Results overview: Found 1 records in 0.02 seconds.
Articles, 1 records found
Articles 1 records found  
1.
13 p, 123.2 KB El protagonisme dels spin doctors : la política com a procés comunicacional / Aira Foix, Toni (Universitat Oberta de Catalunya. Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació)
Políticament estem instal·lats en una democràcia mediàtica que ha fet que partits i institucions abracin l'era del màrqueting polític. En una societat hipermediàtica, basada en l'entreteniment audiovisual, la imatge cotitza a l'alça i el llenguatge dels polítics s'hi adapta. [...]
Our politics are installed in the political marketing era. In a hypermediatic society, we must be able to agree that the same concept of political communication evolves and adapts to this context. We are in front of a new way to make a more rhetorical, more aesthetic and more theater policy. [...]

2010 - 10.7238/a.v0i40.1142
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 40 (2010) , p. 15-27  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.