visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Advertising
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzines
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut d'Investigació Biomèd...
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria Càrnia Digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells,contrib...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
278
registres trobats en 0.04 segons.
Articles
,
259
registres trobats
Contribucions a jornades i congressos
,
4
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
2
registres trobats
Documents de recerca
,
13
registres trobats
Articles
259
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
10 p, 4.1 MB
Construcción de imagen de marca y reputación a través de campanas publicitarias de RSC
/
Orozco Toro, Jaime Alberto
(Universidad Pontificia Bolivariana) ;
Roca, David
(Universitat Autònoma de Barcelona)
EI presente artículo describe la forma en que la imagen de marca y la reputación se ven afectadas por las estrategias empresariales a través de campafias publicitarias de Responsabilidad Social Corporativa. [...]
This article describes how the brand image and reputation are affected by corporate strategies through advertising campaigns for corporate social responsibility. It also analyzes the factors that determine the evaluation of the image and reputation as a way to weigh these two elements of the brand at a time framed by strategic communication with stakeholders.
2011
Sphera publica
,
Núm. 11 (2011)
, p. 273-289
Registre complet
-
2.
19 p, 139.9 KB
El efecto del aroma en la intención de compra de un paquete vacacional
/
Cuatrecasas Clemente, Laura Pilar
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Se estudia el efecto del aroma asociado a un destino turístico en la intención de compra de un paquete vacacional. Sesenta estudiantes universitarios (M =21,45, Dt =1,50) visualizaron un spot de un destino caribeño en una de las dos condiciones experimentales: sin aroma y con aroma ambiental asociado a un destino turístico. [...]
This study analyzes the effect of aromas associated with tourist destinations on the intention to buy a vacation package. Sixty university students (M = 21. 45, SD = 1. 50) watched a video spot regarding a Caribbean destination in one of two experimental conditions: with no aroma, and with an environmental aroma associated with the tourist destination. [...]
Estuda-se o efeito do aroma associado a um destino turístico na intenção de compra de um pacote turístico. Sessenta estudantes universitários (M =21,45, Dt =1,50) visualizaram um spot de destino caribenho em uma das duas condições experimentais: sem aroma e com aroma ambiental associado a um destino turístico. [...]
2018 -
10.12804/revistas.urosario.edu.co/disertaciones/a.5004
Anuario electrónico de estudios en Comunicación Social: Disertaciones
,
Vol. 11 Núm. 1 (2018)
, p. 150-168
Registre complet
-
3.
22 p, 540.3 KB
Femvertising and its impact on psychological reactance and purchase intention of Mexican female consumers
/
Hernández-Willoughby, Silvia
(Universidad de Guadalajara) ;
Lázaro Pernias, Patrícia
(Universitat Autònoma de Barcelona)
This work focuses on the study of the femvertising advertising strategy. It references the feminist theories and the theory of psychological reactance to understand the impact of femvertising on Mexican female consumers' psychological reactance and purchase intention. [...]
Este trabajo se centra en el estudio de la estrategia publicitaria femvertising, y toma como referentes las teorías feministas y la teoría de la reactancia psicológica, esto con el objetivo conocer el impacto de la femvertising en la reactancia psicológica e intención de compra de consumidoras mexicanas. [...]
2023 -
10.32870/myn.vi49.7694
Mercados y Negocios
,
Núm. 49, p. 43-64 (2023)
Registre complet
-
4.
19 p, 1.1 MB
Los hombres ante el espejo : estereotipos masculinos en las inserciones publicitarias de la radio española
/
Fajula, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Barbeito Veloso, Ma. Luz
(María Luz) (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Perona Páez, Juan José
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Los estudios sobre estereotipos publicitarios en el medio radio son escasos y los existentes se han centrado de manera predominante en los roles y estereotipos femeninos. El auge de los movimientos sociales feministas y campañas como la de Gillette del año 2019 «The best men can be» permiten intuir que algo está cambiando en el entorno de la comunicación publicitaria en cuanto a los estereotipos de género y el rol masculino en la sociedad. [...]
Studies on advertising stereotypes in the radio are scarce and those that do exist have focused predominantly on female roles and stereotypes. The rise of feminist social movements and campaigns such as Gillette's 2019 campaign "The best men can be" suggest that something is changing in the advertising communication environment regarding gender stereotypes and the male role in society. [...]
2023
Prisma social
,
Núm. 40 (Enero 2023)
, p. 84-102
Registre complet
-
5.
12 p, 963.2 KB
Heuristic processing of green advertising : Review and policy implications : Review and policy implications
/
Castro Santa, Juana
(Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ;
Drews, Stefan
(Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals)
Green advertising aims to communicate pro-environmental dimensions of products to achieve an increase in sales. Within a general advertising framework, we organize studies of green advertising to examine the psychological processes it triggers and how it influences consumers. [...]
2023 -
10.1016/j.ecolecon.2023.107760
Ecological economics
,
Vol. 206 (April 2023)
, art. 107760
Registre complet
-
6.
20 p, 936.9 KB
El storydoing como modelo innovador de comunicación publicitaria que favorece una mejora en la sociedad
/
Rodríguez-Ríos, Antonio
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Lázaro Pernias, Patrícia
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Introducción: Se analiza el storydoing como un modelo en publicidad prospectivo en términos de justicia social y de sostenibilidad medioambiental que responde a las necesidades de una sociedad que demanda más transparencia y honestidad a las organizaciones comerciales. [...]
Introduction: Storydoing is analyzed as a prospective advertising communication model in terms of social justice and environmental sustainability that responds to the needs of a society that demands more transparency and honesty from commercial organizations. [...]
2023 -
10.4185/RLCS-2023-1865
Revista latina de comunicación social
,
Núm. 81 (2023)
, p. 171-190
2 documents
Registre complet
-
7.
11 p, 2.5 MB
Nudging low-carbon consumption through advertising and social norms
/
Castro Santa, Juana
(Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ;
Drews, Stefan
(Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ;
van den Bergh, Jeroen C. J. M.
(Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals)
Widespread advertising of high-carbon goods challenges a shift to low-carbon consumption which is needed to limit climate change. We test the pure and combined effects of advertising and communicating a social norm on low- and high-carbon consumption. [...]
2023 -
10.1016/j.socec.2022.101956
Journal of Behavioral and Experimental Economics
,
Vol. 102 (February 2023)
, art. 101956
Registre complet
-
8.
18 p, 269.1 KB
Advertising and public relations degrees : profiles and the glass ceiling in the Spanish labour market
/
Jiménez-Marín, Gloria
(Universidad de Sevilla) ;
Álvarez Rodríguez, Víctor
(Universidad de Cádiz) ;
Palomo-Domínguez, Isabel
(Mykolas Romeris University (Lituània))
According to data from the Spanish Association of Advertising Agencies, 90% of management positions in communication companies are occupied by men. However, the percentage of women studying communication degrees in Spanish universities, and specifically bachelor's and master's degrees in advertising and public relations, is higher than that of male students. [...]
Segons dades facilitades per l'Associació Espanyola d'Agències de Publicitat, el 90% dels llocs directius de les empreses de comunicació estan ocupats per homes. No obstant això, el percentatge de dones que cursen graus de Comunicació i, concretament, graus i màsters de Publicitat i Relacions Públiques a les universitats espanyoles és superior al dels estudiants masculins. [...]
Según datos de la Asociación Española de Agencias de Publicidad, el 90% de los puestos directivos de las empresas de comunicación están ocupados por hombres. Sin embargo, el porcentaje de mujeres que estudian carreras de Comunicación y, en concreto, grados y másteres de Publicidad y Relaciones Públicas en las universidades españolas es superior al de los estudiantes varones. [...]
2022 -
10.5565/rev/analisi.3555
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura
,
Vol. 67 (2022)
, p. 87-104 (Articles)
Registre complet
-
9.
20 p, 321.6 KB
La realidad cubana a través del discurso publicitario : análisis lingüístico de anuncios publicados en el Diario de La Habana (1810-1819)
/
Rodríguez Manzano, Marta
(Universidad de Sevilla)
En este estudio se presenta un análisis lingüístico de anuncios cubanos de pérdidas, alquileres, ventas y solicitudes de compra publicados en el Diario de La Habana a principios delsiglo XIX. Esta tipología de escritos periodísticos permite conocer y ahondar en las propiedades y útiles de la vida cotidiana que circulaban en el contexto cubano colonial. [...]
This research article contains a linguistic analysis of Cuban announcements of losses, rentals, sales and purchase requests published in the Diario de La Habanaat the beginning of the 19th century. This typology of journalistic writings allows us to know and delve into the properties and tools of daily life that circulated in the Cuban colonial context. [...]
2022 -
10.36950/elies.2022.46.6
Estudios de lingüística del español
,
Núm. 46 (2022)
, p. 81-100 (Artículos. Cuba y su impronta lingüística en las obras lexicográficas académicas)
Registre complet
-
10.
6 p, 382.0 KB
Història de la publicitat de Catalunya
/
Freire Sánchez, Alfonso
(Universitat Abat Oliba CEU)
La obra Història de la publicitat de Catalunya (Serra, 2021) relata, contextualiza y expone los principales hitos y acontecimientos de la publicidad catalana desde sus inicios (en el siglo XIX) hasta nuestros días, lo que supone una documentación de casi 150 años de historia; una misión literaria que nunca se había documentado y narrado con este grado de detalle, profundidad y exactitud. [...]
The book Història de la Publicitat de Catalunya (Serra, 2021) recounts, contextualizes and exposes the main milestones and events of Catalan advertising from its beginnings in the 19th century to the present day, which represents a documentation of almost 150 years of history; a literary mission that has never before been documented and narrated with this degree of detail, depth and accuracy. [...]
Obra ressenyada: Carolina SERRA (ed. ), Història de la publicitat de Catalunya. Barcelona: Sàpiens, 2021.
2023 -
10.5565/rev/qp.382
Questiones publicitarias
,
Vol. 6 Núm. 31 (2023)
, p. 25-30 (Reseñas)
Registre complet
-
Articles :
259
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos
4
registres trobats
1.
12 p, 880.7 KB
Attention and joint attention to ad stimuli. Study with eye tracker technology
/
Oliver, Andreu
;
Añaños, Elena
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
La investigación plantea dar un paso más en el estudio de la atención dispensada a la publicidad a partir del estudio de la atención conjunta (Joint Atentttion), es decir aquella que implica, a través de la mirada, una atención coordinada de un individuo (protagonista del anuncio) con otro (espectador del anuncio) hacia un objeto (producto anunciado). [...]
2015
Reunión Científica sobre Atención (RECA)
. Miraflores de la Sierra, Madrid,
10a
: 2015
2 documents
Registre complet
-
2.
17 p, 1.5 MB
Is there gender bias in the assessment of advertising creativity?
/
Roca, David
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Tena Parera, Daniel
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Lázaro Pernias, Patrícia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Gender discrimination in creative departments has been studies using surveys, content analyses, and qualitative methods (Broyles, S. & Grow, J. 2008). Previous research depicts that there exists interest in variables related with assessing advertising creativity (Koslow et al. [...]
2012
International Conference on Research in Advertising
, 11a : 2012
Registre complet
-
3.
1 p, 49.8 KB
Juvenile perception of advertising : from audiovisual processing to advertising response
/
Añaños, Elena
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Estaún Ferrer, Santiago
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Mas Parera, M. Teresa
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària
In order to turn children into consumers, the audiovisual medium drives their attention by resorting to any number of techniques using colour, sound, images, simple rhymes and brief messages, as well as quick cuts, which are conducive to automatic processing. [...]
2007
Congreso Ibérico de Percepción
. Madrid, 2on : 2007
2 documents
Registre complet
-
4.
21 p, 1.0 MB
¿Y tú que miras?. Low attention : atención visual a estímulos publicitarios integrados en la pantalla TV
/
Añaños, Elena
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Valli, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Desde la atención visual se investigan, entre otros, en qué condiciones estímulos irrelevantes activan la atención involuntaria mediante el fenómeno de la captura atencional y obtienen prioridad atencional. [...]
2011
Reunión Científica sobre Atención
. Sevilla, Andalusia, 8a : 2011
2 documents
Registre complet
-
Llibres i col·leccions
2
registres trobats
1.
8 p, 319.2 KB
El storydoing como estrategia publicitaria innovadora en la sociedad red
/
Rodríguez-Ríos, Antonio
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Lázaro Pernias, Patrícia
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Este artículo recoge un cambio en un modelo de comunicación en publicidad basado en la evolución del storytelling al storydoing en aras de acercarse a las necesidades del consumidor digital. Si bien el storytelling involucra al espectador a través de intangibles como la emoción y la empatía a través de elementos narrativos, el storydoing lo hace a través de acciones que la misma marca propone. [...]
This article highlights a change in an advertising communication model which is based on the evolution from storytelling to storydoing in order to get closer to the needs of the digital consumer. While storytelling involves the viewer through intangibles such as emotion and empathy that have narrative elements, storydoing does so through actions that the brand itself puts forward. [...]
Alicante : Universidad de Alicante, 2021
Comunicación en cuarentena: el cambio mediático en pandemia
,
2021,
p. 59-66
Registre complet
-
2.
10 p, 264.4 KB
Creativity : the key to creating successful advertising messages in the digital sonosphere
/
Barbeito Veloso, Ma. Luz
(María Luz) (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Fajula, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Enrique, Ana Mª
(Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona)
The characteristics of the radio media have traditionally been put forward as arguments to justify the lack of creativity in radio advertising in Spain. Factors such as fragmentation of the media, the need to resort to high frequencies in the broadcast message, the format almost absolute control wedge or direct translation of texts designed to television to radio, have led to and perpetuated the idea that radio advertising is not creative. [...]
Braga, Portugal: Communication and Society Research Centre (University of Minho), 2012
Radio evolution : conference Proceedings
,
2012,
p. 295-303
Registre complet
-
Documents de recerca
13
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
Signaling effects of awards on advertising creatives : The Brazilian Experience
/
Meléndez Rodríguez, Saraí
;
Roca, David,
dir.
Aquest estudi qualitatiu explora els efectes de senyalització i els costos associats a guanyar Cannes Lions, considerat la cerimònia de lliurament de premis més prestigiosa de la indústria. La teoria de la senyalització (Signalling Theory) s'utilitza com a marc teòric. [...]
Este estudio cualitativo explora los efectos de señalización y los costos asociados con ganar Cannes Lions, considerada la ceremonia de premiación más prestigiosa de la industria. La teoría de la señalización (Signalling Theory) se utiliza como marco teórico. [...]
This qualitative study explores the signaling effects and costs associated with winning Cannes Lions, considered the industry's most prestigious award ceremony. Signaling theory is utilized as a theoretical framework. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques.
2022
Registre complet
-
2.
12 p, 3.5 MB
Development of an application for the generation of KPIs
/
Morente Ribera, Adrian
;
Garcia-Font, Victor,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Business success necessitates careful assessment, organization, and investigation. KPIs (Key Performance Indicators) are a collection of measurements utilized to assess the performance of a business and furnish understanding into the capacity for progress. [...]
El éxito empresarial requiere de medidas cuidadosas, planificación y análisis. Los Indicadores Clave de Rendimiento (KPIs) son un conjunto de métricas que permiten evaluar el rendimiento de una empresa y proporcionar información acerca de su potencial de mejora. [...]
El èxit empresarial requereix de mesures cuidades, planificació i anàlisi. Els Indicadors Clau de Rendiment (KPIs) són un conjunt de mètriques que permeten avaluar el rendiment d'una empresa i proporcionar informació sobre el seu potencial de millora. [...]
2023
Enginyeria Informàtica
[
958
]
Registre complet
-
3.
23 p, 910.8 KB
Pressupostos en rendició de comptes i polítiques de transparència : casos d'estudi a l'àmbit local
/
Bueno Muñoz, Paula
;
Miralles de Imperial Pujol, Júlia,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
El present treball és un anàlisi qualitatiu sobre la implementació de les polítiques de transparència i rendició de comptes a nivell local. Es tracta principalment d'identificar els factors sociodemocràfics i econòmics que condicionen la inversió del pressupost municipal en aquest àmbit, a partir de l'estudi dels casos de Sant Cugat del Vallès, Granollers i La Garriga. [...]
Este trabajo es un análisis cualitativo sobre la implementación de las políticas de transparencia y rendición de cuentas a nivel local. Se trata principalmente de identificar los factores sociodemocráficos y económicos que condicionan la inversión del presupuesto municipal en este ámbito, a partir del estudio de los casos de Sant Cugat del Vallès, Granollers y La Garriga. [...]
This work is a qualitative analysis on the implementation of transparency and accountability policies at the local level. It is mainly a question of identifying the socio-democratic and economic factors that condition the investment of the municipal budget in this area, based on the study of the cases of Sant Cugat del Vallès, Granollers and La Garriga. [...]
2022
Grau en Ciència Política i Gestió Pública
[
818
]
3 documents
Registre complet
-
4.
664 p, 10.6 MB
La transmisión de valores en la publicidad gráfica y su influencia en la intención de acción en los aficionados (as) de los clubes de fútbol mexicano; Leones Negros, Atlas y Chivas
/
Romero Sepúlveda, Luis Edgardo
;
Blanco, Josep Ma,
dir.
La present tesi doctoral se centra en l'estudi de la comunicació estratègica en entitats esportives específicament clubs de futbol. L'objectiu principal d'aquesta investigació és conèixer si els valors transmesos de forma textual en la publicitat gràfica d'un club de futbol influeixen en la intenció d'acció dels seus aficionats com per exemple assistir a l'estadi. [...]
La presente tesis doctoral se centra en el estudio de la comunicación estratégica en entidades deportivas específicamente clubes de fútbol. El objetivo principal de esta investigación es conocer si los valores transmitidos de forma textual en la publicidad gráfica de un club de fútbol influyen en la intención de acción de sus aficionados como por ejemplo asistir al estadio. [...]
This doctoral thesis focuses on the study of strategic communication in sports entities, specifically soccer clubs. The main objective of this research is to know if the values transmitted textually in the graphic advertising of a soccer club influence the intention of action of its fans, such as attending the stadium. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques.
2021
Registre complet
-
5.
79 p, 2.2 MB
Creación y desarrollo de un e-commerce
/
Balsach Garcia-Cascon, Jan
;
Suárez Ramírez, Pedro,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
La tendencia global hacia el mundo online es cada vez más notable. Son pocas las empresas que no han digitalizado su negocio o no han empezado a hacerlo, ya que es una opción obligatoria para su supervivencia. [...]
The global trend towards the online world is increasingly noticeable. Few companies have not digitized their business or have not started to do so, since it is a mandatory option for their survival options. [...]
2021
Grau en Administració i Direcció d'Empreses
[
950
]
2 documents
Registre complet
-
6.
82 p, 1.5 MB
El efecto de la música en la publicidad
/
Fernandez Rof, Mireia
;
Gheorghe, Cristina Stefania
;
López Belbeze, María Pilar,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Aquest treball d'investigació té la finalitat de conèixer l'efecte de la música en els anuncis publicitaris. Per una banda, es vol estudiar en quina mesura la tipologia de la música influeix en les emocions de les persones i, per una altra, si les emocions afecten en la publicitat. [...]
El presente trabajo de investigación quiere conocer el efecto de la música en los anuncios publicitarios. Por un lado, se pretende saber en qué medida la tipología de la música influye en las emociones de las personas y, por otro, descubrir si las emociones afectan en la publicidad.
The following research aims to study the effect of music in advertising. On the one hand, it aims to know if musical typology influencing people's emotions and on the other hand, find out if emotions affect advertising.
2020
Màster Universitari en Màrqueting
[
1093
]
Registre complet
-
7.
29 p, 1.1 MB
Análisis de la evolución de la construcción estereotipada de la mujer en los anuncios de la marca Codorniu
/
Suarez Gil, Vanesa
;
Perceval, José María,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
En la societat actual la importància dels mitjans de comunicació a incrementat, tant pel fet de produir continguts com per reproduir practiques generalitzades i reforçar valors socialment apressos. [...]
En la sociedad actual la importancia de los medios de comunicación ha incrementado, tanto para producir contenido como para reproducir prácticas generalizadas y reforzar valores socialmente aprendidos. [...]
Nowadays, the importance of the media has increased, both to produce content and to reproduce generalized practices, and to reinforce socially learned values. Advertisement is a quick and effective way to do so, since through television, the influence is greater. [...]
2019-06-15
Grau en Humanitats
[
1139
]
Registre complet
-
8.
72 p, 1.9 MB
La publicidad ilícita : uno de los actos desleales más utilizados en el mercado
/
Shui, Yuan yuan
;
Rodríguez del Valle Iborra, José Antonio,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Privat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Dret
En el presente estudio, se ha realizado un análisis de la publicidad ilícita en el marco de los actos de competencia desleal, partiendo de su concepción y de los distintos supuestos de publicidad ilícita hasta la obtención de un resultado verídico sobre la creciente frecuencia de uso de este acto desleal. [...]
In the present essay, there has been an analysis about the illicit advertising, in accordance with the unfair competition's laws, from its conception and the different cases of illicit advertising until obtaining a veridical result about the increasing frequency of use of this disloyal act. [...]
2019
Grau en Dret
[
949
]
Registre complet
-
9.
28 p, 874.4 KB
Quality choice and advertising regulation in broadcasting markets
/
González-Maestre, Miguel
(Universidad de Murcia. Departamento de Fundamentos del Análisis Económico) ;
Martínez-Sánchez, Francisco
(Universidad de Murcia. Departamento de Métodos Cuantitativos para la Economía y la Empresa)
We consider the role of the endogenous choice of platform quality in a broadcasting duopoly market where competing media platforms choose also their level of advertising. We compare the equilibrium levels of quality, advertising and welfare under private and mixed duopoly competition. [...]
Valencia ; Instituto Valenciano de Investigaciones Económicas, 2012 (
Documentos de Trabajo. Serie AD ; 2012-03
)
Registre complet
-
10.
13 p, 3.4 MB
NearHobby : oci al teu voltant
/
Mesa Cabrera, Carlos
;
Grau Sala, Ramon,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Aquest treball té com a objectiu apropar entitats d'oci i clubs esportius a usuaris potencials mitjançant la creació de dues aplicacions: una aplicació mòbil i una aplicació web. Amb aquestes aplicacions es vol facilitar la interacció entre usuari i entitat. [...]
This project aims at bringing leisure entities and sports clubs closer to potential users through the creation of two apps: a mobile app and a web app. What we want with these apps is to make easier the interaction between users and entities. [...]
Este trabajo tiene como objetivo acercar entidades de ocio y clubes deportivos a usuarios potenciales mediante la creación de dos aplicaciones: una aplicación móvil y una aplicación web. Con estas aplicaciones se quiere facilitar la interacción entre usuario y entidad. [...]
2017-06-28
Enginyeria Informàtica
[
958
]
Registre complet
-
Documents de recerca :
13
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.