Resultats globals: 8 registres trobats en 0.02 segons.
Publicacions periòdiques, 1 registres trobats
Documents de recerca, 7 registres trobats
Publicacions periòdiques 1 registres trobats  
1.
16 p, 17.2 MB Cartoon : revista del cine de animación
Terrassa : Alfonso Moliné, [1983]-[198-?]
3 documents

Documents de recerca 7 registres trobats  
1.
96 p, 15.4 MB RED : ideación y preproducción de un cortometraje de animación / Graner Fernández, Raquel ; Martín-Pascual, Miguel Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"Red" és un curtmetratge d'animació ideat, escrit, i dissenyat visualment per l'autora d'aquest treball. La idea que envolta aquest projecte és la possibilitat d'expressar el que sent una persona amb ansietat. [...]
"Red" es un cortometraje de animación ideado, escrito, y diseñado visualmente por la autora de este trabajo. La idea que envuelve este proyecto es la posibilidad de expresar lo que siente una persona con ansiedad. [...]
"Red" is an animated short film devised, written, and visually designed by the author of this work. The idea that surrounds this project is the possibility of expressing what a person with anxiety feels. [...]

2020
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
2.
90 p, 2.8 MB Strategies and translation practices of anime fansub groups, and the distribution of fansubs in China / Chen, Lading ; Lozano Méndez, Artur ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
As a typical subculture, the spread of otaku culture mainly relies on the power of fans. When Japanese anime is being introduced to other countries, the fansub groups play an important role. This paper studies the fan activities in the environment of otaku culture, and mainly introduces the characteristics and current situation of Chinese fansub groups. [...]
Com és habitual a les subcultures, la difusió de la cultura otaku depèn principalment de la força dels fans. Quan l'anime japonès és introduït a altres països, els grups de subtitulació aficionada (fansub) juguen un paper important. [...]

2018  
3.
53 p, 3.4 MB El fenomen de l'animació a Youtube : anàlisi i producció / Ros Morejón, Pau ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball es centra en l'anàlisi de l'animació distribuïda a través de Youtube, l'oferta i els models de negoci, partint de l'evolució històrica en les plataformes digitals fins a analitzar diferents canals especialitzats. [...]
Este trabajo se centra en el análisis de la animación a través de Youtube, la oferta y los distintos modelos de negocio, partiendo de la evolución histórica en las plataformas digitales hasta analizar diferentes canales especializados. [...]
This project focuses it's attention on the analysis of animation produced in Youtube, the offer and the diverse buisness models, based from the historic evolution on digital platforms to the analysis of specialized channels. [...]

2018
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
4.
35 p, 17.8 MB Paper : explorando la técnica del stop motion / Drobnitzky Hill, Lucas ; Bertran Coppini, Eduard, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual.) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització d'un curt d'animació mitjançant la tècnica del stop motion, documentant el procés des de els plantejaments inicials fins la postproducció. L'objectiu es explorar la tècnica cinematogràfica del stop motion i aproximar aquesta al públic.
Realización de un corto de animación mediante la técnica del stop motion, documentando el proceso desde los planteamientos iniciales hasta la postproducción. El objetivo es explorar la técnica cinematográfica del stop motion y aproximar el público a ella.
Production of a stop motion animated short film and documentation of the process, from its initial planning stages to its postproduction. The aim is to explore the stop motion animating technique and bring it closer to the audience.

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
121 p, 5.2 MB Princeses i bruixes : les heroïnes de Miyazaki. Anàlisi de la representació femenina en la filmografia de Hayao Miyazaki / Junyent Barbany, Anna ; Longhi, Ludovico, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta recerca té com a objecte d'estudi l'anàlisi de la representació femenina en les pel·lícules de Hayao MIyazaki. Es pretén conèixer el perquè de la creació d'un prototip de personatge totalment divergent amb l'establert a l'animació japonesa.
Esta investigación tiene como objeto de estudio el análisis de la representación femenina en les películas de Hayao MIyazaki. Se pretende conocer el porqué de la creación de un prototipo de personaje totalmente divergente con el establecido en la animación japonesa.
This research has as object of study the analysis of women's representation in the movies of Hayao MIyazaki. It is intended to know the reason why he created a character prototype that differs with the established in Japanese animation.

2017
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
6.
142 p, 1.8 MB Pixar bajo la perspectiva de género : análisis de la evolución de sus personajes femeninos / Martín Mañas, Ana ; Palencia Villa, Rosa María, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta recerca té com a objecte d'estudi analitzar la representació dels personatges femenins en les pel·lícules animades de la companyia Pixar, des dels seus inicis fins a l'actualitat. Per fer-ho, es realitza una anàlisi de contingut quantitatiu i una anàlisi semiòtica-estructural narrativa sobre els personatges, que permeten estudiar la presència i el protagonisme femení així com la perspectiva més descriptiva de la caracterització, el rol dramàtic i la representació de gènere dels mateixos.
Esta investigación tiene como objeto de estudio analizar la representación de los personajes femeninos en las películas animadas de la compañía Pixar, desde sus inicios hasta la actualidad. Para ello, se lleva a cabo un análisis de contenido cuantitativo y un análisis semiótico-estructural narrativo sobre los personajes, que permiten estudiar la presencia y el protagonismo femenino así como la perspectiva más descriptiva de la caracterización, el rol dramático y la representación de género de los mismos.
The object of study of this investigation is to analyse the representation of female characters in animated movies created by Pixar, from its beginnings to the present. With that purpose, a quantitative analysis will be performed, as well as a semiotic-structural narrative analysis focused on the characters that allows the study of the presence and importance of female characters as well as the most descriptive perspective of their characterization, their dramatic role and their gender representation.

2016
Grau en Periodisme [971]  
7.
198 p, 14.5 MB El universo paralelo de Pixar : Construcción de un universo narrativo a partir de autorreferencias / Camacho Sánchez, Olga ; Longhi, Ludovico, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'estil de Pixar no està únicament determinat pel seu desenvolupament narratiu o per la seva estètica d'animació. Una altra característica important pròpia de la productora és el sistema d'autoreferències. [...]
El estilo de Pixar no está únicamente determinado por su desarrollo narrativo o por su estética de animación. Otra característica importante propia de la productora es el sistema de autorreferencias. [...]
The Pixar style is not only determined by its narrative development or animation aesthetics. Another very important feature of the production is the system of self-references. We understand self-reference as elements that Pixar films repeat and borrow from each other. [...]

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.