Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
22 p, 3.5 MB Ciencia y arte se encuentran : el caso del telescopio de Galileo / Vázquez Manassero, Margarita Ana (Universidad Nacional de Educación a Distancia) ; Vázquez Alonso, Ángel (Universitat de les Illes Balears. Centro de Estudios de Posgrado)
Se plantea un enfoque interdisciplinar para la enseñanza de las ciencias basado en la historia de la ciencia y la historia del arte. El enfoque es innovador, pues recupera la historia de la ciencia para el aprendizaje, y se complementa con productos del arte, cuya accesibilidad y fácil comprensión amplifican la atracción y motivación de los estudiantes. [...]
Es planteja un enfocament interdisciplinari per a l'ensenyament de les ciències basat en la història de la ciència i la història de l'art. L'enfocament és innovador, doncs recupera la història de la ciència per a l'aprenentatge, i es complementa amb productes de l'art, l'accessibilitat del qual i fàcil comprensió amplifiquen l'atracció i motivació dels estudiants. [...]
An interdisciplinary approach for teaching science based on the history of science and history of art is proposed. The approach is innovative, as it traces the history of science for learning, and is complemented by products of art, whose accessibility and understanding amplify the attraction and motivation for students. [...]

2017 - 10.5565/rev/ensciencias.2224
Enseñanza de las ciencias, Vol. 35 Núm. 3 (2017) , p. 195-215 (Historia y Epistemología)  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
46 p, 1.4 MB El dibuix a classe de ciències : una eina modelitzadora i avaluadora / Martinez Martinez, Andrea ; Canet Pladevall, Roser (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present treball analitza el recurs del dibuix a la classe de ciències com a una potent eina modelitzadora i la coavaluació d'aquest dibuix com a eina d'aprenentatge. Les dades es van recollir en un institut públic de Santa Coloma de Gramenet. [...]
juny 2019  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.