Resultats globals: 4 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 4 registres trobats
Articles 4 registres trobats  
1.
47 p, 553.8 KB Delightful tourism experiences : a cognitive or affective matter? / Escobar Rivera, Dalilis (Universitat de Girona. Departament d'Organització, Gestió Empresarial i Disseny de Producte) ; Casadesús Fa, Martí (Universitat de Girona. Departament d'Organització, Gestió Empresarial i Disseny de Producte) ; Simon, Alexandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa)
There are many times that we, as tourist consumers, have been more than satisfied. We have been delighted with the product or service received. However, do we know the factors which affect our delight as customers? Are they affective or cognitive factors? The objective of this article is to empirically identify delighted consumers and the factors associated with these memorable tourist experiences when the threshold of satisfaction is exceeded. [...]
2019 - 10.1016/j.tmp.2019.100569
Tourism Management Perspectives, Vol. 32 (2019) , p. 100569  
2.
11 p, 402.9 KB Association between affective disorders presenting before and during pregnancy and pre-term birth, considering socio-demographic factors, obstetric factors, health conditions, and use of medication / Aliaga, Arantxa (Institut Català de la Salut. Centre d'Atenció Primària El Castell (Castelldefels, Barcelona)) ; Cunillera, O. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Amador, Maria del Carmen (Atenció a la Salut Sexual i Reproductiva Delta del Llobregat. SAP Baix Llobregat Litoral) ; Aliaga, Mercedes (Institut Català de la Salut. ABS la Torrassa (L'Hospitalet de Llobregat)) ; Arquerons, Martí (Universitat de Barcelona. Facultat de Medicina i Ciències de la Salut) ; Almeda, J. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Objective: To study the relationship between maternal affective disorders (AD) before and during pregnancy, and pre-term birth. Design: Retrospective observational study. Location: Sexual and reproductive health units at the Institut Català de la Salut (ICS) in Catalonia, Spain. [...]
Objetivo: Estudiar la relación entre diagnósticos de trastornos afectivos (TA) antes y durante el embarazo, y factores de confusión con prematuridad del neonato. Diseño: Estudio observacional retrospectivo. [...]

2019 - 10.1016/j.aprim.2018.06.009
Atencion Primaria, Vol. 51 Núm. 10 (diciembre 2019) , p. 626-636  
3.
13 p, 1.6 MB Assessing the moderating effect of the end user in consumer behavior : the acceptance of technological implants to increase innate human capacities / Pelegrín Borondo, Jorge (Universidad de La Rioja. Departamento de Economía y Empresa) ; Reinares Lara, Eva (Universidad Rey Juan Carlos. Departamento de Economía de la Empresa) ; Olarte Pascual, Cristina (Universidad de La Rioja. Departamento de Economía y Empresa) ; Garcia-Sierra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals)
Today, technological implants are being developed to increase innate human capacities, such as memory or calculation speed, and to endow us with new ones, such as the remote control of machines. This study's aim was two-fold: first, to introduce a Cognitive-Affective-Normative (CAN) model of technology acceptance to explain the intention to use this technology in the field of consumer behavior; and second, to analyze the differences in the intention to use it based on whether the intended implant recipient is oneself or one's child (i. [...]
2016 - 10.3389/fpsyg.2016.00132
Frontiers in psychology, Vol. 7, (February 2016) , Art. 132, p. 1-13  
4.
12 p, 139.7 KB La competencia matemática (en el sentido de PISA) de los futuros maestros / Sáenz Castro, César (Universidad Autónoma de Madrid. Instituto Universitario de Ciencias de la Educación)
PISA evalúa el conocimiento funcional de las matemáticas en estudiantes de 15 años. En nuestro estudio hemos evaluado este mismo conocimiento en estudiantes de magisterio para establecer su perfi l de rendimiento, en comparación con los adolescentes pero también como base de una posible práctica docente enfocada hacia el desarrollo de competencias matemáticas. [...]
PISA evaluates the functional knowledge in mathematics of fi fteen-years-old pupils. In our research, we have evaluated this knowledge in preservice teachers in order to establish their level of competence in mathematical skills. [...]

2007 - 10.5565/rev/ensciencias.3701
Enseñanza de las ciencias, V. 25 n. 3 (2007) p. 355-366  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.