Results overview: Found 14 records in 0.03 seconds.
Articles, 4 records found
Periodical publications, 1 records found
Books and collections, 8 records found
Research literature, 1 records found
Articles 4 records found  
1.
17 p, 303.3 KB Acceso a la educación superior en Chile desde la financiación privada : entre la inequidad estructural y la oportunidad individual / Rivera-Vargas, Pablo (Universitat de Barcelona) ; Climent Sanjuan, Victor (Universitat de Barcelona) ; Rivera Bilbao, René (Universidad de las Artes y las Ciencias de la Comunicación (Chile))
El principal indicador para evaluar la equidad del sistema de educación superior en Chile ha sido la ampliación de la matrícula. Entre las medidas adoptadas para su consecución se encuentra el uso del Crédito con Aval del Estado (CAE) como herramienta para financiar los estudios universitarios. [...]
El principal indicador per avaluar l'equitat del sistema d'educació superior a Xile ha estat l'ampliació de la matrícula. Entre les mesures adoptades per aconseguir-ho es troba l'ús del Crèdit amb Aval de l'Estat (CAE) com a eina per finançar els estudis universitaris. [...]
The main indicator for evaluating the equity of the higher education system in Chile has been the expansion of enrollment. Among the measures adopted to achieve such equity is the creation of a State Guaranteed Student Credit (SCSC) as a tool to finance university studies. [...]

2021 - 10.5565/rev/educar.1204
Educar, Vol. 57 Núm. 2 (2021) , p. 447-463 (Temas de investigación)  
2.
22 p, 496.4 KB Idees per a la millora de l'educació a la Catalunya d'avui i de demà / Tomàs i Folch, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
L'article presenta els principals resultats de la recerca que analitza la realitat política i educativa des d'una perspectiva sistèmica de l'educació. Parteix de la revisió de la legislació educativa, les propostes educatives de les formacions polítiques que van obtenir representació parlamentària als comicis electorals del 27 de setembre de 2015, les contribucions dels moviments socials i les aportacions d'experts, per a delimitar unes idees-eix que orientarien el paper de l'educació, l'Administració educativa, la inspecció educativa i el finançament de l'educació en un sistema educatiu propi a Catalunya. [...]
This article presents the main results of the research which analyzes the political and educational reality from a systemic perspective of education. The starting points of this study are the review of educational legislation, the educational proposals of the political parties that won parliamentary representation in the elections of 27 September 2015, the contributions of social movements and the contributions of experts, from which we delimit the fundamental ideas that should orient the role of education, educational administration, educational inspection and financing of education in a systemic perspective of education in Catalonia. [...]

2016
Revista Catalana de Pedagogia, Vol. 10 (2016) , p. 127-148  
3.
20 p, 738.4 KB Líderes en escuelas portuguesas / Silva, José Manuel (Instituto Politécnico de Leiria) ; Domínguez Rodríguez, Emilia (Universidad de Extremadura)
La intención de nuestra investigación fue progresar en el conocimiento sobre los directores de las escuelas secundarias públicas del Estado en Portugal, a partir de la reconstitución de trayectos personales y profesionales, la caracterización de la manera de desempeñar sus funciones, la identificación de sus características de liderazgo, la valoración de los consi­guientes impactos organizacionales y la influencia que esta multiplicidad de factores ejer­ce en los resultados globales de los alumnos.
La intenció de la nostra investigació va ser progressar en el coneixement sobre els directors de les escoles secundàries públiques de l'estat a Portugal, a partir de la reconstitució de trajectes personals i professionals, la caracterització de la manera d'exercir les seves funcions, la identificació de les seves característiques de lideratge, la valoració dels consegüents impactes organitzacionals i la influència que aquesta multiplicitat de factors exerceix en els resultats globals dels alumnes.
The aim of this research was to go into the role of high schools headmasters in Portugal. Thus, the research has rebuilt their professional and personal trajectories, has characterized the role they play in their duties, has identified their leadership characteristics and has evaluated the organizational impacts resulting from these factors and the influence of this wide variety of factors upon students' outcomes.

2012 - 10.5565/rev/educar.34
Educar, Vol. 48, Núm. 1 (gener-juny 2012) , p. 23-41  
4.
19 p, 89.8 KB Los factores de éxito de las universidades europeas en el proceso de incorporación al espacio europeo de educación superior y la experiencia de una universidad catalana / Masjuan, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Troiano i Gomà, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Elias, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació i Treball
El objetivo de este artículo es poner en relación los «factores de éxito» de la implementación de la reforma europea de la educación superior, que se mencionan en el informe de la European University Association (EUA) (2005), con los resultados de un estudio de caso llevado a término en una universidad catalana (Masjuan y otros, 2006). [...]
The aim of this paper is to relate the success factors mentioned by European University Association report Trends IV. European Universities implementing Bologna (EUA, 2005) with the results of a case study carried out in a Catalan (Spain) university (Masjuan et alii, 2006). [...]

2007 - 10.5565/rev/educar.150
Educar, N. 40 (2007) p. 49-67  

Periodical publications 1 records found  
1.
12 p, 4.6 MB Memòria d'activitats / Universitat Autònoma de Barcelona. Observatori per a la Igualtat
En les memòries de l'Observatori es poden trobar dades sobre la situació dels col·lectius objecte d'atenció i la descripció de les activitats i projectes que se han dut a terme durant un curs acadèmic o any.
Bellaterra : Observatori per a la Igualtat de la UAB : 2005-2020
14 documents

Books and collections 8 records found  
1.
53 p, 1.4 MB Tercer pla d'acció per a la igualtat entre dones i homes a la Universitat Autònoma de Barcelona : quadrienni 2013-2017 : 17 de juliol de 2013 / Universitat Autònoma de Barcelona. Consell de Govern ; Universitat Autònoma de Barcelona. Observatori per a la Igualtat
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2013
2 documents
2.
28 p, 346.7 KB Avaluació institucional de l'European University Association / Catalunya. Departament d'Universitats, Recerca i Societat de la Informació ; European University Association (EUA) ; Conferència de Rectors Europeus (CRE) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Planificació i de Qualitat (OPQ) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Gestió de la Informació i de la Documentació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Observatori de Graduats ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Agencia Nacional de Evaluación de la Calidad y Acreditación ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat de Garantia de Qualitat (UGQ)
El Departament d'Universitats, Recerca i Societat de la Informació (DURSI) està impulsant l'avaluació institucional de les universitats catalanes amb la metodologia europea de l'European University Association (EUA), hereva de l'antiga Conferència de Rectors Europeus (CRE). [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2005  
3.
37 p, 214.8 KB Avaluació del procés d'incorporació dels estudiants a la Universitat Autònoma de Barcelona. Informe d'autoavaluació - Any 1999 / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea d'Alumnes ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea d'Afers institucionals ; Universitat Autònoma de Barcelona. Vicerectorat de Qualitat Universitària ; Universitat Autònoma de Barcelona. Vicegerència d'Afers Acadèmics ; Universitat de Barcelona. Secretaria General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Programació i de Qualitat de la Docència (OPQD) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Relacions Internacionals
Abans de començar l'anàlisi del procés d'incorporació a la Universitat Autònoma de Barcelona es volen destacar alguns punts que s'han de tenir presents en tot aquest document i que conformen els grans eixos de l'accés en aquests darrers anys i molt particularment en el moment present.
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 1999  
4.
22 p, 327.9 KB Segon pla d'acció per a la igualtat entre dones i homes a la Universitat Autònoma de Barcelona : quadrienni 2008-2012 / Universitat Autònoma de Barcelona. Consell de Govern ; Universitat Autònoma de Barcelona. Observatori per a la Igualtat
Bellaterra : UAB, 2008  
5.
73 p, 3.6 MB Introducció de la perspectiva de gènere en la docència universitària : diagnosi de la situació a la Universitat Autònoma de Barcelona / Universitat Autònoma de Barcelona. Observatori per a la Igualtat ; Izquierdo, María Jesús, 1945- ; Gutiérrez-Otero, Anabel ; Muñoz, Judith ; Monterde, Jordi
Bellaterra : Institut Català de les Dones, 2006  
6.
70 p, 1.9 MB Polítiques universitàries de gènere. Seminari interuniversitari. Informe final, juny 2006 / Universitat Autònoma de Barcelona. Observatori per a la Igualtat
El seminari està concebut com a jornada de treball i d'encontre entre autoritats acadèmiques, estudioses i estudiosos de la desigualtat entre dones i homes, i institucions responsables del disseny i impuls de polítiques de gènere. [...]
Bellaterra : Observatori per a la Igualtat de la UAB, 2006  
7.
32 p, 307.9 KB Primer pla d'acció per a la igualtat entre dones i homes a la Universitat Autònoma de Barcelona : bienni 2006-2007 / Universitat Autònoma de Barcelona. Consell de Govern ; Universitat Autònoma de Barcelona. Observatori per a la Igualtat
Bellaterra, 2006  
8.
221 p, 858.7 KB El Sexisme a la UAB : propostes d'actuació i dades per a un diagnòstic / Izquierdo, María Jesús, 1945- dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Mora Malo, Enrico (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Duarte Campderrós, Laura ; León Medina, Francisco José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Observatori per a la Igualtat
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, Servei de Publicacions , 2004  

Research literature 1 records found  
1.
268 p, 2.5 MB Efficiency of management in public schools. Analysis in a context of budgetary restrictions / López-Torres, Laura ; Prior Jiménez, Diego, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa
La tesis se centra en el desarrollo de modelos innovadores para la evaluación y seguimiento del rendimiento educativo a través del uso de técnicas de evaluación de la eficiencia no paramétricas. [...]
This thesis is concerned about the development of innovative models for the assessment and monitoring of performance using non-parametric efficiency approaches such as Data Envelopment Analysis, conditional order-m, and Malmquist Total Factor Productivity Change Index. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.