Results overview: Found 94 records in 0.02 seconds.
Articles, 63 records found
Books and collections, 1 records found
Research literature, 25 records found
Learning materials, 2 records found
Graphic and multimedia documents, 3 records found
Articles 63 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
20 p, 1.2 MB Producir textos en los inicios de la alfabetización : el impacto de diferentes enfoques pedagógicos en la expresión evaluativa / Zuccalá, Gabriela (Universidad Nacional de La Plata) ; Sandbank, Ana (Beit Berl Academic College)
The aims of this study are to analyze the impact of the approach for teaching literacy on the evaluative expressions in narrative texts, based on a comic strip, and to compare the texts produced by preschoolers and first graders in three modalities: oral, dictated to an adult and written. [...]
Aquesta recerca es proposa analitzar les expressions avaluatives de textos narratius, produïts per nens del nivell inicial i primer grau a partir d'una historieta, en tres modalitats: oral, dictat a l’adult i escrit. [...]
Esta investigación se propuso analizar las expresiones evaluativas de textos narrativos, producidos por niños del nivel inicial y primer grado a partir de una historieta, en tres modalidades: oral, dictado a un adulto y escrito. [...]
L'étude a pour objectif d'analyser l impact de deux approches pédagogiques pour l'enseignement de la langue écrite: constructiviste et formelle/systématique. Il s'agit de comparer des textes narratifs produits sur une base de bande dessinée, par des enfants d'âge préscolaire avec ceux produits par des enfants de première année. [...]

2018 - 10.5565/rev/jtl3.771
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 11 Núm. 2 (may-june 2018) , p. 54-73 (Articles)  
2.
19 p, 288.2 KB La representación del acento en escritores principiantes muy jóvenes / Soni Limón, Paulina (Universidad Autónoma de Querétaro (Mèxic)) ; Vernon, Sofía A. (Universidad Autónoma de Querétaro (Mèxic))
This study investigated the graphical resources used by pre-alphabetic and beginning alphabetic children to establish differences between pairs of words which were different only because of the placement of stress. [...]
Aquesta investigació té per objectiu indagar sobre els recursos gràfics de nens pre-alfabètics i alfabètics inicials a l’hora de marcar la diferència entre parells de paraules que es diferencien per la posició de l'accent (per exemple, jugo/jugó). [...]
Esta investigación tuvo como objetivo indagar sobre los recursos gráficos de niños pre-alfabéticos y alfabéticos iniciales para marcar la diferencia entre pares de palabras que se diferenciaban por la posición de la tilde (por ejemplo, jugo/jugó). [...]
Cette recherche visait à étudier les ressources graphiques initiales des enfants pré alphabétiques et alphabétiques pour faire la différence entre les paires de mots qui différaient de la position de l'accent (par exemple, le jugo / jugó). [...]

2018 - 10.5565/rev/jtl3.770
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 11 Núm. 2 (may-june 2018) , p. 35-53 (Articles)  
3.
9 p, 181.5 KB Per a què estem a STEM? Un intent de definir l'alfabetització STEM per a tothom i amb valors. / Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
L’educació STEM és una proposta emergent sobre la que se’n parla molt darrerament. Entre els investigadors/es, docents, educadors/es o dissenyadors/es en educació STEM no hi ha, però, gaire consens més enllà de reconèixer la necessitat d’incidir en aquest àmbit d’una forma innovadora. [...]
STEM education is an emergent approach with a lot of presence in the current educational arena. Further than the need to have an impact in the STEM education field in an innovative way, however, there is not enough agreement among STEM education researchers, teachers, educators and/or designers. [...]

2017
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 34 (2017) , p. 22-30 (Reflexions i recerques sobre l'ensenyament de les ciències)  
4.
18 p, 170.0 KB Wikipedia access and contribution : language choice in multilingual communities . A case study / Soler-Adillon, Joan (University of London. Department of Media Arts) ; Freixa, Pere (Universitat Pompeu Fabra)
This paper presents a study on language use in both accessing and contributing to Wikipedia in a context were users were expected to be able to read and write in at least three languages (Catalan, Spanish and English). [...]
Aquest article presenta un estudi sobre l'ús lingüístic en relació amb l'accés i la contribució a la Viquipèdia en un context on podem pressuposar que els usuaris poden accedir-hi en almenys tres llengües (català, espanyol i anglès). [...]
Este artículo presenta un estudio sobre el uso lingüístico en el acceso y la contribución a la Wikipedia en un contexto donde se puede presuponer que los usuarios pueden acceder a la misma en, al menos, tres idiomas (catalán, español e inglés). [...]

2017 - 10.5565/rev/analisi.3109
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 57 (Desembre 2017) , p. 63-80 (Articles)  
5.
16 p, 152.5 KB Narrativas transmedia con jóvenes universitarios : una etnografía digital en la sociedad hiperconectada / Gutiérrez Pequeño, José Miguel (Universidad de Valladolid) ; Fernández Rodríguez, Eduardo (Universidad de Valladolid) ; de la Iglesia Atienza, Laura (Universidad de Valladolid)
Este trabajo analiza el diseño, la creación y la difusión de contenido transmedia, basándose en la producción de jóvenes universitarios en el ámbito del Grado de Educación Social. En primer lugar se exponen las relaciones entre el uso de las narrativas transmedia y la innovación educativa en las instituciones de Educación Superior, tras realizar una breve introducción respecto al papel que puede jugar la alfabetización transmedia y la cultura de la convergencia dentro de las instituciones de educación formal en general. [...]
Aquest treball analitza el disseny, la creació i la difusió de contingut transmèdia, basant-se en la producció de joves universitaris en l'àmbit del grau d'Educació Social. En primer lloc s'exposen les relacions entre l'ús de les narratives transmèdia i la innovació educativa en les institucions d'educació superior, després de fer una breu introducció respecte del paper que pot tenir l'alfabetització transmèdia i la cultura de la convergència dins les institucions d'educació formal en general. [...]
This paper analyzes the design, creation and diffusion of transmedia content based on the production of young university students enrolled in the Bachelor's Degree in Social Education. Following a brief introduction on the role of transmedia literacy and the culture of convergence within formal education institutions in general, the relationships between the use of transmedia narratives and educational innovation in higher education institutions are discussed. [...]

2017 - 10.5565/rev/analisi.3108
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 57 (Desembre 2017) , p. 81-95 (Articles)  
6.
22 p, 992.3 KB Oportunidades de aprendizaje en temáticas ambientales brindadas por el currículum nacional de ciencias de Chile / Navarro Ciudad, Marianela Beatriz (Universidad de Los Andes (Xile). Centro de Investigación en Educación y Aprendizaje)
El objetivo del trabajo es evaluar en qué medida el currículum nacional de ciencias de Chile brinda oportunidades de alfabetización científica en temas ambientales. Para ello se efectuó un análisis de contenido de documentos curriculares, utilizando la metodología del estudio de oportunidades en matemáticas y ciencias (SMSO) y utilizando como referente los contenidos de medio ambiente que PISA evalúa. [...]
L'objectiu del treball és avaluar en quina mesura el currículum nacional de ciències de Xile brinda oportunitats d'alfabetització científica en temes ambientals. Per a això es va efectuar una anàlisi de contingut de documents curriculars, utilitzant la metodologia de l'estudi d'oportunitats en matemàtiques i ciències (SMSO) i utilitzant com a referent els continguts de medi ambient que PISA avalua. [...]
The aim of the current study is to evaluate to what extent Chile's national science currículum offers scientific literacy opportunities related to the environment. A content analysis of curricular documents was carried out using the Survey of Mathematics and Science Opportunities methodology (SMSO) and using the environmental contents that are evaluated by PISA as a reference. [...]

2017 - 10.5565/rev/ensciencias.1961
Enseñanza de las ciencias, Vol. 35 Núm. 3 (2017) , p. 107-127 (Investigaciones Didácticas)  
7.
22 p, 401.8 KB Horizontes educativos de los videojuegos : propuestas y reflexiones de futuros maestros y educadores sociales / Correa García, Ramon Ignacio (Universidad de Huelva) ; Duarte Hueros, Ana (Universidad de Huelva) ; Guzmán Franco, Mª Dolores (Universidad de Huelva)
El videojuego concebido como juego electrónico en el que interactuar una o varias personas, y además hacerlo de forma tanto en línea como fuera de línea, es un instrumento que incluye diversos tipos de lenguajes, no solo el visual, sino también el sonoro, el literario, el gestual… todos ellos a elección del creador del mismo y de los usuarios. [...]
Video games are electronic games in which one or more players interact either online or offline and in which visual language and literary language, as well as sound and gestures, interact; all of which are chosen by the creator and users. [...]
Els videojocs són el resultat de la interacció de diferents llenguatges: el visual, el del so, el literari, el gestual. . . Creen un univers canviant i mal·leable en mans del seu creador o usuaris. [...]

2017 - 10.5565/rev/educar.849
Educar, Vol. 53 Núm. 1 (2017) , p. 67-88 (Monográfico)  
8.
4 p, 108.9 KB Competencias para la gestión del conocimiento y el aprendizaje / Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La interactividad es el eje sobre el que se construye el conocimiento, una construcción que debe vincularse a situaciones problemáticas, en las que el alumnado busque información, estudie alternativas o experimente soluciones. [...]
2007
Cuadernos de pedagogía, Num. 370 (2007) , p. 24-27  
9.
2 p, 94.1 KB La formación de las familias para el aprendizaje de la comunidad / García Yeste, Carme (Universitat Rovira i Virgili. Departamento de Pedagogía) ; Yuste Munté, Montse (Universitat de Barcelona)
Los centros de éxito estudiados en el proyecto INCLUD‐ED tienen una característica común: todos ellos desarrollan actividades de formación para las familias. La oferta responde a las demandas de éstas e incluye cursos de alfabetización e idiomas y formación en TIC, entre otras propuestas. [...]
2012
Cuadernos de pedagogía, Num. 429 (2012) , p. 58-60  
10.
15 p, 208.4 KB Libros, lectores y lectura en la literatura infantil y juvenil : personajes analfabetas y “abyectos” / Arizpe, Evelyn (University of Glasgow. School of Education)
La presencia de los libros, los lectores y la lectura en la literatura infantil y juvenil es más común de lo que pensamos y sin embargo, siguen siendo una minoría los libros donde aparece el acto de la lectura como algo más que una herramienta para obtener información. [...]
The presence of books, readers and reading in children’s and young adult literature is more common than we think and yet books where the act of reading appears as something more than a tool to obtain information are in a minority. [...]
La présence des livres, des lecteurs et de la lecture dans la littérature pour les enfants et les jeunes est plus courante que nous croyons, néanmoins, les livres dans lesquels l’acte de la lecture apparaît comme plus qu’un moyen d’obtenir d’information, sont dans la minorité. [...]
La presència dels llibres, els lectors i la lectura en la literatura infantil i juvenil és més comú del que pensem i no obstant això, segueixen sent una minoria els llibres on apareix l'acte de la lectura com quelcom més que una eina per obtenir informació . [...]

2015 - 10.5565/rev/jtl3.655
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 8 Núm. 4 (november-december 2015) , p. 9-23 (Invited Authors)  

Articles : 63 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Books and collections 1 records found  
1.
238 p, 27.8 MB La Herencia cultural : alfabetización y lectura en la ciudad de Girona (1747-1807) / Antón Pelayo, Javier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània
Universitat Autònoma de Barcelona 1998 (Monografies Manuscrits ; 4)
2 documents

Research literature 25 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
32 p, 476.9 KB Dos mons que es troben : racisme, prejudicis, estereotips i discriminació vers les persones migrades / Càmara Camacho, Natàlia ; Fons, Virgínia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L’auge dels moviments migratoris és una de les característiques de l’actual context de globalització, convertint les societats occidentals en espais multiculturals. Ens relacionem de la mateixa manera cap a tots els grups humans que conformen la nostra societat? Nombrosos estudis analitzen els estereotips, prejudicis, actituds racistes i discriminacions vers les persones migrades. [...]
2018
Graduat o Graduada en Antropologia Social i Cultural [821]  
2.
145 p, 38.3 MB Som crítics? Atreveix-te a descobrir-ho : Curs d'educació mediàtica per alumnes de 4t d'ESO / Simó i Morales, Estel ; Carrillo Pérez, Nereida, dir., (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte "Som crítics?" és un curs didàctic que pretén despertar el raonament i l’esperit d’anàlisi cap als mitjans de comunicació, entre estudiants de 4t d’ESO. S’ofereixen continguts i activitats de suport al professorat, dividits en quatre blocs formatius. [...]
El proyecto "Som crítics?" es un curso didáctico que pretende despertar el razonamiento y el espíritu de análisis hacia los medios de comunicación, entre estudiantes de 4º de la ESO. Se ofrecen contenidos y actividades de soporte al profesorado, divididos en cuatro bloques formativos. [...]
"Som critics" project is a didactic course that aims for the increase of reasoning and analytic spirit towards the media amongst the 4th year ESO students. To teachers, will be offered support help and contents, divided into 4 blocks. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
85 p, 11.3 MB Estudi de cas de l'aplicació de les TIC a les assignatures transversals TG, TGPE i BRC de l'Institut Quatre Cantons / Rosell Gallén, Mar ; Niqui, Cinto, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball analitza el model d'integració i ús de les TIC de l'Institut Quatre Cantons de Barcelona, en el marc de les tres assignatures transversals del seu pla d'estudis. La línia d'investigació es basa en dos grans blocs. [...]
El trabajo analiza el modelo de integración de las TIC del Instituto Quatre Cantons de Barcelona, en el marco de las tres asignaturas transversales de su plan de estudios. El método de investigación se basa en dos grandes bloques. [...]
The project analyses the ICT integration model of Quatre Cantons High School, in the context of the three transversal subjects of its curriculum. The research method is based in two blocks. On the one hand, offers a contextualization of the impact of ICT in the Catalan educational system and the models of technological inclusion in secondary school. [...]

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
4.
200 p, 2.4 MB L’alfabetització informacional dels estudiants universitaris de Traducció i Interpretació a Espanya / Olea Martínez, Iris ; Perpinyà i Morera, Remei, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Aquest treball té l'objectiu de descobrir el paper que se li atorga a la competència documental o informacional dins dels 23 graus de Traducció i Interpretació que existeixen actualment a Espanya. [...]
Este trabajo tiene como objetivo descubrir el papel que se le da a la competencia documental o informacional dentro de los 23 grados de Traducción e Interpretación que existen actualmente en España. [...]
This research aims to discover the role of the information literacy in the 23 Translation and Interpreting degrees that currently exist in Spain. To look it up, we'll read all the information offered by the syllabuses of every university: the competences, the learning results and the contents. [...]

2017
Traducció i Interpretació [1202]  
5.
494 p, 5.3 MB Políticas públicas en Colombia para la implementación de las TIC como factor de integración en democracia : aplicación en el colectivo de personas adultas mayores de la ciudad de Cali / Quinayás Medina, Gloria, autor. ; Molina Rodríguez-Navas, Pedro, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
Resums pendents.
Resums pendents.

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
6.
41 p, 872.7 KB Entendiendo la geopolítica de las noticias : Hacia un modelo práctico de aproximación crítica a la información internacional / Di Ricco, Massimo ; Fernández García, Núria (dir) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Esta investigación propone una primera aproximación al diseño de un modelo de acercamiento crítico a las noticias internacionales. Los resultados, obtenidos a través de una encuesta en línea con una población hispano-hablante adulta, sugieren la existencia de diferentes niveles de acercamiento critico. [...]
Aquesta investigació proposa una primera aproximació al disseny d'un model d'acostament crític a les notícies internacionals. Els resultats, obtinguts a través d'una enquesta en línia amb una població hispà-parlant adulta, suggereixen l'existència de diferents nivells d'acostament crític. [...]

2017  
7.
251 p, 16.1 MB Creació d'una plataforma web per sèniors : Instaclic / Domènech Bonfill, Laura ; Pous Gamiz, Ariadna ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La societat digital ha fet que la nostra manera de comunicar-nos i informar-nos evolucioni cada dia. En aquest sentit, l'ús de les xarxes socials i les pàgines web ha incrementat, però la bretxa digital generacional també ho ha fet. [...]
La sociedad digital ha hecho que nuestra forma de comunicarnos e informarnos evolucione cada día. En este sentido, el uso de las redes sociales y de las páginas web ha incrementado, pero la brecha digital generacional también lo ha hecho. [...]
The digital society has caused a development in the way people communicate and get informed. In this sense, the use of social networks has increased, but the digital generational gap has also become wider. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
460 p, 6.2 MB AMI en Latinoamérica Aproximación, análisis y propuesta de medición sobre el contexto de la Alfabetización Mediática e Informacional en América Latina / Durán Becerra, Tomás ; Tejedor, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
Esta tesis doctoral desarrolla una metodología para la evaluación de la alfabetización mediática e informacional (AMI), que se basa en los marcos propuestos por la UNESCO (2011, 2013) y la Comisión Europea (Celot y Pérez Tornero, 2009), brindando una adaptación de las recomendaciones diseñadas por estos dos grandes representantes de la AMI aplicable al contexto específico de América Latina. [...]
This thesis develops an assessment methodology on Media and Information Literacy (MIL), which is based on the frameworks proposed by UNESCO (2011, 2013) and the European Commission (Celot & Pérez Tornero, 2009), adapting the directions given by these two major representatives in the field of MIL to the specific context of Latin America. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
9.
87 p, 5.1 MB Projecte d'educació per a la participació amb perspectiva de mitjans : el cas dels refugiats / Tres Escorihuela, Pere ; Tamborero Viadiu, Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'arribada massiva de refugiats a les costes europees fugint de conflictes armats en els últims mesos ha generat controvèrsies a nivell polític, mediàtic i social. Ha generat el qüestionament dels principis de la Unió Europea, del tractament dels mitjans cap a les persones migrants i ha dividit la ciutadania entre la voluntat d'ajudar humanitàriament i l'auge dels partits xenòfobs. [...]
La llegada masiva de refugiados a las costas europeas huyendo de conflictos armados en los últimos meses ha generado controversias a nivel político, mediático y social. Ha generado el cuestionamiento de los principios de la Unión Europea, del tratamiento de los medios hacia las personas migrantes y ha dividido a la ciudadanía entre la voluntad de ayudar humanitariamente y el auge de los partidos xenófobos. [...]
The massive influx of refugees to European shores fleeing armed conflict in the recent months has generated controversy in a political, media and social level. It has led to the questioning of the principles of the European Union, it has given rise to many changes in the media treatment towards migrants and has divided citizens between the willingness of humanity aid against the rise of xenophobic parties. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
10.
99 p, 1.1 MB La ràdio com a eina pedagògica a l'escola a l'era digital / Serrano González, Raquel ; Barbeito Veloso, Ma. Luz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Des del seu naixement s'ha atribuït a la ràdio una funció pedagògica i, propera a complir un centenari, són molts els canvis que ha sofert. Especialment arran de la digitalització perquè les escoles han aprofitat d'Internet, sobretot, la facilitat i gratuïtat de producció i difusió de continguts. [...]
segueix conservant els beneficis que tenia en l'aprenentatge dels nens i nenes? A banda d'això, el present treball analitza si en els centres els professors i alumnes s'alfabetitzen mediàticament i digitalment i, per tant, si s'han adaptat a l'era actual. [...]
Desde su nacimiento se ha atribuido a la radio una función pedagógica y, próxima a cumplir un centenario, son muchos los cambios que ha sufrido. Especialmente a raíz de la digitalización porque las escuelas han aprovechado de Internet, sobretodo, la facilidad y gratuidad de producción y difusión de contenidos. [...]
From his birth the radio has had a pedagogic function and, close to fulfill a centenary, has suffered many changes. Especially after digitization because schools have taken advantage of Internet, mainly ease and free of production and dissemination of content. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Research literature : 25 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Learning materials 2 records found  
1.
Educació en mitjans / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició sobre l'educació en mitjans, vital per al desenvolupament dels individus en l'anomenada societat de la informació.
2012
   
2.
2.0 KB Un núvol en l'horitzó : entendre els mitjans en l'era de la informació 2.0 / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició sobre els mitjans de comunicació en el context d'aquesta anomenada “era digital”. Una era en la que els mitjans tradicionals han esdevingut digitals gràcies a les noves vies de difusió i els nous dispositius mòbils, on el contingut de la informació pot tenir caires molt diferents depenent de qui sigui l'emissor i on la identitat o intencions d'aquest emissors poden arribar a ser no gaire clares. [...]
2012  

Graphic and multimedia documents 3 records found  
1.
709x1024, 428.8 KB Exposició "Educació en mitjans" / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Sierra Hinojosa, Montserrat
Fotografies de l'exposició "Educació en mitjans" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 9 de maig i el 6 de juny de 2012 sobre l'alfabetització en mitjans.
2012
9 documents
2.
1 p, 5.1 MB Educació en mitjans : una exposició de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Material promocional de l'exposició "Educació en mitjans" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 9 de maig i el 6 de juny de 2012 amb material bibliogràfic relatiu a aquest tema.
2012  
3.
1 p, 5.5 MB Un núvol en l'horitzó : mitjans digitals, educació en mitjans, societat de la informació / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Material promocional de l'exposició "Un núvol en l'horitzó : mitjans digitals, educació en mitjans, societat de la informació" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 21 de març i el 4 de maig de 2012 amb material bibliogràfic relatiu a aquest tema.
2012  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.