Resultats globals: 5 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 5 registres trobats
Articles 5 registres trobats  
1.
18 p, 439.2 KB Conversación en WhatsApp : aprendizaje y colaboración en lingua franca / Gómez, Dina Shirley (Universitat Pompeu Fabra) ; Shafirova, Liudmila (Universitat Pompeu Fabra)
En este estudio de caso se analiza una conversación de WhatsApp (WA) entre dos estudiantes, inscritas en una misma asignatura universitaria, quienes utilizan el inglés como lengua franca. Con la intención de observar el establecimiento de los roles en un trabajo colaborativo mediado por Mobile Instant Messaging (MIM), se abordan los datos desde una perspectiva socioconstructivista, y se emplea el Análisis Conversacional (AC) para describir cómo se posicionan las dos estudiantes con competencias desiguales en cuanto a la lengua que emplean y en cuanto a la asignatura que comparten. [...]
This case study analyzes a WhatsApp (WA) conversation between two graduate students, enrolled in the same course, who use English as a lingua franca. With the intention of observing how roles are established in a collaborative work process via Mobile Instant Messaging (MIM), we approach the data from a social constructivist perspective, and use Conversational Analysis (CA) to describe the roles of two students with disparate profiles in terms of language ability and course content knowledge. [...]
En aquest estudi de cas s'analitza una conversa de WhatsApp (WA) entre dues estudiants inscrites en una mateixa assignatura universitària i que utilitzen l'anglès com a lingua franca. Amb la intenció d'observar com s'estableixen els rols en un treball col·laboratiu mediat per Mobile Instant Messaging (MIM), s'aborden les dades des d'una perspectiva socioconstructivista, i tot emprant l'Anàlisi Conversacional (AC) per tal de descriure com es posicionen les dues estudiants, amb competències desiguals pel que fa quant a la llengua que fan servir i pel que fa a l'assignatura que comparteixen. [...]
Dans cette étude de cas examine une conversation WhatsApp (WA) entre deux étudiants, inscrits dans la même discipline universitaire, qui utilisent l'anglais comme lingua franca. Avec l'intention d'observer la mise en place des rôles dans un travail collaboratif à médiation messagerie instantanée mobile (MIM), les données sont examinées dans une perspective socio-constructiviste, et analyse conversationnelle (AC) est utilisé pour décrire la façon dont les deux étudiants sont positionnés puissances inégales relatives à la langue utilisée et que le sujet qu'ils partagent. [...]

2016 - 10.5565/rev/jtl3.669
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 9 Núm. 4 (november-december 2016) , p. 23-40 (Articles)  
2.
16 p, 297.4 KB Defining and Creating Organizational Knowledge Performance / Watkins, Karen E. (University of Georgia)
The literature on organizational learning has been described as "volcanic" (Easterby-Smith, Crossan & Nicolini, 2000) because of the persistent volume of studies on the construct, and some refer to it as a core idea in organizational theory (Prange, 1999). [...]
La literatura sobre el aprendizaje organizativo ha sido descrita como «volcánica» (Easterby- Smith, Crossan y Nicolini, 2000) por los continuos estudios existentes sobre su constructo y por los que tienen como tema principal las teorías organizativas (Prange, 1999). [...]
La literatura sobre l'aprenentatge organitzatiu ha estat descrita com a «volcànica» (Easterby- Smith, Crossan i Nicolini, 2000) pels continus estudis existents sobre el seu constructe i pels que tenen com a tema principal les teories organitzatives (Prange, 1999). [...]

2017 - 10.5565/rev/educar.811
Educar, Vol. 53 Núm. 1 (2017) , p. 211-226 (Puntos de vista)  
3.
6 p, 228.3 KB L'aprenentatge informal i la pedagogia dels canvis de fase / Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
2015
Fòrum. Revista d'organització i gestió educativa, Núm. 36 (2015)  
4.
25 p, 139.3 KB Nuevas políticas de desarrollo profesional para empleados públicos. El Centro de Estudios Jurídicos y Formación Especializada (CEJFE) del Departamento de Justicia de la Generalitat de Cataluña / Martínez Marín, Jesús (Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya. Centre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada) ; Fernández de Álava, Miren (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La presente aportación aborda la transformación de la oferta educativa en un centro de formación para empleados públicos a lo largo de estos últimos cinco años. Se muestran, sintetizadas, líneas de evolución ligadas al incremento cuantitativo de la actividad formativa y a la diversificación y personalización de la misma. [...]
Aquesta aportació tracta la transformació de l'oferta educativa en un centre de formació per a empleats públics al llarg d'aquests últims cinc anys. S'hi mostren, sintetitzades, línies d'evolució lligades a l'increment quantitatiu de l'activitat formativa i a la diversificació i personalització d'aquesta S'observa, així, una major presència de noves línies formatives lligades a la creació i a la gestió del coneixement, a la detecció de mecanismes d'aprenentatge informal, a la transformació de formats inicials d'aprenentatge electrònic (e-learning) en uns altres més interactius i a la cocreació de nous continguts que rendibilitzen el coneixement dels membres de l'organització. [...]
The present contribution raises the transformation of educational offer in a training center for public employees in the last five years. It shows lines of evolution related to quantitative increase of formative activity and diversification and customization of it. [...]

2011 - 10.5565/rev/educar.72
Educar, Vol. 47, Núm. 1 (2011) , p. 69-93  
5.
6 p, 348.4 KB Museos y escolares : un encuentro paradójico / Peña de Camus, Soraya
2005
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-6  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.