Resultats globals: 2 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
19 p, 427.1 KB Apunts sobre fenòmens de contacte de llengües en la població japonesa a Catalunya / Fukuda, Makiko (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació)
La present recerca explora la presència del català i del castellà en les parles dels japonesos residents a Catalunya. A partir de les dades recollides mitjançant entrevistes i observacions dels participants, s'ha comprovat que és força habitual que el contacte lingüístic dins aquesta població es produeixi en un sol mot, predominantment en castellà. [...]
This study explores the presence of the Catalan and Spanish languages in the discourses of the Japanese people living in Catalonia. Based on the data collected through interviews and participant observations, it has been found that it is quite common for language contact within this population to occur in a single word predominantly in Spanish. [...]

2016 - 10.2436/20.2504.01.119
Treballs de sociolingüística catalana, Núm. 26 (2016) , p. 249-267  
2.
22 p, 211.4 KB No sé qué day : Code-switching and code-mixing in a plurilingual family living in Catalonia / Simon Auerbach, Jill (Universitat Autònoma de Barcelona)
This study analyzes the unique plurilingual (Catalan, Spanish and English) speech of a family living in Catalonia in order to understand the variety of forms in which linguistic multicompetence is made manifest in their dialogues. [...]
Aquest estudi analitza el particular discurs plurilingüe (català, castellà i anglès) d'una família que viu a Catalunya per tal d'entendre les diverses formes en les quals la multicompetència lingüística es manifesta en els seus diàlegs. [...]
Este estudio analiza el particular discurso plurilingüe (catalán, castellano e inglés) de una familia afincada en Cataluña con el objetivo de entender las diversas maneras en que la multicompetencia lingüística se manifiesta en sus diálogos. [...]

2011 - 10.5565/rev/jtl3.443
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 4, Núm. 4 (2011) , p. 72-93  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.