Results overview: Found 8 records in 0.02 seconds.
Research literature, 8 records found
Research literature 8 records found  
1.
11 p, 741.5 KB Brand tracking based on sentiment analysis using Twitter data / Toval Borrell, Andrea ; César Galobardes, Eduardo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El monitoratge del sentiment de marques és crucial per a les empreses que tinguin les percepcions dels clients. No obstant això, l'anàlisi en temps real de les dades de les xarxes socials pot ser complicat. [...]
El monitoreo del sentimiento de marcas es crucial para que las empresas entiendan las percepciones de los clientes. Sin embargo, el análisis en tiempo real de los datos de las redes sociales puede ser complicado. [...]
Brand sentiment monitoring is crucial for businesses to understand customer perceptions. However, the real-time analysis of social media data can be challenging. Fortunately, advanced deep learning models based on transformers offer exceptional solutions to address this issue. [...]

2023
Enginyeria de Dades [1394]  
2.
10 p, 449.4 KB Anàlisi del percentatge de tweets negatius en perfils de Twitter / Serra Fernández, Mateu ; Espinosa, Antonio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Les xarxes socials s'han convertit en una forma molt popular de comunicació i interacció social en línia, i cada dia milions d'usuaris publiquen i comparteixen contingut en Twitter. No obstant això, l'aparició de comentaris negatius o ofensius en les publicacions s'ha convertit en un problema comú en les xarxes socials, la qual cosa pot generar un ambient tòxic i afectar negativament l'experiència dels usuaris.
Las redes sociales se han convertido en una forma muy popular de comunicación e interacción social en línea, y cada día millones de usuarios publican y comparten contenido en Twitter. Sin embargo, la aparición de comentarios negativos u ofensivos en las publicaciones se ha convertido en un problema común en las redes sociales, lo cual puede generar un ambiente tóxico y afectar negativamente la experiencia de los usuarios.
Social media has become a very popular form of online communication and social interaction, and every day millions of users post and share content on Twitter. However, the appearance of negative or offensive comments on posts has become a common problem on social networks, which can create a toxic environment and negatively affect the user experience.

2023
Enginyeria de Dades [1394]  
3.
14 p, 1.6 MB Detecció de depressió a xarxes socials mitjançant Machine Learning / Caixal i Joaniquet, Martí ; Baldrich i Caselles, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Les xarxes socials actualment estan presents a la vida de moltes persones i, si bé aporten coses bones, també són un lloc que s'utilitza per parlar de la vida d'un mateix i de les seves desgràcies. [...]
Nowadays social networks are present in a lot of people's lives and, besides bringing joy to some, they are also a place where people express their misfortunes and tragedies. This project aims to evaluate and put into test the multiple methods that exist to analyse this kind of people behaviour. [...]
Las redes sociales actualmente están presentes en la vida de muchas personas y, si bien aportan cosas buenas, también son un sitio que se utiliza para hablar de la vida de uno mismo y de sus desgracias. [...]

2023
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
13 p, 1.1 MB Análisis de sentimientos de datos de redes sociales usando técnicas de Machine Learning / Ramos Gambús, Gerard ; Freire Bastidas, Diego Mauricio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Hoy en día hay mucha diversidad de comentarios en las redes sociales y no hay un control sobre qué tipo de opiniones se permiten publicar. Es por eso que este documento resume la aplicación de un sistema de análisis de sentimientos a las redes sociales de Twitter y Facebook. [...]
Nowadays there is a lot of comment diversity on social media and there is no control about what type of opinions can be posted. This is why this paper summarizes the application of a sentiment analysis system to the social media of Twitter and Facebook. [...]
Avui dia hi ha molta diversitat de comentaris en les xarxes socials i no hi ha un control sobre quina mena d'opinions es permeten publicar. És per això que aquest document resumeix l'aplicació d'un sistema d'anàlisi de sentiments a les xarxes socials de Twitter i Facebook. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
9 p, 279.3 KB Anàlisi de sentiments d'usuaris d'aerolínies mitjançant tècniques d'aprenentatge automàtic / Espona Ninou, Anna ; Casas Roma, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Les xarxes socials han evolucionat de tal manera que es deixa en segon pla la comunicació, i passa a ser un espai on compartir opinions i experiències. Les empreses s'aprofiten d'aquest canvi analitzant les valoracions per avaluar l'èxit d'un nou producte, identificar quines característiques agraden més i les necessitats del mercat, entre d'altres. [...]
Las redes sociales han evolucionado de tal manera que se deja en segundo plano la comunicación, y pasa a ser un espacio donde compartir opiniones y experiencias. Las empresas se aprovechan de este cambio analizando las valoraciones para evaluar el éxito de un nuevo producto, identificar qué características gustan más i las necesidades del mercado, entre otras. [...]
Social media has evolved in a way that leaves the communication on a secondary role, and has become a place where you can share opinions and experiences. Businesses take advantage of this change analyzing the reviews to evaluate the success of a new product, identifying which features are the most liked and the market needs, among others. [...]

2019-02-12
Enginyeria Informàtica [958]  
6.
13 p, 500.5 KB Using machine learning techniques for sentiment analysis / Romero Llombart, Òscar ; Duran Cals, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
The Natural language processing is the discipline that studies how to make the machines read and interpret the language that the people use, the natural language. But in the machines world, the words not exist and they are represented by sequences of numbers that the machine represents with a character when displaying them on screen. [...]
El processament de llenguatge natural és la disciplina que estudia com fer que les màquines aprenguin a llegir i interpretar el llenguatge que usem les persones, el llenguatge natural. Però, en el món de la computació, les paraules no existeixen i són representades per seqüències de números que a l'hora de mostrar-los per pantalla són convertits en lletres. [...]
El procesamiento de lenguaje natural es la disciplina que estudia cómo hacer que las máquinas aprendan a leer e interpretar el lenguaje que usamos las personas, el lenguaje natural. Pero, en el mundo de la computación, las palabras no existen y son representadas por secuencias de números que a la hora de mostrarlos por pantalla son convertidos en letras. [...]

2017-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
7.
10 p, 883.5 KB Opinion mining a Twitter / Algilaga Santmiquel, Albert ; Casas Roma, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Avui dia la societat aprofita les xarxes socials com a mitjà d'expressió lliure, és per això que aquest document pretén fer un anàlisi dels sentiments que hi ha darrere de les opinions envers un tòpic com ara el Futbol Club Barcelona i el Reial Madrid. [...]
Nowadays society uses social media as a way of expressing itself freely. For this reason, the aim of this paper is to analyze the feelings behind the opinions about a topic such as Futbol Club Barcelona and Real Madrid. [...]
Hoy en día la sociedad aprovecha las redes sociales como medio de expresión libre, es por eso que este documento pretende hacer un análisis de los sentimientos que hay detrás de las opiniones respecto una temática como puede ser el Fútbol Club Barcelona y el Real Madrid. [...]

2017-02-07
Enginyeria Informàtica [958]  
8.
12 p, 1.0 MB Anàlisis de sentiments a Twitter en l'àmbit cinematogràfic / Gimeno Pagès, Roger ; Casas Roma, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Amb el pas dels anys i l'evolució de les tecnologies, al sector del cinema li han sorgit diferents problemes que fan que en aquest sector no es puguin cometre grans errors. La pirateria i els elevats impostos en el sector de la cultura són uns dels grans problemes que té el cinema actualment. [...]
Through the years and the evolution of technology, the film industry have been several problems that make this industry can not make big mistakes. Piracy and high taxes in the culture sector is a major problem that has cinema today. [...]
Con el paso de los años y la evolución de las tecnologías, al sector del cine le han surgido diferentes problemas que hacen que en este sector no se puedan cometer grandes errores. La piratería y los elevados impuestos en el sector de la cultura son unos de los grandes problemas que tiene el cine actualmente. [...]

2016-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.