Resultados globales: 101 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 45 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 3 registros
Publicaciones periódicas, Encontrados 1 registros
Libros y colecciones, Encontrados 3 registros
Documentos de investigación, Encontrados 22 registros
Materiales didàcticos, Encontrados 1 registros
Documentos gráficos y multimedia, Encontrados 27 registros
Fondos personales e institucionales, Encontrados 1 registros
Artículos Encontrados 45 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
25 p, 717.8 KB Las actividades organizadas para los turistas como elemento de cohesión en los destinos residenciales de montaña : el caso de la Cerdanya / Prat Forga, Josep Mª (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació TUDISTAR) ; Cànoves, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
La mayor facilidad de movilización de la población urbana ha provocado un importante aumento de las viviendas secundarias en los territorios de interior. En algunos de estos destinos turísticos dicho crecimiento ha ido parejo a la intensificación de las actividades deportivas, culturales, recreativas y de ocio ofertadas desde los organismos públicos y las asociaciones locales, con el objetivo de satisfacer las demandas de esta población temporal, alargar su estancia en el destino y relacionarla con la población permanente, a fin de evitar los conflictos sociales entre estos colectivos. [...]
La facilitat de mobilització més gran per part de la població urbana ha provocat un important augment dels habitatges secundaris als territoris d'interior. En algunes d'aquestes destinacions turístiques el creixement ha tingut lloc juntament amb l'augment de les activitats esportives, culturals, recreatives i d'oci ofertes des dels organismes públics i les associacions locals, amb l'objectiu de satisfer les demandes d'aquesta població temporal, allargar-ne l'estada en la destinació i relacionar-la amb la població permanent, a fi d'evitar els conflictes socials entre aquests col·lectius. [...]
The greater ease of mobilization of the urban population has led to a significant increase in second residences. This growth has occurred on a par with an increase in sports, cultural, recreational and leisure activities offered by public bodies and local associations to satisfy the demands of this temporary population, who lengthen their stay at the destination and relate to the permanent population, thus avoiding social conflicts between these groups. [...]
La plus grande facilité de mobilisation de la population urbaine a provoqué une croissance importante des résidences secondaires dans les territoires d'intérieur. Dans certaines de ces destinations touristiques cette croissance s'est effectuée parallèlement à l'augmentation des activités sportives, culturelles, récréatives et d'oisiveté, proposées par les organismes publics et les associations locales dans l'objectif de satisfaire les demandes de cette population temporelle, d'allonger la durée des séjours dans la destination et d'établir des relations avec la population permanente, en évitant les conflits sociaux entre ces collectifs. [...]

2019 - 10.5565/rev/dag.470
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 65 Núm. 2 (maig-agost 2019) , p. 345-369 (Articles)  
2.
7 p, 841.5 KB Ryming the Rythm and Measuring the Metre : Pooling Music & Language in the Classroom / Viladot, Laia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Casals Ibañez, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Songs are part of the teaching-learning processes of the language. However, music can contribute much more, in line with the proposals of the European Music Portfolio project: A Creative Way into Languages (EMP-L). [...]
Les cançons formen part dels processos d'ensenyament-aprenentatge de la llengua. Amb tot, la música pot aportar molt més, en la línia de les propostes del projecte European Music Portfolio: A Creative Way into Languages (EMP-L). [...]
Las canciones forman parte de los procesos de enseñanza-aprendizaje de la lengua. Con todo, la música puede aportar mucho más, en la línea de las propuestas del proyecto European Music Portfolio: A Creative Way into Languages (EMP-L). [...]

2018 - 10.5565/rev/clil.6
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 1 Núm. 1 (2018) , p. 37-43 (Articles)  
3.
2 p, 2.1 MB Extraescolars en família : per què no? / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2851 (13 d'octubre de 2018)
Ara criatures, (13 d'octubre de 2018) , p. 8-9  
4.
2 p, 9.5 MB Plou! 10 idees per refer els plans d'estiu / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2795 (18 d'agost de 2018)
Ara estiu, Núm. 35 (18 d'agost de 2018) , p. 4-5  
5.
2 p, 9.3 MB Secrets per passar-s'ho bé / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2748 (2 de juliol de 2018) , p. 40-41  
6.
20 p, 4.3 MB Socios por naturaleza : una propuesta didáctica para comprender la importancia de la interacción mutualista entre las flores y sus polinizadores / Baranzelli, Matias Cristian (Universidad Nacional de Córdoba) ; Boero, Maria Lourdes (Universidad Nacional de Córdoba) ; Córdoba, Silvina Alejandra (Universidad Nacional de Córdoba) ; Ferreiro, Gabriela (Universidad Nacional de Córdoba) ; Maubecin, Constanza (Universidad Nacional de Córdoba) ; Paiaro, Valeria (Universidad Nacional de Córdoba) ; Renny, Mauricio (Universidad Nacional de Córdoba) ; Rocamundi, Nicolas (Universidad Nacional de Córdoba) ; Sazatornil, Federico (Universidad Nacional de Córdoba) ; Sosa Pivatto, María (Universidad Nacional de Córdoba) ; Soteras, Florencia (Universidad Nacional de Córdoba)
La polinización por animales es un proceso fundamental en la reproducción de las plantas con flores. En el ámbito educativo, esta temática rara vez se aborda con un enfoque en la interacción planta-polinizador, y su importancia es poco reconocida por los estudiantes. [...]
En aquest treball es desenvolupa una proposta didàctica per abordar la temàtica de la reproducció sexual a les plantes amb flors, posant èmfasi en el procés de pol·linització i en l'associació mutualista planta-pol·linitzador. [...]
Pollination by animals is a key process involved in flowering plants reproduction. In the educational context, this topic is rarely addressed from the plant-pollinator interaction point of view, and its importance is poorly recognized by the students. [...]

2018 - 10.5565/rev/ensciencias.2239
Enseñanza de las ciencias, Vol. 36 Núm. 1 (2018) , p. 181-200 (Innovaciones Didácticas)  
7.
3 p, 1010.5 KB Jardins botànics, els museus de la natura / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2409 (23 de juliol de 2017)
Ara estiu, Núm. 8 (23 de juliol de 2017) , p. 1, 4-5  
8.
3 p, 742.0 KB Rius. Molt més que un lloc per remullar-se. / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2017
Ara, Núm. 2403 (17 de juliol de 2017)
Ara estiu, Núm. 2 (17 de juliol de 2017) , p. 1, 4-5  
9.
22 p, 2.8 MB ¿Saben los maestros en formación inicial qué subcompetencias están trabajando cuando diseñan una actividad de enseñanza? / de Pro Chereguini, Carlos (Universidad de Murcia. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales) ; de Pro Bueno, Antonio (Universidad de Murcia. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales) ; Serrano Pastor, Francisca (Universidad de Murcia. Departamento de Métodos de Investigación y Diagnóstico en Educación)
Nuestros programas de formación inicial suelen incorporar los «últimos» conocimientos de la didáctica de las ciencias experimentales (DCE), pero no siempre se publica qué efectos produce en el aprendizaje de los futuros maestros. [...]
Els nostres programes de formació inicial solen incorporar els «últims» coneixements de la didàctica de les ciències experimentals (DCE), però no sempre es publica què efectes produeix en l'aprenentatge dels futurs mestres. [...]
Often our initial training programs try to incorporate the «latest» knowledge of expe-rimental science teaching (DCE), but it is not always published what effects it has on the learning of future teachers. [...]

2017 - 10.5565/rev/ensciencias.2205
Enseñanza de las ciencias, Vol. 35 Núm. 3 (2017) , p. 7-28 (Investigaciones Didácticas)  
10.
20 p, 652.7 KB Qué enseña y evalúa sobre nutrición humana un grupo de profesores españoles y portugueses de educación primaria / Rivadulla López, Juan Carlos (Universidade da Coruña. Departamento de Pedagoxía e Didáctica) ; García Barros, Susana (Universidade da Coruña. Departamento de Pedagoxía e Didáctica) ; Martínez Losada, Cristina (Universidade da Coruña. Departamento de Pedagoxía e Didáctica)
Se analizan 1. 332 actividades de enseñanza y 227 cuestiones de evaluación dirigidas al estudio de la nutrición humana para conocer las ideas clave que enseñan y evalúan diez profesores españoles y diez portugueses de 5. [...]
S'analitzen 1. 332 activitats d'ensenyament i 227 qüestions d'avaluació dirigides a l'estudi de la nutrició humana per conèixer les idees clau que ensenyen i avaluen deu professors espanyols i deu portuguesos de 5è. [...]
1332 learning activities and 227 assessment directed to study of the human nutrition to know the key ideas taught and evaluated by 10 Spanish and 10 Portuguese teachers from 5th/6th grade Primary Education. [...]

2017 - 10.5565/rev/ensciencias.2347
Enseñanza de las ciencias, Vol. 35 Núm. 3 (2017) , p. 69-87 (Investigaciones Didácticas)  

Artículos : Encontrados 45 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 3 registros  
1.
3508x2481, 1.3 MB Seminaris lítics
Anunci i contingut del Seminari d'estudis lítics organitzat per Estrat Jove i el Departament de Prehistòria a la UAB el 2013.
2013
Seminaris lítics. UAB, : 2013  
2.
500x667, 243.6 KB Seminari pràctic Arqueologia del Hain / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Prehistòria
Anunci del seminari sobre les recerques etnoarquelògiques UAB-CADIC en el jaciment cerimonial selknam.
2012
Arqueologia del Hain. UAB, : 2012  
3.
5 p, 349.9 KB L'avaluació d'activitats d'educació per a la sostenibilitat com a espais de participació / Grau Roca, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat) ; Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)
Presentació de diapositives que va acompanyar a la presentació oral a les Jornades de la Xarxa EduSost de 2010.
2010
L'Estat de la Recerca en Educació per a la Sostenibilitat. 'Xarxa de Recerca en Educació per a la sostenibilitat'. Bellaterra, Catalunya, : 2010  

Publicaciones periódicas Encontrados 1 registros  
1.
101.3 KB Butlletí UAB Campus / Agència de Promoció d'Activitats i de Congressos UAB Campus
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, Agència de Promoció d'Activitats i de Congressos UAB Campus, 2011-
44 documentos

Libros y colecciones Encontrados 3 registros  
1.
116 p, 988.6 KB Avaluació de les activitats d'educació ambiental del Pla de Dinamització Educativa de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès : cap a una educació per a la sostenibilitat / Grau Roca, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Sant Cugat del Vallès (Catalunya). Ajuntament
El present document recull la memòria de l'avaluació de les activitats d'educació ambiental incloses dins el Pla de Dinamització Educativa (PDE) de l'ajuntament de Sant Cugat del Vallès, dins el marc del conveni signat pel propi ajuntament i la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
2009 (Monografies d'Educació per a la sostenibilitat a Sant Cugat del Vallès ; 1)  
2.
5 p, 28.3 KB The Cultural Olympiad : objectives, programme and development / Subirós, Pep ; Centre d'Estudis Olímpics
Working paper analysing the Cultural Olympiad of Barcelona in 1992. This was published as a chapter of the book entitled "Olympic Games, media and cultural exchanges: the experience of the last four summer Olympic Games" and edited by M. [...]
Document que analitza l'Olimpíada Cultural de Barcelona el 1992. Fou publicat com un capítol del llibre titulat "Jocs Olímpics, comunicació i intercanvis culturals: l'experiència dels últims quatre Jocs Olímpics d'estiu", i editat per M. [...]
Documento que analiza la Olimpiada Cultural de Barcelona en 1992. Fue publicado como capítulo del libro titulado "Jocs Olímpics, comunicació i intercanvis culturals: l'experiència dels últims quatre Jocs Olímpics d'estiu", y editado por M. [...]

Centre d'Estudis Olímpics, UAB 1992 (Olimpisme i Esport: working papers del CEO-UAB ; 114)  
3.
17 p, 81.3 KB Barcelona'92 : los Juegos de la comunicación / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Centre d'Estudis Olímpics
Este artículo es una síntesis de algunas partes del libro del autor de Juegos Olímpicos y Comunicación, publicado por FUNDESCO. La investigación correspondiente se pudo realizar en el Centre d'Estudis Olímpics de la Universitat Autònoma de Barcelona con el apoyo de la C. [...]
This article is a summary of some parts of the book by the author of Juegos Olímpicos y Comunicación, published by FUNDESCO. The research was undertaken in the Olympic Studies Centre at the Universitat Autònoma de Barcelona with the support of the C. [...]
Aquest article és una síntesi d'algunes parts del llibre de l'autor de Juegos Olímpicos y Comunicación, publicat per FUNDESCO. La investigació corresponent es va poder realitzar al centre d'Estudis Olímpics de la Universitat Autònoma de Barcelona amb el suport de la C. [...]

Centre d'Estudis Olímpics, UAB 1992 (Olimpisme i Esport: working papers del CEO-UAB ; 7)  

Documentos de investigación Encontrados 22 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
62 p, 1.8 MB Programa experimental de recitació i cant en cursa (EFDI21 145) / Galera, Antonio D. coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Borrás Bau, Isabel ; Cantero Carbonell, Alba ; Cárcel Valiente, Tània ; Carneros Mejías, María ; Castro Fonseca, Ruth ; González Flores, Míriam ; Leiva Cruz, Ariadna ; Terradellas Veganzones, Nina ; Tost Mons, Georgina ; Calaf i Bracons, Georgina ; Figueroa Serra, Marina ; Garrido Rodríguez, Aitor ; Hernández Megías, Miguel Ángel ; Morales Navarro, Estrella ; Muñoz Sellarès, Núria ; Pardo Martí, Laia ; Soriano López, Jesús ; Arcusa Ferrer, Sònia ; Argemí Canals, Anna ; Benito Manzano, Alícia ; Castillero Campayo, Lidia ; Cintas Ruiz, Rocío ; Lladó Jorba, Judit ; Millà Gabriel, Mariona ; Ponce Gómez, Beatriz ; Alonso Pernas, Olga ; Blanco González, Lola ; Francisco Fadrique, Laura ; Kurubally Planas, Anna ; López Munuera, Belén ; Martí Chicano, Arianna ; Massons Pujadas, Gerard ; Sánchez García, Ariadna
Resultats de la recerca sobre activitats associades a la cursa econòmica per al desenvolupament de la resistència aeròbica a les edats escolars.
Bellaterra 2015  
2.
229 p, 5.0 MB La Modelització d'una conca hidrogeològica a través d'activitats pràctiques / Nebot, Maria-Roser ; Márquez, Conxita, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
La tesi Modelització d'una conca hidrogeològica a través de treballs pràctics té la finalitat d'analitzar la potencialitat d'un seguit d'activitats en què la teoria i la pràctica es treballen conjuntament en la modelització de components i processos de la dinàmica d'una conca hidrogeològica. [...]
Modelling of a hydrogeological basin through practical activities is a doctoral research whose aim is to analyze the potentialities of a set of activities in which theory and practical work are studied together in the modelling of the components and processes of the hydrogeological basin dynamics. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
2 documentos
3.
33 p, 579.8 KB Programa experimental de cursa amb activitats associades (EFDO 134) / Galera, Antonio D. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Resultats de la recerca sobre activitats associades a la cursa econòmica per al desenvolupament de la resistència aeròbica a les edats escolars.
Bellaterra, 2014 (Programes experimentals)  
4.
144 p, 8.4 MB Educació Física Cooperativa. Memòria de l'activitat desplegada en el Col.legi Públic La Floresta, de Sant Cugat del Vallès, el curs 2011-12 / Galera, Antonio D. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Informe sobre l'activitat experimental dissenyada i desenvolupada per l'autor amb un grup mixte format per estudiants universitaris i per escolars en el si d'un programa d'activitats formatives de substitució dissenyat i desplegat per a la formació inicial en Educació Física escolar dels plans LOGSE a extinguir.
Bellaterra , 2012 (Projecte d'Aprenentatge y Servei)  
5.
12 p, 16.9 MB FesCat Majors : Aplicació Android / Morales Pinilla, Aleix ; Villanueva Pipaón, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
FesCat Majors és una idea de negoci que consisteix a desenvolupar una aplicació informàtica per tal de facilitar l'accés i visibilitat de les activitats lúdiques, festives i culturals que tenen lloc a Catalunya en l'àmbit de les festes populars i festes majors. [...]
FesCat Majors is a business model proposition that seeks to develop an IT solution to ease the access and visibility of leisure activities and cultural festivities that take place in Catalonia within city festivals. [...]
FesCat Majors es una idea de negocio que consiste en desarrollar una aplicación informática para facilitar el acceso y visibilidad de las actividades lúdicas, festivas y culturales que tienen lugar en Cataluña en el ámbito de las fiestas populares y fiestas mayores. [...]

2015-06-29
Enginyeria Informàtica [958]  
6.
10 p, 3.4 MB FesCat Majors : Back-End i Interfície Web / Morales Herrera, Joan Marc ; Villanueva Pipaón, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
FesCat Majors és una idea de negoci que consisteix a desenvolupar una aplicació informàtica per tal de facilitar l'accés i visibilitat de les activitats lúdiques, festives i culturals que tenen lloc a Catalunya en l'àmbit de les festes populars i festes majors. [...]
FesCat Majors is a business model proposition that seeks to develop an IT solution to ease the access and visibility of leisure activities and cultural festivities that take place in Catalonia within city festivals. [...]
FesCat Majors es una idea de negocio que consiste a desarrollar una aplicación informática para facilitar el acceso y visibilidad de las actividades lúdicas, festivas y culturales que tienen lugar en Cataluña en el ámbito de las fiestas populares y fiestas mayores. [...]

2015-06-29
Enginyeria Informàtica [958]  
7.
13 p, 1.4 MB Aplicació multidispositiu per a l'assignatura de Tendències Actuals / Lamarca Lagarriga, Omar ; Pons, Jordi, (Pons Aróztegui) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Avui en dia la gestió de qualsevol assignatura docent comporta una interacció constant amb l'alumne mitjançant eines virtuals com podria ser un campus virtual o un wiki. Amb l'aparició del nou paradigma AnyTime, AnyPlace, AnyWhere conjuntament amb els requeriments concrets de l'assignatura de Tendències Actuals per les necessitats de constant intercanvi d'informació, cada cop pren més sentit la necessitat d'aprofitar les noves tecnologies per millorar aquesta relació. [...]
Today the management of any educational course involves constant interaction with students using online tools such as a virtual campus or a wiki. With the emergence of the new paradigm Anytime, Anyplace, Anywhere together with the specific requirements of the subject Tendències actuals for the needs of constant movement of information and consultation, the need to take more advantage of new technologies to improve this relationship while facilitating the distribution of information activities more effectively increasingly takes more sense.
Hoy en día la gestión de cualquier asignatura docente conlleva una interacción constante con el alumno mediante herramientas virtuales como podría ser un campus virtual o un wiki. Con la aparición del nuevo paradigma Anytime, Anyplace, Anywhere conjuntamente con los requerimientos concretos de la asignatura de Tendencias Actuales para las necesidades de constante intercambio de información, cada vez toma más sentido la necesidad de aprovechar las nuevas tecnologías para mejorar esta relación. [...]

2015-06-30
Enginyeria Informàtica [958]  
8.
13 p, 1.4 MB FesCat Majors : Aplicació iOS / Casulà Serrano, Ignasi ; Villanueva Pipaón, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
FesCat Majors és una idea de negoci que pretén desenvolupar una solució informàtica per tal de facilitar l'accés i visibilitat de les activitats lúdiques, festives i culturals que tenen lloc a Catalunya en l'àmbit de les festes populars i festes majors. [...]
FesCat Majors is a business model proposition that seeks to develop an IT solution to ease the access and visibility of leisure activities and cultural festivities that take place in Catalunya within city festivals. [...]
FesCat Majors es una idea de negocio que pretende desarrollar una solución informática para facilitar el acceso y la visibilidad de las actividades lúdicas, festivas y culturales que hay en Cataluña en el ámbito de las fiestas populares y fiestas mayores. [...]

2015-06-30
Enginyeria Informàtica [958]  
9.
1 p, 19.4 MB Efectes de la contaminació acústica en mamífers marins / Sánchez Mora, Anna ; Constenla Matalobos, Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2014
Graduat o Graduada en Biologia ambiental [813]  
10.
45 p, 1.2 MB Neighborhood and crime : a comparative study / Andreu Villasevil, Ariadna ; Cid Moliné, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
This project is defined in the broad field of the socio-spatial Criminology, particularly it tries to test three main theories: social disorganization, collective efficacy and routine activities theory. [...]
2014
Graduat o Graduada en Criminologia [805]
2 documentos

Documentos de investigación : Encontrados 22 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Materiales didàcticos Encontrados 1 registros  
1.
La UAB escriu...Llibres : presentació del llibre : The Oxford Handbook of Productivity analysis. / Grifell i Tatjé, Emili, autor. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials.
Inclou: material promocional de la presentació del llibre "The Oxford Handbook of Productivity analysis".
Inclou: presentation, about the book, about the contributors, bibliography, exhibition and credits.

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, Biblioteca de Ciències Socials, 2018. (Exposicions bibliogràfiques (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials))  

Documentos gráficos y multimedia Encontrados 27 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
1024x768, 553.4 KB Inauguració curs 2014-2015 / Estévez Escalera, Jordi ; Gili i Suriñach, Silvia
Inauguració del curs 2014-2015 sota el títol "L'aigua, element fundamental" que va comptar amb diferents activitats com la visita al Museu Marítim de Barcelona, incloent-hi un passeig en el seu pailebot Santa Eulàlia, o la demostració d'una intervenció arqueològica subaquàtica a la piscina del Servei d'Activitat Física de la UAB, a càrrec de l'associació ArqueoThalassa.
2014
13 documentos
2.
1024x768, 308.9 KB Inauguració curs 2013-2014 / Estévez Escalera, Jordi ; Gili i Suriñach, Silvia
Inauguració del curs 2013-2014 en que vàren participar Rosa García-Moncó, ceramista especialitzada en rèpliques, i membres del professorat del departament de Prehistòria, amb intervencions de Jordi Estévez, Joan Antón Barceló, Roberto Risch i Xavier Clop.
2013
6 documentos
3.
1024x768, 302.1 KB Inauguració curs 2012-2013 / Estévez Escalera, Jordi ; Gili i Suriñach, Silvia
Inauguració del curs 2012-2013 en que vàren participar alumnes i membres del professorat com Toni Palomo, Joel Casanovas i Raquel Piqué per explicar temes que van des de com fer foc amb eines prehistòriques i el primer foc humà trobat fins a conceptes més concrets com l'antracologia.
2012
7 documentos
4.
1600x1200, 497.4 KB Primavera Balcànica 2015 / Estévez Escalera, Jordi
Jornades celebrades a la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB durant el mes de març de 2015 amb diferents activitats multidisciplinars com actuacions musicals en viu per part de l'alumnat.
2015
4 documentos
5.
1024x750, 371.4 KB Primavera Nòmada 2013 / Estévez Escalera, Jordi
Jornades celebrades del 13 al 16 de maig de 2013 a la UAB amb diferents activitats multidisciplinars com congressos, balls de dances tradicionals i actuacions musicals en viu.
2013
8 documentos
6.
1024x768, 613.0 KB Exposició hominització / Estévez Escalera, Jordi
Exposició sobre hominització al vestíbul de la Facultat de Filosofia i Lletres organitzada pels alumnes de primer curs.
2011
2 documentos
7.
1024x768, 688.1 KB Sortida al Musée d'Archéologie Nationale de Saint-Germain-en-Laye (França) / Estévez Escalera, Jordi
Excursió al Musée d'Archéologie Nationale de Saint-Germain-en-Laye (França) amb alumnes d'Arqueologia i Prehistòria.
2015  
8.
1024x768, 497.3 KB Sortida al jaciment i Centre de Recerca de Dolní Věstonice (Moràvia, República Txeca) / Estévez Escalera, Jordi
Excursió al jaciment i Centre de Recerca de Dolní Věstonice (Moràvia, República Txeca) amb alumnes de doctorat d'Arqueologia i Prehistòria.
2015
2 documentos
9.
1024x768, 544.0 KB Sortida al Barranc de la Valltorta (Castelló, Comunitat Valenciana) / Estévez Escalera, Jordi
Excursió a les coves del Barranc de la Valltorta (Castelló, Comunitat Valenciana) amb alumnes d'Arqueologia i Prehistòria.
2014
2 documentos
10.
1024x768, 482.6 KB Sortida primatològica al Zoo de Barcelona / Estévez Escalera, Jordi
Excursió primatològica al Zoo de Barcelona amb alumnes d'Arqueologia i Prehistòria.
2013  

Documentos gráficos y multimedia : Encontrados 27 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Fondos personales e institucionales Encontrados 1 registros  
1.
1 p, 414.9 KB Seminari/taller de traducció literària, de l'anglès al català / Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències de Catalunya
Programa del Seminari/taller de traducció literària, de l'anglès al català, el professor del qual va ser Jordi Arbonès, publicat a la revista Activitats del Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències de Catalunya, núm. [...]
Barcelona , novembre 1997.  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.