Resultats globals: 11 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 9 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
6 p, 87.0 KB Apropiación de TIC por estudiantes de profesorado : aprendiendo para enseñar / Píriz Giménez, Nazira (Consejo de Formación en Educación (Montevideo, Uruguai))
Esta experiencia se propuso contribuir al perfil profesional del futuro docente, posicionándolo en la creación de recursos TIC para la enseñanza de contenidos específicos. Está basada en fundamentos de las Aulas creativas, Enseñanza para la comprensión y Aprendizaje profundo, promoviendo que los estudiantes: tomen decisiones en forma autónoma de acuerdo a sus intereses y posibilidades, tengan libertad para incorporar variantes, trabajen en equipo, se posicionen en el rol docente, consulten la bibliografía para crear algo a partir de su lectura y no meramente para memorizar información, creen un producto con un fundamento pedagógico. [...]
2017
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2017) , p. 2881-2886  
2.
17 p, 274.4 KB Mejorar las competencias docentes del profesorado universitario es necesario, ¡pero la innovación sostenible requiere algo más! / Euler, Dieter (University St. Gallen (Suïssa))
Desde la reforma de Bolonia han aparecido nuevos retos para la enseñanza y el aprendizaje en las universidades que los programas de formación para los profesores universitarios -por sí solos- no pueden asumir satisfactoriamente. [...]
Following the Bologna reform, there are new challenges for teaching and learning at universities which training programs for university teachers cannot tackle sufficiently. The article argues that sustainable changes in teaching and learning require approaches which cover teachers' individual development and the organizational development of structures and cultures at universities. [...]
Des de la reforma de Bolonya han aparegut reptes nous per a l'ensenyament i l'aprenentatge a les universitats que els programes de formació per als professors universitaris no poden -per si mateixos- assumir satisfactòriament. [...]

2015 - 10.5565/rev/educar.640
Educar, Vol. 51 Núm. 1 (2015) , p. 149-165 (Monográfico)  

Documents de recerca 9 registres trobats  
1.
7.0 MB Interpolación temporal para imágenes de satélite / Fernández Morales, Enrique ; Lumbreras Ruíz, Felipe, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En los últimos años, las redes neuronales se han convertido en una herramienta muy versátil y eficaz en la resolución de problemas, en especial los relacionados con imágenes. Es por ello que en este proyecto pretendemos experimentar con esta tecnología, implementando modelos capaces de realizar motion interpolation en imágenes de satélites de más de 3 canales. [...]
In recent years, neural networks have become a very versatile and effective tool for solving problems, especially those related to images. That is why in this project we intend to experiment with this technology, implementing models capable of performing motion interpolation in satellite images of more than 3 channels. [...]
En els últims anys, les xarxes neuronals s'han convertit en una eina molt versàtil i eficaç en la resolució de problemes, especialment els relacionats amb imatges. És per això que en aquest projecte pretenem experimentar amb aquesta tecnologia, implementant models capaços de realitzar motion interpolation en imatges de satèl·lits de més de 3 canals. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
9 p, 734.3 KB Creació d'una app de Chatbot integrable a App de missatgeria i apps webs / Valero Pérez, Carlos ; Giner Miguelez, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Donada la gran quantitat de demanda d'informació que els centres educatius han d'assumir cada cop que comença un nou curs acadèmic, sorgeix la necessitat de facilitar la feina a les persones encarregades d'atendre aquesta demanda. [...]
Dada la gran demanda de información que deben asumir las escuelas cada vez que se inicia un nuevo curso académico, surge la necesidad de facilitar la labor de los responsables de atender esa demanda. [...]
Given the large amount of demand for information that schools must assume each time a new academic year begins, the need to facilitate the work of those responsible for meeting this demand arises. Chatbots, also know as virtual assistants, are able to simulate a conversation with a human being by giving automated answers to the questions raised. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
10 p, 1.0 MB Reconeixement automàtic de matrícules de vehicles a partir d'imatges generades sintèticament / Garrido Rodríguez, Pau ; Rusiñol Sanabra, Marçal, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest treball es centra en programar un algoritme que sigui capaç de generar imatges sintètiques de vehicles per tal de poder entrenar sistemes basats en deep learning que reconeguin de manera automàtica les matrícules dels vehicles. [...]
This project focuses on programming an algorithm that is capable of generating synthetic images of vehicles in order to train deep learning systems that automatically recognize the license plates of the vehicles. [...]
Este trabajo se centra en programar un algoritmo que sea capaz de generar imágenes sintéticas de vehículos para poder entrenar sistemas basados en deep learning que reconozcan de manera automática las matrículas de los vehículos. [...]

2019-06-30
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
10 p, 1.2 MB Fostering machine learning tasks for the data science and engineering Club UAB / Estany González, Jaume Gerard ; González Sabaté, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
There is a raising need for companies to hire professionals specialised in the data science field. Therefore, to encourage students to use platforms with the purpose of teaching about it is a priority for the teachers of these fields. [...]
Hay una creciente necesidad para las empresas de contratar a profesionales especializados en el campo de las ciencias de datos. Por eso, animar a los estudiantes a utilizar plataformas con la intención de enseñar sobre él es una prioridad para los docentes de estos campos. [...]
Hi ha una creixent necessitat per a les empreses de contractar a professionals especialitzats al camp de les ciències de dades. Per això animar als estudiants a utilitzar plataformes amb la intenció d'ensenyar sobre ell és una prioritat pels docents d'aquests camps. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
7 p, 1.0 MB Convolutional neural networks for image processing / Palacios Hidalgo, Daniel ; Baldrich i Caselles, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
In this paper related to the Final Degree Project of Daniel Palacios Hidalgo under the supervision of Ramón Baldrich and with the support of the Autonomous University of Barcelona, the original Style Transfer Algorithm, a Denoising Convolutional Network and a Deep Dreaming network will be exposed in depth. [...]
En aquest article, l'algorisme original de Style Transfer, una xarxa neuronal per eliminar soroll en imatges, i l'algorisme de Deep Dreaming són exposats en profunditat. El principal objectiu d'aquest projecte és entendre el funcionament, com implementar-los, i finalment, avaluar els resultats obtinguts comparant-los amb les implementacions originals dels seus respectius autors, utilitzant el framework PyTorch.
En este artículo el algoritmo original de Style Transfer, una red convolucional para la eliminación de ruido, y el algoritmo de Deep Dreaming son expuestos en profundidad. El principal objetivo de este proyecto es entender como funcionan, como implementarlos, y finalmente, evaluar los resultados obtenidos comparándolos con las implementaciones originales de sus respectivos autores utilizando el framework PyTorch.

2018-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
6.
12 p, 4.4 MB Anàlisi semàntic d'imatges en xarxes socials amb tècniques de deep learning / Martin Belloso, Alberto ; González Sabaté, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquest projecte es presenten un seguit d'experiments realitzats mitjançant tècniques de Deep Learning, amb la intenció de crear un model capaç d'aprendre a classificar imatges extretes de xarxes socials segons diferents emocions o estats d'ànim a partir de les emoticones que les acompanyen. [...]
In this project a series of experiments carried out using Deep Learning techniques are presented with the goal of creating a model capable of learning to classify images extracted from social networks according to different emotions or moods from the accompanying emojis. [...]
En este proyecto se presentan una serie de experimentos realizados mediante técnicas de Deep Learning, con la intención de crear un modelo capaz de aprender a clasificar imágenes extraídas de redes sociales según diferentes emociones o estados de ánimo a partir de los emoticonos que las acompañan. [...]

2018-02-13
Enginyeria Informàtica [958]  
7.
10 p, 1.2 MB Anàlisi d'imatges compartides en xarxes socials amb tècniques de deep learning / Granados Villodre, Álvaro ; Gonzàlez i Sabaté, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquest projecte es presenta el desenvolupament de diferents sistemes de deep learning que tenen com objectiu aconseguir categoritzar el tipus de personalitat d'un individu en un dels 5 tipus de personalitat OCEAN (Openess, Conscientiousness, Extravesion, Agreeableness, Neuroticism) a partir d'imatges extretes de xarxes socials. [...]
This project presents the development of different systems of deep learning that aim to categorize the type of personality of person in one of the five types of OCEAN personality (Openess, Consciousness, Extravasion, Agreeableness, Neuroticism) from extracted images In social networks. [...]
En este proyecto se presenta el desarrollo de diferentes sistemas de deep learning que tienen como objetivo conseguir categorizar el tipo de personalidad de un individuo en uno de los 5 tipos de personalidad OCEAN (Openess, Conscientiousness, Extravesion, Agreeableness, Neuroticism) a partir de imágenes extraídas de redes sociales. [...]

2017-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
8.
11 p, 15.8 MB YOLO Object Detector for Onboard Driving Images / Soto i Serrano, Albert ; López Peña, Antonio M. (Antonio Manuel) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
With the evolution of artificial intelligence and, specially, machine learning, tech and car manufacturing companies are in research of the car of the future. Along with the arrival of new powerful hardware, deep learning is expected to be one of the most outstanding fields in the automotive sector. [...]
Con la evolución de la inteligencia artificial y, especialmente, el aprendizaje computacional, las empresas fabricantes de automóviles y de tecnología están en plena investigación del coche del futuro. [...]
Amb l'evolució de la intel·ligència artificial i, especialment, l'aprenentatge computacional, les empreses fabricants d'automòbils i de tecnologia estan en plena investigació del cotxe del futur. [...]

2017-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
9.
12 p, 8.7 MB Anàlisi semàntic d'imatges en xarxes socials amb tècniques de deep learning / Reyes Martí, Marc ; Gonzàlez i Sabaté, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte proposa un mètode per a classificar diferents imatges segons quins aliments es poden veure en elles. S'utilitzen dos conjunts d'imatges etiquetades segons quin aliment es veu en elles, un dividit en 101 classes i l'altre en 256 classes. [...]
This project proposes a method for classifying different images depending on what foods we can see in the pictures. Use two sets of images tagged as what food is in them, one divided into 101 classes and other divided into 256 classes. [...]
Este proyecto propone un método para clasificar diferente imágenes según que alimentos podemos visualizar en elles. Se usan dos conjuntos de imagenes etiquetadas según que alimentos se pueden ver en elles, uno dividido en 101 clases i el otro en 256 clases. [...]

2017-02-07
Enginyeria Informàtica [958]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.