Resultats globals: 7 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 4 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
16 p, 929.6 KB La comunicación institucional y de servicios. Las páginas web municipales de las capitales de provincia españolas / Rodríguez, Mª del Mar ; Marauri Castillo, Iñigo ; Pérez, Jesús A.
El papel protagonista que ha adquirido la informática en estos últimos años obliga a los diferentes agentes e instituciones que conforman nuestra sociedad a adecuarse a los nuevos tiempos. Entre las administraciones públicas destaca el proceso de modernización y adaptación iniciado por las instituciones locales más próximas a los ciudadanos: los ayuntamientos. [...]
Computing has taken the chief role in the society during recent years and has compelled the diferent institutions that shape our society to adapt to the new situation. In the area of public Administration is notable the modernization and adaptation process started by the local institutions which are closer to the citizens: the city councils. [...]

2006
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 33 (2006) p. 63-78  

Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
15 p, 701.4 KB L'administració-e, projecte de projectes: l'experiència a la UAB / Borfo i Bach, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Gestió de la Informació i de la Documentació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
2012
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 6a : 2012  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
14 p, 178.0 KB Infraestructura tecnològica i sistemes d'informació [Informe de la Societat de la Informació 2011] / Universitat Autònoma de Barcelona
Tenint en compte les actuacions i accions planificades i desenvolupades des del Comissionat de la Societat de la Informació i descrites a l'informe de desembre 2010 a l'Informe Societat de la Informació i a l'informe d'administració electrònica es presenta el següent resum que conté les actuacions realitzades durant l'any 2011 dins l'àmbit de les Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (TIC), i planteja les principals fites que constituiran el pla d'actuació per l'any 2012 orientat a l'evolució i optimització dels sistemes d'informació i la infraestructura tecnològica de la UAB, així com altres aspectes de caràcter organitzatiu i estratègic. [...]
2011  

Documents de recerca 4 registres trobats  
1.
101 p, 2.2 MB El Registre General d'entrada i sortida de documents. Estudi d'un cas : El Registre General de l'Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda / Munté van Enkhuizen, Karen ; Soler Jiménez, Joan (Dir) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents
El treball de recerca del Màster en Arxivística i Gestió de Documents de l'ESAGED (Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents) ha consistit en l'estudi i l'avaluació del registre general d'entrades i sortides de documents de l'Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda, en fase de producció. [...]
El trabajo de investigación del Máster en Archivística y Gestión de Documentos de l'ESAGED (Escuela Superior de Archivística i Gestión de Documentos) ha consistido en el estudio y la evaluación del registro general de entradas y salidas de documentos del Ayuntamiento de Santa Perpètua de Mogoda, en fase de producción. [...]
This research project for de Master's Degree in Archival Science and Records Management from the Graduate School o Archival Science and Records Management (ESAGED) consisted of studying and assessing the General Register of Record Entry and Exit o Santa Perpètua de Mogoda Town Council, currently in the production phase. [...]

Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents 2014  
2.
109 p, 2.7 MB Aspectes jurídics de la prestació de serveis públics emprant computació al Cloud / Alamillo Domingo, Ignacio (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca en Governança del Risc) ; Urios Aparisi, Xavier (Catalunya. Departament de Governació i Relacions Institucionals)
L'administració electrònica s'ha convertit en una de les àrees de recerca i aplicació més importants en l'àmbit del Dret Administratiu, tant des de la perspectiva de la millor organització dels recursos de les administracions públiques com des de la perspectiva de l'increment de l'eficiència i de l'eficàcia en l'acció pública; espai de recerca que s'ha ampliat progressivament amb l'aparició de les actuacions de reutilització de la informació del sector públic, especialment en l'àmbit de l'anomenat "govern obert" i dels nous models de virtualització de la computació, sota el paradigma del Cloud (núvol). [...]
Escola d'Administració Pública de Catalunya 2012 (Treballs de recerca 2011-2012 (Escola d'Administració Pública de Catalunya))  
3.
231 p, 1.6 MB Las Políticas de firma electrónica en la administración electrónica / Alamillo Domingo, Ignacio ; Moles i Plaza, Ramon-Jordi, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i Ciències Històricojurídiques
Aquest treball analitza el contingut de la norma tècnica d'interoperabilitat de política de signatura electrònica i de certificats de l'Administració, que desplega el reial decret 4/2010, de 8 de gener, pel qual es regula l'Esquema Nacional d'Interoperabilitat en l'àmbit de l'Administració electrònica, així com d'altres normes directament relacionades, com la referida a document electrònic o als estàndards d'ús per part de les Administracions en el procediment administratiu electrònic.
2012  
4.
91 p, 2.6 MB Adobe Forms / Domènech Moreno, Laura ; Franco Puntes, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Informàtica
La tramitació de les Ajudes i Subvencions es considera un dels procediments claus sobre els quals s'ha d'implementar iniciatives d'Administració Electrònica i d'optimització de la gestió. L'objectiu d'aquest projecte és desenvolupar un pilot amb la tecnologia Adobe Forms que implementi el servei de Formularis Electrònics.
La tramitación de Ayudas y Subvenciones se considera uno de los procedimientos claves para implementar iniciativas de Administración Electrónica y de optimización de la gestión. El objetivo de este proyecto es desarrollar un piloto con la tecnología Adobe Forms que implemente el servicio de Formularios Electrónicos.

2011  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.