Resultats globals: 21 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 20 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
18 p, 2.0 MB Pensamiento computacional y programación visual por bloques en el aula de Primaria / Sáez López, José Manuel (Universidad Nacional de Educación a Distancia) ; Cózar Gutiérrez, Ramón (Universidad de Castilla-La Mancha)
El presente trabajo aborda la computación creativa en Primaria desde una perspectiva lúdica y activa a través de lenguajes de programación visual utilizando Scratch con un enfoque pedagógico. Se plantean actividades participativas centradas en un aprendizaje basado en el juego. [...]
Aquest treball aborda la computació creativa a Primària des d'una perspectiva lúdica i activa a través de llenguatges de programació visual utilitzant Scratch amb un enfocament pedagògic. Es plantegen activitats participatives centrades en un aprenentatge basat en el joc. [...]
This paper highlights creative computing in elementary education from a playful and active perspective through visual programming languages using Scratch with a pedagogical approach. Participatory activities focused on game-based learning were implemented. [...]

2017 - 10.5565/rev/educar.841
Educar, Vol. 53 Núm. 1 (2017) , p. 129-146 (Monográfico)  

Documents de recerca 20 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
1.1 MB Detecció de senyals de trànsit en temps real / Coret Mayoral, Xavier ; Serra Ruíz, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Hi ha molts factors que intervenen en la conducció autònoma de vehicles, entre ells la detecció de senyals de trànsit duta a terme mitjançant la visió per computador. En aquest treball es proposa el desenvolupament d'una aplicació capaç de detectar i reconèixer senyals de trànsit en temps real. [...]
There are many factors involven in vehicle autonomous driving, one of them is the detection of traffic signs performed by computer vision. The aim of this project is to develop an application able to detect and recognise traffic signs in real time. [...]
Hay muchos factores que intervienen en la conducción autónoma de vehículos, entre ellos la detección de señales de tráfico llevada a cabo mediante la visión por computador. En este trabajo se propone el desarrollo de una aplicación capaz de detectar y reconocer señales de tráfico en tiempo real. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
9 p, 1.8 MB Predictive Model Development using Machine Learning Techniques / Lozano Férriz, Eric ; Gonzalez Sabaté, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
The School of Engineering at UAB has a didactic blog composed of multiple posts where problems are solved by using Machine Learning techniques. The main objective of the project is to expand this blog with different educational publications where, in addition to explaining the development of the model, there are also explained previous steps such as data exploration, data preparation, and data analysis. [...]
Desde hace años, la universidad posee un blog didáctico formado por diversos posts donde se resuelven problemáticas mediante el uso de técnicas de Aprendizaje Computacional. El objetivo principal del proyecto es el de ampliar dicho blog con distintas publicaciones didácticas donde, además de la explicación del desarrollo del modelo, se expliquen las fases previas tales como la exploración, preparación y análisis de los datos. [...]
Des de fa anys, la universitat posseeix un blog didàctic format per diversos posts on es resolen problemàtiques mitjançant l'ús de tècniques d'Aprenentatge Computacional. el objectiu principal del projecte és el d'ampliar aquest blog amb diferents publicacions didàctiques on, a més de l'explicació de el desenvolupament del model, s'expliquin les fases prèvies tals com l'exploració, preparació i anàlisi de les dades. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
10 p, 1.1 MB L'anàlisi tècnica-emocional de la música / Coma i Barbarà, Pol ; Lladós, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Sabem que la música és molt subjectiva i en aquest treball es proposa relacionar les valoracions emocionals sobre cançons recollides a través d'una App, amb les progressions harmòniques que tenen les cançons. [...]
It is a well-known fact that music is a highly subjective issue in terms of preferences. Taking this into account, the aim of this project is to relate emotional valorations from songs using an App, with harmonic progressions from them. [...]
Conocemos que la música es muy subjetiva y en este trabajo se propone relacionar, valoraciones emocionales sobre canciones recogidas mediante una App, con las progresiones armónicas de las canciones. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
11 p, 1.9 MB Learn2Learn : uso de aprendizaje computacional y estrategias de gamificación para el diseño de una herramienta de soporte al aprendizaje / Muñoz Riera, Joan ; Bernal del Nozal, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El nuevo contexto de aprendizaje presenta como uno de sus retos principales la observación más cercana del progreso del alumno. Obtener feedback rápido y preciso puede ser clave para solventar fallos del aprendizaje. [...]
The new learning context we are in presents as one of its main challenges the closest observation of student progress. Getting fast and accurate feedback can be key to solving learning failures. In this project we propose the development of a learning support tool that includes gamification functionalities, being one of its goals to be attractive for frequent use by students. [...]
El nou context d'aprenentatge presenta com un dels seus reptes principals l'observació més propera del progrés de l'alumne. Obtenir feedback ràpid i precís pot ser clau per solucionar errors de l'aprenentatge. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
9 p, 734.3 KB Creació d'una app de Chatbot integrable a App de missatgeria i apps webs / Valero Pérez, Carlos ; Giner Miguelez, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Donada la gran quantitat de demanda d'informació que els centres educatius han d'assumir cada cop que comença un nou curs acadèmic, sorgeix la necessitat de facilitar la feina a les persones encarregades d'atendre aquesta demanda. [...]
Dada la gran demanda de información que deben asumir las escuelas cada vez que se inicia un nuevo curso académico, surge la necesidad de facilitar la labor de los responsables de atender esa demanda. [...]
Given the large amount of demand for information that schools must assume each time a new academic year begins, the need to facilitate the work of those responsible for meeting this demand arises. Chatbots, also know as virtual assistants, are able to simulate a conversation with a human being by giving automated answers to the questions raised. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
6.
10 p, 1.3 MB Application of deep learning tools in data analysis for the "Data Science and Engineering Club UAB" / Rodríguez Mir, Ferran ; Gonzàlez i Sabaté, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
In an increasingly complex world, with greater interactions between users and computer data systems, a great need is being generated by several business sectors for professionals specialized in Data Science and Data Analysis. [...]
Ante un mundo cada vez más complejo, con mayores interacciones entre usuarios y sistemas informáticos de datos, se está generando una gran necesidad por parte de varios sectores empresariales de profesionales especializados en el Análisis y la Ciencia de Datos. [...]
Davant d'un món cada vegada més complex, amb més interaccions entre usuaris i sistemes informàtics de dades, s'està generant una gran necessitat per part de diversos sectors empresarials de professionals especialitzats en l'Anàlisi i la Ciència de Dades. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
7.
10 p, 596.5 KB ARPIA : Aprendizaje Remoto Personalizado Inteligente Automatizado / Morata Vegas, Miriam ; Bernal del Nozal, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La adaptación de la enseñanza universitaria al nuevo contexto educativo ha conllevado un cambio en la metodologia docente, ahora centrada en el alumno. En este punto, es necesario adaptar la comunicación entre professores y estudiantes para que ambos se sientan implicados como protagonistas. [...]
L'adaptació de l'ensenyament universitari al nou context educatiu ha comportat un canvi en la metodologia docent, ara centrada en l'alumne. En aquest punt, cal adaptar la comunicació entre professors i estudiants per a que tots dos es sentin implicats com a protagonistes. [...]
The adaptation of university education to the new educational context has implied a change in the teaching methodology, now centered on the student. At this point, it is necessary to adapt the communication between teachers and students so that both feel involved as protagonists. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
8.
10 p, 814.4 KB PLAY & LEARN : Eina de suport a l'aprenentatge combinant estratègies de gamificació i machine learning / Catalan Yarza, Oriol ; Bernal del Nozal, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Creació d'un mòdul de codi amb tècniques d'aprenentatge computacional per al processament del llenguatge i classificació, per a la seva incorporació en el desenvolupament de videojocs enfocats a l'educació, emprant recomanació de preguntes al jugador basades en preguntes fallades anteriorment. [...]
Creation of a code module with Machine Learning techniques for Language procesing and classification, to be incorporated in videogame develepment focused on education, by means of recommending qüestions based on previously failed qüestions. [...]
Creación de un módulo con técnicas de aprendizaje computacional para el procesado de lenguaje y clasificación, para su incorporación en el desarrollo de juegos enfocados a la educación, usando la recomendación de preguntas al jugador basadas en preguntas falladas anteriormente. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
9.
10 p, 992.2 KB Diseño y generación de mapas inteligentes en videojuegos / Campos Escalera, David ; Gil Resina, Debora, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Cuando en un videojuego se quiere ampliar el abanico de situaciones jugables sin necesidad de diseñar cada elemento de forma individual, se recurre a los algoritmos de generación automática. En este trabajo se ha desarrollado un videojuego y la generación procedural de sus entornos jugables. [...]
When in a video game you want to expand the range of playable situations without having to design each element individually, you resort to automatic generation algorithms. In this paper I have developed a video game and the procedural generation of its playable environments. [...]
Quan en un videojoc es vol ampliar el ventall de situacions jugables sense necessitat de dissenyar cada element de forma individual, es recorre als algoritmes de generació automàtica. En aquest treball s'ha desenvolupat un videojoc i la generació procedural dels seus entorns jugables. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
10.
10 p, 2.1 MB Object detection in aerial images / Orihuela Ponsarnau, Jordi ; Ponsa Mussarra, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
This work studies the application of object detection in aerial images. Specifically, a review of the differences between standard and aerial images is made and the aspects where changes can be applied in the latter to improve results are extracted. [...]
Aquest treball estudia l'aplicació de la detecció d'objectes en imatges aèries. Concretament, es realitza una anàlisi de la diferència entre les imatges estàndard i les aèries i s'extreuen els aspectes on es poden aplicar canvis per obtenir millors resultats en aquestes últimes. [...]
Este trabajo estudia la aplicación de la detección de objetos en imágenes aéreas. Concretamente, se realiza un análisis de la diferencia entre las imágenes estándar y las aéreas y se extraen los aspectos donde se pueden aplicar cambios para obtener mejores resultados en estas últimas. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  

Documents de recerca : 20 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.