Resultats globals: 2 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
13 p, 50.0 KB “Te explicó qué quiere decir”, “te digo cómo se llama”. Interacciones niño-niño en torno a vocabulario no familiar / Alam, Florencia (Universidad de Buenos Aires) ; Stein, Alejandra (Universidad de Buenos Aires) ; Rosemberg, Celia Renata ; Consejo Nacional de Investigaciones Científicas y Técnicas (Argentina)
Este trabajo se propone analizar los movimientos conversacionales a los que recurren niños de 12 años para explicar vocabulario a niños de 4 años en situaciones de alfabetización. Las situaciones fueron video filmadas en escuelas en la que se llevaba a cabo un programa de niños tutores. [...]
This study aims to analyze the conversational movements use by twelve-year-old children to explain vocabulary in reading and writing situations with 4-year-old children. These situations were video recorded in a school where a child tutor program was held. [...]
Aquest treball es proposa analitzar els moviments conversacionals als quals recorren nens de 12 anys per explicar vocabulari a nens de 4 anys en situacions d'alfabetització. Les situacions van ser gravades en escoles en què es duia a terme un programa de nens tutors. [...]

2011 - 10.5565/248912
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 4, Núm. 4 (November/December 2011) , p. 59-71  
2.
14 p, 671.7 KB Una propuesta integral de evaluación en Ciencias / Rodríguez Barreiro, L. M. ; Gutiérrez Múzquiz, F. A. ; Molledo Cea, J.
In the following study, we are going to deal with evaluation problems, one of the aspects in the curriculum that has undergone less changes in the last years. In order to do so, we will analyse critically the way it is done nowadays. [...]
1992
Enseñanza de las Ciencias, V. 10 n. 3 (1992) p. 254-267  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.