Resultados globales: 5 registros encontrados en 0.03 segundos.
Artículos, Encontrados 1 registros
Libros y colecciones, Encontrados 3 registros
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Artículos Encontrados 1 registros  
1.
20 p, 283.0 KB Impacto de la alfabetización mediática e informacional en el Caribe : diseño, validación y aplicación de un cuestionario sobre competencia mediática del profesorado / Salcines-Talledo, Irina (Universidad de Cantabria) ; González-Fernández, Natalia (Universidad de Cantabria) ; Ramírez-García, Antonia (Universidad de Córdoba) ; Pérez-Rodríguez, M. Amor (Universidad de Huelva)
La alfabetización mediática e informacional (AMI) de los docentes para favorecer procesos críticos de interacción, producción y difusión de la información, basados en valores y en una estética consciente, es un tema central en la inclusión socioeducativa de los medios en los procesos de enseñanza-aprendizaje. [...]
L'alfabetització mediàtica i informacional (AMI) dels docents per afavorir processos crítics d'interacció, producció i difusió de la informació, basats en valors i en una estètica conscient, és un tema central en la inclusió socioeducativa dels mitjans en els processos d'ensenyament-aprenentatge. [...]
Improving the media and information literacy (MLI) of teachers to encourage critical processes of interaction, production and spread of information, based on values and conscious aesthetics, is a central theme in the socio-educational incorporation of the media in teaching-learning processes. [...]

2023 - 10.5565/rev/analisi.3625
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Vol. 69 (2023) , p. 33-51 (Articles)
2 documentos

Libros y colecciones Encontrados 3 registros  
1.
23 p, 737.8 KB Els graduats en comunicació : quin rol poden jugar en l'ensenyament de la competència informacional i mediàtica a les escoles? / Civil i Serra, Marta (Institut de la Comunicació) ; Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB)
En una societat global, hiperconnectada, l'alfabetització informacional i mediàtica es converteix en un repte prioritari. En aquest sentit, el Parlament Europeu, l'ONU i la Unesco coincideixen en reclamar valentia als estats i regions per educar en aquest àmbit, no només en període d'escolarització obligatòria, sinó al llarg de la vida. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació (InCom- UAB), 2019
Com formar ciutadans crítics? : alfabetització informacional i mediàtica, 2019, p. 106-124  
2.
195 p, 3.2 MB Com formar ciutadans crítics? : Alfabetització informacional i mediàtica / Recoder, Maria Josep, ed.
Els mitjans de comunicació de proximitat, el sistema bibliotecari i les universitats, a més dels centres escolars, tenen la responsabilitat de formar ciutadans crítics, capaços d'informar-se i distingir les fake news, al llarg de tota la vida, per mitjà de l'alfabetització informacional i mediàtica, com defensa la UNESCO des de fa dècades. [...]
Bellaterra: Institut de la Comunicació (InCom-UAB), 2019 (eBooks de l'InCom-UAB ; 18)  
3.
15 p, 311.6 KB L'alfabetització informacional a la universitat / Cid-Leal, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Perpinyà i Morera, Remei (Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents)
L'Alfabetització Informacional (AI) es desenvolupa al llarg de tota la vida de les persones, inclosa l'etapa universitària. En aquet text es reflexiona sobre el nivell d'AI dels estudiants universitaris, els seus comportaments informacionals i les característiques del món digital que influeixen en aquestes conductes. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació (InCom- UAB), 2019
Com formar ciutadans crítics? : Alfabetització informacional i mediàtica, 2019, p. 91-105  

Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
344 p, 7.9 MB La mediación (auto)biográfica de la competencia mediática / Marín Ossa, Diego Leandro ; Tejedor, Santiago, dir. ; Pérez Tornero, José Manuel, dir.
Amb aquesta tesi vull fer la meva aportació als estudis de mitjans, comunicació, autobiografia i educación. En aquest sentit, penso que la mediació (auto) biogràfica de la competència mediàtica serà d'utilitat als docents i investigadors, perquè se situïn en el punt de vista dels seus estudiants abans de començar un procés o un projecte de formació o d'investigació, en els diversos escenaris de l'educació formal, no-formal i informal amb alumnes, comunitats i audiències. [...]
Con esta tesis quiero hacer mi aporte a los estudios de medios, comunicación, autobiografía y educación, en ese sentido, pienso que la mediación (auto)biográfica de la competencia mediática será de utilidad a los docentes e investigadores, para que se sitúen en el punto de vista de sus estudiantes antes de comenzar un proceso o un proyecto de formación o de investigación, en los diversos escenarios de la educación formal, no-formal e informal con alumnos, comunidades y audiencias. [...]
With this thesis I want to make my contribution to media studies, communication, autobiography and education. In that sense, I think that (auto)biographical mediation of media competence will be useful to teachers and researchers, to place them in the perspective of their students before beginning a research process or a research project or training, in the various scenarios of formal, non-formal and informal education with students, communities and audiences. [...]

2022  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.