Resultats globals: 71 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 14 registres trobats
Llibres i col·leccions, 7 registres trobats
Documents de recerca, 11 registres trobats
Fons personals i institucionals, 39 registres trobats
Articles 14 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
16 p, 93.9 KB Recepció i ús de la traducció jurada en l'administració universitària catalana : observacions preliminars / Andújar Moreno, Gemma (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Traducció i Ciències del Llenguatge) ; Cañada Pujols, Maria Dolors (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Traducció i Ciències del Llenguatge)
La traducció jurada s'ha caracteritzat com una modalitat de traducció condicionada per particularitats formals específiques, amb un major reconeixement social derivat del caràcter oficial de les traduccions i de la condició de fedatari públic de traductor jurat. [...]
Sworn translation has been considered a modality of translation conditioned by specific formal particularities, with a greater social recognition derived from the translations' official status. Despite the research that has been done in the frame of Translation Studies, there are few data on how sworn translations are used in the administrative contexts in which they appear. [...]

2020 - 10.5565/rev/quaderns.12
Quaderns : revista de traducció, Núm. 27 (2020) , p. 143-157 (Articles)  
2.
9 p, 1.1 MB Reading to Learn in CLIL Subjects : Working with content-language / Whittaker, Rachel (Universidad Autónoma de Madrid)
This article presents CLIL teachers with a principled approach to integrating the teaching of content with that of the language of their discipline. First the paper focuses on raising awareness of language, and of the difficulties students experience when reading the abstract language of a subject, by using an example from a CLIL history text from an early secondary class in a school in Spain. [...]
En aquest article es presenta una aproximació a la lectura i l'escriptura en les àrees del currículum que permet als professors AICLE integrar l'ensenyament de continguts disciplinaris i llengua estrangera. [...]
En este artículo se presenta una aproximación a la lectura y la escritura en las áreas del currículo que permite a los profesores AICLE integrar la enseñanza de contenidos disciplinares y lengua extranjera. [...]

2018 - 10.5565/rev/clil.4
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 1 Núm. 1 (2018) , p. 19-27 (Articles)  
3.
27 p, 428.6 KB Tensiones entre las funciones docente e investigadora del profesorado en la universidad / Tomàs i Folch, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Castro Ceacero, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Feixas, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona)
El desempeño profesional del profesorado universitario transcurre a lo largo de tensiones entre sus diversas funciones, especialmente entre la docencia y la investigación. Es bien sabido que al menos desde las dos últimas décadas, la Universidad española incentiva y valora más, en los diversos sistemas de promoción, el curriculum fruto de la investigación que el de la docencia. [...]
The faculty's professional performance takes over tensions between its various functions, particularly between teaching and research. It is well known that at least since the last two decades, the Spanish University encourages and appreciates, in the various systems of promotion, more research than teaching. [...]

2012
REDU : revista de docencia universitaria, Vol. 10, núm. 1 (2012) , p. 343-367  
4.
27 p, 165.7 KB Enfoques y concepciones docentes en la universidad / Feixas, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La investigación pretende conocer los enfoques y concepciones sobre docencia del profesorado universitario a lo largo de su trayectoria profesional. Desde la fenomenografía pero con enfoque metodológico mixto, nuestro análisis muestra gran variabilidad respecto cómo los docentes comprenden y expresan sus experiencias y concepciones sobre docencia. [...]
This study aims at identifying the teaching approaches and conceptions undertaken by faculty throughout their professional careers. Taking into consideration the phenomenographic research, but from a mixed-method research design, our analysis shows great variability in the ways professors express and understand their experiences and conceptions about teaching. [...]

2010
Relieve. Revista electrónica de investigación y evaluación educativa, Vol. 16, núm. 2 (2010) , p. 1-27  
5.
38 p, 384.8 KB Performance-based incentives and the behavior of accounting academics : responding to changes / Moya Gutiérrez, Soledad (EADA Business School) ; Prior Jiménez, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Rodríguez, Gonzalo (Universitat Autònoma de Barcelona)
When laws change the rules of the game, it is important to observe the effects on the players' behavior. Some effects can be anticipated while others are difficult to enunciate before the law comes into force. [...]
2015 - 10.1080/09639284.2014.947092
Accounting education, Vol. 24, Num. 3 (2015) , p. 208-232  
6.
8 p, 244.7 KB Una mirada a la conciliación a través de las mujeres deportistas / Selva Olid, Clara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Pallarès Parejo, Susana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; González, María Dolores (Universidade Lusíada do Porto)
Durante la carrera deportiva algunos deportistas compaginan el deporte con su carrera académica y vocacional, y otros no. Para explicar este fenómeno hemos partido del modelo holístico de transiciones de Wylleman y Lavallee (2003) y hemos incorporado el concepto de estrategia cómo elemento teórico central. [...]
Generated by other research as well as everyday evidence in the media, the aim of this study was to see how athletes, on the whole, reconcile their sport careers with psychological, psychosocial, academic and vocational levels, by analysing the resources and barriers they share as encouraging and limiting points of reconciliation. [...]

2013
Revista de psicología del deporte, Vol. 22, Núm. 1 (2013) , p. 69-76  
7.
21 p, 246.2 KB La Situación de las profesoras jóvenes en la Facultad de Ciencias de la Comunicación de la UAB / Simelio i Solà, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rovetto, Florencia (Universitat Autònoma de Barcelona)
En este artículo analizamos la situación de las profesoras jóvenes adscritas a la Facultad de Ciencias de la Comunicación de la UAB durante el curso 2007-2008. El objetivo principal es determinar si se produce una desigualdad de género y de edad en la evaluación de la calidad académica e investigadora en comunicación. [...]
Artikulu honetan Bartzelonako Unibertsitate Autonomoko (UAB) Komunikazio Zientzien Fakultateko emakumezko irakasle gazteen egoera 2007-2008 ikasturtean aztertzen dugu. Xede nagusia komunikazio alorrean akademia eta ikerkuntzakalitatea ebaluatzean genero eta adin mailako desberdintzarik ote dagoen egiaztatzea da. [...]
This article analyses the present situation of academic and researchers women who were working in the Communication Sciences Faculty of the Autonomous University of Barcelona during 2007-2008. The principal aim is to determine if it is produced an inequality of gender and age in the evaluation of the academic quality in communication. [...]

2008
Zer : revista de estudios de comunicación = komunikazio ikasketen aldizkaria, Vol. 13, Núm. 25 (Noviembre 2008) , p. 287-307  
8.
15 p, 268.5 KB First-year students' conflicts during their construction of an academic identity in English as a foreign language : implementing cultural-historical activity theory / Oliva Girbau, Àngels (Universitat Pompeu Fabra)
This paper constructs a theoretical framework that views academic writing from a context-based perspective. The shift from text to context results from implementating the concept of activity system into the academic community, envisioning academia as the sum of the interactions among its components (users, tools, goals and results), which was applied into an instrumental English course for first-year students through reflective activities that promoted awareness and discussion of the components of the academic community during students' inititiation. [...]
Aquest article construeix un marc teòric que presenta l'escriptura acadèmica des d'una perspectiva contextual. El pas de text a context prové de la implementació del concepte de sistema d'activitat a la comunitat acadèmica, tot reinterpretant-la com el conjunt d'interaccions entre els seus components (usuaris, eines, metes i resultats), aplicat a un curs instrumental d'anglès per alumnes de primer a través d'activitats reflexives per promoure la presa de consciència i el debat sobre els components de la comunitat acadèmica durant la iniciació dels estudiants. [...]
Este artículo presenta un marco teórico que conceptualiza la escritura académica desde una perspectiva contextual. El paso de texto a contexto es el resultado de la implementación del concepto de sistema de actividad a la comunidad académica, reinterpretándola como la suma de las interacciones entre sus componentes (usuarios, herramientas, metas y resultados), aplicada a un curso instrumental de inglés para alumnos de primer año a través de actividades reflexivas que promueven la conciencia y discusión de los componentes de la comunidad académica durante la inciación de los alumnos. [...]

2011 - 10.5565/rev/jtl3.421
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 4, Núm. 3 (2011) , p. 38-52  
9.
5 p, 84.3 KB Representações culturais de sexualidade : construção, essência, heteronormatividade, ato sexual, sentimentos / Ribeiro, Paula Regina Costa ; Soares, Guiomar Freitas ; Soares, Branca Esler De Souza ; Severo, Deise Maira Baronio ; Moço, Lúcia Rangel
2005
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-5  
10.
111 p, 2.6 MB E-strategias en la introducción y uso de las TIC en la universidad / Duart, Josep M. (Universitat Oberta de Catalunya. Cátedra Unesco de e-learning) ; Lupiáñez Villanueva, Francisco (Universitat Oberta de Catalunya. Cátedra Unesco de e-learning)
Las tecnologías de la información y de la comunicación (TIC) se han asentado plenamente en las universidades españolas a lo largo de la última década. Sin duda, esto está comportando un cambio significativo en la dinámica interna de las instituciones: en la forma de planificar y desarrollar la docencia universitaria, en la administración académica y en los servicios a los estudiantes y, de forma relevante, en la actividad de investigación y difusión. [...]
2008
Didáctica, innovación y multimedia, N. 11 (2008) p. 0-0  

Articles : 14 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Llibres i col·leccions 7 registres trobats  
1.
18 p, 362.8 KB Després de l'ESO, què? Eleccions i restriccions en els itineraris acadèmics i laborals de l'alumnat d'origen immigrat / Merino Pareja, Rafael (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Termes López, Andreu (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball)
Aquest article analitza, des d'una perspectiva biogràfica, la construcció dels itineraris acadèmics i laborals de joves d'origen sud-americà pertanyents a la generació 1,5 d'un institut públic de l'Hospitalet de Llobregat. [...]
Este artículo analiza, desde una perspectiva biográfica, la construcción de los itinerarios académicos y laborables de jóvenes de origen sudamericano pertenecientes a la generación 1'5 de un instituto público del Hospitalet de Llobregat. [...]
This article analyzes, from a biographical perspective, the construction of academic and occupational pathways of young people of South American origin, belonging to the 1. 5 generation, in a state secondary school in L'Hospitalet de Llobregat. [...]
Cet article analyse la construction de parcours scolaires et professionnels des jeunes d'origine sud-américaine, qui appartiennent à la génération «1. 5», dans un collège publique à Hospitalet de Llobregat. [...]

Barcelona, Catalunya Generalitat de Catalunya. Departament de Benestar Social i Família 2013 (Ciutadania i Immigració; 9)
Recerca i immigració V. Convocatòria d'ajuts 2009, 2013, p. 55-72  
2.
35 p, 1.6 MB L'efecte de la compaginació d'estudis i feina en els resultats acadèmics i en la inserció laboral / Sanchez Gelabert, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Figueroa González, Mijail (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Elias, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya
Barcelona Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya 2016
Equitat en l'accés i en la inserció professional dels graduats universitaris, Capítol 2, 2016  
3.
6 p, 355.2 KB Pla general de la col·lecció / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
2019  
4.
12 p, 2.9 MB L'Autònoma s'ha de viure! Biociències / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
Presentació de la Facultat de Biociències amb motiu del Dia de la Família 2012.
2012 (Dia de la Família)  
5.
134 p, 511.3 KB Normativa acadèmica de la Universitat Autònoma de Barcelona aplicable als estudis universitaris regulats de conformitat amb el Reial Decret 1393/2007, de 29 d'octubre / Universitat Autònoma de Barcelona. Consell de Govern ; Universitat Autònoma de Barcelona. Consell Social
2010  
6.
122 p, 561.3 KB Normativa acadèmica de la Universitat Autònoma de Barcelona aplicable als estudis universitaris regulats de conformitat amb el Reial Decret 1393/2007, de 29 d'octubre, modificat pel Reial Decret 861/2010, de 2 de juliol / Universitat Autònoma de Barcelona. Consell de Govern ; Universitat Autònoma de Barcelona. Consell Social
(Text refós aprovat per l'Acord de Consell de Govern de 2 de març 2011 i modificat per l'Acord de Consell Social de 20 de juny del 2011, per l'Acord de Consell de Govern de 13 de juliol de 2011 i per l'Acord de Consell de Govern de 14 de març de 2012).
2011  
7.
62 p, 494.7 KB Les Titulacions UAB en l'Espai Europeu d'Educació Superior : Sistema Europeu de Transferència de Crèdits (ECTS) / Rué, Joan ; Martínez, Maite
L'entorn sociocultural en el qual es troben situades les universitats experimenta, des de ja fa alguns anys, canvis importants. Canvis demogràfics, l'efecte dels quals és un descens en les taxes de natalitat i la consegüent disminució d'estudiants a les aules. [...]
Bellaterra : Universitat Autòmona de Barcelona, 2005 (Eines d'innovació docent en educació superior 1)  

Documents de recerca 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
12 p, 1.7 MB Implantació i adaptació digital d'un centre educatiu mitjançant Odoo / López Arroyo, Carlos ; Bolta Torrell, Helena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte consta de la implantació digital d'un software de gestió (ERP) anomenat Odoo a un Centre educatiu. Tot el cicle vital del mateix ha estat planificat i elaborat en base a la pròpia experiència amb el sector, a més de la presa de requeriments funcionals i no funcionals d'un centre real. [...]
This project consists of the digital implementation of a management software (ERP) called Odoo in an educational center. The entire life cycle of the same has been planned and elaborated on the basis of my own experience with the sector, in addition to the taking of functional and non-functional requirements of a real center. [...]
Este proyecto consta de la implantación digital de un software de gestión (ERP) llamado Odoo en un Centro educativo. Todo el ciclo vital del mismo ha sido planificado y elaborado en base a su propia experiencia con el sector, además de la toma de requerimientos funcionales y no funcionales de un centro real. [...]

2023
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
53 p, 1.2 MB Academic Writing with the Help of Technology : an Analysis of the Utilities of Software in Professional Text Creation / Flores Barranco, Víctor ; Oliver del Olmo, Sònia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
This BA dissertation aims to analyse Grammarly as a tool to improve academic writing. It begins with a definition of English for Academic Purposes (EAP) and its main parts. Then, it moves to describe Computational Linguistics and its main applications, focusing on its uses in writing. [...]
Aquest TFG té com a objectiu analitzar Grammarly com a una eina per millorar l'escriptura acadèmica. Comença definint què és l'anglès per propòsits acadèmics (EAP en anglès) i les seves parts més importants. [...]
Este TFG tiene como objetivo analizar Grammarly como a una herramienta para mejorar la escritura académica. Empieza definiendo qué es el inglés para propósitos académicos (EAP en inglés) y sus partes mas importantes. [...]

2021
Grau en Estudis Anglesos [1482]
Grau en Estudis Anglesos [801]  
3.
469 p, 5.2 MB Análisis de la identidad organizacional en la Universidad a partir de los académicos. Promover y gestionar cambios / Martínez Orozco, Elizabeth ; Gairín Sallán, Joaquín, dir.
La Universitat viu canvis sense precedents per tal de donar resposta a les exigències que li planteja la societat. Si bé les organitzacions afronten canvis globals, les universitats com a organitzacions educatives no són l'excepció. [...]
La Universidad vive cambios sin precedentes a fin de dar respuesta a las exigencias que le plantea la sociedad. Si bien las organizaciones afrontan cambios globales, las Universidades como organizaciones educativas no son la excepción. [...]
The University is undergoing unprecedented changes in order to respond to the demands of society. Organizations face global changes and universities, as educational organizations, are no exception. The transition from a university focused on education and training in a local environment, to a research university with a global focus is an indisputable trend that impacts its organizational identity. [...]

2020  
4.
14 p, 1.1 MB Implementación de un gestor de datos y permisos para el desarrollo de aplicaciones de la Universitat Autònoma de Barcelona / Montesinos Santos, Daniel ; Pons, Jordi, (Pons Aróztegui) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Con el objetivo de dar soporte a una aplicación para la difusión entre los miembros de la comunidad universitaria de los resultados de las encuestas que programa de forma periódica la UAB, se ha creado una herramienta que permite almacenar y gestionar los datos necesarios para implementar un sistema complejo y completo de control de acceso a la información en función del ámbito y de los posibles cargos que pueda ocupar el usuario. [...]
In order to support an application for the dissemination among members of the university community of the results of the surveys that the UAB schedules periodically, a tool has been created that allows the storage and management of the data necessary to implement a system complex and complete control of access to information based on the scope and possible positions that the user may occupy. [...]
Amb l'objectiu de donar suport a una aplicació per a la difusió entre els membres de la comunitat universitària dels resultats de les enquestes que programa de manera periòdica la UAB, s'ha creat una eina que permet emmagatzemar i gestionar les dades necessàries per a implementar un sistema complex i complet de control d'accés a la informació en funció de l'àmbit i dels possibles càrrecs que pugui ocupar l'usuari. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
12 p, 2.3 MB Plataforma web per realitzar perfils acadèmics personalitzats a partir de l'expedient de l'alumnat / Gómez Segurana, Jordà ; Prim Sabria, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El projecte s'ha centrat en desenvolupar un espai personal per orientar als estudiants universitaris i donar una millor perspectiva sobre el seu progrés acadèmic. La web té com a objectiu facilitar informació útil, apropiada i adient a l'alumne a partir del seu expedient acadèmic per donar una millor visió del seu avanç durant el grau. [...]
The project focus was to develop a personal space to guide students and give them a better perspective on their progress. The website aimed to provide useful and appropriate information to the student from their academic record to give a better view of their progress. [...]
El proyecto se ha centrado en desarrollar un espacio personal para orientar a los estudiantes universitarios y dar una mejor perspectiva sobre su progreso académico. La web tiene como objetivo facilitar información útil, apropiada y adecuada al alumno a partir de su expediente académico para dar una mejor visión de su avance durante el grado. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
6.
55 p, 10.2 MB Ús de les presentacions en pissarra digital per afavorir una didàctica metacognitiva / García Pagán, Eva ; Femenia Pedrós, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present Treball de Fi de Màster (TFM) obre una línia d'investigació sobre la relació existent entre l'ús de les presentacions en pissarra digital i la creació d'un clima a les aules que propiciï la discussió, el pensament autoregulat i el raonament entre els alumnes i l'aplicació, doncs, d'una didàctica metacognitiva en l'àmbit de les llengües.
The present Master's Degree Final Project opens a research line to find out if there is any relationship between the use of digital slate presentations and the creation of a climate in classrooms that fosters discussion, self-regulated thinking and reasoning between the students and the application, therefore, of a metacognitive teaching in the field of languages.

2019  
7.
8 p, 940.6 KB Blockchain per l'educació / Arcas Sanz, Joan Manel ; Duran Cals, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La tecnologia Blockchain o de cadena de blocs va sorgir com a suport de la xarxa de monedes virtuals Bitcoin, però amb la recent aparició dels Smart Contracts existeix la possibilitat de crear infinitud d'aplicacions que funcionin de manera distribuïda i sense la necessitat d'entitats intermediàries. [...]
Blockchain technology emerged as a support for the Bitcoin cryptocurrency network, but with the recent appearance of Smart Contracts there is the possibility to create infinity of applications that work in a distributed way and without the need for intermediate entities. [...]
La tecnología Blockchain o de cadena de bloques surgió como soporte de la red de monedas virtuales Bitcoin, pero con la reciente aparición de los Smart Contracts existe la posibilidad de crear infinidad de aplicaciones que funcionen de manera distribuida y sin la necesidad de entidades intermediarias. [...]

2017-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
8.
52 p, 18.9 MB Fuentes de información para la traducción de documentos académicos / Arilla Mediavilla, Patricia ; Perpinyà i Morera, Remei, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Este trabajo se realiza con la intención de crear un directorio de fuentes de información evaluadas y comentadas para la traducción de textos académicos. El trabajo se ha realizado con un supuesto que consiste en ayudar, en lo relacionado con la documentación, a los traductores de una empresa que se dedica a tramitar estancias en el extranjero (en Francia y en Estados Unidos) de estudiantes de la ESO y el bachillerato. [...]
Aquest treball es realitza amb la intenció de crear un directori de fonts d'informació avaluades i comentades per a la traducció de textos acadèmics. El treball s'ha realitzat amb un supòsit que consisteix a ajudar, pel que fa a la documentació, als traductors d'una empresa que es dedica a tramitar estades a l'estranger (a França ia Estats Units) d'estudiants de l'ESO i el batxillerat. [...]
Under the hypothesis of an exchange students enterprise, it has been created a list of information sources for the academic translation. The languages chosen for this hypothesis are french, english and spanish. [...]

2015
Grau en Traducció i Interpretació [1203]  
9.
61 p, 2.9 MB Expedients acadèmics : un model d'organització a les secretaries d'estudiants i docència de la Universitat de Barcelona / Abarca Peris, Ferran ; Martínez Nieto, Blanca (dir.) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents
Amb l'entrada en funcionament de l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES) i l'aparició dels nous ensenyaments de grau, màster, doctorat i títols propis, la Universitat de Barcelona decideix estandarditzar i actualitzar el sistema d'ordenació i el sistema de gestió dels expedients acadèmics en suport paper. [...]
Con la entrada en funcionamiento del Espacio Europeo de Educación Superior (EEES) y de las nuevas enseñanzas de grado, master, doctorado y títulos propios, la Universidad de Barcelona decide estandardizar y actualizar el sistema de ordenación y el sistema de gestión de los expedientes académicos en soporte papel. [...]
The University of Barcelona has recently updated the students files records management system. The new European Higher Education Area (EHEA) scenario, which included new Graduate, Masters and PHD programs, brought the opportunity of implementing one single arrangement and records management system for the students files. [...]

Escola Superior d'Arxvística i Gestió de Documents 2015
Màster Universitari en Arxivística i Gestió de Documents [996]  
10.
96 p, 4.4 MB Los estudiantes ante la nueva reforma universitaria / Troiano i Gomà, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Sanchez Gelabert, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Masjuan, Josep Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Daza Pérez, Lidia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Elias, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball
El present document és una síntesi dels resultats d'una recerca I+D+i que consisteix en un estudi sobre els estudiants universitaris en el context de canvi actual. El projecte va ser aprovat en el Plan Nacional de Investigación I+D+i del Ministeri de Ciència i Innovació de l'any 2008 (CSO2008-02812). [...]
2012  

Documents de recerca : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Fons personals i institucionals 39 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
3 p, 500.7 KB Carta de Ferran Sunyer a Martin Barner / Sunyer, Ferran
Carta escrita al professor Martin Barner, per dir-li que li envia documentació sobre la conferència que farà a Oberwolfach en francès, i per demanar-li que organitzi la seva estada en funció de la seva malaltia.
[s.d.]
Biblioteca de Ciència i Tecnologia. Fons Ferran Sunyer i Balaguer ; 1-2-67  
2.
1 p, 240.9 KB Carta de Ferran Sunyer a Martin Barner / Sunyer, Ferran
Carta dirigida al professor Dr. Martin Barner d'Oberwolfach, on li envia el resum de la conferència que pronunciarà a Oberwolfach i li demana que s'informi sobre la possibilitat d'arribar-hi un dia abans del previst.
18 juny 1965
Biblioteca de Ciència i Tecnologia. Fons Ferran Sunyer i Balaguer ; 1-2-68  
3.
2 p, 462.7 KB Carta de Ferran Sunyer al secretari de la "Réunion des Mathématiciens d'Expression Latine", amb la resposta del secretari al revers / Sunyer, Ferran
Carta dirigida al secretari de la "Réunion des Mathématiciens d'Expression Latine", que es farà a Niça del 12 al 18 de setembre de 1957, sobre el preu d'inscripció a aquesta reunió i les condicions d'allotjament, amb la resposta del secretari al revers.
2 juny 1957
Biblioteca de Ciència i Tecnologia. Fons Ferran Sunyer i Balaguer ; 1-6-154  
4.
1 p, 377.2 KB Carta de Ferran Sunyer a Jean Pierre Kahane / Sunyer, Ferran
Carta escrita al professor Jean Pierre Kahane, per comunicar-li que la UB li pot destinar una setmana durant el mes de novembre perquè faci la seva conferència i per preguntar-li si hi està d'acord.
24 maig 1966
Biblioteca de Ciència i Tecnologia. Fons Ferran Sunyer i Balaguer ; 1-10-202  
5.
1 p, 231.1 KB Carta de Ferran Sunyer a Jean Pierre Kahane / Sunyer, Ferran
Carta dirigida al professor Jean Pierre Kahane, on li proposa la setmana del 21 al 28 o bé la del 14 al 20 de novembre, per tal que triï la que li vagi millor i es puguin fixar ja les dates.
20 octubre 1966
Biblioteca de Ciència i Tecnologia. Fons Ferran Sunyer i Balaguer ; 1-10-203  
6.
1 p, 262.4 KB Carta de Ferran Sunyer a Jean Pierre Kahane / Sunyer, Ferran
Carta escrita al professor Jean Pierre Kahane, on lamenta que no pugui venir a Barcelona i deixa oberta la possibilitat de cercar una altra data durant el curs.
3 novembre 1966
Biblioteca de Ciència i Tecnologia. Fons Ferran Sunyer i Balaguer ; 1-10-204  
7.
1 p, 134.3 KB Carta de Ferran Sunyer a Jean Pierre Kahane / Sunyer, Ferran
Carta dirigida a Jean Pierre Kahane, per dir-li que comprèn els seus motius i que intentaran adaptar-se a la data que ell proposi.
16 novembre 1966
Biblioteca de Ciència i Tecnologia. Fons Ferran Sunyer i Balaguer ; 1-10-205  
8.
2 p, 1.3 MB Carta de Ferran Sunyer a Szolem Mandelbrojt / Sunyer, Ferran
Carta a Mandelbrojt, on li pregunta per l'extensió de la 1a part d'un capítol del·llibre que faran junts, li diu que el Seminari Matemàtic de la UB el convida a fer-hi un cicle de conferències i que estaria molt content de reveure'l a l'estiu a Vilajoan.
23 agost 1962
Biblioteca de Ciència i Tecnologia. Fons Ferran Sunyer i Balaguer ; 1-14-270  
9.
1 p, 577.7 KB Carta de Ferran Sunyer a Szolem Mandelbrojt / Sunyer, Ferran
Carta dirigida a Szolem Mandelbrojt, per concretar aspectes relatius a les conferències que li han demanat de fer a Barcelona durant el mes de març següent.
18 gener 1963
Biblioteca de Ciència i Tecnologia. Fons Ferran Sunyer i Balaguer ; 1-14-271  
10.
2 p, 539.8 KB Carta de Ferran Sunyer a Szolem Mandelbrojt / Sunyer, Ferran
Carta manuscrita dirigida a Szolem Mandelbrojt, on lamenta les males notícies d'un cansament que l'obliga a "decommander". Li agraeix també la pròxima tramesa d'uns documents i que l'hagi citat als "C. [...]
0 febrer 1963
Biblioteca de Ciència i Tecnologia. Fons Ferran Sunyer i Balaguer ; 1-14-272  

Fons personals i institucionals : 39 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.