Resultats globals: 7 registres trobats en 0.04 segons.
Articles, 3 registres trobats
Documents de recerca, 4 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
14 p, 762.7 KB Exploring Pragmatic Competence in Formal Communicative Contexts : the case of thanking by native and non-native speakers of Greek / Gkouma, Athanasia (National and Kapodisitrian University of Athens) ; Andria, Maria (National and Kapodisitrian University of Athens) ; Mikros, Georgios (Hamad Bin Khalifa University)
The aim of the current study is to investigate the role of second language (L2) proficiency in the pragmatic competence of learners of L2 Greek. More specifically, it aims at exploring whether L2 proficiency can have an impact on the strategies that L2 learners use in order to express the speech act of thanking in L2 Greek. [...]
L'objectiu d'aquest estudi preliminar és el d'explorar l'acte de parla de l'agraïment en contextos comunicatius formals. Més específicament, s'investiguen les possibles diferències en l'expressió de l'agraïment per part de parlants nadius i no nadius de grec. [...]
El objetivo de este estudio preliminar es el de explorar el acto de habla del agradecimiento en contextos comunicativos formales. Más específicamente, se investigan las posibles diferencias en la expresión del agradecimiento por parte de hablantes nativos y no nativos de griego. [...]
Σκοπός Σκοπός της παρούσας προκαταρκτικής έρευνας είναι ηδιερεύνηση της γλωσσικής πράξης της ευχαριστίας σε επίσημαεπικοινωνιακά περιβάλλοντα. [...]

2020 - 10.5565/rev/clil.48
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 3 Núm. 2 (2020) , p. 57-70 (Investigació i qüestions teòriques)  
2.
21 p, 236.4 KB El uso del chat en contextos de aprendizaje de lenguas : Translanguaging practices / Lemus, Lidia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Saura Rami, José Antonio (Universidad de Zaragoza)
Este artículo analiza una interacción telecolaborativa realizada entre dos estudiantes de magisterio de español e inglés como lengua extranjera, respectivamente, durante su formación inicial desarrollada en dos países diferentes. [...]
This paper analyzes a collaborative interaction between two student teachers of Spanish and English as a Foreign Language, respectively, as part of their initial training in their countries of origin. [...]
Aquest article analitza una interacció telecolaborativa realitzada entre dos estudiants de magisteri d'espanyol i anglès com a llengua estrangera, respectivament, durant la seva formació inicial desenvolupada en dos països diferents. [...]
Ce document analyse une interaction collaborative entre deux élèves-maîtres de l'espagnol et de l'anglais comme langue étrangère, respectivement, dans le cadre de leur formation initiale dans leurs pays d'origine. [...]

2015 - 10.5565/rev/jtl3.491
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 8 Núm. 2 (may-june 2015) , p. 48-68 (Articles)  
3.
25 p, 189.9 KB The Age Factor in L2 Acquisition : An empirical investigation into the choice of +/-- human relative pronouns by Spanish learners of English and the resetting of parameters / Escobar Álvarez, M. Ángeles
A positive approach to Second Language (L2) acquisition is to follow Chomsky's (1981) Principles and Parameters theory. Following the latest approach of the Minimalist Program (Chomsky 1995), the question of whether language acquisition involves the acquisition of morphological features that define a particular language is discussed. [...]
El factor edat en l'adquisició d'una segona llengua de les oracions de relatiu: Estudi empíric de l'adquisició del pronom relatiu amb tret [+/- humà] per a aprenents castellano-parlants de l'anglès ment el programa minimista (Chomsky, 1995) ens permet investigar millor seguint la hipòtesi de l'adquisició de trets morfològics. [...]

2001
Catalan Working Papers in Linguistics, V. 9 (2001) , p. 11-35  

Documents de recerca 4 registres trobats  
1.
715 p, 11.3 MB It's definitely atomic : the acquisition of atomicity & countability by speakers of Mandarin in an instructed second language acquisition context / Thomas-Wilhelm, Dakota J. ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir.
La investigació recent en adquisició de segones llengües des d'una perspectiva generativista (GenSLA) ha intentat donar compte del reacoblament dels trets sintàctics i semàntics dels articles (Cho & Slabakova, 2014) i els noms (Choi, Ionin, & Zhu, 2018) en anglès L2, però no ha convertit aquests resultats en una pedagogia pràctica (Whong, Whong, Marsden, & Gil, 2013). [...]
La investigación reciente en adquisición de segundas lenguas desde una perspectiva generativista (GenSLA) ha intentado dar cuenta del ensamblaje de los rasgos sintácticos y semánticos de los artículos (Cho & Slabakova, 2014) y los nombres (Choi, Ionin, & Zhu, 2018) en inglés L2, pero no ha convertido estos resultados en una pedagogía práctica (Whong, Whong, Marsden, & Gil, 2013). [...]
Recent Generative Second Language Acquisition (GenSLA) research has tried to account for the assembly of syntactic and semantic features of L2-English articles (Cho & Slabakova, 2014) and nouns (Choi, Ionin, & Zhu, 2018), but has done little to turn these results into practical teaching pedagogy (Whong, Marsden, & Gil, 2013). [...]

2020  
2.
26 p, 372.1 KB Challenging Fossilization : The Role of Motivation in Second Language Acquisition / Font Sanclimens, Andrea ; Reeves, Alan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper intends to demonstrate whether high levels of motivation can ultimately be instrumental in overcoming Language fossilization. An overview of the hypothesis is provided before approaching the issue from the perspective of bilingualism, and the expectations built around second language students. [...]
Aquest article té com a objectiu demostrar si uns alts nivells de motivació poden contribuir en la superació de la fossilització del llenguatge. En primer lloc, s'ha proporcionat una perspectiva general de la hipòtesi per tal d'abordar-la des del punt de vista del bilingüisme i de les expectatives a les quals s'enfronten els estudiants de segones llengües. [...]
Este artículo tiene como objetivo demostrar si altos niveles de motivación pueden contribuir en la superación de la fosilización del lenguaje. En primer lugar, se ha proporcionado una perspectiva general de la hipótesis con tal de abordarla des del punto de vista del bilingüismo y de las expectativas a las cuales se enfrentan los estudiantes de lenguas extranjeras. [...]

2018
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
3.
34 p, 470.9 KB Adquisición lingüística de una lengua extranjera : castellano para nativos de japonés / Robles Serrano, Estefanía ; Fukuda, Makiko, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Per tal de trobar la forma més eficaç d'arribar a dominar una llengua s'ha de comprendre primer com funcionen els mecanismes interns que permeten a l'ésser humà adquirir i utilitzar el llenguatge i de quina manera es poden estimular aquets. [...]
Con el fin de encontrar la forma más eficaz de llegar a dominar una lengua se debe comprender primero cómo funciona el proceso que permite al ser humano adquirir y utilizar el lenguaje y de qué manera se puede estimular el mismo. [...]
With the aim of defining the best way to become proficient in a foreign language, we must understand first how the internal mechanisms that allow us to acquire and use the language work, and how can we stimulate them. [...]

2015
Grau en Estudis d'Àsia Oriental [842]  
4.
44 p, 481.0 KB L1 Spanish transfer in the acquisition of the phenomenon of that-deletion in English / Guirado Puiggròs, Núria ; Llinàs i Grau, Mireia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Following studies on the phenomenon of that-deletion in English (I think he will come), this TFG studies whether or not Spanish L2 learners of English display L1 interference in the acquisition of the phenomenon of that-deletion in English after the verbs say, believe and think in written and oral channels. [...]
Seguint els estudis sobre el fenomen de la supressió del that-complementant en Anglès (I think he will come), aquest TFG estudia si estudiants espanyols aprenents d'anglès mostren interferència de L1 en l'adquisició del fenomen de la supressió del that-complementant en anglès després dels verbs say, believe i think en contextos escrits i orals. [...]

2014
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.