Results overview: Found 5 records in 0.07 seconds.
Articles, 4 records found
Research literature, 1 records found
Articles 4 records found  
1.
9 p, 158.5 KB Perspectives docents i investigadores sobre l'ensenyament de llengües estrangeres : Entrevista amb la Dra. Begoña Bellés-Fortuño / Bellés-Calvera, Lucía (Universitat de València) ; Martínez-Hernández, Ana-Isabel (Universitat Jaume I)
Begoña Bellés-Fortuño és professora titular del Departament d'Estudis Anglesos de la Universitat Jaume I (UJI). Actualment, és directora de l'Institut Interuniversitari de Llengües Modernes Aplicades (IULMA) de la Universitat Jaume I. [...]
Begoña Bellés-Fortuño is a senior lecturer in the Department of English Studies at Universitat Jaume I (UJI). She is currently the Director of the Interuniversity Institute of Modern Applied Languages (IULMA) at Universitat Jaume I. [...]
Begoña Bellés-Fortuño es profesora titular del Departamento de Estudios Ingleses de la Universidad Jaume I (UJI). Actualmente, es directora del Instituto Interuniversitario de Lenguas Modernas Aplicadas (IULMA) de la Universitat Jaume I. [...]
Begoña Bellés-Fortuño est professeur titulaire au Département d'études anglaises de l'Université Jaume I (UJI). Actuellement, elle est directrice de l'Institut interuniversitaire de langues modernes appliquées (IULMA) de l'Université Jaume I. [...]

2023 - 10.5565/rev/jtl3.1145
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 16 Núm. 3 (2023) , p. e1145 (Interviews)  
2.
16 p, 584.9 KB Planificación de una unidad didáctica : el estudio del movimiento / García Arques, J. J. (Universidad de Murcia. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales) ; Pro Bueno, Antonio José de (Universidad de Murcia. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales) ; Saura Llamas, Octavio (Universidad de Murcia. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales)
In this study we attempt to apply an outline of Teaching Units for the study of Cinematics at Secondary Level. Having analysed the teaching problems indicated by teachers, the scientific contents involved and the methodological problems, a sequence of learning contents is established from a creative construction perspective.
1995 - 10.5565/rev/ensciencias.4269
Enseñanza de las ciencias, V. 13 n. 2 (1995) p. 211-226  
3.
17 p, 495.0 KB El infoentretenimiento en los informativos líderes de audiencia en la Unión Europea / García Avilés, José Alberto
Este artículo analiza los temas de infoentretenimiento presentes en los informativos de mayor audiencia en la Unión Europea. El infoentretenimiento se establece en aquellas noticias que tratan acerca de la cultura popular (cine, música, videojuegos…), las curiosidades, el interés humano y la vida de los famosos. [...]
This study analyzes the topic of infotaintment which is observed in those television news programmes with the highest audience share in the European Union. Infotaintment is established according to the topic category, that is, news which deal with popular culture (cinema, music, videogames…), curiosities, human interest and celebrities. [...]

2007
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 35 (2007) p. 47-63  
4.
16 p, 97.4 KB França : diversitat d'enfocaments i relacions dins el món de la comunicació / Miège, Bernard
Aquest article es refereix als començaments intensos de la recerca a França, amb grans autors que han exercit la seva influència fins avui. Es fa referència a la diversitat d'aproximacions i de corrents que existeixen en aquest país, cosa que fa que l'escena científica s'hagi de dividir en diferents camps. [...]
Este artíclo se refiere a los comienzos intensos que experimentó la investigación en Francia, con grandes autores que han ejercido una marcada influencia hasta hoy. Se hace referencia a la diversidad de aproximaciones y de corrientes que existen en este país, lo cual obliga a dividir el escenario científico en diferentes campos. [...]
This article refers to the outstanding early beginnings of research in France, with major authors whose influence can still be traced today. Reference is made to the diversity of approaches existing in the country, and the scientific scene is divided into various fields. [...]

1997
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 21 (1997) , p. 133-148  

Research literature 1 records found  
1.
46 p, 1.3 MB Marketing de contenidos en el sector universitario : ¿qué categorías generan más interacción en Instagram? / Olivares i Muñoz, Marc ; Fernández-Cavia, José, 1963-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Hoy en día muchas empresas tienen presencia digital en redes sociales. Aparte de la publicidad pagada en estas plataformas, algunas de éstas permiten desarrollar una estrategia de marketing de contenidos con la que se intenta llegar al público objetivo a través de entretenimiento o información de valor, para poder alcanzar un objetivo determinado. [...]
Avui dia moltes empreses tenen presència digital en xarxes socials. A part de la publicitat pagada en aquestes plataformes, algunes d'aquestes permeten desenvolupar una estratègia de màrqueting de continguts amb la qual s'intenta arribar al públic objectiu a través d'entreteniment o informació de valor, per a poder aconseguir un objectiu determinat. [...]
Today many businesses have digital presence in social media. Besides payed media in this platforms, some of them allow to develop a content marketing strategy that tries to reach a target through entertainment or valuable information to reach a specific objetive. [...]

2019  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.