cuyas palabras se componen de raíces latinas y griegas (ej. [...]

2022 - 10.5565/rev/jtl3.1069
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 15 Núm. 3 (2022) , p. e1069 (Invited Authors)  
2.
18 p, 1.1 MB The Effects of a Content-Based Language Course on Students' Academic Vocabulary Production / Navarro Gil, Noelia (Universidad Complutense de Madrid)
This study examines the effects of content-based language instruction (CBI)on the production of academic vocabulary in texts written in Englishby university learners enrolled in two different instruction settings, i. [...]
Aquest estudi examina els efectes de l'ensenyament de llengua basat en continguts (CBI per les seves sigles en anglès) en la producció de vocabulari acadèmic en una tasca escrita de classe. Els textos van ser redactats per estudiants universitaris de primer any inscrits en dues modalitats diferents, anglès com a mitjà d'instrucció (EMI per les seves sigles en anglès) i el mateix programa en la seva L1 (Català / Castellà), durant un semestre. [...]
Este estudio examina los efectos de la enseñanza de lengua basada en contenidos (CBI por sus siglas en inglés) en la producción de vocabulario académico en una tareaescrita de clase. Los textos fueron redactados por estudiantes universitarios de primer año inscritos en dos modalidades diferentes, inglés como medio de instrucción (EMI por sus siglas en inglés) y el mismo programa en su L1 (Catalán/Castellano), durante un semestre. [...]

2019 - 10.5565/rev/clil.30
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 2 Núm. 2 (2019) , p. 25-42 (Foundations & Research)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.